ستاره معصومی زن مهدی قائدی + عکس های جدید او

همسر مهدی قائدی یعنی ستاره معصومی یکی از چهره های اینستاگرامی است که پس از ازدواجش با این شخص بسیار مورد توجه قرار گرفت. قطعا تا به امروز تمامی افراد با بازیکن مطرح استقلال که بسیار نیز جوان می باشد آشنا هستید.

همسر قائدی که بسیاری از افراد به دنبال بیوگرافی و شغل وی هستند، تبدیل به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام شده است؛ که در صدر بسیاری از اخبار مربوط به بازیکنان فوتبال و حواشی آن ها قرار گرفته است. برای آشنایی با او تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ستاره معصومی کیست؟

ستاره معصومی کیست؟

قطعا شما نیز جزء دسته افرادی هستید که به دنبال مشاهده کردن بیوگرافی مربوط به این شخص می باشید. در این قسمت ما برای شما اطلاعاتی کامل مبنی بر بیوگرافی این شخص را جمع آوری کرده ایم. ستاره معصومی در ابتدا به عنوان یک مدل در فضای مجازی شناخته شد. او دارای چهره زیبا و جذابی می باشد و به همین دلیل بود که توانسته بود در زمینه مدلینگ به خوبی فعالیت کند و به عنوان یکی از شناخته شده ترین چهره های اینستاگرام و از مدل های اینستاگرام از او یاد شود.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی متولد ماه بهمن در سال ۱۳۷۰ است. این که وی در چه روزی از این ماه زمستانی متولد شده است مشخص نیست و خود نیز تا به امروز به این موضوع اشاره ای نکرده است. البته می توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام او و یا مهدی قائدی، از روزی که پست ها و استوری های مبنی بر تولدش را ارائه می دهد این موضوع را مطلع شوید. ستاره معصومی علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارد و خود نیز از یک سگ با نژاد پامرانین نگهداری می کند که مهدی قائدی نیز تصاویر بسیاری به همراه این سگ منتشر کرده است.

ستاره معصومی در ابتدا در ایران شهر تهران زندگی می کرد و با مهدی قائدی نیز در همین شهر آشنا شد. اما پس از این که به مهدی قائدی پیشنهاد بازی در یکی از تیم های عربی شد، به جزیره دبی مهاجرت کردند و این زوج در این جزیره ساکن شدند.

نگاهی به زندگی ستاره معصومی و خواهرش

نگاهی به زندگی ستاره معصومی و خواهرش

ستاره معصومی به دلیل رسیدن به آرزوهای خود، مهدی قائدی را از فوتبال جدا کرد و به امارات برد. او با ایجاد حواشی مختلف سعی می کند تا خود را به عنوان یکی از شاخ های اینستاگرام معرفی کند. او تصاویر و یدئوهای بسیاری را از برجی که در آن سکونت دارد و یا خریدهایی که انجام می دهد منتشر می کند تا فخر فروشی کند. با رفتن ستاره به امارات، او خواهرانش را نیز به این کشور برد تا آن ها نیز مانند ستاره به آرزوهای خود برسند.

ستاره دو خواهر دارد که پریسا و گندم نام آن ها است. آن ها عمل های زیبایی زیادی را انجام داده اند و به دلیل این عمل ها، شباهت بسیار زیادی به یک دیگر پیدا کرده اند. ستاره معصومی و خواهرانش تصاویر بسیار زیادی را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

ستاره معصومی چه نسبتی با قائدی دارد؟

اگر از ابتدا این مطلب با ما همراه باشید تا به این قسمت مطلع شده اید که ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم استقلال معرفی شد و سپس برای بازی به یکی از تیم های عربی به نام شباب الاهلی پیوست. این زوج در سال ۱۳۸۹ با یک دیگر ازدواج کردند و مراسم عروسی بسیار مجللی را نیز برای خود برگزار کردند. البته که اخباری مبنی بر این که ستاره معصومی ازدواج دومش را جشن می گرفت موجود بود. اما هرچه که هست، تا به امروز این زوج به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شوند و همواره نیز در شبکه های مجازی خود عشق خود به یک دیگر را ابراز می کنند.

رابطه بین ستاره معصومی و تتلو چیست؟

رابطه بین ستاره معصومی و تتلو چیست؟

امیر تتلو که پر حاشیه ترین خواننده ایرانی است، به ستاره معصومی که همسر مهدی قائدی است، فحاشی کرد. ستاره هم به خاطر فحاشی و توهین تتلو، قصد شکایت از او را داشته است. تتلو که علاقه زیادی به درگیری و حواشی دارد، ویسی را منتشر کرد و در آن به مهدی قائدی و همسرش توهین های بسیاری کرده بود. حتی در این ویس تتلو با توهین از قائدی خواسته بود که همسرش را طلاق بدهد. ستاره معصومی هم که همیشه به دنبال دیده شدن و ایجاد حواشی است، این خبر را به صورت گسترده ای منتشر کرد و اعلام کرد که از او به صورت رسمی شکایت کرده است. این درگیری تا مدت زیادی ادامه پیدا کرد.

عکس های زن قائدی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های زن قائدی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کردن تصاویر مربوط به همسر قائدی می توانید به راحتی با مراجعه به انواع سایت های معتبر اقدام به مشاهده کردن این عکس ها کنید و در کنار آن اخبار مبنی بر این فرد را نیز به راحتی مشاهده کنید. روش بعدی استفاده از پیج اینستاگرام مهدی قائدی یا ستاره معصومی می باشد. برای مراجعه به پیج مهدی قائدی کافیست تنها نام وی را در آن جا جست و جو کنید و برای مراجعه به پیج ستاره معصومی نیز با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به این موضوع به صورت اختصاصی بپردازیم و آن را به شما معرفی کنیم.

شغل این فرد چیست؟

در حیطه فعالیت شغلی این شخص باید بگوییم که گمانه زنی ها بر این مبنا می باشد که در حال حاضر این فرد در هیچ زمینه شغلی ای فعالیت نمی کند. البته می توان این گونه نیز بیان کرد که وی شغل خود را با عموم در ارتباط قرار نمی دهد و به صورت خصوصی به آن می پردازد. البته نه تنها برای ستاره معصومی، بلکه بسیاری از همسران بازیکنان فوتبال در زمینه شغل و فعالیت کاری خود اطلاعاتی را ارائه نمی دهند. در گذشته نیز همان طور که اشاره شد، ستاره معصومی به عنوان یکی از بهترین مدل ها شناخته می شد.

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

در ابتدا این مطلب اشاره کوچکی به این موضوع داشتیم که زمانی که ستاره معصومی به همراه مهدی قائدی به عنوان همسرش دیده شد، حواشی بسیاری برای وی به وجود آمد. تمامی این حواشی به این دلیل بود که ستاره، هفت سال از مهدی بزرگ تر است! بسیاری از افراد بر این باورد بودند که این ازدواج غلط است. زیرا تفاوت سنی بسیار بالایی بین آن ها دیده می شود و ممکن است مشکلات بسیاری را برای آن ها به وجود آورد. با این حال، این زوج به این حواشی به اعتنایی کردند و تا به امروز نیز با نشان دادن شادی های خود به این موضوع اشاره کرده اند که سن تنها یک عدد می باشد و مهم عشقی است که بین آن ها وجود دارد.

ستاره معصومی کجا زندگی می کند؟

زمانی که به عنوان همسر یکی از بازیکنان مطرح فوتبال شناخته شود، در هر کجا این بازیکن فوتبال به فعالیت بپردازد نیز در همان کشور زندگی می کنید. در مورد ستاره معصومی نیز این موضوع به راحتی صدق می کند و وی به همراه مهدی قائدی در دبی زندگی می کند. البته موضوعی که در این بین حائز اهمیت است این موضوع می باشد که احتمالا دوران زندگی کردن این زوج در دبی به پایان رسیده است. باشگاه فوتبال تیم شباب الاهلی در یک بیانیه گفته است که مهدی قائدی یکی از بهترین ها در زمینه فوتبال می باشد اما ما بازیکنی را نمی خواهیم که همواره در حال خوش گذرانی باشد و از مهدی قائدی خواسته ایم تا تیم را ترک کند!

عروسی ستاره معصومی و قائدی

عروسی ستاره معصومی و قائدی

همان طور که اشاره کردیم، یکی از با شکوه ترین عروسی ها، عروسی ستاره معصومی و مهدی قائدی بود که در فضای مجازی نیز بسیار مطرح شد و افراد به دنبال مشاهده کردن تصاویر مربوط به این جشن با شکوه بودند. این عروسی هم چنین دارای حواشی بسیاری بود و افراد بر این باورد بودند که انواع خرج های افراطی در آن صورت گرفته است. می توانید با جست و جو در انواع سایت های معتبر اقدام به مشاهده کردن تصاویر مربوط به مراسم عروسی ستاره معصومی و مهدی قائدی کنید.

آیا ستاره معصومی از قائدی فرزندی دارد؟

تا به امروز خبری مبنی بر این که ستاره معصومی مادر فرزندی می باشد و یا خانواده ای را با مهدی قائدی تشکیل داده اند منتشر نشده است. این که آیا آن ها قصد دارند بچه دار شوند یا خیر مشخص نیست. اما اگر می خواهید از جدید ترین اخبار مربوط به زندگی شخصی زن قائدی و هم چنین مهدی قائدی مطلع شوید، می توانید به دنبال کردن پیج اینستاگرام وی بپردازید.

ستاره معصومی از مهدی قائدی جدا شده است؟

ستاره معصومی از مهدی قائدی جدا شده است؟

اخیرا خبرهای بسیار زیادی در مورد جدایی ستاره معصومی و مهدی قائدی به وجود آمده بود. استوری های غمگین ستاره نیز این خبرها را بیش تر می کرد. او در یکی از استوری هایش در فرودگاه بود و متن بسیار غم انگیزی را در آن نوشته بود و بسیاری از کاربران گمان کردند که او از مهدی قائدی جدا شده است. اما پس از مدتی مهدی و همسرش تصاویر مشترکی را منتشر کردند که به تمام این حواشی پایان داد.

پیج اینستاگرام این فرد چیست؟

پیج اینستاگرام این فرد چیست؟

همان طور که اشار کردیم، بهترین روش برای مشاهده کردن تصاویر مربوط به ستاره معصومی و هم چنین مطالعه کردن جدیدترین اخبار مربوط به وی، دنبال کردن صفحه اینستاگرام این فرد می باشد. برای مراجعه به پیچ اینستاگرام این شخص کافیست به اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کرده و سپس اقدام به جست و جو عبارت setareh.masoumi کنید. از این طریق می توانید به راحتی وارد پیج اینستاگرام وی شده و تمامی عکس های او را با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کنید. البته ناگفته نماند که این پیج در حال حاضر به صورت پرایوت می باشد و شما باید درخواست دهید و سپس پس از قبول کردن درخواست از سوی وی می توانید وارد پیج اینستاگرام این شخص شوید.

درآمد ستاره معصومی چقدر است؟

ستاره معصومی یکی از اشخاصی می باشد که در گذشته در زمینه مدلینگ فعالیت داشته. می توان گفت به عنوان یکی از بهترین افراد در این زمینه بوده که درآمد بسیار خوب و بالایی را نیز از این راه برای خود به دست آورده است. اما در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر این که وی تا چه اندازه دارای درآمد می باشد مشخص نیست. البته که همان طور که در عنوان های قبلی به این موضوع پرداختیم که وی در زمینه شغلی اطلاعاتی را ارائه نداده است، ممکن است به همین دلیل باشد که خبری مبنی بر درآمدش نیز تا به امروز منتشر نشده است.

ستاره معصومی چگونه معروف شد؟

ستاره معصومی چگونه معروف شد؟

قبل از این که این فرد با مهدی قائدی ازدواج کند شاید کمتر کسی وجود داشت که نام ستاره معصومی را بشناسد و او را به عنوان یک مدل برتر شناسایی کند. اما زمانی که این شخص با مهدی قائدی ازدواج کرد، بسیاری از افراد او را شناختند. تا به امروز که وی در شبکه اجتماعی خود بالای ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

این فرد با چه کار بیشرمانه ای معروف شد؟

این فرد با چه کار بیشرمانه ای معروف شد؟

ستاره معصومی تنها به فکر تفریح و خوش گذرانی خود می باشد و تلاش زیادی می کند که در فضای مجازی معروف شود. او برای رسیدن به این خواسته به هر کاری دست می زند. او بدون در نظر گرفتن مخاطبان خود، هر تصویری را منتشر می کند. او دلیل اصلی رفتن مهدی به امارات بود و حالا با بازگشت مهدی به ایران، مجبور شد به ایران بازگردد.

اما او هنوز هم به سفرهای خارجی مختلفی می رود و از تیپ و استایل و اندام خود تصاویر زیادی را منتشر می کند. او پس از این که از ایران مهاجرت کرده بود، عمل های مختلفی بر روی بدن خود انجام داد و به اندام بسیار ایده آلی رسیده بود و با لباس های نیمه برهنه خود توانست توجه افراد مختلفی را به پیج خود جلب کند. این گونه توانست تعدادی دنبال کننده به دست آورد. ستاره معصومی اینستاگرام فعالی دارد که با مراجعه کردن به آن می توانید ویدئوها و تصاویر او را مشاهده کرد.

ستاره معصومی بدون فیلتر هم زیباست؟

ستاره معصومی بدون فیلتر هم زیباست؟

ستاره معصومی با وجود عمل های مختلفی که بر روی صورت خود انجام داده است، اما از فیلترهای مختلفی در تصاویر خود استفاده می کند. او در یکی از لایوهای خود، در ماشین به همراه مهدی قائدی بود. او در ابتدای لایو فیلتری را بر روی صورت خود انداخته بود که او را بسیار جوان تر و زیبا تر نشان می داد، اما در وسط لایو بود که به طور ناگهانی این فیلتر برداشته شد و چهره واقعی او مشخص شد.

او بدون فیلتر چهره زیبایی ندارد و کاربران واکنش های تندی به او نشان دادند. چرا که او به واسطه این فیلترها مخاطبان خود را فریب داده است. تا کنون چندین بار این اتفاق رخ داده بود و مشخص می شد که چهره ستاره تفاوت زیادی با تصاویری که از خود منتشر می کند دارد. اما او هم چنان به این کار خود ادامه می دهد و تصاویر مختلفی را برای خود ایجاد می کند.

ماجرای خریدهای گران قیمت این فرد چیست؟

ستاره معصومی علاقه زیادی به فخر فروشی و شوآف دارد، به همین دلیل ویدئوهای زیادی از خریدهای گران قیمت خود تهیه می کند و در فضای مجازی منتشر می کند. این فرد تا کنون تصاویر بسیاری از لباس ها و جواهرات لوکس خود منتشر کرده است و سعی می کند ثروت همسرش را به رخ دیگران بکشد. بارها دیده شده است که مهدی قائدی نیز هدایای گران قیمتی برای ستاره خریده و تصاویر آن ها را منتشر کرده است. این زوج به طور کلی علاقه زیادی به لاکچری نشان دادن خود دارند. می توانید عبارت، ستاره معصومی شایا نیوز را در گوگل سرچ کنید و خبرهای تازه ای در مورد این فوتبالیست و همسرش را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

  1. پیج اینستاگرام ستاره معصومی چه نام دارد؟

    وی در اینستاگرام با نام setareh.masomi فعالیت دارد.

  2. چگونه می توان عکس های ستاره معصومی را مشاهده کرد؟

    با مراجعه به پیچ اینستاگرام این فرد و هم چنین جست و جو نام وی در اینستاگرام می توانید عکس های او را مشاهده کنید.

  3. علت معروفیت این شخص چیست؟

    ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی علت معروفیت و محبوبیت این فرد می باشد.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید