بیوگرافی خوان لوپز و لیست افتخارات این مربی اسپانیایی

در این قسمت قصد داریم درباره خوان لوپز مطالبی را بیان کنیم. سرمربی بزرگ فوتبالی که افراد زیادی او را می شناسند و این روزها برای مربیگری یکی از تیم های خوب کشورمان، یعنی استقلال تهران گزینه اصلی سرمربیگری می باشد. البته پس از شایعات منصوب شدن او به عنوان سرمربی بازار شرط بندی روی استقلال بسیار کساد شد و حواشی درباره باخت پی در پی این تیم به گوش رسید. به نظر می رسد روحیه بازیکنان تیم خوب نمی باشد.

خوان لوپز کیست؟

خوان لوپز کیست؟

اسپانیا کشوری با سابقه فوتبالی از زمان گذشته است و همواره فوتبال زیبایی را به جهانیان معرفی کرده است. در یک خانواده اسپانیایی پسری به نام خوان لوپز متولد شد که تاریخ تولد دقیق او در ۲۳ مارس سال ۱۹۶۳ است. خوان از کودکی بسیار به فوتبال علاقه مند بود و تلاش بسیاری کرد تا در آن موفق باشد. او در نوجوانی موفق شد که در باشگاهی معتبر حضور یاد و به رویای خود برسد.

در دوران فوتبالی اش آنچنان شناخته شده نبود و در رده های باشگاهی در بین مردم کشور معروف شد. از همان دوران بود که به مربیگری فوتبال علاقه مند شد و به نظرش در این زمینه موفق تر بود. بعد از گذراندن کلاس های مربیگری و کسب مدارک ارزشمند، برای افزایش تجربه و سابقه اش وارد حوزه مربیگری فوتبال شد.

او در ابتدا سرمربی گری تیم های پایه را برعهده گرفت و بعد از آن سرمربی رئال مادرید شد و این یک ریسک بزرگ برایش به شمار می رفت. بعد از پایان قراردادش و به نتیجه نرسیدن با مدیران باشگاه، وارد باشگاه لوانته شد و سرمربیگری این تیم را برعهده گرفت. خوان لوپز سابقه حضور بر روی نیمکت و سکان داری تیم های ملی اسپانیا، عمان و عربستان را در پرونده کاری خود دارد.

متاسفانه نام او در بین سرمربی های برتر جهان دیده نمی شود و بسیاری از مردم نیز نگران این موضوع هستند چرا که او یکی از گزینه های مربی گری استقلال می باشد.

خوان لوپز در چه تیم هایی سابقه مربیگری دارد؟

لوپز کارو اسپانیایی در تیم های زیادی به عنوان بازیکن بازی نکرد و در سن کم وارد حوزه مربیگری شد. در ادامه به توضیح عملکرد او در تیم هایی که حضور داشته می پردازیم.

رئال مادرید

سابقه مربیگری خوان لوپز در تیم رئال مادرید به سال ۲۰۰۱ برمی گردد. او از تیم ب رئال مادرید شروع کرد و زمانی که ۳۸ سال سن داشت وارد این تیم شد. او در تیم ب و به اصطلاح پایه رئال مادرید، بسیار موفق بود و باعث پیشرفت این تیم شد. بعد از این که مدیران تیم از عملکرد خوان لوپز در تیم پایه رضایت کافی را کسب کردند، از او برای حضور در تیم اصلی رئال مادرید دعوت نمودند. لوپز رئال مادرید را یک تیم بزرگ می داند و حضور در آن جزو افتخاراتش است.

تیم ملی عمان

خوان لوپز در سن ۴۵ سالگی سرمربیگری تیم های ملی را برعهده گرفت و در ابتدا در سال ۲۰۰ سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا و سپس عربستان شد و بعد از وارد تیم ملی عمان شد. ولی در این تیم عملکرد موفقی نداشت و بعد از یک سال کنار گذاشته شد.

تیم ملی عربستان

خوان لوپز سه سال بدون کار را پشت سر گذاشت و از فوتبال و مربیگری دور بود. اما بعد از آن زمانی که سرمربی تیم عربستان اخراج شد، به عنوان جانشین وارد تیم عربستان شده و سرمربیگری این تیم را به عهده گرفت.

شنژن چین

تیم شنزن چین در کارنامه رامون لوپز وجود دارد و او با این تیم وارد لیگ چین شد. شنزن چین بازیکنان بزرگی دارد که برای هدایت آن ها نیاز به سرمربی بزرگی همچون خوان لوپز بود.

سلتاویو

مدت زمان حضور خوان لوپز در این تیم بسیار کم بود و به دلیل عدم کسب نتایج دلخواه مدیران و طرفداران، به سرعت از این تیم کنار گذاشته شد. او بعد از اخراج از تیم سلتاویو مدتی را به استراحت و مطالعه مشغول شد.

دالیان چین

افتخارات خوان رامون لوپز در چین ادامه داشت و او تا سال ۲۰۱۷ در این تیم حضور داشته و یک قهرمانی در لیگ چین برای خود ثبت کرد. مرد شماره یک تیم دالیان چین، باعث پیشرفت بازیکنان آن شده و تکنیک های فوق العاده ای به آن ها آموزش داد.

خوان لوپز با استقلال تهران توافق کرده است

آیا خوان لوپز با استقلال تهران توافق کرده است؟

مدیران باشگاه استقلال بسیار علاقه مند به همکاری با خوان لوپز بودند و پیشنهادات خود را برای او ارسال کردند‌. این مربی بزرگ در سال های حضورش در خاورمیانه و آسیا دارای تجربیات مختلف است و گاهی عملکرد خوبی داشته و گاهی با شکست روبه رو بوده است. با این وجود هر دو طرف قرارداد، در حال بررسی شرایط هستند و هنوز به توافق نرسیده اند.

سابقه مربیگری خوان لوپز چگونه است؟

خوان لوپز در سن ۲۹ سالگی به عنوان سرمربی به تیم لبریخانا بازگشت، تیمی که به عنوان بازیکن در آن موفق نبود و این بار قصد داشت که به عنوان سرمربی موفقیت های زیادی در آن به دست بیاورد. او در سال ۱۹۹۲ رویای زیادی در سر داشت، اما در نهایت بعد از یک سال به دلیل عملکرد ناموفق از این تیم جدا شد. لبریخا تیم دیگری در سطح تیم قبلی بود که لوپز برای ادامه فعالیت مربیگری اش وارد این تیم شد.

خوان لوپز در تیم لبریخا، سرمربیگری موفقی داشت و تا سال ۱۹۹۵ در این تیم ماندگار شد. بعد از اینکه تجربیاتش بیشتر شد وارد تیم لوس پالاسیوس و دوس هرماناس شد و هدایت این دو تیم را نیز به ترتیب برعهده گرفت. در نهایت بعد از کسب تجربیات لازم، به صورت حرفه ای و در تیم های بزرگ سرمربیگری خود را شروع کرد و زمانی که ۳۵ سال سن داشت و در سال ۱۹۹۸ وارد لیگ دسته دو اسپانیا شد.

او در تیم های پایه بسیار موفق بود و در نهایت وارد تیم رئال مادرید شد. در تیم ب رئال مادرید موفق به کسب قهرمانی لیگ دسته دو شد، اما در تیم اصلی رئال مادرید چندان افتخارات مهمی به دست نیاورد و بعد از مدتی از این تیم اخراج شد. او در تیم ملی عربستان نیز موفق نبود و در جام جهانی ۲۰۱۴ نتوانست تیم عربستان را به مرحله بعد ببرد و به همین دلیل از این تیم نیز کنار گذاشته شد.

خوان لوپز چه افتخاراتی در عرصه مربیگری کسب کرده است؟

برای بیان افتخارات خوان رومن لوپز کارو باید عنوان کرد که در همان شروع کار حرفه ای خود و در تیم دسته دومی ملیلا موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دو اسپانیا شد. این شروع موفق آمیز باعث شد که برای حضور در تیم های بزرگ تر به او پیشنهاد های بهتری داده شود. او در تیم ب رئال مادرید نیز عنوان قهرمانی به دست آورد و به عنوان افتخاری دیگر در پرونده خود ثبت کرد.

حواشی مربوط به خوان لوپز

عکس های خوان لوپز را در کجا مشاهده کنیم؟

همان طور که اشاره کردیم، خوان لوپز در ابتدا بازیکن فوتبال بود و اولین تیم حرفه ای او لبریخانا به شمار می رفت. این تیم، به صورت آکادامیک وارد میادین فوتبال می شد و بازیکنان تازه کار خوبی را به فوتبال اسپانیا معرفی کرد‌.

آکادمی بعدی رئال بتیس بود که لوپز برای بازی وارد این تیم شد. در نهایت خوان لوپز در قامت یک بازیکن فوتبال به آن چه رویایش بود، نرسید و به عنوان سرمربی ادامه کار داد. بنابراین لوپز یکی از سلبریتی های دنیای فوتبال است. عکس هایش در تمامی سایت ها موجود می باشد و به راحتی با سرچ نامش در گوگل می توان آن ها را مشاهده کرد.

آدرس پیج اینستاگرام خوان لوپز چیست؟

برای پیدا کردن پیج اینستاگرام این سرمربی مطرح کافی است که فیلترشکن خود را فعال کرده و بعد وارد اینستاگرام شوید. سپس در قسمت جست و جو نام juan ramón lópez caro را وارد کنید و صفحه ای دارای تیک آبی می باشد را فالو کنید. همچنین از طریق گوگل و سرچ نامش می توان به طور مستقیم وارد پیج او شد.

خوان لوپز چه حاشیه هایی داشته است؟

خوان لوپز سرمربی بزرگی است و در سال های فعالیتش در تیم های زیادی حضور داشته و سابقه مربیگری در اروپا و آسیا را دارد. دنیای سلبریتی ها پر از حاشیه و شایعه پراکنی می باشد و او در این مدت بسیار تلاش کرد که دچار حاشیه نشود. لوپز از سرمربیان با ادب و آرامی می باشد و هیچگاه درگیر مسائل حاشیه نمی شود. در پیج خود نیز تنها عکس های خانوادگی اش را می گذارد و درگیر اتفاقات سیاسی و اختلافات تیم ها و … نمی شود.

البته با تمام این موارد باید بدانید خوان لوپز از پر حاشیه ترین مربی های جهان می باشد.

پیشنهاد مالی استقلال برای خوان لوپز چقدر بوده است؟

عنوان بیوگرافی خوان لوپز سرمربی از رئال مادرید تا استقلال، این روز ها در اینترنت بسیار سرچ شده است و افراد زیادی به دنبال نتیجه نهایی این سرمربی بزرگ با تیم استقلال می باشد. استقلال یکی از تیم های بزرگ ایران و آسیا است و در چند سال اخیر نتایج مطلوبی نداشته و انتظارات طرفدارانش را برآورده نکرده است.

مدیران این تیم به دنبال جذب سرمربی بزرگ و معتبر هستند تا بتواند کمک زیادی به تیم استقلال کرده و اوضاع آن را سروسامان بدهد. افتخارات خوان رامون لوپز کارو باعث شد که مدیران استقلال به فکر قرارداد با او باشند و پیشنهادات نجومی برای او ارسال کردند. در مصاحبه های انجام شده با این باشگاه صحبتی از میزان قرارداد نکرده و می توان حدس زد که این بار نیز پای پیشنهادی نجومی در میان است.

سوالات متداول

  1. آیا لوپز سرمربی استقلال شده است؟

    این سرمربی بزرگ در حال بررسی پیشنهاد استقلال می باشد و هنوز تصمیمی نگرفته است.

  2. آیا خوان لوپز سرمربی بارسلونا نیز بوده است؟

    خیر خوان لوپز سابقه حضور در تیم بزرگ بارسلونا را در کارنامه اش ندارد.

  3. دلیل اخراج خوان لوپز از تیم رئال مادرید چه بود؟

    خوان لوپز در این تیم عملکرد خوبی نداشت و باعث پیشرفت تیم نشد.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاهتان را بنویسید