سما وی پی ان رایگان (Sma vpn) به همراه راهنمای نصب و راه اندازی

امروزه افراد زیادی به استفاده از فیلترشکن ها روی آورده اند. فیلترشکن یا وی پی ان از ابزاری است که برای سد فیلتر ها از آن استفاده می شود. در فضای مجازی فیلترشکن های بسیاری وجود دارند که مورد تایید کاربران زیادی قرار گرفته است. یکی از این وی پی ان ها سما وی پی ان است که دارای کیفیتی عالی است. سما وی پی ان از بهترین فیلترشکن های موجود در ایران می باشد که در این مقاله به معرفی این وی پی ان می پردازیم.

  • به صورت کاملا اختصاصی به معرفی فیلترشکن fast vpn که یکی از بهترین فیلترشکن های بازار است؛ پرداخته ایم. برای دانلود و نصب و راه اندازی این فیلترشکن همراه ما باشید.
معرفی سما وی پی ان

معرفی سما وی پی ان

در میان وی پی ان ها محصولات ایرانی کمی به چشم می خورد. بیشتر وی پی ان ها محصول شرکت های خارجی هستند. Sma vpn یکی از فیلترشکن هایی است که ایرانی است و دارای سرعت و امنیت بالایی است. سما وی پی ان را دانشکده سما ماهشهر ارائه کرده است.

این ابزار ایرانی با نمونه های خارجی خود رقابت می کند. حتی از سما وی پی ان به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز می توان استفاده کرد. البته بیشتر کاربران ایرانی از وی پی ان های خارجی استفاده می کنند اما باید این را بدانند که ابزارهای ایرانی نیز مانند نمونه های خارجی خود کارآیی دارند. سما وی پی ان فیلترشکنی عالی با قابلیت های بالا است.

چه سرور هایی بر روی سما وی پی ان قابل اجرا هستند؟

اگر تا به اکنون از سما وی پی ان استفاده کرده اید، متوجه سرعت و کیفیت بالای آن شده اید. حال ناگفته نماند که سرعت و کیفیت این وی پی ان به دلیل سرور های قدرتمند آن می‌ باشد. در این وی پی ان سرور های متعددی تعبیه شده است. حال در ادامه قرار است به این موضوع که چه سرور هایی بر روی این وی پی ان قابل اجرا هستند، بپردازیم.

آمریکا

در میان سرور های متعددی که این وی پی ان دارد سرور آمریکا از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

هلند

یکی از قوی‌ ترین سرور های موجود در این وی پی ان سرور هلند می‌ باشد که این روز ها اکثر کاربران این وی پی ان را بر روی سرور هلند تنظیم می‌ کنند.

چین

یکی دیگر از سرور های محبوب این وی پی ان که مورد استفاده خیلی از کاربران قرار گرفته است سرور چین می‌ باشد که از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

آیا فیلترشکن شیر بت به اندازه فیلترشکن سما وی پی ان سرعت دارد؟

فیلترشکن شیر بت یکی از بهترین فیلترشکن ها با آی پی ثابت و بالا ترین سرعت کانکتی می باشد. از این رو ممکن است برای تان این سوال ایجاد شود که آیا فیلترشکن شیر بت به اندازه فیلترشکن سما وی پی ان سرعت دارد؟ از این رو به شما می گوییم که بله سرعت این وی پی ان بسیار بالا می باشد و حتی در برخی از مواقع این وی پی ان نسبت به سما دارای سرعت و امنیت بیشتری می باشد.

استفاده از فیلترشکن سما وی پی ان انی کانکت بر روی سیستم عامل های مختلف

با توجه به این که فیلترشکن سما از ویژگی‌ ها و کارایی‌ های بسیار زیادی برخوردار است و هم چنین کیفیت بالایی دارد. به همین دلیل در حال حاضر این فیلترشکن برای خیلی از سیستم عامل‌ ها ساخته و ارائه شده است. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم.

استفاده از sma vpn بر روی ویندوز

مدتی است که نرم‌ افزار فیلترشکن سما vpn برای کامپیوتر ساخته و ارائه شده است. حال اکثر کاربرانی که از این فیلترشکن برای ویندوز خود استفاده کرده اند از عملکرد آن بسیار راضی بوده اند و امتیاز بالایی را به آن داده اند.

استفاده sma vpn بر روی مک و IOS

در حال حاضر این وی پی ان محبوب و کاربردی برای مک و ios هم در دسترس می‌ باشد. حال افرادی که آیفون و مک دارند و به استفاده از این وی پی ان پرداخته اند از عملکرد و سرعت آن بسیار راضی بوده اند.

استفاده از sma vpn بر روی اندروید

در حال حاضر بیشترین تعداد دانلود این وی پی ان برای اندروید بوده است. این وی پی ان بر روی اندروید از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع باعث محبوبیت آن در میان کاربران اندروید شده است.

استفاده sma vpn بر روی لینوکس

اگر از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌ کنید، بهتر است بدانید نرم‌ افزار این وی پی ان حتی برای لینوکس هم ساخته و ارائه شده است. هم چنین از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

ویژگی های استفاده از سما وی پی ان

ویژگی های استفاده از سما وی پی ان

بهتر است بدانید این وی پی ان دارای ویژگی‌ ها و کارایی‌ های متعددی است که در ادامه قرار است به بررسی ویژگی های آن بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امنیت بالا

یکی از دلایلی که فیلترشکن سما به شدت محبوب و پرطرفدار شده امنیت بالای آن می باشد. حال بهتر است بدانید با استفاده از این وی پی ان، اطلاعات کاربر رمزنگاری شده و از طریق یک تونل امن به سایر سرور ها منتقل می‌ شود. این وی پی ان هیچگونه اطلاعاتی را در رابطه با آخرین بازدید کاربر جمع آوری نمی کند.

سرعت سما وی پی ان

یکی از مهم ترین ویژگی‌ های این وی پی ان برای لینوکس و دیگر سیستم عامل ها، سرعت بالای آن می باشد که به کاربران اجازه می‌ دهد تا با سرعت و کیفیت بالا به اینترنت و تمام برنامه های فیلتر شده دسترسی داشته باشند. به این گونه کابران می توانند بهترین تجربه را از اینترنت داشته باشند.

خطوط اینترنتی

در حال حاضر کاربران با هر خطوط اینترنتی همچون رایتل، همراه اول، ایرانسل، مودم و … می‌ توانند به استفاده از این وی پی ان بپردازند و بدون اختلال محدودیت‌ ها را دور بزنند.

آیا سما وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

آیا سما وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

این وی پی ان ساخت کشور ایران است و همان طور که می دانید در کشور ما روی امنیت اطلاعات بسیار تاکید شده و می شود. Sma vpn از امنیت بالایی برخوردار است. سما وی پی ان اطلاعات مشترکین خود را رمز گذاری می کند تا دسترسی به آن ها را برای هکر ها محدود و یا به طور کلی نابود کند. رتبه این فیلترشکن در فروشگاه پلی بالا است و نفرات بسیاری درباره آن اظهار نظر کرده اند. اگر از فیلترشکن سما استفاده می کنید خیال تان از بابت امنیت راحت باشد.

این فیلترشکن را چگونه می توان دانلود کرد؟

دانلود سما وی پی ان کار آسانی است زیرا در زمان دانلود نحوه و روش دانلود و نصب آن برای راحتی کاربران داخل برنامه وجود دارد. در این برنامه شرایط و ضوابطی وجود دارد که پس از دانلود و مطالعه در صورت تمایل می توانید سما وی پی ان را بر روی دستگاه مورد نظر خود دانلود کنید. برای بارگیری این اپلیکیشن می توانید به بازار مراجعه فرمایید و در نوار فوق کلمه کلیدی را وارد کرده سپس علامت سرچ را بزنید تا سما وی پی ان برای تان به نمایش گذاشته شود. سپس، کلمه دانلود را بزنید تا با مقداری اینترنت دانلود انجام شود و بعد گزینه نصب را بزنید و صبر کنید تا فیلترشکن مورد نظر بر روی دستگاه شما نصب شود.

آیا برای استفاده از این فیلترشکن نیاز به ساخت اکانت است؟

Sma vpn برنامه ای کاملا رایگان است که می توانید بدون ساخت اکانت آن را دانلود و نصب کنید. البته این موضوع به شما بر می گردد، در صورتی که خواسته باشید برای خود اکانت داشته باشید، می توانید ساخت اکانت را از گوگل سرچ نمایید. اگر هم به دنبال این هستید که امنیت بالا تری داشته باشید به مراکزی که مربوط به انجام این کار هستند مراجعه کنید و با پرداخت هزینه ای اکانت مورد نظر خود را بسازید.

همیشه این را به یاد داشته باشید که هیچ وقت اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و سعی کنید اگر از شما مشخصات خاصی خواسته شد، حتما خودتان اقدام به وارد کردن آن ها بکنید.

ساخت سرور های سما وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

ساخت سرور های سما وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

بهتر است بدانید که این وی پی ان از یک محیط ساده و جذاب برخوردار است که استفاده از آن بسیار راحت و آسان می‌ باشد. هم چنین ناگفته نماند که که سرور ها به صورت پیش فرض در این وی پی ان قرار گرفته اند و نیاز به ساخت سرور نمی‌ باشد.

خرید سما وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

با توجه به این که در حال حاضر این پی ان از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا به خرید این وی پی ان بپردازند و یا این که از قیمت سما وی پی ان مطلع شوند. بهتر است بدانید بهترین و مطمئن‌ ترین روش برای خرید این وی پی ان مراجعه به سایت رسمی آن که در اینترنت موجود می‌ باشد، است.

البته ناگفته نماند که این روز ها برخی از کانال‌ های معتبر در تلگرام نیز به فروش سما وی پی ان می‌ پردازند. به همین دلیل با مراجعه به این کانال‌ ها هم می‌ توانید به خرید این وی پی ان محبوب بپردازید.

آیا برای استفاده از سما وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

این فیلترشکن سرور صد کشور را دارا است. بنابراین برای استفاده از فیلترشکن سما نیازی به وارد کردن سرور دیگری نیست. اگر در استفاده از این وی پی ان برای آیفون و دیگر سیستم عامل ها، دچار مشکلی مانند قطعی شدید خیلی راحت با تغییر دادن سرور می توانید مشکل را برطرف نمایید و ادامه کار خود را بدون نگرانی از ایجاد مشکل در فضای مجازی انجام دهید.

آموزش نصب سما وی پی ان اپ

به طور معمول سایت‌ هایی که لینک دانلود این وی پی ان را در صفحات خود قرار داده اند، در کنار لینک دانلود راهنمای آموزش نصب این وی پی ان را نیز قرار داده اند. حال با مشاهده این راهنما می‌ توانید به راحتی به نصب این وی پی ان بپردازید.

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از سما وی پی ان رایگان است. البته برای داشتن اشتراک چند ماهه این محصول می توانید اقدام به خرید فیلترشکن سما کنید.

معایب فیلترشکن sma چیست؟

این فیلترشکن از معایب زیادی برخوردار نمی باشد. اما با این حال این احتمال وجود دارد که گاهی اوقات اتصال به یکی از سرور های آن برای کاربران سخت شود.

آیا سما وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

آیا سما وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

اشتراک پریمیوم به اشتراکی گفته می شود که دارای امکانات بیشتری برای استفاده کاربران می باشد. تمامی ارائه دهندگان وی پی ان، گزینه اشتراک پریمیوم را در برنامه خود قرار می دهند. سما وی پی ان نیز مانند دیگر فیلترشکن ها دارای اشتراک پریمیوم است. این اشتراک دارای گزینه یک ماهه تا چند ماهه و یک ساله است. اگر تمایل دارید از این اشتراک بهره ببرید باید به فروشگاه های مربوط یا کافی نت ها بروید و با دادن هزینه آن را تهیه کنید.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

آپدیت برنامه ها هر چند ماه توسط ارائه دهندگان آن اتفاق می افتد. آپدیت برنامه این امکان را به کاربر می دهد تا از برنامه ای کامل تر و پیشرفته تر استفاده کند. سما وی پی ان نیز امکان آپدیت دارد.

سوالات متداول

  1. سما وی پی ان چند سرور دارد؟

    Sma vpn هم مانند وی پی ان های دیگر سرور صد کشور را دارد. که در طول مقاله آن ها را توضیح داده ایم.

  2. آیا سما وی پی ان بر روی ویندوز قابل نصب و راه اندازی است؟

    بله، سما وی پی ان بر روی سیستم عامل هایی مانند اندروید، آیفون، ویندوز و … قابل نصب است.

  3. آیا اشتراک پریمیوم و نسخه مود شده این نرم افزار وجود دارد؟

    در حال حاضر اشتراک پریمیوم این اپلیکیشن که اشتراکی است، برای بهره بیش تر از امکانات نرم افزار، در دسترس است.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاهتان را بنویسید