بیوگرافی شیلا خداداد و افشاگر های جدید در مورد او

این مقاله جهت معرفی شیلا خداداد بازیگر ایرانی که به عنوان یکی از از سلبریتی های اینستاگرام معروف شناخته می شود؛ تهیه گردیده است برای آشنایی بیشتر با این هنرپیشه، ما را همراهی کنید.

شیلا خداداد کیست؟

شیلا خداداد کیست؟

یکی از هنرمندان ما در عرصه سینما و تلویزیون ایران شیلا خداداد نام دارد. شیلا خداداد متولد آبان سال ۱۳۵۹ در شهر تهران می باشد. مادرش کردتبار و اهل مهاباد است و پدری تهرانی دارد. پدر شیلا خداداد ایران زندگی نمی کند‌. وی در آمریکا سکونت دارد. این بازیگر محبوب خودش نیز گرین کارت این کشور را دارد و دوره کوتاهی را برای تحصیل در آمریکا زندگی کرده است.

شیلا خداداد خواهر و برادری ندارد و در یک خانواده سه نفره، تک فرزند خانواده محسوب می‌شود. او در سال ۷۸ تحصیلات خود را در دبیرستان به پایان رساند و در رشته شیمی محض مشغول به درس خواندن در دانشگاه آزاد شد. در مورد کودکی این بازیگر دوست داشتنی اگر بخواهید بدانید باید گفت که شیلا خداداد در کودکی بر خلاف علاقه خودش اما به خواست و اصرار مادرش تشویق به آموزش موسیقی شد.

با این وجود که اعتراف می کند آموخته های موسیقی را فراموش کرده اما لازم به ذکر است که خانم خداداد در حال حاضر عضو یک گروه موسیقی نیز می باشد. در همین ابتدا شما را با خصوصیات کمتر مطرح شده این هنرپیشه آشنا می‌کنیم. قبل از هر چیزی در خصوص این مطلب باید بگوییم همانطور که شیلا خداداد به شدت خانواده دوست می باشد.

یعنی اگر زندگی او را اولویت بندی کنند، در درجه اول خانواده اش برای او اولویت دارند و بعد از آن کار را ترجیح می دهد. خانم خداداد بسیار آدم خاکی می باشد. هرگز در زندگی اهل فخر فروشی نبوده است. همیشه آدم متواضعی بوده؛ بنابراین با همه نوع آدمی می تواند رابطه برقرار کند و یکی از خصوصیات مثبت او این است که آدم ها بر اساس سطح اجتماعی آن ها طبقه بندی نمی کند.

همچین وی با بازی در سریال «گلشیفته» توانست تجربه نمایش خانگی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کند. از بین سریال ها و کارهای سینمایی که وی کار کرده است، انتخاب خود او «سن پترزبورگ» می باشد و بعد از آن ازدواج به سبک ایرانی را از باقی آثار خود بیشتر دوست دارد.

البته شیلا خداداد به واسطه چهره محجوب و آرامی که دارد در بیشتر نقش آفرینی هایش، بازیگر نقش های مثبت و موجه می باشد. این هنرپیشه محبوب فیلم های درخشان و اجراهای فراوانی در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده؛ با این وجود جز آن دسته از بازیگران کم کاری است که ترجیح می دهد نقش های کلیشه ای بازی نکند.

شیلا خداداد اکنون به غیر از حرفه بازیگری، حرفه دیگری که وی در آن مهارت دارد و آن دنبال می کند مترجمی است‌. تخصص شیلا خداداد در زمینه ترجمه زبان انگلیسی می باشد. اولین کتابی که خانم بازیگر ترجمه کرد «من و مهارت های زندگی» نام داشت و برای کودکان بود. بعد از آن در سال ۹۸ از یکی از کتاب های ترجمه شده توسط شیلا خداداد رونمایی شد.

شیلا خداداد در چه فیلم‌ هایی بازی کرده است؟

ابتدا سه فیلم از معروف ترین فیلم های شیلا خداداد را با پاره ای از توضیحات به شما معرفی می‌کنیم.

اعتراض

اعتراض نام اولین فیلم سینمایی شیلا خداداد بود. مسعود کیمیایی این فیلم درام را در سال ۱۳۷۸ ساخت. خانم خداداد در این فیلم سینمایی تونست بازی روان و قابل قبولی را از خوب ارائه دهد.

مسافری از هند 

این سریال شیلا خداداد را در سال ۸۲ به اوج شهرت رسانید. او در این سریال در کنار سروش گودرزی، شیرین بینا، مجید مشیری در نقش یک دختر هندی ایفای نقش کرد.

ازدواج به سبک ایرانی 

سعید کنگرانی در سال ۱۳۸۵ با این فیلم به سینما برگشت و شیلا خداداد در نقش معشوقه یک جوان آمریکایی را در این فیلم جلوی دوربین ظاهر شد. در بخش ابتدایی این مقاله شما را با همسر خانم خداداد آشنا کردیم. در این مطلب بیوگرافی بیشتری از این فرد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

همسر شیلا خداد کیست؟

همان طور که پیش تر عنوان نمودیم دکتر فرزین سرکارات، جراح فک و دهان و زیبایی همسر شیلا خداداد است که علاوه بر ایران در دبی و امارات نیز فعالیت دارد. دکتر سرکارات متولد ۱۸ بهمن سال ۱۳۵۱ است و در شهر تهران به دنیا آمده است. وی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی و دارنده مدرک دیپلمات ماستر شیب و فلوشیپ ICOI آمریکا می باشد.

فرزین سرکارات در دو خواهر دارد و در خانواده ۵ نفره بزرگ شده است. وی در سن ۳۱سالگی یعنی در سال ۱۳۸۲، موفق به کسب رتبه اول بورد تخصصی شد وپس از آن در بیمارستان بوعلی تهران شروع به کار کرد. وی یک دوره جراحی زیبایی صورت در دانشگاه victor babes گذراند سپس دو دوره تخصص های ویژه ایمپلنت در آلمان را فرا گرفت.

پس از آن در دوره تخصصی مواد جایگزین استخوان در پاریس حضور داشت. این جراح مشهور فک و دهان و زیبایی، سال ۸۹ در سن ۳۸ سالگی با شیلا خداداد ازدواج کرد. حدودا از سال ۱۳۸۵ در خارج از ایران هم در زمینه عمل جراحی مشغول به کار شده است.

دکتر سرکارات به وسیله هواپیما یعنی به شکل پروازی به کشور مد نظر می رود و پس از آنکه عمل مربوطه را انجام داد مجددا نزد خانواده خود باز می گردد. نکته جالب اینجاست که دکتر سرکارات صاحب امتیاز چندین نشریه علمی می باشد و علاوه بر این تا کنون چهار کتاب به زبان انگلیسی و در زمینه پزشکی تالیف کرده است.

آقای دکتر مانند همسرش اهل ورزش و به ویژه والیبال و فوتبال می باشد. تیم مورد علاقه او بر خلاف همسرش یکی از سلبریتی های پرسپولیسی است و یکی از هوادارن دو آتیشه این تیم محسوب می شود. احتمالا در جریان نقطه آغاز شهرت این هنرپیشه هستید. راجع به این موضوع برای شما مطلبی تهیه کرده ایم.

شیلا خداداد با چه بازی در چه فیلمی به شهرت رسید؟

شیلا خداداد با چه بازی در چه فیلمی به شهرت رسید؟

سریال مسافری از هند را کمتر کسی از یاد برده و نسل جوان امروز هم حتما در مورد این سریال زیاد شنیده اند، شاید هم خیلی ها هنوز این سریال را از شبکه آی فیلم یا به صورت اینترنتی تماشا می کنند. این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی صدیقه صحت ساخته شد، سال ۱۳۸۲ از شبکه سه به روی آنتن رفت.

سریال روایتگر قصه رامین، جوان دانشجو در هندوستان بود. رامین که قبل از رفتن به هند قرار بود با دختر دایی اش ازدواج کند اما با اقامت در هندوستان به شکل ناخواسته ای دلداده یک دختر هندی می شود و تمام معادلات و برنامه ریزی های چند خانواده را بهم می ریزد. دختر جوان هندی (سیتا) همراه رامین به ایران می آید و شدیداً مشتاق آشنایی بیشتر با دین مبین اسلام است.

اما با فشارها و سنگ اندازی های خانواده رامین و نگاه پر از سوءظن جامعه روبرو می شود. حضور یک تیم از بازیگران جوان «مسافری از هند» یعنی شیلا خداداد و سروش گودرزی، حمید گودرزی و بهنوش طباطبایی و الهام حمیدی از دیگر جذابیت ‌های سریال به شمار می ‌رود.

این مجموعه نمایشی برای بازیگران این سریال‌ سکوی پرتابی شد و اغلب آن ها بعد از بازی در این سریال، به هنرپیشه هایی معروف و پرکار تبدیل شدند. شیلا خداداد با درخشش در این سریال پر طرفدار توانست شهرت پیدا کند. بعد از گذشت سال ها، هنوز هم خیلی ها او را با نام سیتا می شناسند و به خاطر می آورند.

شیلا خداداد تجارب موفق و مختلفی در عرصه سینما و تلویزیون داشته که از میان آنها می توان به اولین فیلمی که بازی کرد اشاره نمود.

اولین تجربه بازیگری شیلا خداداد در چه سالی بود؟

همان طور که گفتیم شیلا خداداد در سال ۱۳۷۸ پس از اتمام دوره دبیرستان و به طور اتفاقی با مسعود کیمیایی آشنا می شود. مسعود کیمیایی کارگردان درجه یک کشورمان برای به عهده گرفتن نقش یک دختر جوان در فیلم جدید خود از خانوم خداداد دعوت به عمل می آورد. بدین ترتیب شیلا سال ۷۸ اولین نقش خود را در فیلم اعتراض ایفا نمود.

هواداران و علاقمندان به هنرپیشه ها معمولا در مورد زندگی و محل سکونت بازیگران کنجکاو هستند. مطلب زیر در مورد محل زندگی خانم خداداد می باشد.

شیلا خداداد اکنون کجا زندگی می کند؟

«هیولا» نام آخرین فیلمی است که شیلا خداداد در سال ۱۳۹۸ در آن بازی کرده است. شیلا خداداد پس از بازی در مجموعه هیولا به کارگردانی مهران مدیری، کار جدیدی قبول نکرد. وی به تازگی از کشور مهاجرت کرده و هم اکنون به همراه همسر و فرزندانش ساکن کشور امارات می باشد و از آنجا نیز با مخاطبانش در ارتباط است.

برای دسترسی به عکس های این بازیگر خوش سیما می توانید از طریق راه هایی که در اختیار شما قرار می دهیم استفاده نمایید.

عکس های شیلا خداداد را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های شیلا خداداد را در کجا مشاهده کنیم؟

هواداران این هنرپیشه جذاب برای دیدن عکس های او کافیست نامش را در مرورگر خود یا در اپلیکیشن اینستاگرام سرچ کنند. اگر از علاقمندان این بازیگر محبوب هستید به راحتی می توانید دنبال کننده اینستاگرام شیلا خداداد باشید‌. نحوه دسترسی به صفحه رسمی این بازیگر را در اینستاگرام برای شما توضیح خواهیم داد.

اما با توجه به میزان فعالیت او در اینستاگرام، با سرچ هشتگ های مربوط به وی در اینستاگرام خود می توانید تعداد بسیار زیادی از عکس ها و کلیپ های او را به دست آورید.

آدرس پیج اینستاگرام شیلا خداداد چیست؟

شیلا خداداد در ساختن آی دی اینستاگرام خود از نام خود و همچنین نام همسرش استفاده کرده است. با وارد کردن عبارت shilakhodadadvafarzinsarkarat به آسانی می توان پیج اینستاگرام شیلا خداداد را جستجو و دنبال کرد. او همانند تعداد کثیری از دیگر افراد معروف، از این طریق با هواداران خود ارتباط برقرار می‌ کند.

عمده فعالیت و مطالب شیلا خداداد در صفحه اینستاگرامش مربوط به روزمرگی های او می باشد. یکی از امتیازاتی که باعث محبوبیت هنرپیشه ها می گردد، کسب جوایز است. قصد داریم این موضوع را در مورد شیلا خداداد بررسی کنیم.

این بازیگر در حرفه خود جایزه ای هم کسب کرده است؟

شیلا خداداد نقش های خود را فیلم های درجه یک و پر طرفدار بازی کرده است. الحق و الانصاف بازیگر نسبتاً خوبی هم به شمار می رود که می تواند از پس نقش های محول شده به او، خوب بر بیاید. اما علیرغم این موضوع، شیلا خداداد تا به حال موفق به کسب جایزه ای نشده است.

البته او خیلی درگیر دنیای فیلم و سینما نبوده ولی با این وجود در فیلم های خود خوش درخشیده است. یکی از موضوعات مورد گفتگو در مورد این بازیگر، مسئله اصالت اوست. این موضوع را مفصل تر برای شما شرح می دهیم.

اصالت شیلا خداداد

طبق اطلاعاتی که در ابتدای مقاله راجع به پدر و مادر شیلا خداداد ارائه کردیم. این هنرپیشه زیبا و معروف از طرف پدری تهرانی است اصالت مادری اش به مهاباد بر می گردد. موضوع اصالت وی از جایی به یکی از سوژه های داغ علاقمندانش تبدیل شد که در جریان زلزله کرمانشاه عکسی از شناسنامه خود منتشر کرد و نوشت: “کردهای عزیز سرزمینیم شما تنها نیستید.”

مادر خانم خداداد از کردهای مهاباد استان آذربایجان غربی می باشد. اگر برایتان سوال پیش آمده که شیلا خداداد در دنیای بازیگری باقی مانده یا نه، مطلب زیر را مطالعه کنید.

شیلا خداداد هنوز هم در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد؟

شیلا خداداد چند سال پیش همانند خیلی از هنرپیشه های ایرانی، کناره گیری خود را از تلویزیون اعلام کرد اما از دنیای بازیگری خداحافظی نکرده است. وی بازی در نقش های کلیشه ای را نمی پسندد و علت کم کاری او شاید همین باشد. موضوع این بخش به مهاجرت شیلا خداداد مربوط می شود. ما را در این بخش نیز همراهی کنید.

آیا این بازیگر مهاجرت کرده است؟

آیا این بازیگر مهاجرت کرده است؟

شیلا خداداد و همسرش دکتر فرزین سال گذشته یعنی سال ۱۴۰۱ برای همیشه از ایران مهاجرت کردند. این خانواده برای رفاه بیشتر به امارات و شهر دبی کوچ کردند. همسر شیلا خداداد علت این مهاجرت را زندگی بهتر دخترش عنوان کرد.

پس از به وجود آمدن ماجرای مهسا امینی در سال قبل، دکتر سرکارات در توییتر خود به این موضوع واکنش نشان داد و در مورد علت مهاجرت خود در توییتی این گونه توضیح داد: همیشه سایه شک و تردید رو در تصمیمی که برای مهاجرت از ایران داشتم، حس می کردم. می گفتند تو چرا ؟

کار خوب داری ، استاد دانشگاهی ، راحت زندگی می کنی، و … امروز با کمال تاسف از این تصمیم بسیار خوشحالم. من هم دختری دارم که می توانست مهسا باشد. یکی از مطالب جالب توجه در مورد این هنرپیشه موضوع حضور او در کانادا بوده که به شرح آن می پردازیم.

شیلا خداداد در کانادا

این موضوع به عکسی که او از خودش در کنار یکی از دوستانش در کانادا منتشر کرد، بر می گردد؛ و مهاجرت و زندگی او در کانادا صحت ندارد. همانطور که شرح دادیم او به همراه همسر و فرزنذانش در دبی سکونت دارد. پس از توضیحات کاملی که در رابطه با خانم خداداد ارائه دادیم نوبت به پاسخ برخی از سوالات راجع به این هنرپیشه می رسد.

سوالات متداول

  1. ازدواج اول شیلا خداداد با چه کسی بوده است؟

    شیلا خداداد تنها یکبار ازدواج کرده است. وی همسر دکتر فرزین سرکارات می باشد که سال ها است به همراه همسر دو فرزند خود یعنی سامیار و ساتین با هم زندگی می کنند.

  2. پدر شیلا خداداد کیست؟

    پدر این بازیگر نامدار، مهدی خداداد نام دارد که سال هاست ساکن آمریکاست و دور از خانواده زندگی می کنند. شیلا هم مدتی برای گذراندن دوره تحصیلی کنار پدرش زندگی می کرد.

  3. مذهب شیلا خداداد چیست؟

    مادر شیلا از کردهای سنی مذهب ایران می باشد و به نظر می‌ رسد خود شیلا خداداد هم اهل تسنن باشد.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید