فیلترشکن wolf vpn یا همان فیلترشکن گرگ با سرورهای رایگان

امروزه با توجه به نیاز ما به اینترنت برای برقراری ارتباط و به دست آوردن اطلاعات از مسائل پیرامون مهم و سرعت کم اینترنت، داشتن فیلترشکن قوی برای ارتباط با دنیای مجازی در زندگی ما بسیار مورد توجه قرار می گیرد که در ادامه مطلب در مورد، بهترین فیلترشکن رایگان در دسترس یعنی فیلترشکن wolf vpn برای تان به طور کامل توضیح خواهیم داد.

  • درباره فیلترشکن fish vpn که از برترین فیلترشکن های مجانی PlayStore می باشد چه می دانید
معرفی فیلترشکن wolf vpn

معرفی فیلترشکن wolf vpn

اولین و معروف ترین وی پی ان جهان که توانسته است با وجود همه محدودیت های اینترنتی، رتبه نرم افزار برای اندروید را در جهان به ۴ برساند و همچنین به خاطر امکانات و ویژگی های منحصر به فرد، توانسته است نام خود را در گوگل پلی ثبت کند، فیلترشکن wolf vpn که به گرگ قرمز وی پی ان نیز مشهور است، نام دارد. سرعت بالای این فیلترشکن به صورت توربو می باشد که شما را با توجه به داشتن صد ها پروکسی به تمامی سرور های جهان وصل می کند. همچنین wolfVpn به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز مورد استفاده کاربران زیادی قرار می گیرد.

آیا فیلترشکن شیر بت به اندازه گرگ وی پی ان سرعت دارد؟

از آن جایی که فیلترشکن شیر بت بهترین فیلترشکن در ایران می باشد و سرعت بسیار بالایی دارد، ممکن است برای تان سوال ایجاد شود و تمایل داشته باشید تا سرعت اتصال این دو وی پی ان را با یک دیگر مقایسه کنید. از این رو به شما می گوییم که هر دوی این وی پی ان ها دارای سرعت بسیار بالایی می باشند، اما سرور های وی پی ان شیر بت هم امنیت بالاتری دارد و هم سرعت آن ها بسیار ایده آل تر می باشد.

استفاده از فیلترشکن wolf vpn بر روی سیستم عامل های مختلف

استفاده از فیلترشکن wolf vpn بر روی سیستم عامل های مختلف

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در ابتدا این وی پی ان برای سیستم عامل‌ های محدودی ارائه شده بود. اما با توجه به این که با استقبال خوب کاربران اینترنتی رو به رو شد. به همین دلیل تقاضای استفاده از آن افزایش یافت. از این رو در حال حاضر این فیلترشکن برای خیلی از سیستم عامل‌ ها ارائه شده است. حال در ادامه می خواهیم به بررسی استفاده از فیلترشکن wolf vpn بر روی سیستم عامل های مختلف بپردازیم.

استفاده بر روی ویندوز

در حال حاضر فیلترشکن wolf vpn برای کامپیوتر هم در دسترس می باشد. به همین دلیل این روز ها خیلی از افرادی که کامپیوتر و لپ تاپ دارند هم به استفاده از این وی پی ان برای ویندوز می پردازند و از عملکرد آن بسیار راضی هستند.

استفاده بر روی اندروید

مدت هاست که نرم‌ افزار این وی پی ان برای اندروید هم ساخته و ارائه شده است. حال کاربرانی که از وی پی ان wolf vpn برای سیستم عامل اندروید استفاده می‌ کنند هم از آن بسیار راضی هستند و حتی امتیاز بالایی را به آن داده اند.

استفاده بر روی مک و IOS

این روز ها آمار دانلود این وی پی ان برای آیفون رو به افزایش است. این وی پی ان بر روی دستگاه موبایل و مک با سیستم عامل ای او اس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع باعث محبوبیت آن در میان کاربران IOS شده است.

استفاده بر روی لینوکس

اگر از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌ کنید، بهتر است بدانید این فیلترشکن برای لینوکس هم ساخته و ارائه شده است و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

آیا فیلترشکن wolf vpn معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن wolf vpn معتبر و مطمئن است؟

فیلترشکن wolf vpn، بسیار امن و معتبر و مطمعن می باشد که تمامی داده ها و اطلاعات شما از جمله مکان و هویت را به هیچ عنوان به کشور دیگری نمی فروشد. به شما توصیه می کنیم این فیلترشکن رایگان با سرعت نا محدود را حتما دانلود و نصب و استفاده کنید.

در این وی پی ان اگر اینترنت شما تصادفا قطع شود، آی پی شما محفوظ باقی خواهد ماند. زیرا این فیلترشکن سوئیچ قطع اینترنت در صورت قطع وی پی ان دارد. فیلترشکن wolf vpn به طور کامل روی دیسک رمز گذاری شده است و سرورهای شما کاملاً رمز گذاری می شوند تا از داده های شما همیشه محافظت کنند.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

شما می توانید با سرچ کردن در گوگل، فایر فاکس و همچنین نرم افزار محبوب بازار و یا از گوگل پلی، این فیلترشکن را با لینک مستقیم دانلود کنید و از مزایای زیاد آن بهره ببرید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

این وی پی ان بر عکس فیلترشکن نورد وی پی ان نیاز به اکانت برای استفاده ندارد و شما تنها بعد از نصب آن، می توانید با یک کلیک بدون نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری از این وی پی ان استفاده کنید.

سرعت فیلترشکن wolf vpn چگونه است؟

سرعت فیلترشکن wolf vpn چگونه است؟

طبق آمار به دست آمده و گزارشات ارسال شده توسط کاربران ، در سراسر دنیا، این فیلترشکن سرعت بسیار زیادی دارد و اگر بتوانید به سرور خوبی دست پیدا کنید، سرعت اینترنت شما به چند برابر افزایش پیدا می کند.

آیا برای استفاده از فیلترشکن wolf vpn نیاز به وارد کردن سرور است؟

برای استفاده از فیلترشکن wolf vpn نیاز به وارد کردن سرور نمی باشد زیرا این وی پی ان دارای سرورهای خودکار و خود به خود به روز رسانی می شود. این وی پی ان به تنهایی قادر نمی باشد که به اینترنت متصل شود پس با استفاده از این سرور ها شما به اینترنت متصل می شوید و از امکانات این فیلترشکن عالی و به صرفه بهره ببرید.

ساخت سرور های فیلترشکن wolf vpn چگونه ممکن می شود؟

توجه داشته باشید که استفاده از این وی پی ان بسیار راحت و آسان می‌ باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که در این وی پی ان سرور هایی به صورت پیش فرض تعبیه شده است. از این رو برای استفاده از آن نیاز به وارد کردن و یا ساخت سرور نمی‌ باشد.

خرید فیلترشکن wolf vpn چگونه ممکن می شود؟

خرید فیلترشکن wolf vpn چگونه ممکن می شود؟

یکی از سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می آید، این است که چگونه می‌ توانند به خرید این وی پی ان بپردازند و یا این که از قیمت فیلترشکن wolf vpn مطلع شوند؟ در این باره بهتر است بدانید که روش‌ هایی برای جستجو و خرید این فیلترشکن وجود دارد. اما با این حال بهترین و امن ترین روش مراجعه به سایت رسمی wolf vpn که در اینترنت موجود می‌ باشد است.

آموزش نصب فیلترشکن wolf vpn

بهتر است بدانید که نصب این وی پی ان بسیار راحت و آسان می‌ باشد و به طور معمول سایت‌ هایی که لینک دانلود این وی پی ان را در صفحات خود قرار داده اند در کنار لینک دانلود راهنمای نصب آن را نیز برای کاربران قرار داده اند.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن wolf vpn در ایران

این وی پی ان با توجه ویژگی ها و کیفیت بالایی که دارد تا به اکنون بیش از صد هزار بار توسط کاربران دانلود شده است. حال در ادامه می خواهیم به بررسی ویژگی‌ های این فیلترشکن بپردازیم.

امنیت

این فیلترشکن از امنیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. wolf vpn به گونه ای طراحی شده است تا کاربران بتوانند با امنیت کامل به استفاده از برنامه ها و سایت های مسدود شده بپردازند. این وی پی ان از رمزنگاری حرفه ای برخوردار می باشد.

سرعت

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این وی پی ان، سرعت بالای آن می‌ باشد. این وی پی ان دارای سرور های قدرتمندی است که به واسطه این سرور ها از سرعت بسیار بالایی برخوردار شده است.

خطوط اینترنتی

لازم به ذکر است که این وی پی ان به گونه ای طراحی و ارائه شده است که مناسب برای استفاده از تمام خطوط اینترنتی می‌ باشد. از این رو کاربران با هر خطوط اینترنتی می‌ توانند به استفاده از این وی پی ان بپردازند.

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از فیلترشکن wolf vpn به طور کامل رایگان می باشد و در صورت نیاز می توانید نسخه پریموم یا همان نسخه پولی آن را دانلود کنید تا دسترسی های بهتری را از طریق این برنامه داشته باشید.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن wolf vpn قابل اجرا هستند؟

بهتر است بدانید که این وی پی ان برای سرور های جهانی با سرعت و کیفیت بسیار بالا می باشد. حال کاربران با یک ضربه بر روی دکمه ای که در نرم‌ افزار آن قرار داده شده است می توانند به راه اندازی wolf vpn بپردازند و پس از اتصال از برنامه ها و سایت های مورد نظر خود استفاده کنند. در ادامه قرار است در رابطه با این که چه سرور هایی بر روی این فیلترشکن قابل اجرا هستند، بپردازیم.

آمریکا

یکی از قوی‌ ترین سرور های موجود در این وی پی ان سرور آمریکا می‌ باشد که این روز ها اکثر کاربران این وی پی ان را بر روی سرور آمریکا تنظیم می‌ کنند.

سوئد

در میان سرور های متعددی که این وی پی ان دارد سرور سوئد نیز از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است. این سرور تا کنون هیچ گونه نارضایتی نیز نداشته است.

آلمان

یکی دیگر از سرور های محبوب این وی پی ان که مورد استفاده خیلی از کاربران قرار گرفته است سرور آلمان می‌ باشد که از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

آیا فیلترشکن wolf vpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

آیا فیلترشکن wolf vpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

این فیلترشکن دارای اشتراک پریمیوم می باشد و صد ها سرور از کشورهای مختلف دارد که با خرید فیلترشکن می توانید سرعت اینترنت خود را بالاتر ببرید و اتصالی بدون هیچ اختلال را تجربه کنید.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

بیشترین فیلترشکن های موجود در گوگل و بازار، دارای آپدیت های مختلف به صورت قدیم و یا جدید است. با عضویت در کانال تلگرام wolf server می توانید از آپدیت های جدید این وی پی ان بهره ببرید. دقت داشته باشید که امکانات هر آپدیت بسیار متفاوت است و به همین دلیل حتما هر چند مدت این نرم افزار را باید آپدیت کنید تا از خدمات بهترین استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. آیا فیلترشکن wolf vpn توانسته است، نام خود را در گوگل ثبت کند؟

    اولین و معروف ترین وی پی ان جهان که توانسته است با وجود همه محدودیت های اینترنتی، رتبه نرم افزار برای اندروید را در جهان به ۴ برساند، همین وی پی ان می باشد.

  2. آیا نصب فیلترشکن wolf vpn آسان است؟

    برای نصب فیلترشکن wolf vpn نیاز به هدر دادن انرژی و اتلاف زمان نیست و بعد از دانلود کردن و نصب آن، تنها با یک کلیک کردن به دنیای مجازی بدون فیلترینگ متصل می شوید.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید