هاک سید را چقدر می شناسید؟ از مهندس برق تا پوکر آنلاین

در این مقاله می خواهیم به معرفی هاک سید که یکی از حرفه ای ترین و برترین پوکر بازهای جهان است بپردازیم. پس برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با این پوکر باز معروف، ادامه این مقاله را از دست ندهید. همچنین می توانید آموزش پوکر حرفه ای را از او یاد گیرید.

بیوگرافی هاک سید

بیوگرافی هاک سید

سید در سال ۱۹۶۸ در کالیفرنیا به دنیا آمد اما در روستایی به نام کوروالیس مونتانا بزرگ شد. مونتانا، یک شهر بسیار کوچک با جمعیت تنها ۹۷۶ نفر است. او برای تحصیل در رشته مهندسی برق در موسسه فناوری کالیفرنیا به ایالت خود بازگشت. با این حال، هاک سید هرگز فارغ التحصیل نشد. او در عوض تصمیم گرفت از مدرسه مرخصی بگیرد. هاک سید در سال ۱۹۸۹ به قصد بازگشت، از مدرسه رفت. با این حال، پس از شروع به بازی پوکر به طور تمام وقت، علاقه اش را به مدرسه از دست داد و دیگر به آن بازنگشت.

سید اولین سفر خود به سری جهانی پوکر را در سال ۱۹۹۰ انجام داد. در آنجا، او مهارت های خود را در رویداد Limit Hold ‘em و رویداد Seven Card Stud Hi/Lo امتحان کرد. او عملکرد خوبی داشت و در هر دو مسابقه به مقام چهارم رسید. او طعم برنده شدن را چشید و آماده بود تا برای چیزهای بیشتر برگردد.

هاک سید تاکنون برنده ۴ دستبند طلای WSOP شده است. اولین پیروزی او در سال ۱۹۹۴ بود. در آن زمان او در رویداد ۲۵۰۰ دلاری Pot Limit Omaha با ۱۶۷۰۰۰ دلار برنده شد. سپس در سال ۱۹۹۶ بزرگترین پیروزی او رقم خورد. Seed در بزرگترین تورنمنت پوکر جهان، یعنی رویداد اصلی WSOP با قیمت ۱۰۰۰۰ دلار، در صدر لیست ۲۹۵ بازیکن قرار گرفت.

هاک سید تاکنون در کدام تورنمنت ها حضور داشته است؟

هاک سید یک بازیکن پرکار در مسابقات است. او سال های زیادی در تورنمنت ها شرکت کرده است و با حضور در این مسابقات، مبالغ بالایی پول نقد کسب کرده است. او که یک بچه از یک شهر کوچک بود، برای رقابت با بزرگ‌ ترین شخصیت های پوکر و گرفتن جایزه نهایی پوکر وارد این عرصه شد. علاوه بر تورنمنت او در سایت شرط بندی پوکر هم فعالیت دارد.

اینستاگرام هاک سید

در حال حاضر بسیاری از اشخاص مشهور دنیا در اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت دارند. هاک سید نیز یکی از این افراد است که در این اپلیکیشن محبوب فعال می باشد. اگر شما هم جزو طرفداران او هستید، می توانید پیج او را در این اپلیکیشن دنبال کنید.

بزرگترین برد هاک سید

بزرگترین برد هاک سید

در ژانویه ۱۹۹۸، او مسابقه قهرمانی NLHE پنج هزار دلاری را در Carnivale of Poker در لاس وگاس به قیمت ۳۰۶۰۰۰ دلار برد. او دوباره با یکی دیگر از بزرگان پوکر تمام دوران روبرو شد. این بار او فیل هلموت، برنده ۱۶ دستبند طلای WSOP را شکست داد.

در سال ۲۰۰۹، او قهرمانی ملی هدزآپ NBC را به قیمت ۵۰۰۰۰۰ دلار حذف کرد. او در دیدار پایانی ونسا روسو را شکست داد. در نوامبر ۲۰۱۰، او در مسابقات قهرمانی پوکر دو نفره با ۵۰۰۰۰۰ دلار به مقام اول رسید. در ژانویه ۲۰۱۱، او برنده جایزه ۱۰۰۰۰۰ دلاری Sit&Go شد که توسط Poker After Dark برگزار شد.

استراتژی های این پوکرباز

هاک سید نیز همانند هر پوکر باز حرفه ای دیگری روش های خاص خودش را دارد. او وقتی روی بازی خود تمرکز می کند، ممکن است مردی ساکت به نظر برسد. سید به ندرت نشانه ای از آنچه در ذهنش است ارائه می دهد. این شخص سعی می کند بدون نشان دادن احساساتش، بهترین عملکرد را در رقابت ها ارائه دهد.

Huck Seed چقدر ثروت دارد؟

در رابطه با هاک سید باید این موضوع را بیان کنیم که هر زمان که در یک مسابقه پول بیشتری وجود داشته باشد، سید نیز آنجا حضور دارد. او با برنده شدن ۷.۶ میلیون دلار در تورنمنت های زنده و چند برد در تورنمنت های مهم، عملکرد خوبی تا کنون داشته و توانسته است به ثروت بسیار زیادی برسد. زمانی که او پوکر زنده بازی نمی کند، زمان زیادی را در میزهای نقدی و مسابقات آنلاین در Full Tilt Poker می گذراند. او دیگر توسط Full Tilt Poker حمایت نمی شود، اما همچنان به طور مرتب در سایت های دیگر بازی می کند.

عکس های Huck Seed

اگر شما هم یکی از طرفداران این پوکر باز آمریکایی هستید و کنجکاو هستید عکس های او را در کنار دوستان و یا خانواده اش ببینید، می توانید به سایت های مربوط به او مراجعه کنید و یا عکس های او را در شبکه های اجتماعی مختلف ببینید.

آیا این پوکرباز هنوز هم بازی می کند؟

آیا این پوکرباز هنوز هم بازی می کند؟

او هنوز در بسیاری از تورنمنت های بزرگ پوکر زنده شرکت می کند، و همچنین زمان خود را به بازی پوکر آنلاین می گذراند. گرچه این پوکر باز اکنون ۵۴ سال سن دارد اما هنوز مثل قبل به پوکر و مسابقات آن علاقه دارد.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاهتان را بنویسید