کانکشن فیلترشکن نورد وی پی ان (نورد vpn) رایگان و بدون مشکل

فیلترشکن یکی از اپلیکیشن هایی است که می توان از آن برای دور زدن سانسور های اینترنتی استفاده کرد و به وسیله آن می توانیم به سایت های فیلتر شده دسترسی داشته باشیم. یکی از این فیلترشکن ها نورد وی پی ان است که در حال حاضر میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند و به وسیله آن به راحتی به سایت ها و شبکه های مجازی دسترسی پیدا می کنند. شاید بهترین فیلترشکن برای شرط بندی را بتوان نورد معرفی کرد. اگر می خواهید در رابطه با نورد vpn اطلاعاتی داشته باشید، به شما پیشنهاد می شود این متن را تا انتها بخوانید.

معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان

نورد وی پی ان به شما این امکان را می دهد که برای خود یک اتصال VPN فوق العاده سریع دریافت کنید و هرگز برای دانلود چیزی معطل نشوید. NordVPN را دانلود کنید و هر کجا که بروید یک اتصال اینترنتی سریع و رمزگذاری شده دریافت خواهید کرد. این اپلیکیشن اطلاعات شما را از مجرمان سایبری و سایر افراد آنلاین پنهان می کند. برای داشتن یک اینترنت خصوصی و امن در یک لحظه کافی است یک ضربه بزنید. نورد وی پی ان یک برنامه VPN ساده و کاربردی برای اندروید است که در حال حاضر میلیون ها کاربر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند و از آن استفاده می کنند.

با NordVPN، ترافیک آنلاین شما از طریق یک تونل رمزگذاری شده ایمن حرکت می کند. به این ترتیب، برای مجرمان سایبری که مشتاق ربودن اطلاعات خصوصی شما هستند، دور از دسترس است. هیچ سرور پروکسی یا مرورگر حریم خصوصی این سطح از امنیت را به شما نمی دهد. با Threat Protection Lite با خیال راحت در وب بگردید. دسترسی شما به وب‌ سایت‌ های مخرب را مسدود می‌کند و از دستگاه شما در برابر پیوستن تصادفی به بات‌ نت محافظت می‌کند. از NordVPN برای ایمن کردن اتصال اینترنتی خود استفاده کنید و بدون نگرانی در مورد لو رفتن اطلاعات خود کارها را انجام دهید.

نورد وی پی ان در ایران به مشکل خورده است؟

بهتر است بدانید مدتی قبل نورد وی پی ان در ایران به مشکل برخورد و کاربران نمی‌ توانستند از آن استفاده کنند. اما طراحان نورد وی پی ان این مشکل را برطرف کردند و در حال حاضر نورد وی پی ان با سرعت و کیفیت بالا در ایران به عنوان یکی از بهترین فیلترشکن ها قابل استفاده است.

این وی پی ان رایگان است؟

در رابطه با اینکه وی پی ان نورد وی پی ان رایگان است یا نه، جالب است بدانید که نصب و استفاده از این اپلیکیشن معروف و کاربردی کاملاً رایگان است و برای هیچ کدام از نسخه های اپلیکیشن نورد وی پی ان نیازی نیست مبلغی پرداخت شود. همچنین می توان گفت این ویژگی یکی از مزایای این اپلیکیشن در مقایسه با فیلترشکن های دیگر می باشد. همانطور که می‌دانید بسیاری از وی پی ان های موجود در سایت ها رایگان نیستند و برای نصب و استفاده از آنها نیاز است که هزینه پرداخت شود.

شیر بت

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

از آن جایی که فیلترشکن شیر بت دارای سرعت و امنیت بسیار بالایی است، ممکن است بخواهید بدانید که آیا فیلترشکن نورد وی پی ان نیز همانند این وی پی ان سرعت بالایی دارد؟ از این رو به شما می گوییم که بله، برخی از سرور های این وی پی ان همانند شیر بت دارای سرعت بالایی می باشد و به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای فعالیت های تان باشد.

خرید فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

اگر می‌ خواهید به خرید این فیلترشکن و یا حتی اطلاع از قیمت فیلترشکن نورد وی پی ان بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به سایت رسمی این فیلترشکن که در اینترنت موجود می‌ باشد مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه برای خرید فیلترشکن اقدام نکنید تا به این گونه با مشکلی رو به رو نشوید.

هم چنین این روز ها برخی از پیج‌ های اینستاگرام نیز به فروش فیلترشکن نورد وی پی ان می‌ پردازند. به همین دلیل اگر شما به این پیج‌ ها که از اعتبار بالایی هم برخوردارند مراجعه نمایید هم می‌ توانید به خرید این وی پی ان اقدام نمایید.

آیا برای استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

برخلاف بسیاری از فیلترشکن ها، فیلترشکن نورد وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور ندارد و در این اپلیکیشن سرور های مختلفی وجود دارد که می توانیم هر کدام از آنها را که می خواهیم، انتخاب کنید و یا گزینه اتصال خودکار را فعال کنیم که در آن، اپلیکیشن به بهترین سرور متصل می شود در نتیجه بهترین عملکرد را برای کاربر ایفا می کند.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان در ایران

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان در ایران

با توجه به طرحی که مدتی قبل در کشورمان تصویب شد اکثر برنامه های محبوب و سایت ها فیلتر شدند. از این رو خیلی از کاربران اینترنت به نرم افزار هایی همچون فیلترشکن روی آوردند تا به این گونه بتوانند فیلترینگ را دور بزنند. حال در میان وی پی ان های بی شماری که ارائه شده اند، این روز ها فیلترشکن نورد وی پی ان در لیست بهترین انتخاب کاربران ایرانی برای دور زدن فیلترینگ قرار گرفته است.

حال ناگفته نماند که این وی پی ان دارای یک سری ویژگی‌ هایی می‌ باشد که در ادامه قرار است به بررسی ویژگی‌ های آن بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

امنیت

یکی از دلایلی که نورد وی پی ان به شدت محبوب و پرطرفدار شده، امنیت و معتبر بودن آن می باشد. با استفاده از این وی پی ان، اطلاعات کاربر رمزنگاری شده و از طریق یک تونل امن به سایر سرور ها منتقل می‌ شود. این امر باعث افزایش امنیت کاربر می‌ شود.

سرعت فیلترشکن نورد وی پی ان

در رابطه با سرعت فیلترشکن نورد وی پی ان باید گفت این فیلترشکن مدت زیادی است که مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته و عملکرد خوبی داشته است و کاربران با سرعت بالا و بدون اختلال از آن استفاده می کردند. به شکلی که سرعت و کیفیت ایده آلی را برای ما ایجاد می کند و ما می‌توانیم به راحتی به سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی که برای ورود به آنها فیلترشکن نیاز است وارد شویم.

خطوط اینترنتی

بهتر است بدانید این وی پی ان برای ویندوز و هر سیستم عامل دیگری به گونه‌ ای طراحی شده است که برای استفاده با تمام خطوط اینترنتی مانند ایرانسل، همراه اول و … بسیار مناسب می باشد.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت نیست و شما می توانید پس از نصب آن، به سادگی از آن استفاده کنید و در مدت کمی، به بهترین سرور متصل شده و فیلترینگ سایت ها و شبکه های مجازی را از بین ببرید.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن نورد وی پی ان قابل اجرا هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن نورد وی پی ان قابل اجرا هستند؟

اگر تا به اکنون از نورد وی پی ان استفاده کرده اید، متوجه سرعت و امنیت بالای آن شده‌ اید. حال ناگفته نماند که سرور هایی که در این وی پی ان تعبیه شده اند و اتصال به این سرور ها دلیل سرعت و کیفیت بالای آن می‌ باشد. این موضوع را هم باید افزود که بر روی فیلترشکن نورد وی پی ان سرور هایی همچون: آلمان، ایتالیا، فرانسه، هلند، ژاپن، آمریکا، هند، نروژ، آفریقا، سوئد، چین و … قابل اجرا هستند.

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

این فیلترشکن از امنیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به طوری که فضایی امن را برای استفاده از سایت های مختلف برای ما ایجاد می کند. این اپلیکیشن مدت هاست که بهترین کارکرد را داشته و در کنار از بین بردن فیلترینگ ها و ایجاد دسترسی به سایت ها و شبکه های مجازی مختلف، امنیت را برای دستگاه شما ایجاد کرده است. پس می‌توان گفت این فیلترشکن بسیار معتبر و مطمئن است. امن تر از نورد می تواند وی پی ان فرانسه با حالت امنیتی بالا باشد.

استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان بر روی سیستم عامل های مختلف

با توجه به این که فیلترشکن نورد وی پی ان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و ویژگی‌ های زیادی دارد. به همین دلیل مورد استقبال اکثر کاربران اینترنتی قرار گرفته است. حال این موضوع باعث شده است تا در حال حاضر این وی پی ان برای خیلی از سیستم عامل‌ ها ارائه شود که در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم.

استفاده بر روی اندروید

در حال حاضر این فیلترشکن برای اندروید هم در دسترس می باشد. حال ناگفته نماند که نورد وی پی ان بر روی اندروید هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع باعث شده تا در میان کاربران اندروید از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود.

استفاده بر روی ویندوز

مدتی قبل نرم‌ افزار این وی پی ان برای کامپیوتر و لپ تاپ هم ساخته و ارائه شد. جالب است که بدانید اکثر کاربرانی که از این وی پی ان برای ویندوز خود استفاده کرده اند از نورد وی پی ان بسیار راضی بوده اند و امتیاز بالایی را به آن داده اند.

استفاده بر روی مک و IOS

مدتی است که این وی پی ان برای آیفون و مک هم موجود می‌ باشد. حال افرادی که آیفون و مک دارند و به استفاده از نورد وی پی ان پرداخته اند از عملکرد آن بسیار راضی بوده اند.

استفاده بر روی لینوکس

در حال حاضر نرم‌ افزار این فیلترشکن برای لینوکس هم موجود می باشد و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است. پس اگر سیستم عامل دستگاه شما لینوکس می باشد، این گزینه بهترین انتخاب برای شما عزیزان است.

نورد وی پی ان دانلود آسانی دارد؟

نورد وی پی ان دانلود آسانی دارد؟

یکی از سوالاتی که برای خیلی از کاربران به وجود می آید، این است که آیا دانلود این نرم‌ افزار راحت و آسان می باشد؟ در این باره بهتر است بدانید که دانلود این وی پی ان بسیار راحت و آسان می‌ باشد. حال اگر شما به سایت رسمی این وی پی ان مراجعه نمایید، می‌ توانید به راحتی به دانلود و نصب این وی پی ان بر روی سیستم عامل مورد نظر خود بپردازید.

ساخت سرور های فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

همان طور که بیان کردیم این وی پی ان دارای سرور هایی می‌ باشد که کاربران با اتصال به هر کدام از این سرور ها می‌ توانند از اینترنت استفاده کنند. حال ناگفته نماند که در این وی پی ان نیازی به ساخت سرور نمی‌ باشد، چرا که سرور ها به صورت پیش فرض در نورد وی پی ان قرار گرفته اند.

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

فیلترشکن نورد وی پی ان هم مثل بسیاری از فیلترشکن های دیگر اشتراک پریمیوم دارد که تنها برای کسانی که خرید فیلترشکن نورد را انجام داده اند؛ قابل استفاده است. همانطور که انتظار می رود، با اشتراک پریمیوم قسمت های بهتر، و امکانات و سرعت بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد به طوری که استفاده از اپلیکیشن برای او بسیار راحت تر از قبل می شود.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

در رابطه با این موضوع باید گفت که این اپلیکیشن هم مانند هر اپلیکیشن دیگری نیاز به آپدیت دارد؛ به طوری که پس از گذشت مدتی از دانلود و نصب آن، نیاز داریم که این اپلیکیشن را آپدیت کنیم. برای آپدیت فیلترشکن نورد وی پی ان می توانید به قسمت تنظیمات آن مراجعه کنید و یا با استفاده از اپلیکیشن گوگل پلی این فیلترشکن را به روز رسانی کنید و به آخرین نسخه آن دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

  1. آیا دانلود و نصب فیلترشکن نورد وی پی ان رایگان است؟

    دانلود و نصب فیلترشکن نورد وی پی ان کاملا رایگان است.

  2. آیا دانلود نسخه قدیمی فیلترشکن نورد وی پی ان از طریق گوگل پلی امکان پذیر است؟

    بله می توان نسخه قدیمی فیلترشکن نورد وی پی ان را از طریق گوگل پلی دانلود کرد.

  3. امتیاز این وی پی ان در گوگل پلی چقدر است؟

    این اپلیکیشن در گوگل پلی ۷/۴ امتیاز دارد.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید