آموزش بازی وایزن به همراه قوانین اصلی و رازهای برد

یکی از بازی های کارتی با نام بازی وایزن توانسته از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود و در کشور بلژیک به عنوان یکی از بازی‌ های محبوب شناخته شده است. در این بازی، چهار بازیکن می‌ توانند با یکدیگر به بازی بپردازند اما بررسی های مختلف نشان می دهد که افراد بیشتری هم می توانند در این بازی حضور داشته باشند.

با یک کلیک ساده روی “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت شرط بندی ایرانی با بونوس های ویژه هدایت خواهید شد.

معرفی بازی وایزن

معرفی بازی وایزن

بررسی بازی کارتی وایزن نشان می دهد که این بازی در کشور بلژیک توانسته از محبوبیت بسیاری برخوردار شود و این بازی دارای نسخه های مختلفی هم در کشورهای دیگر است. بازی Wiezen با ۵۲ کارت انجام می‌ شود که این کارت ها در میان بازیکنان تقسیم می شوند و یکی از بازیکنان به عنوان دیلر انتخاب می‌ شود که باید کارت ها را در میان دیگر افراد منتشر کند و بر روی بازی نظارت کافی را داشته باشد.

آموزش بازی Wiezen

بازی وایزن به سبک تریک می باشد. این بازی با ۴ بازیکن انجام می شود و دارای ۵۲ کارت می باشد. برای شروع دیلر بازی به تمامی بازیکنان ۴ کارت می دهد، سپس دوباره ۴ و بعد از آن ۵ کارت دیگر به بازیکنان می دهد تا در مجموع هر بازیکن ۱۳ کارت در دست داشته باشد. حال نوبت به مشخص کردن حکم می رسد و پس از مشخص شدن حکم بازی آغاز می شود. این بازی به شکل پیشنهادی انجام می شود و در طول انجام بازی پیشنهادات مختلفی مطرح می شود. اولین پیشنهاد از بازیکنی که در سمت چپ دیلر بازی نشسته است شروع شدع و ماننده عقربه های ساعت به نوبت پیش می رود. این پیشنهادات می توانند پاس، میگان، سولو، کلاین میزری و هر چیز دیگری باشند.

آموزش بازی بالوت شرطی به همراه رازهای برد این بازی را در اختیار شما کاربران محترم و عزیز قرار داده ایم.

این بازی چه قوانینی دارد؟

این بازی چه قوانینی دارد؟

دانستن اطلاعات کافی از قوانین هر کدام از بازی های مختلف بسیار مهم است و بازیکنان باید در طول بازی خود این قوانین را به صورت کامل رعایت کنند تا بتوانند در ادامه بازی حضور داشته باشند.

از جمله قوانین مهمی که در بازی Wiezen وجود دارد می توانیم به این اشاره کنیم که بازیکنان باید اطلاعات کافی را در ارتباط با نحوه امتیاز گیری و همچنین ترفند های مختلف بدانند تا بتوانند امتیاز خوبی را در طول بازی برای خود به دست آورند. این بازی قوانین پیچیده ای ندارد و تنها کافی است تا هر بازیکن ارزش کارت خود را بداند تا در جای درست از آن استفاده کند. یکی دیگر از قوانینی که باید به آن عمل شود این است که پیشنهادات از بازیکن سمت چپ دیلر باید آغاز شود.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

هرچه تعداد نفرات حاضر در بازی های مختلف افزایش پیدا کند بازی از هیجان بیشتری برخوردار می‌ شود و بازیکنان می توانند رقابت بسیار خوبی را با یکدیگر تجربه کنند. در ابتدای این بازی بازیکنان باید در یک گروه چهار نفره قرار بگیرند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. در برخی از موارد دیگر بازیکنان بسیار بیشتری می توانند در این بازی حضور داشته باشند و به رقابت با یکدیگر بپردازند. در بازی های کارتی دیگر بازیکنان می توانند در گروه های دونفره قرار بگیرند اما در این بازی، بازیکنان باید به صورت تک نفره با یکدیگر بازی کنند.

بازی وایزن برای موبایل هم وجود دارد؟

بازی وایزن برای موبایل هم وجود دارد؟

بازی وایزن به عنوان یکی از بازی های محبوب کارتی شناخته می‌ شود که بازیکنان می توانند با دانستن اطلاعات مختلف در ارتباط با نحوه امتیاز گیری، با یکدیگر بازی کنند. با توجه به محبوبیت این بازی طراحان بسیاری تصمیم گرفته‌ اند که نرم افزارهایی را برای این بازی طراحی کنند که هم اکنون مشاهده می کنیم نرم افزار های بسیار زیادی برای این بازی هیجان انگیز طراحی شده‌ است. نه تنها برای موبایل بلکه برای دیگر سیستم‌ های مختلف هم این بازی طراحی شده است و هر کدام از افراد می توانند آن را به راحتی با مراجعه به گوگل برای خود دانلود کنند.

محتویات بازی وایزن چیست؟

هر کدام از بازی های مختلف دارای محتویاتی هستند که بازیکنان باید با این محتویات آشنا باشند تا بتوانند در طول بازی از آن ها برای به دست آوردن امتیازات بیشتر استفاده کنند. از جمله محتویاتی که برای این بازی وجود دارد می توانیم به کارت های مختلف اشاره کنیم که بر روی هر کدام از این کارت‌ ها عدد های مختلفی نوشته شده و هر کدام از این عدد ها تاثیر بسیار زیادی را بر روی امتیاز بازیکنان دارند. برای مشاهده اطلاعات دیگری در ارتباط با محتویات بازی Wiezen می‌ توانیم جستجو های مختلفی را در سایت های اینترنتی انجام دهیم و به اطلاعات بسیاری دسترسی پیدا کنیم.

سوالات متداول

  1. در ابتدا بازی وایزن در کدام کشور انجام شده است؟

    بازی وایزن در کشور بلژیک انجام شده و در این کشور از محبوبیت بسیاری هم برخوردار است.

  2. آیا برای بازی وایزن نسخه های دیگری هم وجود دارد؟

    بازی وایزن نسخه های دیگری را هم دارد که می‌ توانیم هر کدام از این نسخه ها را در گوگل مشاهده کنیم.

  3. بازی وایزن برای چه رده سنی ساخته شده است؟

    این بازی برای رنج سنی خاصی طراحی نشده و هر کدام از بازیکنان می توانند با هر سنی این بازی را انجام دهند.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاهتان را بنویسید