بیوگرافی جف لیساندرو پوکر باز اهل استرالیا

بازی پوکر یک بازی شرط بندی و یا به اصلاح قمار است که انواع و روش های مختلفی دارد. امروزه بحث پوکر و پوکر بازها به شدت داغ است و خیلی ها در این زمینه حرفه ای هستند. جف لیساندرو یکی از برجسته ترین پوکر بازهای جهانی است که حتی در کشور خود هم بسیار شناخته شده است.

جف لیساندرو کیست؟

جف لیساندرو کیست؟

جف لیساندرو اهل کشور استرالیا است و در شهر پرت به دنیا آمد. او از کودکی به این حرفه علاقه داشته است به طوری که حتی در سنین نوجوانی هم این بازی را انجام می داده است. جف لیساندرو از برجسته ترین و نخبه ترین پوکر باز ها در جهان و در کشور خودش به شمار می رود و جزو پنج نفر اول پوکر در استرالیا است.

از آنجایی که پوکر به یک بازی مهم تبدیل شده است و روش های زیادی دارد پس حتما شما باید به تمامی قوانین و مهارت های این بازی آشناییت داشته باشید. جف لیساندرو فردی است که به این قوانین و مهارت ها آشنایی زیادی دارد و کارش با بلوف زدن و خواندن دست حریف بسیار خوب است.

محبوبیت و مهارت این شخص به قدری زیاد است که او را قهرمان بازی های cash می دانند. جف لیساندرو در سال ۱۹۹۷ قهرمان پیاپی ده دست بازی شد و مبالغ فراوانی را به خانه برد. این شخص حتی در بیلبورد های جهانی هم رکورد های غیر قابل باور زیادی دارد.

همسر جف لیساندرو

از آنجایی که جف لیساندرو جزو یکی از مشهور ترین پوکر باز های جهان به شمار می رود تا کنون مصاحبه های زیادی با این شخص صورت گرفته است. او تابحال راجب زندگی شخصی و خصوصی اش توضیحاتی نداده است و به طور دقیق وضعیت تاهل این شخص مشخص نیست. شاید دلیل این کار این باشد که او نمی خواهد زندگی شخصی اش را با کار درگیر کند.

عکس های جف لیساندرو

با در دسترس قرار گرفتن اینترنت دیگر کاری نیست که انسان نتواند انجام دهد. شما می توانید به راحتی در هر جایی که قرار دارید عکس های این شخص را با جستجو کردن در گوگل مشاهده کنید. فراموش نکنید که سایت های گوناگون عکس افراد مشهور را قرار داده اند که شما می توانید در آنجا مشاهده کنید.

اینستاگرام جف لیساندرو

اینستاگرام جف لیساندرو

جف لیساندرو یکی از نابغه های بازی های قمار و پوکر به شمار می رود و او را خدای بازی هفت دست نامیده اند. او در اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی صفحاتی دارد که شما می توانید با جستجو کردن نام او از فعالیت ها و عکس و فیلم های او مطلع شوید.

بزرگترین برد جف لیساندرو

لیساندرو تا کنون بردها و دستاوردهای زیادی داشته است به طوری که برخی حتی برای او رقیبی هم در نظر نمی گیرند. او جزو ۱۰ نفر برتر جهان است که در بازی پوکر زبانزد است. او در سال ۱۹۹۷ طی برد های پیاپی کسب کرد و مبلغ زیادی را برنده شد.

یکی دیگر از برد های غیر قابل توصیف او در سال ۲۰۰۵ اتفاق افتاد که در مسابقات هولدم شرکت کرد و مبلغی حدود ده هزار یورو برنده شد. نا گفته نماند که او در همین سال مقابل یکی دیگر از قدرهای بازی پوکر یعنی فیل آیوی بازی کرد و برنده جایزه پونصد هزار دلار شد.

بدترین باخت این پوکر باز

همانطور که می دانید هیچ پوکر بازی تا کنون از اول فعالیت های خود تمام بازی ها را برنده نشده است. بازی پوکر یک بازی شانسی است که شما باید با مهارت و توانایی خود شانس برد را بیشتر کنید. برای اطلاع از برد و باخت های این شخص می توانید به صفحات مجازی او مراجعه کنید.

درآمد لیساندرو از کجاست؟

این شخص و سایر کسانی که پوکر را به عنوان یک بازی و منبع درآمد انتخاب کرده اند قطعا سطحی به آن نگاه نمی کنند. بسیاری از افراد هستند که ادعا می کنند که بازی پوکر زندگی آن ها را نجات داده است. جف لیساندرو درآمد زیادی از این بازی و تورمنت ها دارد به قدری که او جزو ثروتمند ترین پوکر باز های جهان به شمار می رود.

این پوکر باز چه حواشی داشته است؟

این پوکر باز چه حواشی داشته است؟

یکی از حواشی که در خصوص زندگی و بازی کردن جف لیساندرو پیش آمد ماجرای درگیری و دعوای او با رقیبان است. واقعیت ماجرا به درستی مشخص نیست اما در چند سال اخیر ظاهرا لیساندرو و رقیبان با یکی دیگر درگیر فیزیکی می شوند که باعث به وجود آمدن حواشی شد.

جف لیساندرو در چه تورنمنت هایی شرکت کرده است؟

تا کنون متوجه شدید که این شخص چقدر مهارت های زیادی در این بازی دارد. این پوکرباز در مسابقات و تورمنت های زیادی شرکت کرده است، و با نشان دادن مهارت ها و استراتژیک های خاص خود، جایگاه بالایی برای خود ساخته است. جف لیساندرو موفق شد در سال ۲۰۰۵ در تورمنت هذرآپ جوایز زیادی کسب کند.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاهتان را بنویسید