فیلترشکن برای آیفون 2024 بدون قطعی با سرعت بالا

فیلترشکن برای آیفون عبارتی است که افراد بسیاری در گوگل جستجو کرده اند تا بتوانند به اپلیکیشن های مختلفی برای سیستم عامل مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. دانلود فیلترشکن برای آیفون بدون اپل استور کار بسیار سختی می باشد. اما برخی از افراد توانستند با ترفندهای مختلفی به راحتی این اپلیکیشن ها را برای خود دانلود کنند. بهترین فیلترشکن های آیفون را در ادامه به شما معرفی و آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

نگاهی به برترین فیلترشکن برای Ios 17

نگاهی به برترین فیلترشکن برای Ios 17

آی‌ او اس ۱۷، هفدهمین نسخه سیستم عامل آی‌ او اس برای گوشی‌ های آیفون است که در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۳ معرفی شد. حال در ادامه قرار است به برترین وی‌ پی‌ ان‌ هایی که مناسب برای Ios 17 هستند بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

شیر بت

فیلترشکن شیر بت

اولین وی پی انی که در این قسمت از مقاله برای سیستم عامل های آیفون خدمت تان معرفی می کنیم، فیلترشکن شیر بت می باشد. چرا که این وی پی ان در ایده آل ترین شرایط به همراه آی پی های ثابت برای شما عزیزان در دسترس است و می توانید به صورت کاملا رایگان آن را دانلود و نصب نمایید.

فیلترشکن ایکس یا X-VPN 

یکی از فیلترشکن‌ های قوی و با سرعت بالا که این روزها در میان کسانی که از آیفون استفاده می‌ کنند بسیار محبوب شده است فیلترشکن ایکس یا X-VPN می‌ باشد. گفتنی است که این فیلترشکن برای Ios 17 هم مناسب و کاربردی می باشد. این وی پی ان تا به اکنون از تعداد دانلود بسیار بالایی در میان کسانی که از آیفون استفاده می‌ کنند برخوردار شده است.

فیلترشکن SurfEasy

یکی از فیلترشکن‌ هایی که این روزها در لیست برترین فیلترشکن‌ ها برای نسخه Ios 17 قرار گرفته است فیلترشکن SurfEasy نام دارد. استفاده از این فیلترشکن بسیار راحت و آسان می‌ باشد و در کنار آن نیز از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار است. هم چنین ناگفته نماند که این وی پی ان دارای امنیت بسیار بالایی نیز می باشد.

بهترین فیلترشکن های برای آیفون کدامند؟

بهترین فیلترشکن های برای آیفون کدامند؟

شبکه های مجازی برای سیستم های عامل مختلفی مانند ویندوز و اندروید و آیفون دارای محدودیت هایی می باشد که برای هر کدام از این سیستم های عامل فیلترشکن های مختلفی هم طراحی شده است. با این وجود در این مقاله تلاش می‌ شود که اپلیکیشن هایی با عنوان فیلترشکن برای آیفون که بسیار کاربردی هستند به کاربران مختلف معرفی شوند. دانلود فیلترشکن قوی برای آیفون رایگان، یکی از عبارت هایی است که با جستجو کردن آن می توانیم در سایت های اینترنتی معتبری به بسیاری از این فیلترشکن ها دسترسی پیدا کنیم.

از جمله بهترین اپلیکیشن هایی که برای سیستم عامل آیفون طراحی شده اند می توانیم به سایفون و SurfEasy و Ultra VPN و Larva و فیلترشکن ایکس و… اشاره کنیم. هر کدام از این اپلیکیشن ها دارای ویژگی‌ های مختلفی هستند که این ویژگی ها باعث شده بسیاری از کاربران برای سیستم آیفون خود از این فیلترشکن ها استفاده کنند. بهترین vpn رایگان برای آیفون در این قسمت معرفی شده که هر کدام از افراد با توجه به این سیستم خود می‌ توانند این اپلیکیشن ها را با مراجعه به گوگل برای خود دانلود کنند.

فیلترشکن Larva

یکی از ویژگی‌ های بسیار خوبی که برای این فیلترشکن برای سیستم عامل آیفون در نظر گرفته شده این است که افراد بدون ثبت نام هم می توانند از آن برای اتصال خود استفاده کنند.

فیلترشکن Ultra

فیلترشکن ultra به عنوان یک فیلترشکن برای آیفون شناخته می‌ شود که افراد با استفاده از این فیلترشکن می توانند به شبکه های مجازی مختلفی متصل شوند و با توجه به اتصال خود از سرعت بسیار خوبی هم برخوردار شوند.

پروتون وی پی ان

دانلود مستقیم vpn برای آیفون رایگان، عبارتی است که با جستجو کردن آن در گوگل می توانید به لیست کاملی از این فیلترشکن ها دسترسی پیدا کنید. دقت داشته باشید که یکی از بهترین این اپلیکیشن ها با نام پروتون وی پی ان شناخته می شود.

چگونه می توانیم فیلترشکن برای آیفون را دانلود کنیم؟

چگونه می توانیم فیلترشکن برای آیفون را دانلود کنیم؟

با جستجو کردن عبارت دانلود فیلترشکن برای آیفون مستقیم، می‌ توانید در سایت های اینترنتی مخصوص به لینک مستقیم از هر کدام از این فیلترشکن ها دسترسی پیدا کنید. در هر کدام از این لینک های مستقیم اطلاعاتی در ارتباط با این اپلیکیشن ها نوشته شده است. علاوه بر استفاده از گوگل و سایت‌ های اینترنتی مخصوص برای دانلود هر کدام از این اپلیکیشن ها برای این سیستم‌ عامل می توانید با مراجعه به اپل استور که تنها برای این سیستم‌ عامل طراحی شده به فیلترشکن های زیادی دسترسی پیدا کنید.

وی پی ان سوئیس نیز می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که آیفون دارند محسوب شود.

خرید فیلترشکن برای آیفون چگونه ممکن می شود؟

خرید فیلترشکن برای آیفون چگونه ممکن می شود؟

این روزها استفاده از گوشی آیفون در میان مردم بسیار رایج و متداول شده است. حال با توجه به محدودیت‌ های زیادی که برای استفاده از اینترنت وجود دارد. به همین دلیل خیلی از کسانی که آیفون دارند قصد خرید فیلترشکن برای گوشی خود را دارند. در این مورد بهتر است بدانید که اگر به سایت فیلترشکن مورد نظر خود مراجعه نمایید. به این گونه می توانید به راحتی به خرید فیلترشکن خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه برای خرید فیلترشکن اقدام نکنید. چرا که به احتمال زیاد این سایت ها فیلترشکن‌ های هک شده و غیر معتبر را برای فروش در صفحات خود قرار می دهند.

این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر برخی از پیج‌ های معتبر که در شبکه‌ های اجتماعی همچون اینستاگرام فعالیت می‌ کنند هم به صورت قانونی به فروش فیلترشکن برای آیفون می‌ پردازند. حال ناگفته نماند که اکثر این پیج‌ های معتبر توسط بلاگرها و اینفلوئنسرها پیشنهاد می‌ شوند. به همین دلیل می‌ توانید با مراجعه به این پیج‌ ها نیز یک فیلترشکن با کیفیت و سرعت بالا خریداری کنید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای آیفون

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای آیفون

فیلترشکن آیفون ۷ و دیگر فیلترشکن ها که به عنوان فیلترشکن برای آیفون شناخته می‌ شوند دارای ویدیو های آموزشی برای نصب و راه اندازی هستند که افراد باید در ابتدا از این ویدیو های آموزشی استفاده کنند تا بتوانند هر کدام از این اپلیکیشن ها را برای خود نصب و راه اندازی کنند.

در هر کدام از این ویدیوها برای نصب و راه اندازی هر کدام از این اپلیکیشن ها قدم به قدم مراحل توضیح داده شده و افرادی که به عنوان مبتدی شناخته می‌ شوند می‌ توانند از این ویدیوها استفاده کاملی را داشته باشند. در کنار استفاده از ویدیوهای مختلف مقاله های معتبری هم در ارتباط با نصب و راه اندازی این اپلیکیشن ها به صورت کامل اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته اند.

فیلترشکن رایگان برای آیفون

فیلترشکن رایگان برای آیفون

فیلترشکن کاملا رایگان برای آیفون ۶ نشان داده که برخی از این اپلیکیشن ها توانستند از ویژگی‌ های بسیار خوبی برخوردار باشند. برخی از این اپلیکیشن ها به صورت رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه قابل دسترس هستند. اپلیکیشن هایی که با هزینه ای قابل دسترس هستند از ویژگی های بسیار بیشتری هم برخوردار هستند. برخی از فیلترشکن های رایگان برای iphone با توجه به اینکه سرور کمی را برای خود دارند نمی‌ توانند در شرایط مختلف متصل شوند. به همین علت افراد بسیاری با پرداخت هزینه از فیلترشکن های پولی استفاده می کنند.

در صورتی که تمایل به خرید اکانت دارید پیشنهاد می شود قبل از هر کاری درباره فیلترشکن اکسپرس وی پی ان نیز همه چیز را بدانید.

فیلترشکن سایفون برای آیفون مناسب است؟

فیلترشکن سایفون یکی از فیلترشکن‌ های قدیمی و پرطرفدار در میان مردم ایران می‌ باشد. حال گفتنی است که این فیلترشکن علاوه بر این که برای استفاده از سیستم عامل‌ هایی همچون اندروید مناسب می باشد. برای سیستم عامل‌ هایی مانند ای او اس هم مناسب و کاربردی می‌ باشد. به همین دلیل افرادی که از گوشی آیفون استفاده می‌ کنند هم می‌ توانند به استفاده از این وی پی ان بپردازند.

کدام فیلترشکن های آیفون نا امن و خطرناک هستند؟

کدام فیلترشکن های آیفون ناامن و خطرناک هستند؟

برخی از فیلترشکن ها برای آیفون توانستند از ویژگی‌ های بسیار زیادی برخوردار باشند به گونه‌ ای که آن ها با حفاظت از حریم خصوصی افراد و افزایش پهنای باند آن ها می توانند بسیار مورد استقبال قرار گیرند. در کنار استفاده از این فیلترشکن های معتبر برخی از فیلترشکن های دیگر از امنیت برخوردار نیستند و هر کدام از افراد اگر از این اپلیکیشن ها استفاده کنند امکان دارد که اطلاعات آن ها در اختیار افراد دیگری هم قرار بگیرد. لیست کاملی از هر کدام از این فیلترشکن های ناامن منتشر شده که می توانید آن ها را در شبکه های مجازی مختلف مشاهده کنید.

چه فیلترشکنی برای آیفون ۶ به پایین مناسب است؟

در حال حاضر هنوز هم افرادی هستند که بنا به دلایلی تمایل دارند تا از آیفون ۶ و یا مدل‌ های پایین‌ تر از آن استفاده کنند. حال با توجه به محدودیت‌ هایی که برای استفاده از برنامه ها و سایت‌ های مختلف در ایران وجود دارد. به همین دلیل این روزها خیلی از این افراد تمایل دارند تا از یک فیلترشکن برای آیفون ۶ و یا مدل های پایین‌ تر از آن و با کیفیت بالا استفاده کنند.

بهتر است بدانید در حال حاضر فیلترشکن‌ های متعددی با کارایی‌ های مختلف موجود هستند که مناسب برای گوشی‌ های آیفون ۶ و یا مدل‌ های پایین‌ تر از آن هستند. به عنوان مثال در حال حاضر فیلترشکن‌ هایی همچون: فیلترشکن قوی پروتون، فیلترشکن قوی Windscrib، فیلترشکن قوی Hide.me و فیلترشکن TunnelBear برای مدل آیفون ۶ و یا مدل های پایین تر مناسب هستند. حال اگر قصد دارید تا فیلترشکن برای آیفون دانلود نمایید و یا به دانلود این فیلترشکن‌ های نام برده شده و یا حتی دانلود فیلترشکن برای ایفون ۶ رایگان بپردازید. پیشنهاد می‌ کنیم تا به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید.

فیلترشکن های آیفون قانونی و معتبر هستند؟

فیلترشکن های آیفون قانونی و معتبر هستند؟

استفاده از برخی از وی پی ان های مختلف نه تنها برای iphone بلکه برای دیگر سیستم ها هم از اعتبار برخوردار نیست زیرا استفاده از هر کدام از شبکه های مجازی در کشور ایران محدود شده و استفاده از این فیلترشکن ها به عنوان کار غیر قانونی شناخته می شود. دانلود فیلترشکن برای آیفون نشان داده که افراد می توانند با استفاده از این وی پی ان ها سرعت خود را در شبکه های مجازی مختلف افزایش بدهند. برخی از افراد مختلف با توجه به فعالیت خود در شبکه های مجازی درآمد بسیاری را برای خود بدست می آورند که آن ها برای فعالیت خود در هر کدام از این شبکه های مجازی نیازمند استفاده از فیلترشکن های مختلف هستند.

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای آیفون کدامند؟

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای آیفون کدامند؟

در این مقاله اپلیکیشن هایی که به عنوان فیلترشکن برای آیفون شناخته می‌ شوند به صورت کامل معرفی شده‌ اند به گونه‌ ای که بسیاری از آن‌ ها به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌ گیرند. اما برخی از افراد می‌ توانند از سرورهای خصوصی برای این اپلیکیشن ها استفاده کنند. هر کدام از فیلترشکن های مختلفی که برای این سیستم معرفی شده‌ اند می‌‌ توانند به صورت اشتراکی هم مورد استفاده قرار گیرند و اشتراکی بودن آن ها به این صورت است که افراد می‌ توانند به صورت چند کاربره از هر کدام از این اکانت های مختلف استفاده کنند.

از تحریم شکن برای آیفون می توان استفاده کرد؟

این روزها خیلی از افراد تمایل دارند تا برای دور زدن تحریم‌ ها از یک فیلترشکن که با آن تحریم شکن هم گفته می‌ شود استفاده کنند. حال گفتنی است که افرادی که از گوشی آیفون هم استفاده می‌ کنند می‌ توانند به استفاده از این اپلیکیشن‌ ها بپردازند. به این گونه به راحتی به سایت‌ ها و برنامه‌ های تحریم شده دسترسی خواهند داشت.

کدام فیلترشکن های آیفون نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

کدام فیلترشکن های آیفون نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

استفاده از فیلترشکن برای آیفون نشان داده که برخی از آن ها نیاز به سرورهای مخصوصی دارند که کاربران باید با قرار دادن هر کدام از این سرورها هر کدام از آن ها را که از سرعت بالاتری برخوردار هستند را برای خود انتخاب کنند. با این وجود برخی از اپلیکیشن های دیگری که به عنوان فیلترشکن شناخته می شوند به گونه ای طراحی شده اند که برای آن ها نیاز به وارد کردن سرور اختصاصی نیست و هر کدام از این اپلیکیشن ها به صورت خودکار می توانند به بهترین سرور با بهترین سرعت متصل شوند.

فیلترشکن با سرعت بالا برای بازی های آیفون

در حال حاضر خیلی از افرادی که از گوشی آیفون استفاده می‌ کنند. آن ها تمایل دارند تا به استفاده از یک فیلترشکن با سرعت بالا بپردازند. چرا که این روزها علاوه بر محدودیت‌ های زیادی که در اینترنت وجود دارد سرعت اینترنت کشور نیز بسیار ضعیف است. به همین دلیل نیز در ابتدای این مقاله به معرفی فیلترشکن با سرعت بالا برای بازی های آیفون پرداخته ایم. دقت داشته باشید که لینک دانلود تمام این وی پی ان ها را نیز در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید در ایده آل ترین شرایط از این وی پی ان ها استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. آیا تهیه فیلترشکن برای آیفون با سختی روبرو است؟

    با توجه به اینکه برای اپلیکیشن‌ های مختلف محدودیت بسیاری در کشور ایران به وجود آمده تهیه فیلترشکن برای آیفون با سختی روبرو است.

  2. هزینه خرید فیلترشکن برای آیفون چه مقدار است؟

    هزینه خرید فیلترشکن برای iphone با توجه به اینکه اکانت ها دارای اشتراک چند ماهه هستند می تواند متفاوت باشد.

  3. آیا فیلترشکن برای آیفون می‌ تواند باعث افزایش اینترنت مصرفی شود؟

    برخی از این فیلترشکن ها باعث افزایش حجم اینترنت مصرفی برای کاربران می شوند.

۵/۵ – (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید