رقص الناز قاسمی جدید به همراه بررسسی دقیق از بیوگرافی و حواشی

در این پست قصد داریم به بیوگرافی الناز قاسمی بپردازیم. رقص الناز قاسمی را اکنون می توانید ببینید و از آن لذت برید و یاد بگیرید. درسته یاد بگیرید الناز جدای این که نقش یک الگو را برای دختران جوان ایرانی و البته عاشق رقص داشت نقش یک مربی خوب و حرفه ای را نیز برای خیلی ها داشت. افراد علاقه مند به دنس با دیدن و دنبال کردن او رقص را به طور رایگان و راحت آموزش می دیدند. زندگی او بسیار شباهت با نیلی افشار دارد و هر دوی آن ها در یک زمان معروف شدند.

الناز قاسمی کیست

الناز قاسمی کیست؟

الناز قاسمی رقصنده ی مجازی و اینستاگرامی متولد ۱۹ آذر سال ۱۳۶۹ در تهران می باشد. وی گفته است که در همان کودکی به فعالیت های دنس و ایروبیک علاقه داشته و پدر و مادر او پس از متوجه شدن این جریان او را به کلاس های رقص گذاشته اند و در دوران نوجوانی فعالیت های خود را به صورت حرفه ای شروع کرد و پیشرفت روز افزونش و تشویق اطرافیانش او را به این فکر وا داشت که از رقص ها و حرکات ایروبیکش کلیپ بسازد.

الناز ۱۶۵ سانتی متر قد و ۵۲ کیلو گرم وزن دارد و همچنین باید دانست کـه رقصیدن به نوبه خود یه ورزش محسوب می شود و فعالیت دراین حوزه سبب پیشگیری از افزایش وزن و خوش استایل شدن می گردد. الناز بسیار خوش اندام می باشد و همه ی این‌ها نقش مهمی در جذب دنبال کننده های‌ وی دارد.

رقص الناز قاسمی از کجا شروع شد؟

الناز قاسمی به تشویق خانواده و دوستان خود تصمیم گرفت فعالیت حرفه ای خود را در فضای مجازی شروع کند و او سایت اینترنتی آپارات و اینستاگرام را برای کار خود انتخاب کرد و در هردو بسیار موفق ظاهر شد و خیلی زود به طرفداران میلیونی در اینستا و به بازدید های چند ده هزارتایی در اپارات رسید. الناز دختری جوان و جذاب با رقصی زیبا و مثال زدنی همچنان می تاخت تا این که با برخورد پلیس فتا و در ادامه با دستور قوه قضاییه پیج اینستا او مسدود شد و تمام محتوی آن پاک شد، شاید با خودتان بگویید که دیگر این رقصنده حرفه ای و جذاب را از دست دادید.

الناز قاسمی در ایران با حجاب

الناز قاسمی، یکی از رقصنده‌ های معروف ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. او در دوران حضور در ایران عکس‌ هایی با حجاب بالا داشت که می‌ توان آن‌ ها را در سایت‌ های معتبر اینترنتی مشاهده کرد. اما باید توجه داشت که تمام عکس‌ ها و ویدیوهای الناز قاسمی در ایران با حجاب نبوده است و بسیاری از ویدیوهای رقصی او حجاب کامل را نداشته است. انتشار ویدیوهای رقص او در ایران باعث مواجه شدن او با مسائل قانونی شد و این موضوع باعث شد که تصمیم به ترک ایران بگیرد.

اکنون که در خارج از کشور زندگی می‌ کند، به راحتی کلیپ‌ های رقص خود را منتشر می‌ کند و از این طریق درآمد زیادی از رشته دنس کسب کرده است. الناز قاسمی اکنون جزو معروف‌ ترین دنسرهای ایرانی است و ویدیوهای او بازدید بسیار زیادی دارد.

الناز قاسمی با پدر و مادرش

الناز قاسمی با پدر و مادرش

الناز قاسمی رابطه صمیمی و دوستانه‌ ای با پدر و مادر خود دارد. اگرچه به صورت معمول درباره خانواده‌ اش صحبت‌ های زیادی نمی‌ کند، اما عکس‌ هایی از آن‌ ها را در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک می‌ گذارد. به خصوص عکس‌ هایی که با مادرش همراه است را به اشتراک می‌ گذارد که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار می‌ گیرد.

مادر الناز قاسمی یک خانم بسیار جوان است و این موضوع باعث توجه و تعجب بسیاری از کاربران می‌ شود. الناز به خاطر جذابیت و جوانی مادرش مورد توجه قرار گرفته و عکس‌ های بیشتری با او به اشتراک می‌ گذارد. همچنین در ویدیوهای یوتیوب خود گاهی مادرش را به همراه می‌ آورد و با او صحبت می‌ کند.

در مورد پدرش، الناز قاسمی زیاد صحبت نمی‌ کند و عکس‌ های زیادی از او منتشر نمی‌ کند. اما او از پدرش به عنوان بهترین حامی وی یاد می‌ کند و تاکید دارد که حمایت پدرش برای موفقیت‌ های وی بسیار مهم بوده است.

الناز در یک خانواده عالی و مهربان بزرگ شده است و یک خواهر کوچک‌ تر از خود دارد که به او آموزش رقص می‌ دهد. او سعی می‌ کند در منزل به خواهرش انواع رقص ها را آموزش دهد تا مثل خودش یک رقصنده حرفه‌ ای شود.

کلیپ های الناز قاسمی را در کجا می توان مشاهده کرد؟

خیلی ها از عکس این رقصنده جذاب در پیج های خود استفاده کردند، البته عکس الناز این روزها در گوشی همراه خیلی ها یافت می شود، الناز هم به خاطر ویدیو های رقص خود و هم به خاطر عکس های مختلف و جذابی که از خود می گرفت سر زبان ها بود و هست. 

آیا او یوتیوب خود را مدیریت می کند؟

او علاوه بر اینستاگرام کار های خود را در یوتیوب قرار می دهد که خب به نسبت دیگر شبکه های مجازی برای ما ایرانیان ناشناخته می باشد. اما اگر می خواهید آموزش رقص های او را به طور دقیق دنبال کنید باید وی را در آپارات دنبال کنید.

در واقع الناز قاسمی آپارات را به یک محیط کاملا امن تبدیل کرده که می توانید بسیار ساده تر از چیزی که فکرش را بکنید با او بیشتر آشنا شوید و ویدیو هایش را دنبال کنید. پس حتما در برنامه هایتان داشته باشید که پیج او را سیسکراب کنید تا در صورت انتشار ویدئو از ان مطلع شوید. برای دیدن رقص های او در آپارات می توانید عبارت رقص الناز قاسمی جدید اپارات را در گوگل جست و جو کنید از دیدن کلیپ های وی لذت ببرید.

درآمد الناز قاسمی از کجاست؟

درآمد الناز قاسمی از کجاست؟

اگر طرفداران زیادی را در پیج مجازی خود داشته باشند درآمد زیادی را هم به خود جذب کرده اند و درآمد آن کاملا راضی کننده است طوری که اکثر شاخ های اینستاگرام تنها کار و درآمدشان همین هست. البته الناز به تازگی یک سایت شرط بندی به نام بت پلاس احداث کرده و از این طریق نیز درآمد عالی برای خود کسب کرده است.

خانواده این رقصنده ایرانی چه کسانی هستند؟

به تازگی نیز الناز قاسمی و خواهرش الینا عکس هایی را باهم منتشر کرده اند و وی کلیپ های رقص خواهر کوچکش را در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کرده است. پدر و مادر الناز تاثیر به سزایی در موفقیت او در این کار داشته اند و البته خواهر الناز که او هم رقصنده ماهری است توانست با حمایت پدر مادر خود و البته خواهر بزرگ تر خود الناز که در این راه معلم و مربی بسیار خوبی برای او بود به این عرصه وارد شود.

الناز خیلی زود توانست در دنیای فضای مجازی معروف و سرشناس شود و به شهرت و اوازه برسد و البته ناگفته نماند تعجبی هم ندارد. درست است این روزها هرکسی از هر ترفندی برای معروفیت در فضای مجازی استفاده می کند و رقابت در این عرصه بسیار سخت است اما چند نکته وجود دارد.

در اینستاگرام الناز قاسمی چه می گذرد؟

الناز قاسمی اینستاگرام را به نشر کلیپ هایش ترجیح داد و رفته رفته با سبک خاص خود توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و همین امر باعث مشهور شدن و محبوبیت وی در بین جوانان و نوجوانان شد. قطعا اگر شما هم یکی از علاقه مندان و دنبال کنندگان حواشی فضای مجازی باشید نام وی یا رقص الناز را حداقل یک بار شنیده و یا دیده اید.

او که پس از به اشتراک گذاشتن کلیپ هایش و بازخورد مثبتی که از طرفدارانش گرفته بود توانسته بود اسم خود را در بین رقصنده های اینستاگرام جای بیندازد تصمیم به همکاری با دیگر رقصنده ها از جمله کامی یوسفی و مائده هژبری و … گرفت. این سیاست کاری بسیار برای او مثمر ثمر بود و پس از مدت اندکی توانست بر شهرت روز افزونش بیفزاید و به طور محسوسی به تعداد دنبال کنندگان پیج الناز قاسمی اضافه شود.

اینستاگرام الناز قاسمی

معرفی الناز قاسمی و همسرش

الناز قاسمی و همسرش همچنان خالی می باشد چرا که او هنوز ازدواج نکرده است و گفته است فعلا به ازدواج فکر نمی کند. در حال حاضر نیز در کانادا زندگی می کند و چند فستیوال رقص و مسابقه دنس هم شرکت کرده است. او به فعالیت های اینستاگرامی خود در این کشور ادامه داده است و می گوید علی رغم میل باطنی خود مجبور است برای پیشرفتش در این کشور فعالیت کند.

لایو الناز قاسمی در مورد چه بود؟

جریان بازداشت الناز قاسمی به لایو جنجالی او برمی گردد درسال ۱۳۹۷ توسط سایبری ایران پلیس دستگیر شد. دلیل این اتفاق جلوگیری از مشهور شدن الناز بـه دلیل فعالیت هنجارشکن ملی بود. الناز پس از یک مرتبه دستگیری و آزادی بلافاصله بـه بیرون از کشور رجوع کرد چرا کـه نمی توانست عطش این علاقه زیادش را فراموش کند. الناز قاسمی همچنین نمی خواست دنبال کننده های خودرا از دست بدهد و می‌خواست نظیر دیگر رقاصه ها مانند نیلی افشار مشهور بشود.

هنگام دستگیری الناز قاسمی و دوستش مائده هژبری در فضای مجازی غوغایی بـه پا کرد و همه ی این ها نیز نقش به سزایی در شهرت وی داشت چرا کـه حتی چهره های سیاسی نسبت بـه این اقدام واکنش نشان دادند. قاسمی هم یکی از کسانی بود کـه نامش در این پرونده دیده می شد و بـه همین خاطر بازداشت و بازجویی شد. در آن زمان گفته می شد علت بازداشتش بی حجابی و انتشار کلیپ رقص در اینستاگرام اسـت.

ماجرای دستگیری الناز قاسمی در ایران چه بود؟

ماجرای دستگیری الناز قاسمی در ایران چه بود؟

الناز قاسمی با کلیپ‌ های زیبا و جنجالی موفق به جلب توجه و تعداد زیادی از طرفداران خود شده و در دنیای مجازی به معروفیت رسیده است. اما متاسفانه زندگی همیشه مسیری پر از چالش‌ ها و مواجهه با مسائل ناخوشایند نیز دارد. در سال ۱۳۹۷ شمسی، سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا اعلام کرد که در حال تعقیب و شناسایی بیش از ۵۱ هزار صفحه اینستاگرامی می‌ باشند که محتوای مستهجن و مبتذل با عکس‌ ها و فیلم‌ های ناهنجار دارند و اقدامات لازم برای شناسایی این پیج‌ ها در دست انجام است.

در این بسته‌ بندی، الناز قاسمی مدتی در بازداشت قرار گرفت و تحت بازجویی قرار داشت. دلیل بازداشت الناز قاسمی انتشار کلیپ‌ های رقص و بی‌ حجابی در اینستاگرام اعلام شده بود. او همراه با دیگر افرادی نظیر مائده هژبری، شاداب شکیب، کامی یوسفی و بارش در آن سال از دسترس دنبال‌ کنندگان خود با صدها هزار نفر جمعیتی که صفحه‌ های اجتماعی آن‌ ها را دنبال می‌ کردند، محروم شدند و تمام عکس‌ ها و ویدیوهای آن‌ ها حذف شد. این ماجرا باعث شد که موضوع دستگیری الناز قاسمی و دیگر همراهانش در ایران از نظر مردم و اهالی رسانه به شدت بحرانی و جدی تلقی شود و بسیاری اعتراضات خود را اعلام کرده و با برگزاری کمپین‌ های حمایتی از آن‌ ها اعلام حمایت کردند.

این موضوعات نشان از تاثیر و تاثر سریع و مستقیم رسانه‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی در انتشار اخبار و مواضع عمومی مردم دارند و می‌ توانند به سرعت به اتفاقات جدیدی منجر شوند.

اعترافات مائده و الناز در چه خصوص بود؟

اعترافات مائده و الناز در چه خصوص بود؟

بعد از پخش فیلم اعترافات او و مائده، الناز در یک استوری خبر داد: این داستان مال یک ماه پیشه و هم اکنون پخش شده ما سه تا بازداشت شدیم و آزاد شدیم تا دادگاه من شش ساله اقامت کانادا دارم و با خانواده توی کانادا زندگی می کنیم این قضیه مال یک ماه پیشه و من چون برگشتم کانادا دارم پست می گذارم ولی مائده جان چون ایرانه نمی‌تونه پست بگذاره و پیج داشته باشه، این دلیل نمیشه کـه زندان باشه.

الناز قاسمی قبل از عمل

در واقع الناز قاسمی یکی از رقصنده های معروف ایرانی است که می‌ خواهیم در رابطه با چهره قبل از عمل او صحبت کنیم و بگوییم که او قبل از عمل چه چهره ای داشته است. این رقصنده ایرانی یکی از کسانی می باشد که چهره قبل از عملش زیبا است و نیاز به هیچگونه عملی نداشته است. اما برای آنکه بتواند این زیبایی را چند برابر کند و ایرادات چهره‌ اش را برطرف کند تصمیم می گیرد که عمل بینی انجام دهد و از طریق این عمل نیز چهره او به چهره‌ای بسیار جذاب تبدیل شد. اما او چهرش قبل از عملش زیباتر بود زیرا یک چهره طبیعی داشت و نیاز به عمل‌ های مصنوعی نداشت اما این کار را انجام داد.

الناز قاسمی و بارش

دانلود رقص الناز قاسمی و بارش

بارش نیز یکی از کسانی می باشد که به همراه الناز قاسمی در بسیاری از کلیپ ها نقش آفرینی کرده است و با هم می رقصند و رقص های دونفره انجام می‌ دهند که این کلیپ را می توانید از طریق گوگل نیز دانلود کنید. زیرا ساده ترین روش این است که به گوگل مراجعه کنید و تمامی کلیپ های آن ها را از این طریق ببینید و از جزئیات آن بهره مند شوید. از دیگر راه های دانلود کلیپ های این رقصنده این می باشد که به اینستاگرام الناز و بارش بروید و رقص های دونفره آن ها را در گوشی خودتان سیو کنید تا بتوانید از طریق اینستاگرام نیز کلیپ های آن ها را مشاهده کنید و یا دانلود انجام دهید.

حاشیه های الناز قاسمی در چه مورد است؟

الناز قاسمی رقصنده ای می باشد که همیشه سعی دارد از حواشی به دور باشد و فقط روی کارش تمرکز کند و خودش را به یکی از بهترین رقصنده های ایرانی تبدیل کند. اما برخی از مردم برای او حاشیه های زیادی را درست می کنند و می خواهند که به او لطمه بزنند تا او از فعالیت‌ هایش بماند. اما به هیچ یک از این حواشی ها توجه نمی کند و فقط قصد دارد به آن هدفی که می خواهد برسد. اخیراً حاشیه‌ ای در رابطه با الناز قاسمی درست کرده بودند و می گفتند که او با کامی یوسفی رابطه دارد و می‌ خواهد که با او وارد رابطه شود که تمامی این صحبت‌ ها را نیز تکذیب کرد و هیچ گونه صحتی ندارد. 

زیرا او یکی از رقصنده هایی است که آهنگ های خوانندگان را انتخاب می‌ کند و با آن ها می رقصد و این رقصیدن با آهنگ خوانندگان به این معنی نیست که می‌ خواهد با آن ها رابطه برقرار کند و فقط قصد دارد که آموزش های رقص را به طرفدارانش یاد بدهد. از دیگر حاشیه هایی که در رابطه با این رقصنده ایرانی شنیده می‌ شد این بود که او با بارش وارد رابطه شده است. پس از مدتی نیز در یک استوری اعلام کرد من با بارش هیچگونه رابطه ای ندارم و بارش یکی از بهترین دوستان من است. ما فقط با هم همکار هستیم و محتوایی فان و سرگرم کننده برای شما به وجود می‌ آوریم و هیچ رابطه‌ ای بین ما نیست.

الناز قاسمی و کامی یوسفی باهم رابطه دارند؟

کامی یوسفی یکی از خوانندگان ایرانی است که از شهرت خوبی نیز در ایران برخوردار است و با صدای خودش توانست نظر بسیاری از افراد دیگر را به خودش جلب کند. در این میان الناز قاسمی نیز با آهنگ های کامی یوسفی کلیپ های زیادی را به اشتراک می‌ گذارد. با آهنگ های او می رقصد اخیراً کامی یوسفی یک آهنگ جدید به بازار داده است که الناز قاسمی در این کلیپ با یک لباس نیم تنه و دامن کوتاه می رقصد که رقصیدن او با این آهنگ باعث شد حاشیه های زیادی در رابطه با او به گوش بخورد و همه بگویند که او قرار است با کامی یوسفی وارد رابطه شود و بخواهند که رابطه ای را با هم آغاز کنند که پس از مدتی نیز این حواشی تکذیب شد و فقط در حد حرف و حدیث بود.

الناز قاسمی و کامی یوسفی

کلاب هاوس الناز قاسمی

کلاب هاوس یکی از برنامه‌ های اجتماعی می باشد که اخیراً سلبریتی ها و افراد زیادی آن را برای گوشی خودشان نصب می کنند و می خواهند که از طریق کلاب هاوس با طرفدارانشان رابطه نزدیکی داشته باشند. الناز قاسمی در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌ کند و گپ و گفتمان هایی را با طرفدارانش و کسانی که واقعاً دلی او را می‌ خواهند انجام می‌ دهد و فنون رقصیدن را به انان آموزش می‌ دهد و گاهی نیز به سوالاتی که از او در برنامه کلاب هاوس می‌ شود نیز پاسخ می‌ دهد.

خانواده این دنسر ایرانی

این دنسر ایرانی یکی از کسانی است که کمتر در مورد خانواده اش صحبت می کند و بیشتر قصد دارد که با حرفه اش با فالوورانش صحبت کند در رابطه با خانواده او می توانیم بگوییم که هر از گاهی عکس هایی را در کنار خانواده‌اش به اشتراک می‌ گذارد. اما سوالاتی که در رابطه با خانواده او می‌ شود را پاسخ نمی دهد که در حال حاضر است خانواده‌ اش دور است و خودش در استانبول زندگی می کند. اما خانواده اش در ایران هستند و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد که حدود ۵ سال سن دارد و او از حالا به او آموزش می دهد تا رقص یاد بگیرد و او نیز یکی از رقصنده های معروف مانند خواهرش بشود.

تمرین های این دنسر ایرانی

الناز قاسمی یکی از اشخاصی است که از دوران کودکی  رویایی را در سرش داشت و از همان دوران کودکی تمرین و تلاش های زیادی می‌ کرد تا بتواند به آن چیزی که می خواهد برسد. او در ایران تمرینات زیادی انجام می‌ داد و به علت محدودیتی که در ایران بود نتوانست به آن چیزی که می خواهد برسد و سپس تصمیم گرفت که به ترکیه برود و تمریناتش را در ترکیه ادامه دهد و آن قدر در ترکیه تمرین کرد و کوچه و خیابان ها را قدم زد و به تمرین پرداخت تا توانست یکی از دنسرهای محبوب شود.

قد و وزن الناز قاسمی به چه صورت است؟

الناز قاسمی دارای هیکلی مناسب برای حرفه رقص بوده و قد او ۱۶۵ سانتیمتر و وزنش ۵۲ کیلوگرم است. این هیکل مناسبش، به عنوان یک دنسر حرفه‌ ای، به وی کمک می‌ کند تا رقص‌ های جذاب و دلچسبی اجرا کند. رقص به عنوان یک ورزش فیزیکی فعال، او را در حال حاضر در هیکل خوبی نگه داشته و به او کمک کرده تا مورد توجه بسیاری از مخاطبان و دنبال‌ کنندگان خود در شبکه‌ های اجتماعی قرار بگیرد.

همچنین، الناز قاسمی از طریق دنبال‌ کنندگان و بازدیدهایی که از پست‌ ها و ویدیوهایش در یوتیوب به دست می آورد، درآمد خوبی کسب می کند. این درآمد از طریق تبلیغات و همچنین همکاری با برندها و کمپانی‌ ها در زمینه رقص و موسیقی به وی دست می‌ آید و به او کمک می‌ کند تا به موفقیت در حرفه رقص‌ برسد.

الناز قاسمی در زندان

در واقعیت، الناز قاسمی هیچ وقت در ایران به دلیل ویدیوهای رقص و محتوای مستهجن در اینستاگرام به زندان نیفتاده است. این موضوع که او به خاطر انتشار ویدیوهای رقص در ایران بازداشت شده باشد، اطلاعات غلطی است.

الناز قاسمی به خاطر فعالیت‌ های هنری و رقص خود در شبکه‌ های اجتماعی ایرانی مشهور شده است، اما ویدیوهای او در محدوده مجاز شبکه‌ های اجتماعی قرار داشته‌ اند و با مقررات ایرانی در تناقض نبوده‌ اند، او به خاطر این فعالیت‌ ها در ایران مورد بازداشت یا مجازات قرار نگرفته است. البته او در کانادا زندگی می‌ کند و ممکن است در کشور خود برخی از مشکلات یا مخالفت‌ ها را تجربه کرده باشد، اما در ایران به عنوان یک شخصیت معروف در فضای مجازی شناخته می‌ شود.

توصیه می‌ شود که اطلاعات دقیق و معتبر را در مورد افراد مشهور و موضوعات حساس بررسی کرده و از منابع رسمی و قابل اعتماد استفاده کنید تا از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری شود.

الناز قاسمی در ایران چه می کرد؟

او در ایران چه می کرد؟

الناز قاسمی به عنوان یک رقصنده معروف با ویژگی‌ ها و توانایی‌ های خاص خود در دنیای رقص موفق شده است. تصمیم‌ گیری و تلاش او برای پیشرفت در حرفه رقص و به دست آوردن مهارت‌ های لازم به ویژه در شرایطی که منابع محدودی داشته، اراده و تعهد او را نشان می‌ دهد. همچنین، حمایت و انگیزه خانواده اش نیز نقش مهمی در مسیر حرفه‌ ای او داشته و او را در راهی به سوی موفقیت هدایت کرده است.

سوالات متداول

  1. الناز قاسمی کیست؟

     او یکی از رقصنده های ایرانی می باشد که در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌ کند و یکی از محبوب ترین دنسرها در ایران است.

  2. این دنسر ایرانی در حال حاضر در کجا سکونت دارد؟

     او به دلیل محدودیت هایی که در ایران برایش به وجود آمد تصمیم گرفت که به ترکیه برود و در حال حاضر در استانبول زندگی می کند.

  3. الناز قاسمی از چه طریق کسب درآمد می‌ کند؟

    او راه‌ های مختلفی برای کسب درآمد دارد و یکی از عمده ترین راه ها برای کسب درآمدش انجام تبلیغات و برگزاری کلاس های خصوصی آموزش رقص می باشد.

  4. الناز قاسمی با چه آهنگ هایی می رقصد؟

     اکثر آهنگ هایی که با آن می رقصد شاد هستند و با آهنگ های کامی یوسفی، باران، رضا بهرام، امیر تتلو و دیگر خواننده های ایرانی می رقصد.

  5. آیا الناز قاسمی و کامی یوسفی با هم رابطه دارند؟

    الناز و کامی کلیپ های جذاب و زیبایی را با یکدیگر می ساختند و اجرا می کردند و می توان نقطه ی اوج معروفیت الناز را هم اجرای او در کنار کامی یوسفی گفت اما این بنا به رابطه داشتن آن ها نیست.

  6. چه اتفاقی افتاد که او به کانادا مهاجرت کرد؟

    او گفت پاسپورت کانادا را دارد و می خواهد به دلیل محدودیت های موجود در ایران به این کشور برای زندگی مهاجرت کند و فعالیت های دنس و ایروبیک خود را از سر گیرد.

  7. آیا الناز قاسمی سایتی را تبلیغ می کند؟

    الناز قاسمی هم برای خود یک سایت شخصی شرط بندی را راه اندازی کرده است! شما در این سایت می توانید به بهترین شکل ممکن شاهد شرایطی ویژه باشید.

  8. آیا سایت شرط بندی الناز قاسمی معتبر است؟

    با توجه به برخی از موارد بخشی از امکانات بت پلاس می باشد ولی با همین موارد هم می توان نتیجه گرفت که سود آوری در چنین سایتی تضمینی است پس ساده از کنار آن گذر نکنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاهتان را بنویسید