معرفی فیلترشکن boostvpn با اکانت رایگان برای ایرانیان

امروزه بسیاری از افراد کار ها و فعالیت های خود را از طریق اینترنت و نرم افزار های اینترنتی انجام می دهند. برخی از دولت ها استفاده از اینترنت را محدود کرده و دسترسی به آن را برای افراد، دشوار کرده است. با انجام این کار فعالیت های بسیاری مختل می شود و کسب و کار افراد زیادی به خطر می افتد، فیلترشکن boostvpn می تواند به راحتی بسیاری از سانسور ها و فیلتر ها عبور کند. این فیلترشکن به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز مورد استفاده گسترده کاربران قرار گرفته است.

معرفی فیلترشکن boostvpn

معرفی فیلترشکن boostvpn

فیلترشکن boostvpn به صورت رایگان در دسترس تمامی افراد قرار می گیرد و به راحتی قابل نصب می باشد. این نرم افزار می تواند به سایت هایی که مسدود شده اند وارد شود و بدون تشخیص هویت کاربر، به کار خود ادامه دهد. البته برای باز کردن نرم افزار های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و توییتر نیز از این برنامه استفاده می کنند. این فیلترشکن می تواند مکان اصلی کاربر را حفظ کند و در اطلاعات خود مکان دیگری را برای کاربر ثبت کند و از این طریق به راحتی می تواند وارد سایت های مسدود شود.

یک نکته بسیار مهم در مورد این وی پی ان این است که می تواند با انواع داده ها کار کند. سرعت بسیار بالایی دارد و می تواند تمامی اطلاعت کاربران خود را حفظ کند و کاربر بدون این که نگران فاش شدن اطلاعات خود باشد، می تواند در اینترنت و در سایت های مورد علاقه خود جست و جو نماید. این فیلترشکن پهنای باند نا محدودی دارد و ترافیک داده ندارد که نکته بسیار مهمی در استفاده از یک وی پی ان می باشد.

آیا فیلترشکن شیر بت به اندازه boostvpn امنیت دارد؟

فیلترشکن شیر بت یکی از پرسرعت ترین و پر امنیت ترین فیلترشکن های ایرانی می باشد که تعداد افراد بسیار زیادی نیز از آن استفاده می کنند. از این رو در این قسمت از مقاله به مقایسه فیلترشکن شیر بت و بوست وی پی ان می پردازیم و باید بگوییم که اگر چه boostvpn امنیت بالایی دارد، اما با توجه به ایده آل بودن شرایط شیر بت، این وی پی ان امنیت بیشتری دارد.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن boostvpn قابل اجرا هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن boostvpn قابل اجرا هستند؟

لازم به ذکر است فیلترشکن boostvpn دارای یک سری سرور می‌ باشد. حال ناگفته نماند که وجود سرور ها در این وی پی ان باعث شده‌ اند تا سرعت و کیفیت آن افزایش یابد. حال در ادامه قرار است به این موضوع که چه سرور هایی بر روی وی پی ان boostvpn قابل اجرا هستند بپردازیم.

نروژ

یکی از قوی‌ ترین و بهترین سرور هایی که بر روی این وی پی ان قابل اجرا است سرور نروژ می‌ باشد. با وجود این سرور و سرعتی که دارد، می توانیم بگوییم که بهترین فیلترشکن برای فعالیت های تان در اینستاگرام همین boostvpn می باشد.

انگلستان

یکی از سرور های خوب با عملکرد بالا که بر روی boostvpn قابل اجرا است سرور انگلستان می‌ باشد که معمولاً کاربران، وی پی ان را بر روی این سرور تنظیم می کنند.

کره جنوبی

از یکی دیگر از سرور هایی که بر روی این وی پی ان قابل اجرا است و از عملکرد و سرعت بالایی هم برخوردار می باشد سرور کره جنوبی است.

ساخت سرور های فیلترشکن boostvpn چگونه ممکن می شود؟

دقت داشته باشید که این وی پی ان همان طور که در بالا بیان شد، دارای سرور های مختلفی می باشد که این سرور ها در این وی پی ان به صورت پیش فرض قرار گرفته اند و نیازی به ساخت سرور دستی نمی باشد.

آیا فیلترشکن boostvpn معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن boostvpn معتبر و مطمئن است؟

فیلترشکن boostvpn بسیار مطمئن است چرا که می تواند به راحتی و در هنگام استفاده آی پی کاربر خود را مخفی کند و ترافیک آنلاین کاربر را رمز گذاری و کد گزاری نماید تا در هنگام جست و جو هیچ کس نتواند او را ردیابی نماید و کاربر بدون هیچ نگرانی می تواند از اینترنت آزاد استفاده کند. این وی پی ان می تواند بازی های زیادی را باز کند و حتی برای دیدن فیلم های بدون سانسور نیز مناسب می باشد. دانلود فیلترشکن Boost Vpn با لینک مستقیم می تواند یک نرم افزار ایمن و مطعمن را در اختیار شما قرار دهد.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

برای دانلود کردن وی پی ان بوست راه های مختلفی وجود دارد که مطمئن ترین راه دانلود از طریق لینک مستقیم می باشد. اما می توان در گوگل پلی و سایر اپ استور ها این وی پی ان برای اندروید و یا سیستم عامل های دیگر را سرچ کرده و دانلود نمایید. البته در بسیاری از سایت ها نیز این فیلترشکن برای دانلود وجود دارد اما بهتر است آن را از سایت های مطمعن دانلود کنید.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن boostvpn در ایران

وی پی ان boostvpn دارای ویژگی‌ های بسیاری است که در ادامه قرار است به بررسی ویژگی‌ های آن بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امنیت

یکی از ویژگی های خوب این وی پی ان که باعث شده است تا این روز ها از تعداد دانلود بالایی برخوردار شود امنیت آن می باشد. مهم ترین هدف boostvpn حفاظت از حریم شخصی کاربران است. این وی پی ان از همان ابتدای فعالیت، به حریم شخصی کاربرانش احترام گذاشته است و هیچ اطلاعاتی از کاربران را ذخیره نمی‌ کند. boostvpn دارای محیطی با رمز گذاری حرفه ای است.

سرعت

از مهم ترین ویژگی های این فیلترشکن سرعت بالای آن باعث شده است تا کاربران از استفاده از این وی پی ان راضی باشند و آن را به سایر کاربران هم پیشنهاد کنند. .

خطوط اینترنتی

بهتر است بدانید وی پی ان boostvpn به گونه‌ ای طراحی شده است تا با هر خطوطی همچون ایرانسل، مودم، همراه اول و … عملکرد خوبی داشته باشد. از این رو کاربران با هر خطوط اینترنتی که دارند می‌ توانند به استفاده از وی پی ان boostvpn بپردازند.

استفاده از فیلترشکن boostvpn بر روی سیستم عامل های مختلف

استفاده از فیلترشکن boostvpn بر روی سیستم عامل های مختلف

با توجه به این که این وی پی ان از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار است، به همین دلیل تقاضای استفاده از آن افزایش یافته است. این موضوع باعث شده است تا این روز ها نرم‌ افزار این فیلترشکن برای سیستم عامل‌ های مختلفی ارائه شود. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

استفاده بر روی ویندوز

در ابتدا این وی پی ان تنها برای دستگاه موبایل ساخته و ارائه شده بود. اما با توجه به این که مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت و تقاضای استفاده از آن افزایش یافت. به همین دلیل سازندگان آن تصمیم گرفتند تا boostvpn برای ویندوز هم ارائه دهند. در حال حاضر این وی پی ان برای ویندوز هم در دسترس می باشد و از عملکرد بسیار خوبی هم برخوردار است.

استفاده بر روی اندروید

مدت هاست که نرم افزار boostvpn برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. بهتر است بدانید وی پی ان boostvpn بر روی اندروید از کیفیت، سرعت و عملکر بسیار بالایی برخوردار است. این موضوع باعث شده است تا این روز ها در میان کاربران اندروید محبوب شود.

استفاده بر روی مک و IOS

اگر از مک و ای او اس استفاده می‌ کنید، بهتر است بدانید نرم‌ افزار این وی پی ان برای مک و IOS هم ساخته و ارائه شده است و از کیفیت و سرعت بسیار بالایی هم برخوردار است.

استفاده بر روی لینوکس

مدتی است که این وی پی ان برای لینوکس هم ارائه شده است. حال افرادی که از این وی پی ان برای لینوکس استفاده کرده اند از عملکرد آن بسیار راضی بوده اند.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

فیلترشکن boostvpn برای راه اندازی و استفاده نیازی به ساخت اکانت ندارد و در هنگام ورود هیچ اطلاعاتی را از کاربر خود در خواست نمی کند. پس از نصب کردن می توان با فشار دادن فقط یک کلید وارد دنیای آزاد اینترنت شد و بدون هیچ محدودیتی وارد سایت های دلخواه خود شد.

سرعت فیلترشکن boostvpn چگونه است؟

سرعت فیلترشکن boostvpn چگونه است؟

کاربران این فیلترشکن اعلام کرده اند که فیلترشکن boostvpn دارای سرعت بسیار بالایی می باشد و در کم تر از چند ثانیه می تواند به سرور های مختلف وصل شود و به کمک آن می توان به آسانی از سایت ها و نرم افزار های گوناگون بازدید کرد. برای دانلود BoostVPN برای اندروید می توان به سایت های مختلف مراجعه کرد و این برنامه را دانلود و نصب کرد.

بوست vpn از تونل کردن استفاده می کند؟

تونل وی پی ان یک اتصال رمزگذاری شده امن بین دستگاه و اینترنت است. این تونل با رمزگذاری اتصال کاربر با استفاده از الگوریتم‌ های قوی تمام ارتباطات را خصوصی نگه می دارد. حال بهتر است بدانید بوست vpn نیز از تونل کردن استفاده می کند.

خرید فیلترشکن boostvpn چگونه ممکن می شود؟

خرید فیلترشکن boostvpn چگونه ممکن می شود؟

در حال حاضر خرید فیلترشکن boostvpn به یکی از وی‌ پی‌ ان‌ های محبوب و کاربردی در میان کاربران اینترنتی تبدیل شده است. حال خیلی از افراد می خواهند تا بدانند که چگونه می‌ توانند به خرید و یا اطلاع از قیمت فیلترشکن boostvpn بپردازند؟ در این باره بهتر است بدانید که بهترین و مطمئن‌ ترین روش برای خرید این وی پی ان مراجعه به سایت رسمی آن می‌ باشد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه اقدام به خرید این فیلترشکن نکنید.

استفاده از این vpn رایگان است؟

این فیلترشکن کاملا رایگان است. برای دانلود، نصب و ورود به این وی پی ان نیازی به پرداخت هزینه نیست و فقط با یک کلید می توان از آن استفاده کرد. نام این وی پی ان در بین لیست بهترین وی پی ان ها قرار گرفته است و اگر فیلترشکنی با سرعت بالا و قدرت زیادی می خواهید، بهتر است این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کنید و از اتصال به اینترنت نا محدود استفاده نمایید.

آیا فیلترشکن boostvpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

آیا فیلترشکن boostvpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

فیلترشکن boostvpn نیز مانند بسیاری از وی پی ان ها دارای اشتراک پریمیوم می باشد. با پرداخت هزینه ای می توان این اشتراک را خریداری کرد و از خدمات ویژه آن لذت برد. با خرید اشتراک مسلما سرعت و قدرت اتصال آن افزایش پیدا خواهد کرد. در صورت اتصال هیچ گونه قطع و وصل شدن های نابه هنگام رخ نخواهد داد و کاربر می تواند ساعت ها با این وی پی ان مشغول شود.

نصب و راه اندازی فیلترشکن boostvpn چگونه است؟

برای نصب این فیلترشکن باید پس از دانلود کردن، دکمه نصب را فشار داده و لحظاتی را منتظر بمانید. سپس می توان وارد برنامه شد و دکمه شروع را فشار داد. در این صورت در کم تر از چند دقیقه این وی پی ان به یکی از سرور های خود متصل می شود و دکمه شروع آن به رنگ سبز، تغییر پیدا می کند. تا زمانی که این دکمه سبز بماند اتصال کاربر وجود دارد و در صورت تغییر رنگ آن به قرمز، کاربر اتصال خود را با اینترنت آزاد از دست می دهد و دوباره باید از اول شروع کند.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

تمامی نرم افزار ها و فیلترشکن ها پس از مدتی نیاز به آپدیت شدن دارند. سازندگان این برنامه در هر به روز رسانی مشکلات این برنامه را رفع می کنند و نسخه های کامل تر و بهتری را برای کاربر خود منتشر می کنند. آخرین به روز رسانی این وی پی ان، ماه های پایانی سال ۲۰۲۲ بوده است و در فاصله زمانی های معینی این برنامه برای آپدیت آماده می شود و اعلانی برای کاربران خود ارسال می کند.

سوالات متداول

  1. آِیا فیلترشکن boostvpn غیر رایگان می باشد؟

    فیلترشکن boostvpn کاملا رایگان است و در صورت خرید اشتراک باید هزینه ای را پرداخت کرد.

  2. مهم ترین ویژگی فیلترشکن boostvpn چیست؟

    مهم ترین مزیت فیلترشکن boostvpn حفظ حریم شخصی کاربران و سرعت بالای آن در اتصال می باشد.

  3. فیلترشکن boostvpn چند کاربر دارد؟

    این فیلترشکن تا کنون توانسته است ده ها هزار نفر را به خود جلب کند.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید