بیوگرافی آرتام جم پسر دنیا جهانبخت + شباهت زیاد او به امیر تتلو

دنیا جهانبخت و مهراد جم دو ایرانی بسیار پر حاشیه هستند که مدتی با هم رابطه داشتند و حاصل این رابطه پر حاشیه، پسری به نام آرتام بود. البته رابطه این زوج قبل از به دنیا آمدن ارتام به هم خورد و دنیا جهانبخت به تنهایی آرتام را به دنیا آورد.

آرتام جم کیست؟

آرتام جم کیست؟

با حواشی زیادی که این زوج در اینستاگرام ایجاد کردند حتما شما هم کنجکاو شده اید که بیوگرافی آرتام جم را بدانید، پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. آرتام نام پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم است که در تاریخ ۱۱/۱۱/۲۰۲۱ متولد شد. این کودک پس از اتمام رابطه آن ها به دنیا آمد. دنیا جهانبخت به تنهایی به یکی از بهترین بیمارستان های شهر لندن رفت و در آن جا زایمان کرد. همراه او یک تیم بسیار حرفه ای برای فیلمبرداری در اتاق عمل بودند تا به دنیا آمدن این کودک را ثبت کنند. طبق اطلاعاتی که در فضای مجازی از تولد این کودک پخش شده است، تولد او هزینه ای حدود یک میلیارد تومان داشته است.                                                    

مادر آرتام جم

مادر او دنیا جهانبخت است که یک مدلینگ مشهور و پر حاشیه ایرانی است که یک سبک زندگی لاکچری را در شبکه های مجازی از خود نشان می دهد. دنیا با کلیپ هایی معروف شد که در آن ها بیان می کرد با ساسی مانکن خواننده معروف رابطه داشته است و از پایان این رابطه ناراحت است و قصد خودکشی دارد. دنیا پس از این جریانات با مونتیگو وارد رابطه شد. مونتیگو که معروف به پدر شرط بندی ایران است فردی بسیار ثروتمند است که اولین سایت شرطبندی ایرانی را معرفی کرد. رابطه دنیا با مونتیگو هم دوام چندانی نداشت و زود به اتمام رسید.

در مدت رابطه آن ها دنیا در اداره سایت شرطبندی مونتیگو نقش هایی ایفا می کرد و آن طور که به نظر می رسید این رابطه بیشتر در جهت کسب ثروت بود تا این که رابطه ای عاشقانه باشد. شهرتی که دنیا با حواشی اش برای خود ایجاد کرده بود توجه های زیادی را به سمتش جلب می کرد.

پس از مونتیگو دنیا با مهراد جم وارد رابطه شد و حاملگی دنیا جهانبخت هم پس از رابطه آن ها حواشی زیادی به پا کرد که در ادامه راجع به رابطه آن ها هم توضیح خواهیم داد. البته در این میان حواشی در مورد رابطه دنیا با امیر تتلو همین طور داوود هزینه شاخ اینستاگرام مطرح شد. دنیا جهانبخت متولد سال ۶۸ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران است. او ابتدا وارد حرفه فوتو مدلینگ شد و به ترکیه مهاجرت کرد و اکنون در انگلستان و امارات زندگی می کند و درآمد او از سایت های قمار و شرطبندی غیر قانونی است. این سایت ها باعث می شود مردم پولشان را از دست بدهند و از طرفی برخی افراد را به شهرت و ثروت های کلان و زندگی های لاکچری می رساند.

شناسنامه آرتام جم

شناسنامه گرفتن دنیا برای پسرش آرتام هم جنجال های بسیاری به پا کرد زیرا مهراد دنیا و پسرش را رها کرده بود و حتی کتمان می کرد که پسری داشته باشد و آن بچه را قبول نمی کرد. اما انتخاب کردن فامیلی جم از سمت دنیا جهانبخت برای پسرش جنجال های بیشتری را به پا کرد چون هیچکس فکرش را نمی کرد که دنیا فامیلی مردی را برای پسرش انتخاب کند که او را پس زده است. بنابر این فامیلی این پسر جم نام گرفت و در لندن متولد شد.

آهنگ مهراد جم برای آرتام

مهراد جم که داشتن پسری به نام آرتام را انکار می کند اصلا برای او آهنگی نخوانده است. دنیا جهانبخت مدتی پس از اتمام رابطه شان یک فایل صوتی از مهراد جم پخش کرد که در آن مهراد به صورت زنده می خواند و در مورد آن فایل صوتی گفته بود که رفتن مهراد برایش خیلی سخت بوده است. همین آهنگ و فایل صوتی در بسیاری از شبکه های مجازی به عنوان آهنگی مهراد جم برای پسرش آرتام پخش شد. مهراد آرتام را بچه دنیا جهانبخت می داند اما قبول ندارد که خودش پدر او باشد.

شباهت آرتام جم به مهراد 

شباهت آرتام جم به مهراد 

پس از زایمان پر حاشیه دنیا جهانبخت در یکی از بیمارستان های فوق اشرافی لندن، دنیا با انتشار عکس های آرتام حاشیه های بسیاری به پا کرد. بسیاری پس از دیدن عکس های این کودک از شباهت های بسیار او به مهراد جم خبر دادند و گفتند این شباهت بی سابقه است.

شباهت آرتام به تتلو

یکی از حاشیه های بسیار پر سرو صدا در شبکه های مجازی همین تیتر است. مهراد جم در اینستاگرام بیان کرده بود که ارتام پسر من نیست که از چیزی ناراحت باشم و پسر امیر تتلو است. همچنین مادر دنیا جهانبخت بیان کرده بود که آرتام شبیه امیر تتلو است. روابط پیچیده دنیا جهانبخت با امیر تتلو و ابراز احساساتی که به او می کند هم تایید کننده این شایعه هاست.

امین فردین خطاب به مهراد جم راجب پسرش چه گفت؟

امین فردین در یک ویدیو راجع به مهراد جم گفته بود که او جوان با استعدادی است که در عرض مدت زمان کوتاهی خودش را نشان داده است و به شهرت رسیده است اما نکته قابل توجه این است که او باید قبل از برگزاری کنسرت و رفتن روی استیج آموزش می دید تا حرکات و رفتار حرفه ای تری را روی استیج از خود نشان دهد. همچنین راجع به دنیا جهانبخت می گوید که ساخت یک پیج برای یک کودک به این سن اصلا درست نیست و این نشان می دهد که از کودک سو استفاده می کند. همچنین یکی از اخباری که باعث حواشی بسیاری در اینستاگرام شد ساخت یک پیج برای همسر آرتام که هنوز مشخص نیست چه کسی است و در آینده مشخحص می شود، است. این کار بازتاب زیادی در شبکه های مجازی پیدا کرد و عده زیادی معتقدند دنیا جهانبخت به قدری در شبکه های مجازی غرق شده است و به دنبال فالوور در اینستاگرام است که به عواطف مادری اش غلبه کرده است و از پسرش در جهت منافع شخصی اش سواستفاده می کند.

عکس های جدید آرتام جم

عکس های جدید آرتام جم

عکس های جدید او را می توانید در پیج آرتام جم مشاهده کنید. دنیا برای پسر کوچیکش پیجی ساخته است که در آن عکس های او و همچنین فیلم هایی از پسرش را منتشر می کند. جالب است بدانید که این پیج تا کنون یک میلیون و نهصد هزار نفر دنبال کننده دارد که نشان می دهد حواشی ایجاد شده چه قدر در شهرت برخی افراد تاثیر دارد. آدرس پیج این کودک artam است که می توانید با یک سرچ ساده در اینستاگرام آن را پیدا کنید و اگر یافتن آن سخت بود وارد پیج دنیا جهانبخت شوید و روی آیدی آرتام در بیو پیج دنیا کلیک کنید تا مستقیما وارد پیج این کودک شوید.

تاریخ تولد آرتام جم 

این کودک متولد ۱۱/۱۱/۲۰۲۱ است. امروزه شبکه های مجازی به قدری روی زندگی مردم تاثیر گزاشته است که حتی برخی تلاش می کنند تاریخ تولد فرزندشان را هم دستکاری کنند تا در تاریخ رند به دنیا آید . رند بودن تاریخ تولد آرتام هم ممکن است پیش بینی شده باشد. این کودک در یک بیمارستان فوق لوکس در لندن متولد شد. این بیمارستان، بیمارستانی است که با هزینه های گزافش باعث می شود حتی افراد پولدار در سطح عادی هم به آن جا نروند و افراد بسیار خاص مانند همسر دیوید بکهام و عروس ملکه الیزابت از خاندان سلطنتی بریتانیا در آن جا زایمان کرده اند.

حرف های مهراد جم درباره پدر آرتام

مهراد جم به راحتی دنیا جهانبخت را رها کرد و حتی خبر باردار بودن او و این که او پسری در راه دارد هم تاثیری در برگشت او نداشت. دنیا به تنهایی زایمان کرد و فرزندش را به دنیا آورد و حتی باز هم مهراد واکنشی نشان نداد. با انتشار عکس های آرتام بسیاری از افراد بیان کردند که او شباهت چشم گیری به مهراد جم دارد اما باز هم مهراد نه تنها واکنشی نشان نداد بلکه بیان کرد که او پدر آرتام نیست و دلیلی ندارد نگران چیزی باشد یا برای چیزی ناراحت باشد. در این میان روابط دنیا با امیر تتلو هم حواشی بسیاری به پا کرد و مادر دنیا بیان کرده بود که ارتام بیشتر شبیه تتلو است تا این که شبیه مهراد جم باشد. تتلو هم پس از تولد آرتام و انتشار پست هایی از دنیا جهانبخت که در آرتام گریه می کند و از رفتن مهراد شکایت می کند، کلیپی منتشر می کند و در ان گریه های دنیا را مسخره می کند و به آرتام و پدرش مهراد جم و دنیا بی احترامی می کند و به آن ها ناسزا می گوید.

سوالات متداول

  1. آیا آرتام جم فرزند مهراد جم است؟

    شواهد نشان می دهد که او پسر مهراد جم باشد اما اطلاعات دقیقی وجود ندارد تا اثبات کند که او پسر مهراد جم است.

  2. نسبت آرتام جم با امیر تتلو چیست؟

    آن ها نسبتی با هم ندارند و صرفا حواشی و شایعاتی مطرح شده است که می گوید ارتام پسر امیر تتلو است.

  3. آرتام جم در کجا به دنیا آمده است؟

    این کودک متولد شهر لندن در انگلستان است.

  4. بچه دنیا جهانبخت کیست؟

    ارتام جم پسر دنیا جهانبخت است.

  5. آرتام دنیا جهانبخت چه فامیلی در شناسنامه اش دارد؟

    دنیا جهانبخت فامیلی پسرش را بر اساس مهراد جم، جم انتخاب کرده است.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید