فرنوش حمیدیان کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید این مدل ایرانی

امسال جشنواره کن پذیرای تعداد زیادی از مدل های ایرانی بود که با پوشیدن لباس ها و جواهرات برندهای شناخته شده دنیا، بر روی فرش قرمز این جشنواره خودنمایی می کردند. یکی از زنان ایرانی که امسال با لباس طلایی خانه مد جورج حبیکا نظر خبرنگاران و عکاسان را به سمت خود جلب کرد، فرنوش حمیدیان بود. البته این اولین باری نبود که این مدل ایرانی الاصل بر روی فرش قرمز کن ظاهر می شود.

فرنوش حمیدیان کیست

فرنوش حمیدیان کیست؟

فرنوش حمیدیان از سلبریتی های اینستاگرام است؛ که این روزها به عنوان یک مدل بین المللی با بهترین برندهای مد و فشن دنیا همکاری می کند تا ۲۶ سالگی در ایران فعالیت می کرد. او متولد پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ در شهرستان سوادکوه استان مازندران است، و تا قبل از مهاجرتش با خانواده در ساری زندگی می کرد. او دو خواهر به نام های هدیه و حدیث دارد، که اولی دکتر داروساز و دومی مهندس معمار است. فرنوش یک برادر هم دارد که با پدرشان همکاری می کند.

فرنوش هم در ابتدا مانند دو خواهر و برادرش در دانشگاه شرکت می کند و قبول می شود. رشته قبولی او در دانشگاه دولتی میکروبیولوژی و در دانشگاه آزاد معماری بود. اما او به دلیل علاقه ای که به هنر و طراحی دارد رشته معماری را انتخاب می کند و در این رشته لیسانس می گیرد. اما معماری هم نمی تواند او را راضی کند. فرنوش حمیدیان قد بلندی دارد و همین قدبلندش باعث می شود که در مسیر دیگری قرار گیرد و آن مدلینگ است.او در نوجوانی به صورت حرفه ای ورزش بسکتبال را دنبال می کرده اما به دلیل آسیب دیدگی سر آن را کنار می گذارد. 

بیوگرافی حمید فدایی همسر الناز گلرخ + قد و وزن این مدل جذاب در دسترس شماست!

شغل فرنوش حمیدیان چیست؟

همانطور که گفتیم فرنوش حمیدیان در جوانی تصمیم می گیرد که به دنبال مدل شدن برود. او در حال حاضر یکی از مدل های ایرانی است که افراد زیادی در سراسر دنیا عکس های او را بر روی مجلات فشن و مد و یا بر روی بیلیوردهای تبلیغاتی در کشورشان دیده اند.

البته عکس فرنوش حمیدیان قبل از مهاجرت در ایران هم در کنار بهرام رادان بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی نمایش داده شده است. این آخرین فعالیت او در زمینه مدلینگ در ایران بوده و او در همان زمان، ایران را برای همیشه ترک می کند. این مدل خوش چهره و خوش اندام ایرانی بارها از مادرش بابت برطرف کردن ترس های او برای ورود به مدلینگ و تشویق کردنش در این مسیر قدردانی کرده است.

این مدل ایرانی کجا زندگی می کند؟

فرنوش حمیدیان در سال ۲۰۱۴ به کشور آلمان مهاجرت می کند و در حال حاضر هم ساکن شهر برلین در کشور آلمان است. او اصالتا اهل سوادکوه استان مازندران است و در زمان حضورش در ایران در شهر ساری زندگی می کرد. او اما به دلیل شغلش بیشتر اوقات در دبی، ایتالیا و یا فرانسه، در حال عکس برداری و حضور در جشنواره های فشن و مد است.

عکس های فرنوش حمیدیان را در کجا مشاهده کنیم؟

از آنجا که شغل او حضور در مقابل دوربین های عکاسی و فیلمبرداری برای تبلیغات برندهای مختلف است، بسیاری از عکس های او در فضای اینترنت موجود است. اگر نام این مدل را به انگلیسی در گوگل جستجو کنید، عکس های بهتری از او خواهید یافت. علاوه بر این او در صفحه اینستاگرام خود، هر روز عکس هایی از خود با استایل ها و لباس های مختلف منتشر می کند. در نتیجه بهتر است برای مشاهده عکس های فرنوش حمیدیان اینستاگرام او در دنبال کنید. 

آدرس پیج اینستاگرام فرنوش حمیدیان چیست؟

اما برای یافتن فرنوش حمیدیان از مدل های اینستاگرام، کافی است نام انگلیسی اش را در قسمت جستجو این برنامه وارد کنید. آیدی اینستاگرام او farnoushhamidian است و تعداد فالوئرهای او کمی بیشتر از سیصد هزار نفر است. بهترین عکس های این مدل را می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرامش مشاهده کنید، همچنین از جدیدترین فعالیت های مدلینگ او باخبر شوید.

فرنوش حمیدیان روی فرش قرمز جشنواره کن

در چند سال اخیر او یکی از چهره های همیشگی و زیبای حاضر بر روی فرش قرمز جشنواره کن بوده است. او امسال در این جشنواره با تتوی شعار زن زندگی آزادی حاضر شد تا به قول خودش کار کوچکی برای این خیزش کرده باشد. پیراهن طلایی فرنوش حمیدیان امسال کاری از برند لبنانی با نام جورج حبیکا و جواهراتش مانند همیشه از خانه جواهرات شوپارد از کشور سوئیس بود. آرایش موها و صورت این مدل ایرانی را ماسیمو سرینی یکی از آرایشگران مشهور دنیای مد انجام داده بود. در صورت تمایل می توانید برای دیدن فرنوش حمیدیان در جشنواره کن به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید.

ین مدل ایرانی چه حاشیه هایی داشته است؟

این مدل ایرانی چه حاشیه هایی داشته است؟

فرنوش حمیدیان شخصیتی آرام، با وقار و به دور از حاشیه دارد. او به همراه همسرش زندگی می کند و از رفتارهایی که باعث ایجاد حاشیه برای آن ها شود دوری می کنند. او تمرکزش را بر روی شغلش گذاشته است و به کامنت ها و نظرات منفی که در مورد او مطرح می شود هم واکنشی نشان می دهد.

البته اینطور هم نیست که او به اتفاقات اطرافش بی اهمیت باشد، او امسال برای حمایت از مردم ایران در جشنواره کن، شعار آن ها را زیر گردن خود تتو کرده بود. او که می دانست تصویرش توسط هزاران دوربین گرفته می شود و عکس هایش تمام مجلات و شبکه های تلویزیونی مد و فشن را پر می کند، این کار را برای زنده نگهداشتن این شعار انجام داد.

فرنوش حمیدیان از چه سالی به عنوان مدل فعالیت خود را آغاز کرد؟

فرنوش در حال حاضر ۳۶ سال سن دارد و حدود ۱۰ سال پیش ایران را ترک کرده است تا وارد دنیای بزرگ فشن و مد شود. اما او در سال های نوجوانی بارها پیشنهاداتی برای کار در عرصه مدلینگ از فرانسه و آلمان داشته است. اما به دلیل اعتقادات خود و خانواده اش این پیشنهادات را رد کرده است. او از واکنش پدر، اقوام و اطرافیانش در مورد این موضوع ترس و هراس زیادی داشته است، اما بالاخره این ترس را کنار می گذارد.

او به پیشنهاد یکی از دوستانش در ایران با یک عکاس ایرانی که در آمریکا فعالیت می کرده، ملاقات می کند تا با او همکاری کند. پس از آن فرنوش در ایران کار مدلینگ را آغاز می کند و در یکی از پروژه ها در کنار بهرام رادان در یک بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر دیده می شود. او در همان سال برای اینکه بتواند مدلینگ را با تمرکز و کیفیت بیشتر دنبال کند برای همیشه از ایران می رود و در آلمان ساکن می شود. 

پس از ترک ایران است که او به یک مدل حرفه ای تبدیل می شود و همه دنیا او را می شناسند. وقتی اولین بار عکس او برروی مجله Vogue چاپ می شود او بسیار خوشحال می شود. اما پیشنهاد همکاری از طرف برند معروف و شناخته شده Dolce & Gabbana و برند جواهرات Chopard خوشحالی های این مدل ایرانی الاصل را کامل می کند. برای فرنوش حمیدیان جشنواره کن و حضور در جلوی دوربین هم یکی از اتفاقاتی است که او را بسیار خوشحال و راضی می کند.

همسر این مدل کیست؟

فرنوش حمیدیان چند سال بعد از مهاجرتش با فردی آلمانی ازدواج می کند. نام همسر فرنوش فیلیپ سگرز است و علاقه زیادی به آثار هنری و ساعت های عتیقه دارد. خانواده او در کار فروش اشیای قدیمی با ارزش یا همان عتیقه هستند. او هم مانند خانواده اش این شغل را دنبال می کند اما بیشتر به دنبال ساعت های عتیقه و قدیمی است که داستان تاریخی منحصر به فردی داشته باشند.

فیلیپ در بیو صفحه اینستاگرامش خود را کارآفرین هم معرفی کرده است. او تحصیلات دانشگاهی اش را قبل از ۲۰ سالگی و در رشته حقوق به پایان می رساند و به گفته فرنوش، او یک نابغه است. در صورت تمایل می توانید او را در اینستاگرام با آیدی philseghers دنبال کنید.

فرنوش حمیدیان در سال های اول ورودش به آلمان یک بار فیلیپ را ملاقات می کند و با او صحبت می کند، البته نه به عنوان دوست پسر. این دو نفر، یک بار دیگر و بیشتر از سه سال بعد دوباره یکدیگر را می بینند، اما این بار رابطه ای بینشان شکل می گیرد و با هم دوست می شوند.

او همسرش را شخصیتی آرام و کمی خجالتی، سرشار از ذوق فرهنگی و هنری معرفی می کند و می گوید که مشترکات اخلاقی و شخصیتی زیادی با هم دارند. از نظر او این که یک زوج شبیه هم باشند برای داشتن یک زندگی مشترک موفق، ایده آل است. این دو زمانی که در کنار هم هستند، از بودن در کنار یکدیگر لذت می برند و زمانی که با هم نیستند هم خیالشان آسوده است، چون نگران نیستند که همدیگر را از دست بدهند.

سوالات متداول

  1. فرنوش حمیدیان کجا زندگی می کند؟

    فرنوش حمیدیان مدل ایرانی الاصل ساکن کشور آلمان است.

  2. آدرس اینستاگرام فرنوش حمیدیان چیست؟

    او در اینستاگرام با آیدی farnoushhamidian فعالیت می کند و بیشتر از ۳۰۰ هزار نفر او را دنبال می کنند.

  3. عکس همسر فرنوش حمیدیان را در کجا می توان دید؟

    عکس های فیلیپ همسر فرنوش را می توانید در پیج اینستاگرام فرنوش و یا خود او که آدرس آن philseghers است، مشاهده کنید.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید