بیوگرافی الناز گلرخ وهمسرش حمید فدایی + جدید ترین حواشی آن ها

الناز گلرخ یکی از بیوتی بلاگر ها و مدل های اینستاگرام است که امروزه توانسته است توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. او از جمله افرادی است که تاکنون عکس و کلیپ های بسیاری را از خود در این شبکه به اشتراک گذاشته است و از این طریق توانسته است به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند.

چندی پیش موزیک ویدئویی جنجالی از الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی منتشر شد که علاوه بر حاشیه ها و جنجال های فراوانی که به همراه داشت باعث شد شهرت و معروفیت او در میان کاربران مجازی دو چندان شود. برای آشنایی بیشتر با این بیوتی بلاگر معروف ایرانی و حاشیه های ایجاد شده برای او توسط امین فردین با ما همراه باشید.

الناز گلرخ کیست؟

الناز گلرخ کیست؟

الناز گلرخ در اسفند ماه سال هزار و سیصد و شصت و چهار در شهر تهران متولد شد. او پس از اتمام دوران دبیرستان تحصیلات خود را در رشته گرافیک دانشگاه علامه امینی تهران ادامه داد و مدرک کارشناسی خود را از این دانشگاه دریافت نمود. در رابطه با خانواده او اطلاعات زیادی در دسترس نمی باشد اما آنگونه که مشخص است وی دارای دو خواهر که در حال حاضر در کشور ایران زندگی می کنند. قد این فشن بلاگر ۱ متر ۷۳ سانتی متر است و حدود ۵۷ کیلوگرم وزن دارد.

الناز پس از اتمام تحصیلات خود برای ادامه فعالیت ها و کسب درآمد و شهرت بیشتر به دبی مهاجرت کرد. او تا به امروز در زمینه میکاپ آرتیست فعالیت های گسترده ای را انجام داده است به گونه ای که امروزه از او به عنوان یکی از بهترین بیوتی بلاگر های ایرانی یاد می شود. از افتخارات او در این زمینه می توان به کسب عنوان بهترین آرتیست در مسابقات میکاپ Cosmopliton در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد. الناز گلرخ علاوه بر آن که در زمینه میکاپ به خوبی عمل کرده یکی از مدلینگ های معروف و برتر هم به شمار می رود. او در طی این سال ها با فعالیت های گسترده خود و کسب شهرت توانسته است با شرکت ها و برند های مختلف قراداد بسته و در صنعت مدلینگ لباس هم مشغول به فعالیت شود. او در حال حاضر برای انجام قرداد های کاری خود به مالدیو سفر کرده و یکی از زیبا ترین مدل های ایرانی به شمار می رود.

الناز گلرخ چگونه به شهرت رسید؟

بسیاری از افراد علت به شهرت رسیدن الناز گلرخ را علاوه بر استعداد و تلاش او در زمینه میکاپ، شباهت بسیار او به از لحاظ چهره و استایل به یکی از سلبریتی های آمریکایی به نام آریا گرانده می دانند. البته چندی پیش موزیک ویدئویی به نام Just Follow Me از الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی منتشر شد که در میان کاربران مجازی بسیار حاشیه ساز و جنجال برانگیز بود. علت حاشیه ساز بودن این آهنگ خوانندگی نامناسب، گوش خراش و افتضاح آن بود که به با لهجه انگلیسی خوانده می شد. اگر چه این موزیک ویدئو از سوی کاربران تا مدت ها مورد تمسخر واقع شد اما شهرت الناز گلرخ و حمید فدایی را دو چندان کرد. این کلیپ در زمان انتشار خود توانست با بازدید میلیونی کاربران مواجه شود و شهرت و ثروت فراوانی را برای آن ها به ارمغان آورد.

این مدل کجا زندگی می کند؟

این مدل کجا زندگی می کند؟

الناز گلرخ زمانی که در کشور ایران زندگی می کرد به عنوان میکاپ آرتیست مشغول به فعالیت بود تا اینکه تصمیم گرفت در کنار حرفه خود به کار مدلینگ هم مشغول شود. در کشور ایران به دلیل قوانین محدود کننده ای که وجود دارد در پی اقدامی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ شروع به دستگیری صاحبان مد و زیبایی کردند که در میان آنها الناز گلرخ هم دستگیر شد. به همین منظور الناز‌ گلرخ تصمیم گرفت تا برای پیشرفت و ادامه کار خود به صورت حرفه ای تر به کشور دیگر مهاجرت کند در نهایت در سن ۲۳ سالگی به کشور دبی مهاجرت کرد و در این کشور به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد.

پیج اینستاگرام الناز گلرخ چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های محبوب جهانی در میان کاربران مجازی است و عده بسیاری اعم از مردم عادی و مشهور در آن مشغول به فعالیت می باشند. بسیاری از افراد همچون الناز‌ گلرخ با فعالیت های خود در اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند و توانسته اند زندگی لاکچری را برای خود رقم بزنند. با مراجعه به اینستاگرام و جست و جوی نام elnaz_golrokh قادر خواهید بود به پیج الناز گلرخ دسترسی پیدا کنید. او تا به امروز ۲۰۹۴ پست در حوزه‌ های مختلف میکاپ و مدلینگ منتشر کرده است و توانسته است بیش از ۴ میلیون دنبال‌ کننده را به خود جذب کند. پست هایی که توسط الناز گلرخ منتشر می‌شوند عکس در به صورت تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی است و از این طریق درآمد نسبتاً خوبی را کسب می‌ کند. میانگین لایک هایی که پست خورد معمولاً ۲۰۰ هزار عدد و میانگین بازدید پست های او به ۸۰۰ هزار نفر می رسد. لازم به ذکر است که او توانسته است تیک آبی اینستاگرام را دریافت کند بنابراین به راحتی می توان پیج شخصی او را از فن پیج هایش تشخیص داد.

عکس های الناز گلرخ را در کجا مشاهده کنیم؟

امروزه با پیشرفت و گسترش تکنولوژی و قرارگیری اینترنت در دسترس همگان به راحتی می توان به هر عکس و کلیپی از سلبریتی ها و افراد مشهور دسترسی پیدا کرد. با مراجعه به اینترنت و جست و جوی نام الناز گلرخ به راحتی می توان به عکس های مختلف بسیاری از این میکاپ آرتیست به همراه حمید فدایی دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این با مراجعه به شبکه های مجازی و جست و جوی نام این چهره در یوتیوب الناز گلرخ و یا اینستا الناز گلرخ به عکس های مختلف بسیاری از او در لوکیشن های مختلف دسترسی یافت.

دوست پسر این مدل کیست؟

دوست پسر این مدل کیست؟

اگر به مد و فشن علاقه‌مند باشید به طور حتم عکس های شخصی به نام حمید فدایی در کنار الناز گلرخ را مشاهده کرده‌ اید. حمید فدایی یکی از فشن استایلیست های معروف است و به عنوان دوست پسر الناز گلرخ شناخته می شود. این دو سال های متمادی است که در زمینه مدلینگ مشغول به فعالیت می باشند و آشنایی آنها به زمان حضورشان در ایران بر می گردد با مراجعه به اینترنت به عکس‌ های متعددی از این دو دست خواهید یافت.

این مدل چه حاشیه هایی داشته است؟

به طور معمول بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور هر از چندگاهی با ایجاد حاشیه های مختلف تلاش می کنند تا نام آن ها در میان کاربران به زبان آورده شود تا از این طریق به شهرت و فالوور بیشتر دست پیدا کنند. این حواشی گاهی از سوی خود افراد و گاهی از رقیبان آن ها شکل می گیرد که به شهرت رسیدن آن ها کمک بسیار می کند. الناز گلرخ هم از این حواشی به دور نبوده و تاکنون جنجال های بسیاری را پیرامون خود به وجود آورده است. از جمله حاشیه های ایجاد شده برای او می توان به انتشار موزیک ویدئو دونت اور تینگ اشاره کرد که تا مدت ها مورد تمسخر کاربران مجازی قرار گرفت. علاوه بر این بسیاری از او رابطه الناز گلرخ با حمید فدایی را حاشیه برانگیز می دانند و بر این باورند که این دو هرگز ازدواج نکرده اند و تنها با یکدیگر در یک منزل زندگی می کنند.

درآمد الناز گلرخ چقدر است؟

الناز گلرخ یکی از زیباترین مدلینگ ها و بهترین میکاپ آرتیست های جهان به شمار می رود که به صورت حرفه ای در این زمینه مشغول به فعالیت می‌باشد و با تبلیغات برند های مختلف آرایشی و بهداشتی و همچنین لباس در اینستاگرام و یوتیوب کسب درآمد می‌کند. او در خارج از کشور مشغول به فعالیت می باشد و بیشتر قرارداد های کاری او با برند های خارجی می باشد بنابراین تعرفه های او به دلار بوده و زندگی لاکچری و ثروتمندانه ای را برای خود رقم زده است.

الناز گلرخ تا کنون چه عمل هایی انجام داده است؟

اگر چه بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور برای زیباتر نشان دادن خود به عمل‌های زیبایی متعدد روی می آورند اما طبق گفته خود الناز گلرخ تنها عمل زیبایی اش جراحی بینی او در زمان حضورش در ایران بوده است اما برخی از کاربران معتقدند عمل های زیبایی لیفت چشم زاویه سازی فک و غیره را بر روی صورت خود انجام داده است به طور کلی این مکان مارتیس از چهره زیبا و ملیح برخوردار است و عمل های زیبایی باعث نشده اند تا حالت طبیعی چهره او از بین برود

آیا این مدل در کلاب هاوس هم فعالیت دارد؟

آیا این مدل در کلاب هاوس هم فعالیت دارد؟

کلاب هاوس از جدید ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که توانسته همچون اینستاگرام کاربران بسیاری را به خود جذب کند. اگر چه بسیاری از افراد مشهور از این شبکه به عنوان پل ارتباطی میان خود و هوادارانشان استفاده می کنند و به سوالات آن ها پاسخ می دهند اما الناز گلرخ تصمیم دارد بیشتر تمرکز و فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب قرار دهد و از آن ها برای کسب شهرت و درآمد بیشتر خود استفاده کند. او در حال حاضر در کلاب هاوس فعالیتی ندارد و در این باره سخنی به میان نیاورده است بنابراین تمامی پیج های مربوط به الناز گلرخ در کلاب هاوس فیک بوده و به این چهره تعلق ندارد.

سوالات متداول

  1. الناز گلرخ کیست؟

    الناز گلرخ یکی از میکاپ آرتیست ها و مدلینگ های معروف در اینستاگرام است که به واسطه فعالیت های خود به شهرت رسیده است.

  2. الناز گلرخ در چه حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد؟

    این چهره علاوه بر این که در زمینه میکاپ مشغول به فعالیت می باشد یکی از مدلینگ های معروف هم به شمار می رود.

  3. دوست پسر الناز گلرخ کیست؟

    در اکثر عکس ها و کلیپ های الناز عکس حمید فدایی در کنار او به چشم می خورد و همه او را به عنوان دوست پسر الناز گلرخ می شناسند.

  4. پیج اینستاگرام الناز گلرخ چیست؟

    با مراجعه به اینستاگرام و جست و جوی elnaz_golrokh می توانید به پیج شخصی او دسترسی پیدا کنید. او از جمله افرادی است که موفق شده است تیک آبی اینستاگرام را دریافت نماید.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید