آمار تعداد رکورد قهرمانی لیگ عربستان

در حال حاضر باشگاه فوتبال الهلال عربستان با ۱۸ عنوان قهرمانی به یکی از پرافتخار ترین و موفق ترین تیم های حال حاضر عربستان تبدیل شده است که هم اکنون رکورد قهرمانی لیگ عربستان در اختیار این باشگاه فوتبال می باشد که هواداران بسیار زیادی هم دارد. اگر به بررسی رکوردهای فوتبال علاقه دارید این مقاله برای شماست!

کدام باشگاه در تاریخ لیگ عربستان بیشترین تعداد قهرمانی بدون شکست را داشته است؟

کدام باشگاه در تاریخ لیگ عربستان بیشترین تعداد قهرمانی بدون شکست را داشته است؟

فوتبال یک ورزش تیمی است که در حال حاضر در سطح جهان و در خیلی از کشور ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است که این موضوع شامل عربستان نیز می‌ باشد. به جرات می‌ توان بیان کرد که پربازدید ترین رویداد ورزشی عربستان بدون هیچ تردیدی فوتبال است و در حال حاضر ورزش فوتبال در شهر های مختلف عربستان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

حال ناگفته نماند که در عربستان تیم‌ های متعددی مشغول به فعالیت هستند که هر کدام از این تیم‌ ها در کارنامه حرفه‌ ای شان افتخارات زیادی را به ثبت رسانده اند و در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردارند و مخاطبان بسیار زیادی هم دارند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در فوتبال عربستان نیز رکورد هایی جا به جا شده‌ اند که این موضوع برای فوتبال این کشور و هم چنین علاقه‌ مندان به فوتبال حائز اهمیت است. به طور مثال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید باشگاه فوتبال الهلال عربستان در تاریخ لیگ عربستان بیشترین تعداد قهرمانی بدون شکست را داشته است.

می توان در این باره این گونه بیان کرد که این باشگاه با هجده عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات به شمار می رود. هم چنین در حال حاضر رکورد قهرمانی لیگ عربستان نیز در اختیار این باشگاه فوتبال می باشد.

کدام بازیکن رکورددار بیشترین تعداد گل زده در تاریخ قهرمانی لیگ عربستان است؟

کدام بازیکن رکورددار بیشترین تعداد گل زده در تاریخ قهرمانی لیگ عربستان است؟

در ورزش فوتبال رکورد ها برای شکستن ساخته می شوند و تقریباً همه آن ها دیر یا زود سقوط می کنند و توسط افرادی جا به جا می شوند. پس این موضوع یک امر رایج است. حال زمانی که یک رکورد در فوتبال جا به جا می شود، توجهات زیادی را به سمت خود جلب می کند که چه رکوردی بوده است و توسط چه کسی به ثبت رسیده است!

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید عبدالرزاق حمدالله رکورددار بیشترین تعداد گل زده در تاریخ قهرمانی لیگ عربستان است. در این باره می توان این گونه بیان کرد که عبدالرزاق حمدالله مراکشی با ۳۴ گل در فصل ۱۹-۲۰۱۸ در لیگ عربستان توانست این رکورد را به نام خود به ثبت برساند.

ثبت رکورد توسط عبدالرزاق حمدالله

عبدالرزاق حمدالله زاده ۱۷ دسامبر ۱۹۹۰ است. او یک بازیکن فوتبال اهل مراکش می باشد که در پست مهاجم برای باشگاه الاتحاد در لیگ حرفه‌ ای فوتبال عربستان و حتی در تیم ملی فوتبال مراکش بازی می‌ کند. گفتنی است که او به‌ دلیل توانایی در گلزنی به عنوان (جلاد) به شهرت رسیده و در این زمینه توانسته رکوردی را هم به نام خود به ثبت برساند. عبدالرزاق حمدالله یکی از موفق ترین فوتبالیست های حال حاضر باشگاه الاتحاد در لیگ حرفه‌ ای فوتبال عربستان به شمار می رود. هم اکنون رکورد قهرمانی لیگ عربستان در زمینه گلزنی در اختیار این بازیکن فوتبال می باشد. توجه داشته باشید که این روکورد ورزشی او در گینس هم ثبت شده است.

رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک فصل قهرمانی لیگ عربستان

باشگاه الهلال موفق ترین تیم و پرافتخار ترین تیم است که تا به اکنون ۱۸ عنوان قهرمانی در تاریخ خود داشته است. هم چنین بهتر است بدانید که رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک فصل قهرمانی لیگ عربستان توسط یک تیم نیز در اختیار این باشگاه فوتبال می باشد. حال در رابطه با باشگاه فوتبال الهلال می توان این گونه بیان کرد که باشگاه فوتبال الهلال عربستان یک باشگاه فوتبال ورزشی، حرفه‌ ای، فرهنگی و اجتماعی در شهر ریاض، پایتخت کشور عربستان قرار دارد. این باشگاه در تاریخ ۱۶ اکتبر ۱۹۵۷ و یا به عبارتی ۲۴ مهر سال ۱۳۳۶ به صورت رسمی تأسیس شده است.

کدام مربی رکورد بیشترین تعداد قهرمانی‌ های لیگ عربستان را در کارنامه خود دارد؟

فوتبال یکی از مهم‌ ترین ورزش‌ های کشور عربستان به شمار می‌ رود، به همین دلیل دولت عربستان تا به اکنون هزینه‌ های گزافی را برای این ورزش در نظر گرفته است و این موضوع باعث شده است تا بهترین و موفق‌ ترین مربیان نیز در اختیار تیم‌ های عربستانی باشد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ژرژه ژسوس مربی پرافتخار باشگاه الهلال رکورد بیشترین تعداد قهرمانی‌ های لیگ عربستان را در کارنامه خود دارد.

بیشترین تعداد قهرمانی متوالی در لیگ عربستان

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تیم فوتبال الهلال عربستان پرافتخارترین، موفق‌ ترین و مشهور ترین تیم های فوتبال عربستان به شمار می‌ رود که با چندین قهرمانی متوالی در لیگ عربستان توانسته رکوردی را در این زمینه به نام خود به ثبت برساند و رکورد قهرمانی لیگ عربستان در اختیار این تیم فوتبال است.

کدام تیم رکورددار بیشترین تعداد برد متوالی در یک فصل لیگ عربستان است؟

کدام تیم رکورددار بیشترین تعداد برد متوالی در یک فصل این لیگ

لازم به ذکر است که تیم الهلال با کسب هجده قهرمانی در مسابقات لیگ، همچنان رکورددار بیشترین برد در میان سایر باشگاه های عربستان است. البته گفتنی است که مربی این تیم نقش بسزایی در ثبت این رکورد داشته است. هم اکنون رکورد های متعددی توسط این تیم به ثبت رسیده و در کارنامه حرفه‌ ای این تیم مشاهده می‌ شود که یکی از این رکورد ها که در رابطه با بیشترین تعداد برد متوالی در یک فصل لیگ عربستان است نیز در اختیار تیم الهلال می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاهتان را بنویسید