ملیکا تهامی کیست؟ ماجرای آشنایی ملیکا تهامی و علی یاسینی

در ادامه قصد داریم بیوگرافی ملیکا تهامی را در اختیار شما قرار دهیم. همان طور که می دانید، در اینستاگرام روزانه افراد زیادی فعالیت می کنند و کسب و کار خود را از این راه می گذرانند. عده ای صفحه ای دارند که اجناس خود را در آن می فروشند، عده ای در پیج خود محتوای آموزشی را ارائه می دهند و تعدادی نیز مردم را با پست های سرگرم کننده مشغول می کنند.

افرادی نیز هستند که به بلاگری مشغولند. یکی از بلاگرها و سلبریتی های اینستاگرام که بسیار نیز معروف است، ملیکا تهامی است که در این مقاله قصد داریم به او بیشتر بپردازیم پس با ما همراه باشید.

ملیکا تهامی کیست؟

ملیکا تهامی کیست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به بیوگرافی ملیکا تهامی از شاخ های اینستاگرام بپردازیم. او زاده ۶ دی ۱۳۷۵ در تهران است و یکی از مدل های اینستاگرامی و بلاگرها است که شهرت بسیاری دارد. وی در رشته طراحی لباس تحصیل کرده است و به غیر از بلاگر بودن کافی شاپی در تهران نیز دارد و عکاس و نویسنده نیز هست.

او کار خود را با آرایش شروع کرد و کلیپ های آرایشی زیادی را در اینستاگرام خود منتشر می کرد. کم کم این ویدئوها بسیار دیده شد و صفحه ملیکا نیز بسیار پر بازدید شد. او چند پیج به غیر از صفحه خودش داشت که این پیچ ها گاهی اوقات بسته می شد. او یک دختر به نام نفس نیز دارد اما تا به حال عکسی را از او منتشر نکرده است. ملیکا هم اکنون نیز به بلاگری مشغول است و شغل اصلی وی همین می باشد.

ملیکا تهامی چگونه به شهرت رسید؟

در واقع ملیکا تهامی بخاطر حواشی اطراف خود و اینکه از مدل های اینستاگرام بود معروف شد. این فرد بینی خود را عمل کرده است و مدل آرایشی الناز گلرخ شده بود. بعد از آن خودش فعالیت آرایشی را آغاز کرد. به همین دلیل کلیپ های بسیاری را از خود در اینستا پخش کرد و همان طور که گفتیم همین باعث شد که وی بسیار معروف شود و کلیپ هایش همه جای اینستاگرام پخش شود. بعد از آن حاشیه های وی شروع شد و این حواشی نام او را بر سر زبان ها انداخت و باعث شد که مدتی را از فضای مجازی دور باشد.

آیا رابطه ملیکا تهامی و علی یاسینی صحت دارد؟

سال ها پیش ویدئویی منتشر شد که در آن گفته می شد که علی یاسینی خواننده کشور با ملیکا تهامی وارد رابطه جدی شده است، ملیکا نیز از وی حامله شده بود و تا آخر این حاملگی آن را پنهان کرده بود و زمانی که فرزندش در آبان ۱۳۹۸ متولد شد رابطه اش را با علی یاسینی تمام کرد. همین مسئله باعث شده تا شایعاتی درست شود که در آن می گفتند علی یاسینی علاقه ای به اینکه بچه را قبول کند ندارد و به همین خاطر آن ها از هم جدا شده اند. ملیکا تهامی نیز صفحه خود را بسته بود و چیزی از این موضوع به رسانه ها نمی گفت. علی یاسینی نیز تا کنون در این باره صحبتی نکرده است و چیزی را ارائه نداده است.

عکس های این شاخ مجازی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های این شاخ مجازی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های ملیکا تهامی می‌ توانید به اینترنت مراجعه کنید. به دلیل حواشی زیادی که برای این شاخ اینستاگرامی ایجاد شده است و اتفاقاتی که برای او افتاده بود سایت‌ های زیادی درباره‌ وی صحبت کرده اند و مقاله ‌های زیادی را ارائه داده اند. همان طور که می‌ دانید در این مقاله‌ ها عکس‌ های زیادی نیز وجود دارد تا مخاطب و خواننده با ملیکا تهامی بیشتر آشنا شود.

شما می‌ توانید برای دسترسی به این عکس‌ ها و نگاه کردن آن‌ ها به سایت‌ های مربوطه مراجعه کنید. هم چنین می‌ توانید نام ملیکا تهامی را در موتور جستجوی گوگل نوشته و در قسمت تصاویر تمام عکس‌ های او را که در اینترنت وجود دارد مشاهده کنید می‌ توانید این عکس‌ ها را ذخیره کرد و و در رایانه یا تلفن همراه خود بعدا مشاهده کنید.

پیج اینستاگرام ملیکا تهامی چیست؟

در بالا نیز بیان کردیم که ملیکا تهامی اینستا نیز دارد و در آن بسیار معروف است و در واقع جایی که باعث پیشرفت او شد پلتفرم اینستاگرام است. آدرس اینستاگرام ملیکا تهامی momika.tahami است و بیش از ۶۰۰ هزار نفر نیز دنبال کننده دارد. او در این صفحه عکس های زیادی را از خود به اشتراک گذاشته است، پس اگر دوست دارید عکس های او را ببینید می توانید به این صفحه مراجعه کنید. وی هم چنین کلیپ هایی را نیز از خود منتشر کرده است که دابسمش یا چالش هستند. در قسمت بیوی صفحه آدرس صفحه تبلیغات او نوشته شده است که نشان دهنده این است که وی از ایسنتاگرام درآمدزایی دارد و تبلیغات زیادی را انجام می دهد. شما در قسمت کامنت ها می توانید با وی در ارتباط باشید و نظرات خود را بیان کنید.

درآمد این شاخ مجازی چقدر است؟

درآمد این شاخ مجازی چقدر است؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، ملیکا تهامی در پیج خود تبلیغات انجام می دهد. بلاگری که دنبال کنندگان زیادی داشته باشد، همین طور معروف نیز باشد تعرفه تبلیغات بالایی داره به همین دلیل می‌ توان نتیجه گرفت که درآمد این فرد بسیار زیاد است. اما از میزان دقیق درآمد او اطلاعاتی در دسترس نیست و خودش نیز تا به حال صحبتی در این باره نکرده است. اما به خاطر تبلیغات می‌ توان نتیجه گرفت که درآمد بالایی دارد.

این شاخ مجازی چه حاشیه هایی داشته است؟

حواشی ملیکا تهامی حول محور روابط او می‌ چرخد. ملیکا تهامی و علی یاسینی مدتی با هم در ارتباط بودند و همان طور که گفتیم رابطه‌ آن‌ ها به خاطر حامله شدن ملیکا تهامی از هم پاشید. این موضوع حاشیه‌ های زیادی را به وجود آورد و باعث شد نام این دو نفر بر سر زبان‌ ها بیفتد تعداد بسیار زیادی از افراد در اینستاگرام درباره‌ این دو شخص صحبت می‌ کردند و ملیکا تمام نیز مجبور شد صفحات خود را ببندد و در هیچ کجا فعالیتی نداشته باشد. روابط دیگر او نیز همیشه پر حاشیه بوده است و به نظر می‌ رسد با این راه به دنبال جذب دنبال فالوور ا‌ست.

ازدواج ملیکا تهامی و امیرحسین نامدار صحت دارد؟

ازدواج ملیکا تهامی و امیرحسین نامدار صحت دارد؟

از ازدواج ملیکا تهامی و امیر حسین نامدار اطلاعاتی در دسترس نیست و خود این افراد نیز تا به حال به صورت جدی درباره این موضوع صحبتی نکرده اند. آن ها مدتی را با هم رابطه داشته اند. در این مدت از امیر حسین به عنوان دوست پسر جدید ملیکا تهامی یاد می شد.طبق اطلاعات ما آن هاقصد ازدواج نداشتند و صحبتی از ازدواج میان آن ها نشده است. گرچه که عده ای عقیده دارند پدر بچه ملیکا تهامی، امیر حسین نامدار است. اما تهامی تا به حال درباره این موضوع صحبتی نکرده است.

ملیکا تهامی تا کنون چند عمل زیبایی انجام داده است؟

این بلاگر تا به حال عمل های زیبایی بسیاری را داشته است. او تا به حال بینی خود را چند بار عمل کرده است. هم چنین فک خود را زاویه سازی کرده است و لب های خود را نیز ژل است. وی عکس هایی را از نوجوانی خود در پیج اینستاگرامش دارد که اگر به عکس های قدیمی او نگاهی بیاندازید تغییرات زیاد و اساسی را متوجه می شوید.

آیا حاملگی ملیکا تهامی از علی یاسینی حقیقت دارد؟

در بالا نیز این موضوع را بیان کردیم که این فرد با علی یاسینی در ارتباط بوده است. البته آن ها از این روابط صحبتی نکرده اند. اما تعداد زیادی از افراد آن ها را با هم دیده اند و احتمال داده اند که با هم هستند. زمانی که ملیکا تهامی بچه دار شده بود رابطه آن ها تمام شد و این به شایعه این که علی یاسینی پدر بچه ملیکا بوده است بیشتر دامن زد. یکی از خبرنگاران پاپاراتزی این خبر را منتشر کرد و همه آن را فهمیدند. اما خود او و علی یاسینی درباره این موضوع صحبتی نکرده اند. هم اکنون نیز مشخص نیست که پدر بچه ملیکا تهامی چه کسی است.

دلیل بسته شدن پیج این شاخ مجازی چه بود؟

دلیل بسته شدن پیج این شاخ مجازی چه بود؟

عده ای بر این عقیده هستند که پیج ملیکا تهامی به علت فعالیت های نادرستی که در صفحه خود انجام می داد از طرف اینستاگرام بسته شد. اما دیگر افراد بر این عقیده هستند که او صفحه اش را خودش بسته است و این کار را به این دلیل انجام داده است که می خواسته از حواشی به دور باشد و جواب مردم را ندهد و مردم به صفحه او حمله نکنند.

ملیکا تهامی و عرفان براتی

اگر در فضای مجازی مانند اینستاگرام فعالیت می‌ کنید، به احتمال زیاد تا به اکنون نام ملیکا تهامی را شنیده اید و یا حتی فعالیت‌ های او را دنبال می‌ کنید. ملیکا تهامی یکی از فعالان فضای مجازی است که سال‌ های نسبتاً طولانی است که در فضای مجازی مانند اینستاگرام فعالیت می‌ کند و با حاشیه سازی و درگیری‌ هایی که با برخی از بلاگرهای دیگر داشته است این روزها به شهرت بسیار زیادی رسیده است. البته ناگفته نماند که یکی دیگر از دلایل شهرت ملیکا روابط گسترده او بوده است. به طور معمول ملیکا تمام روابط شخصی‌ اش را در فضای مجازی علنی می‌ کند و این موضوع باعث شده است تا توجهات زیادی به سمت این چهره اینستاگرامی جلب شود و به این گونه مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورده است.

همان طور که بیان کردیم ملیکا تا به اکنون دوست پسرهای بسیار زیادی داشته است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او مدتی است که رابطه خود را با عرفان براتی یکی از چهره‌ های معروف اینستاگرام که به انتشار ویدیو های طنز می‌ پردازد شروع کرده است. از زمانی که رابطه این دو بلاگر در فضای مجازی علنی شده است، حاشیه‌ های بسیار زیادی در پیرامون آن ها مشاهده می‌ شود که یکی از این حاشیه‌ ها مربوط به تفاوت سنی این دو نفر می‌ باشد، چرا که ملیکا تهامی متولد سال ۱۳۷۵ و عرفان براتی متولد سال ۱۳۷۷ است و ملیکا دو سال بزرگتر از عرفان است. هم چنین یکی دیگر از حواشی پیرامون این دو بلاگر مربوط به بچه دار بودن ملیکا است، چرا که ملیکا یک فرزند دختر دارد.

حال با این که حاشیه‌ های بسیار زیادی در پیرامون رابطه ملیکا و عرفان براتی وجود دارد و هم چنین آن ها تا به اکنون دعواهای بسیار زیادی با یکدیگر داشته‌ اند که حتی برخی از این دعواها را به فضای مجازی هم کشانده‌ اند، اما هنوز هم با هم در رابطه هستند و حتی مدتی قبل ملیکا از طریق صفحه شخصی خود خبر ازدواج رسمی‌ اش را با عرفان براتی منتشر کرد. جالب است که بدانید خیلی از کاربران در مورد این رابطه بیان کرده اند که عرفان تنها برای ثروت و شهرت ملیکا با او وارد رابطه شده است. هم چنین عده‌ ای از کاربران دیگر نیز بیان کرده اند که ملیکا با توجه به این که بسیار تندخو است، به همین دلیل این رابطه مدت زمان نسبتاً کوتاهی دوام خواهد داشت. اما با این حال ملیکا و عرفان تا به اکنون بارها از طریق صفحات مجازی خود بیان کرده اند که عاشق یکدیگر هستند و به کامنت‌ های بد و هیت‌ ها اهمیتی نمی‌ دهند. هم چنین ملیکا مدتی قبل در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرد که برای بهبود رابطه‌ شان نزد تراپیست می‌ رود.

ملیکا تهامی و دخترش

ملیکا تهامی و دخترش

بهتر است بدانید شخصیت ملیکا تهامی بیشتر با جریان‌ های ساختگی عشق و عاشقی بر سر زبان‌ ها افتاد و روابط عاشقانه این بلاگر و پیگیری داستان عشق او توسط مردم باعث شد تا او به شهرت زیادی برسد. حال ناگفته نماند که ملیکا همیشه در صحبت‌ های خود بیان می‌ کرد که عاشق فردی است که هیچ وقت نمی‌ تواند او را فراموش کند و حتی بارها در استوری‌ های خود با آهنگ‌ های غمگین به یاد عشقش گریه می‌ کرد. پس از گذشت این جریانات مدتی صفحه اینستاگرام ملیکا تهامی از دسترس خارج شد و او تا مدت‌ ها در فضای مجازی هیچگونه فعالیتی نمی‌ کرد. بعد از مدتی او به یکباره صفحه شخصی خود را راه اندازی کرد و از طریق استوری خطاب به مخاطبان خود بیان کرد صاحب فرزند شده است و دلیل نبودنش در اینستاگرام بارداری و زایمانش بوده است. البته ناگفته نماند که قبل از آن هم اخباری در فضای مجازی در رابطه با بچه‌ دار شدن ملیکا تهامی منتشر شده بود، اما با این حال ملیکا تمام این اخبار را تایید کرد.

به هر حال پس از انتشار خبر بچه‌ دار شدن ملیکا تهامی حاشیه‌ ها و جنجال‌ های بسیار زیادی به وجود آمد و تا مدت‌ ها نام ملیکا بر سر زبان‌ ها افتاد و او به این گونه توانست توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کند و به یکباره تعداد فالوورانش در اینستاگرام افزایش یافت. جالب است که بدانید برخی از منابع خبری بیان کردند که پدر فرزند ملیکا شخصی است که او عاشقش بوده و ملیکا پس از برقراری رابطه با او باردار شده و بدون توجه به مخالفت های پارتنرش تصمیم گرفته تا فرزندش را نگه دارد. به هر حال ملیکا صاحب یک فرزند دختر به نام نفس است که مسئولیت و حضانت فرزندش را بر عهده دارد و تا به اکنون در مورد پدر واقعی فرزندش هیچگونه صحبتی نکرده است و به نظر می‌ رسد که پدر نفس هیچگونه مسئولیتی در قبال دخترش ندارد.

یوتیوب ملیکا تهامی

یوتیوب ملیکا تهامی

مدتی است که ملیکا تهامی برای بار دیگر فعالیت خود را در اینستاگرام از نو شروع کرده است. حال با توجه به این که ملیکا دنبال کنندگان بسیار زیادی در اینستاگرام دارد و از شهرت خوبی در فضای مجازی برخوردار است، به همین دلیل او فعالیت خود را در یوتیوب هم شروع کرده است و با توجه به شهرتش توانسته در یوتیوب هم دنبال کنندگان بسیار زیادی را به دست آورد. در حال حاضر ملیکا در یوتیوب فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهد و ویدیو های متعددی با موضوعات مختلف در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند.

با توجه به این که تا به اکنون تمام ویدیوهای ملیکا در یوتیوب از بازدید بسیار بالایی برخوردار شده‌ اند، به همین دلیل او توانسته از طریق چنل یوتیوب خود و بازدید ویدیوهایش یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. حال شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب ملیکا و فعال کردن زنگوله می‌ توانید هر زمانی که او ویدیویی را در چنل خود آپلود کرد آن را با کیفیت بالا مشاهده نمایید.

صمیمی ترین دوست های ملیکا تهامی چه کسانی هستند؟

ملیکا از آن دسته از افرادی است که علاقه زیادی به رفیق بازی دارد و تا به اکنون دوست‌ های بسیار زیادی داشته است. البته طبق گفته‌ هایش همیشه برای دوستانش مرام و معرفت گذاشته و از پشت خنجر خورده است، به همین دلیل در حال حاضر در انتخاب دوستانش بسیار دقت می‌ کند و دوستان بسیار محدودی هم دارد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ملیکا هر چند وقت یکبار دوستان صمیمی خود را پس از دعواهای جنجالی که اکثر این دعواها را به فضای مجازی هم می کشاند کنار می‌ گذارد و با افراد جدیدی دوست می شود. به عنوان مثال او مدتی قبل دعوا و درگیری شدیدی با دوست صمیمی‌ اش آنیتا که یکی از خوانندگان معروف اهل ایران هم می‌ باشد، داشته است و پس از این درگیری، دوستی‌ اش را به طور کامل با آنیتا بهم زده است.

حال ناگفته نماند که در حال حاضر دوست صمیمی ملیکا یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام به نام مهگل می‌ باشد که به نظر می‌ رسد آن ها در طول روز مدت زمان زیادی را با هم وقت می‌ گذرانند. البته خیلی از کاربران بر این باورند که ملیکا با توجه به اخلاقی که دارد قطعاً در آینده دوستی‌ اش را با مهگل هم بهم می‌ زند.

دوست پسر های ملیکا تهامی

دوست پسرهای ملیکا تهامی

ملیکا در ابتدا در فضای مجازی به عنوان مدل آرایشی شروع به فعالیت کرد و پس از این که به عنوان مدل آرایشی الناز گلرخ در فضای مجازی دیده شد کم کم به شهرت رسید. اما جالب است که بدانید مهم ترین دلیل شهرت و معروفیت ملیکا در فضای مجازی علنی کردن روابط شخصی‌ اش بوده است. ملیکا از آن دسته از افرادی است که تا به اکنون دوست پسر های بسیار زیادی داشته است. جالب است که بدانید او معمولاً با چهره‌ های معروف، مدل‌ های اینستاگرامی و خوانندگان وارد رابطه می‌ شده است. حال با توجه به این که اکثر دوست پسرهای او از افراد معروف به شمار می‌ رفته‌ اند، به همین دلیل او توانست با علنی کردن روابط شخصی‌ اش به میزان شهرت و معروفیت خود بی‌ افزاید.

این بلاگر هم اکنون کجا زندگی می کند؟

این روزها مشاهده می‌ شود که اکثر بلاگر ها و چهره‌ های معروف اینستاگرام برای پیشرفت در حرفه‌ شان و فعالیت آزادانه در اینستاگرام به خارج از کشور مهاجرت می کنند. به همین دلیل خیلی از کاربران کنجکاو هستند تا بدانند که آیا این بلاگر هم قصد مهاجرت دارد و در حال حاضر کجا زندگی می‌ کند؟ در این باره بهتر است بدانید ملیکا بارها در صحبت‌ های خود بیان کرده است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را ندارد و تمایل دارد تا در کنار خانواده‌ اش در ایران زندگی کند و هم چنین پدر فرزندش هم اجازه خروج فرزندش نفس را به خارج از کشور نمی دهد. به همین دلیل در حال حاضر او ساکن یکی از محله‌ های تهران است و در این شهر به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. البته ناگفته نماند که گاهی اوقات ملیکا تهامی برای تفریح به خارج از کشور همچون ترکیه سفر می‌ کند.

سوالات متداول

  1. مهم ترین اتفاق زندگی ملیکا تهامی چه بود؟

    زایمان ملیکا تهامی از نظر خودش مهم ترین اتفاق زندگی اش بوده است و مانند بسیاری از مادران دیگر این روز یکی از بهترین روز های زندگی وی بوده است.

  2. خانواده ملیکا‌ تهامی کجا زندگی می کنند؟

    ملیکا تهامی به همراه خانواده خودش و دخترش در تهران زندگی می کند. او خودش در یکی از استوری های اینستاگرامش این موضوع را مطرح کرد و گفت که به همراه خانواده اش زندگی می کند.

  3. عکس نفس دختر ملیکا تهامی را کجا ببینیم؟

    تمامی تصاویر ملیکا تهامی را می توان از طریق اینترنت همان طور که گفتیم تماشا کرد؛ اما تا به حال عکسی از دخترش منتشر نکرده است و صورت او را به صورت واضح نشان نداده است. زیرا بر این عقیده است که دخترش باید خودش این تصمیم را بگیرد.

  4. ملیکا تهامی و همسرش کجا زندگی می کنند؟

    از ملیکا تهامی و همسرش اطلاعاتی در دسترس نیست و مشخص نیست که او به همراه همسرش زندگی می کند. طبق اطلاعات ما آن ها از یک دیگر جدا شده اند.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید