5 فیلترشکن برای ویندوز بدون قطعی با سرعت بالا

با توجه به محدودیت های بسیار زیادی که برای استفاده از شبکه های مجازی مختلف وجود دارد افراد برای فعالیت راحت تر خود در این شبکه ها می توانند از فیلترشکن های مختلف استفاده کنند. ویندوز به عنوان یکی از سیستم هایی شناخته می شود که افراد بسیاری از این سیستم برای فعالیت های خود استفاده می کنند و در این مقاله بهترین فیلترشکن برای ویندوز به صورت کامل معرفی می شود.

  • برترین فیلترشکن برای شرط بندی را نیز برای شما مورد بررسی قرار داده ایم؛ به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.
بهترین فیلترشکن های برای ویندوز کدامند؟

۵ فیلترشکن های برای ویندوز

دانلود فیلترشکن رایگان برای ویندوز ۱۰ و دانلود فیلترشکن رایگان برای ویندوز ۷ و… از طریق مراجعه به گوگل امکان پذیر است که برخی از افراد می‌ توانند از فیلترشکن های رایگان و برخی دیگر از فیلترشکن های مدت دار که هزینه دارند استفاده کنند. در این قسمت لیست کاملی از اپلیکیشن هایی با عنوان فیلترشکن برای ویندوز معرفی می‌ شوند که افراد با داشتن چنین سیستمی می توانند با استفاده از هر کدام از این فیلترشکن ها فعالیت خود را به راحتی در شبکه های مجازی انجام دهند.

شیر بت

شیر بت

اولین و برترین فیلترشکن برای ویندوز که می توانیم خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، فیلترشکن شیر بت می باشد. این وی پی ان دارای دسترسی هایی بسیار ایده آل به همراه آی پی هایی ثابت است که همین موضوع باعث می شود تا شما می توانید از طریق دسترسی هایی که از طریق این وی پی ان برای تان ایجاد می شود، بهترین سرعت را برای فعالیت های تان داشته باشید.

سایفون

یکی از vpn های قدیمی با نام فیلترشکن سایفون برای سیستم ویندوز هم طراحی شده که افراد می‌ توانند با جستجو کردن نام این اپلیکیشن آن را برای سیستم ویندوز خود دانلود کنند. فیلترشکن برای ویندوز سایفون، عنوانی است که می توانیم با جستجو کردن آن به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنیم.

فیلترشکن batternet vpn

اپلیکیشنی که با عنوان فیلترشکن برای ویندوز طراحی شده است دارای ویژگی های بسیاری است. افراد می‌ توانند این فیلترشکن را به صورت رایگان و با مراجعه به گوگل دانلود کنند. برخی از کاربران به قدرت اتصال بالای این اپلیکیشن اشاره کرده‌ اند.

لنترن

فیلترشکن لنترن به عنوان یکی از فیلترشکن هایی شناخته می‌ شود که نه تنها برای سیستم ویندوز بلکه برای سیستم های دیگری مانند اندروید هم مورد استفاده قرار گرفته است و این طور به نظر می‌ رسد که این فیلترشکن قابلیت اتصال بالایی را برای خود دارد.

فیلترشکن hotspotshild vpn

برای این فیلترشکن افراد می‌ توانند با طراحی اکانت های مختلفی برای خود قدرت اتصال خود را افزایش دهند و در زمان‌ های مختلف از این اپلیکیشن استفاده کنند.

برترین فیلترشکن برای ویندوز دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

برترین فیلترشکن برای ویندوز دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

هم اکنون با وجود فیلترینگ‌ های گسترده، استفاده از vpn برای ما تبدیل به یک سبک زندگی شده است. بنابراین نیاز است که به طور ویژه‌ ای به این موضوع توجه کنیم و به دنبال فیلترشکن مناسب خود باشیم. بسیاری از فیلترشکن‌ ها به خاطر عملکرد بسیار ضعیف غیر قابل استفاده‌ اند و نباید از آنها استفاده کرد.

از این رو در ادامه مطلب درباره مهم ترین ویژگی‌ های فیلترشکن برای ویندوز صحبت خواهیم کرد.

امنیت بالای آن

هر فیلترشکن از امنیت متفاوتی برخوردار است و نیاز است هنگام نصب به این نکته توجه داشته باشید. باید امنیت هر وی پی ان را هنگام نصب بر روی پلتفرم خود بررسی کنید. امنیت بالای فیلترشکن می‌ تواند فاکتور بسیار مهمی در نصب و نگهداری آن بر روی ویندوزتان باشد.

بدین ترتیب حتما از vpn های رمزنگاری شده برای این سیستم عامل استفاده کنید تا به حفاظت اطلاعات شما کمک کند.

سرعت بالا هنگام اتصال

هنگام اتصال فیلترشکن خود احتمالاً انتظار یک سرعت بالا خواهید داشت. طبیعی است که سرعت اتصال فیلترشکن برای ویندوز در نظر هر کاربر از اهمیت بالایی برخوردار باشد. بدین ترتیب، وقت شما کمتر هدر خواهد رفت و از نصب خود رضایت بیشتری خواهید داشت.

استفاده نامحدود

هر وی پی ان میزان محدودیت خاصی را برای استفاده کاربران خود مشخص می‌ کند. با این حال برخی از فیلترشکن‌ ها هم وجود دارند که به طور نامحدود خدمات خود را ارائه می‌ دهند. اگر وی پی ان شما میزان اندکی محدودیت به وجود آورد می‌ توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

رایگان بودن

یکی از فاکتور های بسیار مهم برای دانلود و نصب یک وی پی ان، رایگان بودن آن می‌ باشد. اگر شما به دنبال یک وی پی ان رایگان هستید، باید جستجو های بسیاری داشته باشید. به هر حال با وجود فیلترینگ بسیار شدید، اگر بتوانید یک فیلترشکن رایگان پیدا کنید، در صرفه جویی زیادی در هزینه ها کرده اید.

چگونه می توانیم فیلترشکن برای ویندوز را دانلود کنیم؟

دانلود فیلترشکن برای ویندوز چگونه ممکن می شود؟

دانلود بهترین vpn برای ویندوز رایگان و بدون پرداخت هزینه را می توان از طریق سایت های معتبر انجام داد. با مراجعه به این سایت ها می توانید نحوه دانلود و نصب این فیلترشکن ها را بیاموزید. با یادگیری نحوه دانلود و نصب وی پی ان مورد نظر خود می توانید بهترین شیوه نصب را داشته باشید.

همچنین در برخی از چنل های تلگرامی نیز بهترین فیلترشکن برای ویندوز عرضه شده است. با مراجعه به این چنل ها چند نمونه از این فیلترشکن ها را امتحان کنید و بهترین آن را نگاه دارید. از این طریق تا مدت ها می توانید بدون نیاز به جستجو، تجربه اتصال قوی و مناسبی را داشته باشید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای ویندوز

با لینک مستقیم می‌ توانیم به بسیاری از فیلترشکن های مختلف دسترسی داشته باشیم که در کنار هر کدام از این لینک های مستقیم راهنمایی برای نصب فیلترشکن برای ویندوز هم وجود دارد که می‌ توانیم آن ها را به صورت کامل مشاهده کنیم. البته بررسی های مختلفی برای فیلترشکن های مختلف برای سیستم ویندوز انجام شده که هرکدام از این بررسی ها نشان می دهد برای هر کدام از این اپلیکیشن ها راه های مختلفی برای نصب وجود دارد. افراد باید با استفاده از آموزش های مختلف نسبت به نصب و راه اندازی فیلترشکن برای ویندوز اقدام کنند تا بتوانند فیلترشکن مورد نیاز خود را به درستی بر روی سیستم خود نصب کنند.

برترین فیلترشکن برای ویندوز چیست؟

برترین فیلترشکن برای ویندوز چیست؟

فیلترشکن برای ویندوز رایگان و فیلترشکن برای ویندوز ۱۰ را می توان به جرات v2ray دانست. با اینکه فیلترشکن برای ویندوز ۱۱ به سختی یافت می شود، اما v2ray گزینه مناسبی به شمار می رود. هم اکنون می توانید این فیلترشکن را از طریق کانال های محبوب و معتبر تلگرامی یافت.

آیا تحریم شکن هم برای ویندوز داریم؟

سامانه شکن با ارائه یکی از بهترین تحریم شکن ها، نیاز به وی پی ان برای سیستم عامل ویندوز را از بین برده است. این سامانه ایرانی در حال حاضر نرم افزاری را برای ویندوز طراحی کرده که بدون نیاز به vpn، فیلترینگ را دور می زند. شما می توانید برای دانلود تحریم شکن ویندوز به سامانه نام برده شده مراجعه نمایید. نصب این نرم افزار نیز بسیار راحت است و تنها به یک نام کاربری و پسورد نیاز دارد.

فیلترشکن رایگان برای ویندوز

فیلترشکن رایگان برای ویندوز

فیلترشکن برای ویندوز ۱۰ و دیگر ویندوز ها می تواند از هزینه های مختلفی برخوردار باشد اما در همین راستا برخی از فیلترشکن های مختلف طراحی شده اند که به صورت رایگان در گوگل وجود دارد. افراد معتقد هستند فیلترشکن هایی که دارای هزینه های مختلفی می باشند و افراد می‌ توانند اکانت های مختلف را برای خود خریداری کنند از اتصال و سرعت بالایی برخوردار شده‌ اند اما فیلترشکن های رایگان هم توانسته‌ اند عملکرد بسیار خوبی را برای متصل شدن داشته باشند. برخی از همین فیلترشکن های رایگان دارای سرور های قوی می باشند که افراد با متصل شدن به این سرور ها می توانند از سرعت بسیار بالای آن ها استفاده کنند.

آموزش استفاده از فیلترشکن ویندوز

امکان دارد که برخی از افراد نحوه استفاده از فیلترشکن برای ویندوز را ندانند و به همین علت ویدیو های آموزشی برای نصب هر کدام از این اپلیکیشن ها وجود دارد که افراد می توانند با مراجعه به شبکه های مجازی مختلفی از این ویدیو ها استفاده کنند. در کنار ویدیو هایی که برای آموزش استفاده از این فیلترشکن ها طراحی شده برخی از سایت‌ های مختلف دارای مقاله های معتبر هستند که در این مقاله های معتبر اطلاعات بسیاری در ارتباط با نصب و راه اندازی هر کدام از این اپلیکیشن‌ ها نوشته شده است.

فیلترشکن های ویندوز قانونی و معتبر هستند؟

فیلترشکن های ویندوز قانونی و معتبر هستند؟

امکان دارد که در برخی از کشورهای مختلف محدودیت‌ های بسیاری برای استفاده از شبکه های مجازی مختلفی وجود داشته باشد به همین علت استفاده از فیلترشکن برای ویندوز به عنوان کار غیر قانونی شناخته می شود. در کنار این که استفاده از هر کدام از این فیلترشکن ها در کشورهای مختلف امکان دارد که غیرقانونی به نظر برسد اما برخی از افراد با توجه به فعالیت خود در این حوزه می‌ توانند درآمدی را به دست آورند که آن ها به اجبار می توانند از این فیلترشکن ها استفاده کنند.

وی پی ان هلند از نظر امنیت فوق العاده است و کسی حتی متوجه نخواهد شد شما در حال استفاده از فضای ابری به واسطه آن می باشید.

آموزش ساخت فیلترشکن برای ویندوز

ساخت فیلترشکن برای این سیستم عامل، بسیار ساده و راحت است. برای این امر باید به یک سرور مجازی دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر بسیاری از سایت های اینترنتی، سرور های خارج از ایران را در اختیار کاربران قرار می دهند. پس از آن، باید پروتکل قابل پشتیبانی برای ویندوز را انتخاب کرده و یک vpn انحصاری بسازید.

پینگ های مختلف برای سیستم عامل ویندوز چند می باشد؟

برای سیستم عامل ویندوز پینگ های مختلفی وجود دارد که در زمان‌ های مختلف نیز متفاوت می‌ باشد. پینگ، همان تاخیر شما برای کلیک بر روی یک لینک خاص می‌ باشد که احتمالاً آن را تجربه کرده‌ اید. هر چقدر میزان پینگ در دسترس شما برای اتصال به سرور بیشتر باشد، کیفیت آن سرور کمتر خواهد بود.

بهترین عدد یک پینگ خوب موجود برای سیستم عامل ویندوز، کمتر از ۱۰۰ شناخته شده است. بنابراین هرچه این میزان کمتر باشد عملکرد بهتری برای شما ارائه خواهد شد. نیاز است هنگام اتصال مورد نظرتان توجه ویژه‌ ای به میزان پینگ نوشته شده برای هر سرور داشته باشید.

کدام فیلترشکن های ویندوز نا امن و خطرناک هستند؟

کدام فیلترشکن های ویندوز نا امن و خطرناک هستند؟

در این مقاله فیلترشکن های مختلفی معرفی شده‌ اند که هر کدام از آن ها برای سیستم ویندوز هم استفاده می شوند اما برخی از فیلترشکن ها نا امن هستند و افراد با استفاده از این فیلترشکن ها اطلاعات خود را در اختیار افراد دیگری قرار می دهند. با این وجود برخی از اپلیکیشن ها با عنوان فیلترشکن برای ویندوز که دارای امنیت بالایی هم هستند در گوگل به صورت لیست کاملی معرفی شده اند که با مراجعه به گوگل و انجام جستجو های مختلفی می توانیم به لیست کاملی از این اپلیکیشن‌ ها دسترسی داشته باشیم. با جستجو های مختلف می توانیم به نام هر کدام از این فیلترشکن های نامطمئن و خطرناک هم دسترسی پیدا کنیم.

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای ویندوز کدامند؟

برخی از فیلترشکن های مختلفی که برای سیستم ویندوز استفاده می‌ شوند اشتراکی هستند یعنی یک یا چند دستگاه می‌ توانند به یک اکانت متصل شوند و از آن برای خود استفاده کنند. فیلترشکن برای سیستم عنوانی است که با جستجو کردن آن در سایت های معتبری می توانیم به لیست کاملی از این فیلترشکن ها دسترسی پیدا کنیم به گونه ای که علاوه بر جستجو کردن در شبکه‌ های مجازی می توانیم با مراجعه به افرادی که در حوزه فروش فیلترشکن های مختلف هستند اطلاعاتی را در ارتباط با هر کدام از این فیلترشکن ها به دست آوریم .

فیلترشکن برای ویندوز 7 چی خوبه؟

فیلترشکن برای ویندوز ۷ چی خوبه؟

امروزه فیلترشکن برای ویندوز ۷ ‌با پرداخت هزینه و فیلترشکن برای ویندوز رایگان در انواع مختلف وجود دارد. در میان انواع وی پی ان ها، فیلترشکن برای ویندوز سایفون یکی از بهترین ها به شمار می رود. از این رو شما می توانید با نصب این فیلترشکن کیفیت آن را امتحان کنید و استفاده لازم را از آن ببرید.

فیلترشکن سایفون از مدت ها قبل از این که فیلترینگ بسیار شدید شود، ساخته و عرضه شده بود. با وجود گذشت مدت ها، همچنان فیلترشکن سایفون برای ویندوز ۷ از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

بهترین روش خرید فیلترشکن برای ویندوز چیست؟

بهترین روش خرید فیلترشکن برای ویندوز دسترسی به کانال های تلگرامی است. شما با مراجعه به چنل های تلگرامی، می توانید با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه، فیلترشکن مورد نظرتان را تهیه کنید. از این طریق به جستجو اندکی به خرید راحت فیلترشکن مورد نظرتان می پردازید و از خریدتان راضی خواهید بود. البته بسیاری از وبسایت های اینترنتی نیز این امکان را برای کاربران فراهم کرده اند.

کدام فیلترشکن های ویندوز نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

فیلترشکن های مختلف به گونه ای طراحی شده اند که برخی از آن ها دارای سرور های مخصوصی می باشند و افراد با استفاده از این اپلیکیشن ها به صورت خود به خودی به بهترین سرور متصل می‌ شوند. برخی دیگر از این اپلیکیشن ها به گونه ای طراحی شده اند که افراد باید خودشان سرور مخصوصی را در این اپلیکیشن‌ ها وارد کنند. فیلترشکن هایی که در این مقاله معرفی شده‌ اند به صورت رایگان در اختیار افراد هم قرار می گیرند که افراد با مراجعه به شبکه هایی مجازی و یا سایت های اینترنتی مخصوص این اپلیکیشن ها می توانند سرورهای اختصاصی را برای آن ها دانلود کنند.

سوالات متداول

  1. آیا استفاده از فیلترشکن برای ویندوز باعث افزایش حجم اینترنت می شود؟

    استفاده از فیلترشکن برای ویندوز مانند سیستم های دیگر باعث افزایش حجم میزان اینترنت می شود.

  2. حجم فیلترشکن برای ویندوز چگونه است؟

    حجم فیلترشکن برای ویندوز با توجه به اپلیکیشن های مختلف متفاوت است و افراد می توانند این اطلاعات را به صورت کامل مشاهده کنند.

  3. فیلترشکن برای ویندوز دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

    از ویژگی های این اپلیکیشن‌ ها می توانیم به سرعت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران و قابلیت اتصال در شرایط مختلف اشاره کنیم.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید