سپیده مکرمتی همسر ایرانی کلارنس سیدورف

سپیده مکرمتی همسر کلارنس سیدروف فوتبالیست سابق میلان می باشد. اگر به دنبال شناخت این فرد که مجری زن فوتبال هم می باشد؛ هستید تا پایان همراه ما باشید.

سپیده مکرمتی کیست؟

سپیده مکرمتی کیست؟

نام اصلی او سپیده مکرمتی است که با نام مستعار سوفیا هم او را می شناسند. این بانوی ایرانی متولد سال ۱۳۶۱ می باشد و با قد ۱۷۴ سانتی متر در زمینه مدلینگ فعالیت می کند. سپیده مقیم کانادا وهمسر سپیده کلارنس سیدورف است. کلارنس متولد ۱۹۷۶ می باشد. گفته شده که کلارنس سیدورف ارتباط خوبی با ایرانی ها دارد، این را رسانه ها از سفری که در ایران در سال ۱۳۹۸ داشته است متوجه شدند و دلیلش فقط این می تواند باشد که با یک زن ایرانی یعنی سوفیا یا سپیده ازدواج کرده است.

سپیده دو فرزند دارد از همسر سابقش دارد که جفت آن ها پسر هستند. فرزندان سپیده کرامتی نیما و دیاکو هستند. کلارنس هم از همسر سابقش چهار فرزند دارد که یکی از آن ها پسر و سه تای دیگر دختر است.

سپیده مکرمتی چه نسبتی با سیدروف دارد؟

سپیده مکرمتی یا همان سوفیا مکرمتی زن ایرانی کلارنس سیدورف بازیکن سابق فوتبال است. هر دو آن ها یک بارازدواج کردند وازدواجشان نا موفق بوده. هر کدام آن ها از همسر سابقشان فرزند دارند. سوفیا دو فرزند و سیدورف چهار فرزند دارد، شاید این سوال هم برای شما پیش آمده باشد که سوفیا مکرمتی اهل کجاست؟ باید بگوییم او یک زن ایرانی است که مقیم کانادا را دارد و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. سپیده همانطور که گفته شد به میلان و دبی رفت و آمد دارد و با سیدورف آشنا شد و بعد از آشنایی باهم ازدواج کردند.

عکس های زن سیدروف را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های سپیده مکرمتی را در صفحه شخصی او، پیج اینستاگرامش که با نشانی لاتینش است می توانید فالو کنید وعکس هایش را تماشا کنید. حتی می توانید با سرچ کردن در گوگل عکس های او را مشاهده کنید. وی عکس های شخصی، خانوادگی، مدلینگ، را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. سپیده یک پسر نوجوان دارد که اوهم در صفحه اینستاگرام خودش عکس های خانوادگی را منتشر کرده است. اما باید بگوییم هیچ عکس از همسر اول سپیده کرامتی در پیج شخصی خودش و در هیچ فضای مجازی نیست.

شغل این فرد چیست؟

شغل این فرد چیست؟

شغل اصلی او مدلینگی است زیرا هم اندام مناسب و هم قد مناسبی برای مدلینگ شدن دارد. اما گفته شده که او سفیر جواهرات هم می باشد و دراین حوضه هم فعالیت می کند. او یک مدل ایرانی است که برای برند جواهرات اسکاویا فعالیت می کند.

برند scavia برندی است که از سال ۱۹۱۱ درایتالیا پایه گذاری شده و جواهرات زیبا و گرانش را با سلبریتی های جهان از جمله بازیگران معروف استفاده می کند. اما باید بگوییم شغل اصلی او مدل بودن است و او مدل زیبا و جذاب و البته خوش اندامی است.

از موارد دیگر فعالیت او می توان حضورش در سایت شرط بندی فوتبال به دلیل شغل شوهرش اشاره کرد.

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

برای سپیده مکرمتی یاهمان سوفیا مکرمتی زن ایرانی کلارنس سیدورف حاشه هایی چون، او با کلارنس ازدواج نکرده یا اینکه همسر سیدورف، لوویانا از او طلاق نگرفته است، چون هیچ خبری از طلاق او دریافت نشده است و او قبل از ازدواج و قبل از طلاق سیدورف با کلارنس رابطه داشته است درست شده بود. اما مثل اینکه تمام این ها برای او شایعه بوده و او چهار سال است که همسر رسمی کلارنس می باشد.

این خبر و شایعه را ما تکذیب می کنیم. باید قبول کرد برای تمام کسانی که فعالیت می کنند و در فضای مجازی دیده می شوند حاشیه درست می شود.

از دیگر مواردی که او در کنار شوهرش و دوستان شوهرش انجام می دهد؛ شرکت در پیش بینی جام جهانی ۲۰۲۲ بود. البته این موضوع با وجود اینکه تایید نشده از عکس هایی که او و همسرش در دورهمی ها به اشتراک گذاشته اند برداشت شده است.

سپیده مکرمتی کجا زندگی می کند؟

سپیده کرامتی اهل کجاست برای همه ما سوال شده است؟ اول باید بگوییم خانم کرامتی همان مکرمتی هستند و همانطور که گفته شد ایشان زن ایرانی که مقیم کانادا را دارند از خانواده ایرانی در کانادا متولد شده است. اما الان در کنار همسرش کلارنس سیدورف در دبی زندگی می کند. او معتقد است که دبی جایی است که می توان آینده سازی کرد. اما گفته شده است که او در میلان هم رفت و آمد دارد. پدرو مادر خانم کرامتی اهل ایران هستند و در ایران زندگی می کنند.

عروسی سپیده مکرمتی و سیدروف

عروسی سپیده مکرمتی و سیدروف

سپیده کرامتی با سیدورف ازدواج کرده است. او در زمستان سال ۱۳۹۷ با سیدورف فوتبالیست هلندی ازدواج کرده است. سوفیا و سیدروف هردو آن ها قبلا ازدواج ناموق داشتند و از همسران قبلی خود فرزند دارند. سپیده دو پسردارد که یکی ۲۲ و دیگری ۱۲ ساله است و سیدورف هم چهار فرزند دارد. همانطور که می دانید سیدروف مسلمان نبود و با همسر خودش، سپیده به مرکز دعوت اسلامی در امارات رفت تا مسلمان شود، او مسلمان شد، و سوفیا در صفحه خود زیر پستش می نویسد باعث افتخار من است که، باعث مسلمان شدن همسرم شدم و فردی به جمع مسلمانان اضافه شده است. همسرسپیده مکرمتی سیدروف مسلمانان و ایرانی ها را دوست دارد و با آن ها میانه خوبی دارد، سیدروف گفته است که همسرش سوفیا معنای عمیق اسلام را به او یاد داده است. کلارنس چند سال پیش با سوفیا آشنا شده است. او در صفحه خود تا چند وقت پیش از سوفیا عکسی منتشر نکرده است.

آیا سپیده مکرمتی از سیدروف فرزندی دارد؟

آیا سپیده مکرمتی از سیدروف فرزندی دارد؟

سوفیا از همسر سابقش دو فرزند دارد که به نام های نیما و دیاکو هستند، و همسر سوفیا، کلارنس هم از همسر سابقش چهار فرزند یکی پسر و سه تا دختر دارد. سپیده با سیدورف چهار سال است که ازدواج کرده است و از او فعلا در حال حاضر فرزندی ندارد. نمی دانیم که قصد دارد از سیدورف فرزند بی آورد یانه یا سیدروف فرزند می خواهد یا نه قطعی این موع را نمی توان گفت چون هر دویه آن ها دارای فرزند می باشند ولی به زودی این خبر منتشر می شود.

پیج اینستاگرام این فرد چیست؟

[email protected] این پیج اینستا گرام سپیده مکرمتی می باشد که فعالیت زیادی هم در این پیج دارد. او در پیج اینستاگرام خوش در حال حاضر۷۷/۵ هزار فالوور دارد و نزدیک به ۱۰۰۰پست در صفحه شخصی خود عکس های شخصی خودش و خانواده را منتشر کرده و عکس هایی مدلینگی خودش را گذاشته است. شما می توانید با سرچ کردن ایدی او اینستاگرام او را پیدا کنید و ایشان را فالو کنید.

درآمد سپیده مکرمتی چقدر است؟

همانطور که می دانید او به تنهایی در زمینه مدلینگی فعالیت نمی کند او سفیر یکی از معتبرترین برند جواهرات بوده که نام آن scavia است. برندی که در سال ۱۹۱۱ در میلان ساخته شده است. در اصل خانوم سپیده مدل جواهرات این برند است. اما ما از درآمد ایشان اطلاعات کاملی نداریم و نمی توان گفت که او به طور کلی و ثابت چقدر درآمد دارد چه به طور سالانه و چه به طور ماهانه، درآمد مدلینگی به شرایط مدل و حرفه بستگی دارد و البته از اطلاعاتی که به دست آمده متوجه این موضوع شده ایم که درآمد مدلینگی در خارج از ایران خیلی بیشتر از ایران است.

سپیده مکرمتی چگونه معروف شد؟

سپیده متولد ۱۳۶۱ است و این بانوی ایرانی او معروفیت خودش را در مدلینگ شدن و می تواند از ازدواج با فوتبالیست هلندی کلارنس سیدورف به دست آورده است. فعالیت او در برند جواهرات اسکاویا هم در معروفیت او بی تاثیر نیست. اما باید دانست که او بیشتر معروفیت خودش را با مدلینگی به دست آورد و طرفداران کمی هم ندارد فقط نزدیک به ۷۷/۵ هزار فالور در اینستاگرام خود دارد.

سوالات متداول

  1. همسراول کلارنس سیدورف چه کسی است؟

    همسر اول کلارنس برزیلی است و نام او لوویانا است. وی در زمان حضورش در میلان با او اشنا شده است. لوویانا صاحب یک رستوران در میلان می باشد. او از همسراولش چهار فرزند دارد، سه دختر، هیچ خبری از طلاق اودر فضای مجازی نیست به نظر می آید که در سکوت از سیدورف جدا شده است و نخواستند کسی از طلاق آن ها متوجه شوند. البته بماند که او بعد از ازدواج با سپیده هیچ عکسی از خودش در فضای مجازی به اشتراک نگذاشته است اما بعد از چند ماه اولین عکس خودش و سوفیارا در صفحه رسمی خودش اینستا گرام منتشر کرد.

  2. سپیده مکرمتی چند فرزند دارد؟

    شاید باورتان نشود که وی با چهره جذاب و جوانی که دارد دو فرزند بزرگ دارد؟ اما باید بگوییم که، بله او دارای دو فرزند بزرگ است که یکی از آن ها در رده سنی ۲۲ و دیگری ۱۲ می باشد که نام آن ها نیما ودیاکو است. هردو فرزند او از همسر اولش است. وی از کلارنس هیچ فرزندی در حال حاضر ندارد، اما نمی دانیم که قصد دارد بچه دار شود از او یا نمی خواهد دیگر فرزندی بی آورد چون خود سیدورف هم چهار فرزند دارد.

  3. سپیده مکرمتی کیست؟

    همانطور که در مقاله گفته شد او اهل ایران است که مقیم کانادا را دارد و دوفرزند پسر دارد. وی متولد سال ۱۳۶۱ است و شغل او مدلینگی می باشد. او همسر ستاره فوتبال آقای کلارنس سیدورف است. در سن ۴۳ سالگی با سوفیا ازدواج کرد. سپیده یک زندگی ناموق داشته است و کلارنس همسر دوم ایشان است که چهار فرزند دارد و در کنار هم در دبی زندگی می کنند.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید