آموزش بازی بیگ آس و درآمدهای فوق العاده آن

بازی بیگ آس یکی از بازی های کارتی است که به طور معمول توسط پنج بازیکن انجام می شود و برای اولین بار در مغولستان ایجاد شده است، همچنین می توان گفت که با یکبار انجام آن شیفته این بازی خواهید شد.

  • خیلی راحت با یک کلیک ساده روی گزینه “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت شرط بندی با بونوس های ویژه هدایت خواهید شد.
معرفی بازی بیگ آس

معرفی بازی بیگ آس

بازی Big A که با نام اصلی (打大A: dă dà A) هم شناخته می شود، یک بازی کلایمینگ است که از مغولستان داخلی منشا گرفته است و با دو دسته کارت ۵۴ تایی انجام می شود و هر دست صاحب یک آس با دارنده نسخه مشابه این آس متحد می‌ شود. هم چنین این بازی مناسب ۵ بازیکن در تیم‌ های مختلف می باشد. حال مهم است که بدانید این تیم باتوجه به این که چقدر می تواند از شر تمام کارت های خود خلاص شود امتیاز به دست می آورد. این بازی کارتی با توجه به قوانین جذاب و هم چنین روش و سبکی که دارد، در حال حاضر به یکی از بازی های پرطرفدار در بین علاقه مندان به بازی‌ های کارتی تبدیل شده است.

آموزش بازی سیرولا با تمام ترفندها و نحوه برد در این بازی جذاب نیز برای شما بررسی شده است.

آموزش بازی Big A

آموزش بازی Big A

در رابطه با آموزش بازی Big A می‌ توان این گونه بیان کرد که در بیگ آس، بازیکنان باید از ۲ بسته ۵۴ کارتی استفاده کنند که هر بسته شامل (کارت‌ های دو الی A در هر خال و دو جوکر متمایز، قرمز و مشکی است). در هر دست بازی دو آس از یک خال به عنوان آس بزرگ و یا بیگ آس انتخاب می‌ شوند. علاوه بر آن و تمایز بین جوکر های سیاه و قرمز، رنگ و خال‌ های کارت‌ بی اهمیت هستند. به یاد داشته باشید که در ابتدا کارت ها باید بر بخورد و سپس توزیع کارت‌ ها بر خلاف جهت عقربه ساعت انجام می شود و کارت ها رو به پایین قرار می گیرند. بعد از آن بازیکنان همانند سایر بازی های چینی یک کارت می کشند.

بازیکنان می توانند در زمان کارت کشیدن کارت های خود را مشاهده کنند، اما به آخرین کارت نباید نگاه کنند. کارت ها به این گونه پخش می شود که سه بازیکن اول ۲۲ کارت و ده بازیکن دیگر ۲۱ کارت می گیرند و پس از آن بازی شروع می شود. ناگفته نماند که اگر می خواهید به صورت کامل آموزش این بازی را یاد بگیرید، می توانید به سایت‌ های مربوطه که در گوگل موجود هستند مراجعه نمایید.

این بازی چه قوانینی دارد؟

این بازی چه قوانینی دارد؟

بازی Big A همانند سایر بازی های کارتی از یکسری قوانین برخوردار است که بازیکنان باید قبل از شروع بازی قوانین این بازی را بدانند و آن ها را رعایت کنند. حال در رابطه با قوانینی که در این بازی دیده شده، موارد کمیابی هستند که هر دو آس دل جزو پنج کارت آخر باشند و هیچ‌ بازیکن یک آس را فاش نمی‌ کند، پوشش نمی‌ دهد. حال با مشاهده مقالاتی که در این باره در اینترنت منتشر شده است می توانید به مطالعه تمام قوانین این بازی بپردازید.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

اگر می خواهید تا به انجام این بازی جذاب و هیجان انگیز بپردازید، بهتر است بدانید که بازی بیگ آس یک بازی گروهی است که به طور معمول با پنج نفر انجام می شود و به همین دلیل مناسب برای دورهمی ها و مهمانی ها می باشد.

بازی بیگ آس برای موبایل هم وجود دارد؟

با توجه به این که در حال حاضر بازی Big A در میان علاقه مندان به بازی های ورق بسیار محبوب و پرطرفدار شده است، به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا به صورت آنلاین و مجازی به انجام این بازی بپردازند. بهتر است بدانید هنوز نرم افزار آن برای موبایل به طور رسمی ساخته و منتشر نشده است و به همین دلیل در حال حاضر علاقه مندان به این بازی می توانند به صورت فیزیکی به این بازی بپردازند.

محتویات بازی بیگ آس چیست؟

محتویات بازی بیگ آس چیست؟

در قسمت قبل به معرفی، بررسی و آموزش بازی کارتی بیگ آس پرداختیم. حال این موضوع را هم باید افزود که برای انجام بازی Big A تنها به دو دسته کارت ۵۴ تایی که هر بسته شامل کارت‌ های ۲ تا A در هر خال و دو جوکر متمایز قرمز و مشکی است، نیاز دارید.

سوالات متداول

  1. بازی بیگ آس چگونه است؟

    بیگ آس یک بازی کارتی است که برای اولین بار در مغولستان ایجاد شده است.

  2. آیا نرم افزار بازی بیگ آس برای موبایل ساخته شده است؟

    بهتر است که بدانید هنوز نرم افزار آن برای موبایل به طور رسمی ساخته و منتشر نشده است.

  3. برای انجام بازی بیگ آس به چند بازیکن نیاز است؟

    برای انجام این بازی کارتی به پنج بازیکن نیاز است.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید