رمزگشایی کد md5 در بازی انفجار برای پی بردن به ضریب بازی

هدف از ایجاد این مقاله معرفی کد md5 است که در واقع این کد یکی از بهترین و رایج‌ ترین الگوریتم‌ ها برای ساختن کد hash است. شما می‌ توانید در این مقاله اطلاعات خوبی در زمینه این کد و حتی رمزگشایی آن را در اختیار داشته باشید و سایت‌ هایی که بهترین کد md5 را ارائه می‌ کنند، بشناسید. این روز ها اهمیت کد هش نیز بسیار بالا است زیرا امنیت در بازی‌ ها تامین می‌ کند.

کد md5 چیست؟

کد md5 چیست؟

در پاسخ کسانی که می پرسند، کد md5 چیست باید بگوییم که یکی از انواع رایج کد هش می‌ توانیم بگوییم که کد ام دی فایو می‌ باشد. این کد سی و دو رقمی است و برای هر فایل یک کد ارائه می‌ شود که سایر فایل‌ ها نمی‌ توانند آن کد را داشته باشند؛ در واقع این‌ موضوع مانند اثر انگشت هر انسان عمل می‌ کند که مختص به خود همان فرد است. در واقع فایل‌ هایی که دارای کد یکسان می‌ باشند، محتوای یکسانی دارند و این به این معنی نیست که هر کدام از آن‌ ها جدا کد خورده اند بلکه آن ها دو بار تکرار شدند.

الگوریتم ام دی فایو

همانطور که گفتیم کد ام دی ۵ نوعی کد هش می‌ باشد که این کد هش دارای الگوریتم‌ های متفاوتی است که باید بگوییم رایج‌ ترین و پر استفاده ترین الگوریتم ساخت کد هش همین کد md5 می‌ باشد. الگوریتم‌ های دیگری هم وجود دارد اما باید بگویم که کد md5 نسخه بروزی از الگوریتم‌ های گذشته‌ است که امنیت بسیار بالایی نسبت‌ به آن‌ ها دارد. کاربران می‌ توانند کد ام دی فایو مورد نظر خودشان را در سایت‌ هایی که در این زمینه فعال هستند قرار بدهند و در مقابل کد سی و دو رقمی مورد نظرشان را دریافت کنند.

کاربران عزیز با ورود به سایت‌ های مخصوص می‌ توانند این کد md5 خود را تبدیل کنند. در این سایت‌ ها برنامه‌ های مخصوصی برای این کار وجود دارد که کاربر با دانلود این برنامه‌ ها نیز خودش می‌ تواند به‌ راحتی تبدیل را انجام دهد. شما در هر یک از سیستم‌ عامل ها می‌ توانید به‌ راحتی این برنامه‌ ها را اجرا کنید و از آن‌ ها برای تبدیل‌ های خود استفاده کنید.

بررسی کد md5 در سایت بازی انفجار

اگر شما در تمامی سایت‌ هایی که به‌ عنوان بهترین سایت بازی انفجار شناخته می‌ شوند، بازی خود را آغاز کنید به این‌ موضوع که یکی از راه های برد در این سایت ها استفاده از کد md5 است، پی خواهید برد. این کد در کنار الگوریتم خود را برای کاربران بسازند تا آن‌ ها به‌ راحتی به فعالیت خود ادامه دهند. با بررسی کد md5 انفجار متوجه می‌ شوید که الگوریتم بازی انفجار ضریب را تغییر نمی‌ دهد زیرا این ضریب قبل از این که بازی آغاز شود توسط این کد ها و برنامه‌ نویسی ها تعیین‌ شده است.

هک کد md5

هک کد md5

سایت‌ های شرط‌ بندی برای اینکه امنیت کاربران را در هنگام فعالیت در سایت بالا ببرند، فایل‌ های ذخیره‌ شده را به‌ صورت پسورد ها و رمز هایی که شامل کد هش هستند، در بخش دیتای کامپیوتر شما ذخیره می‌ کند. این کد هشت نیز معمولاً به‌ صورت یک کد md5 است که باید بگوییم هک کد ام دی فایو برای هکر ها کار سختی است و آن‌ ها فقط توانایی هک پسورد معمولی را دارند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر هکر از روش اس کیو ال برای هک اطلاعات شما استفاده کند می‌ تواند به‌ راحتی به این رمز عبور که به‌ صورت کد md5 است، دسترسی پیدا کند.

هک کد md5 بازی انفجار نیز بسیار دشوار است زیرا سایت‌ های معتبر دارای تیم برنامه‌ نویسی قوی می‌ باشند که آن‌ ها مدام در حال آپدیت کردن این کد ها می‌ باشند و هکر نمی‌ تواند به‌ راحتی این کار را انجام بدهد؛ به‌ خصوص که هک بازی انفجار تنها در چند ثانیه قابل‌ انجام است و این برای هکر ها غیرممکن است.

رمزگشایی کد md5

استفاده از رمز گشایی کد md5 درست نمی باشد بلکه باید بگوییم کلمه درست همان کرک کردن این کد است. کد md5 یکی از پرکاربرد ترین انواع کد هش است و زمانی‌ که از رمزگشایی استفاده می‌ کنیم در واقع تفاوت زیاد بین کرک و رمزگشایی را متوجه می‌ شویم. کاربران با در اختیار داشتن یک کد ام دی فایو به‌ راحتی می‌ توانند از طریق وب‌ سایت های معتبر که در این زمینه کار می‌ کنند کد های مورد نظر خود را کرک کنند. در واقع رمزگشایی همان مسیر دو طرفه است که فرد می‌ تواند یک متن را به رمز تبدیل کند و دوباره در زمانی که به آن احتیاج دارد آن را به متن اولیه خود برگرداند.

تبدیل کد md5

فرایند تبدیل کد md5 به این صورت است که اگر کاربر یک متنی را در اختیار داشته باشد و بخواهد آن را تبدیل به کد ام دی فایو کند به‌ راحتی این کار را انجام می‌ دهد اما پس‌ از آن دیگر نمی‌ تواند آن کد را به متن اولیه خود برگرداند؛ در واقع این فرایند هشینگ نام دارد که یک‌ طرفه است. نگران نباشید به‌ تازگی با وجود روش‌ های مهندسی معکوس برای برخی از سایت‌ ها این امکان فراهم‌ شده است که بتوانند به‌ سرعت و به‌ راحتی این تبدیل معکوس را انجام بدهند.

روش استفاده از ام دی 5

روش استفاده از ام دی ۵

کد های ام در ۵ در پایگاه داده این سایت‌ ها ذخیره‌ شده و شما وقتی یک متن را به این سایت می‌ دهید، آن‌ ها به شما تبدیل‌ شده این متن را به‌ صورت کد md5 می‌ دهند. اگر فرد دیگری بخواهد از این برنامه‌ ها استفاده کند و md5 خود را وارد کند، سایت از اطلاعات قبلی خود که در پایگاه داده ذخیره‌ شده استفاده می‌ کند و آن را به عدد یا متن تبدیل می‌ کند. هر چه سایتی که در اختیار دارید پایگاه داده وسیع‌ تری داشته باشد در این زمینه یعنی استفاده از ام دی ۵ موفق‌ تر عمل خواهد کرد پس دقت داشته باشید که در سایت‌ های معتبر این کار را انجام دهید.

خواندن کد md5 چگونه است؟

کد خوان md5 به این صورت است که ابتدا کاربر از طریق سایت‌ های فعال در این زمینه کد ام دی فایو مورد نظر خود را کرک می‌ کند. این سایت‌ ها از طریق برنامه‌ های مخصوصی که دارند کد md5 شما را می‌ گیرند و آن را به‌ صورت یک متن به شما برمی‌ گردانند که دوباره تغییر آن نیز بسیار برای این سایت‌ ها آسان است. دو وب‌ سایت اصلی که کد خوانی انجام می‌ دهند سایت crackstation و سایت hashkiller هستند.

سایت اول پشتیبانی قوی را دارد و شما می‌ توانید انواع الگوریتم‌ های این کد ها را در اختیار داشته باشید اما در سایت دوم الگوریتم‌ های کمتری پشتیبانی می‌ شود که در مقابل مزیت این سایت این است که پایگاه داده‌ های آن بسیار وسیع است.

دانلود نرم افزار محاسبه ضریب md5

یکی از کاربرد های اصلی کد md5 در بازی انفجار است، در واقع الگوریتم بازی انفجار به گونه‌ ای است که تعیین ضریب هر دست از بازی انفجار را انجام می‌ دهد. این طراحی الگوریتم از طریق کد های md5 صورت می‌ گیرد و برنامه تبدیل کد md5 به ضریب است که به سایت ها در این زمینه کمک کرده است. برخی از افراد هستند که با طراحی برنامه‌ های مخصوص به خود و ارائه روش‌ هایی مانند برنامه اکسل و فرم بازی انفجار قصد هک ضریب بازی انفجار را دارند اما باید بدانند که الگوریتم این کد ها قابل هک نیست.

کد های ام دی فایو ترکیبی از حروف و عدد رمزگذاری شده شانزده رقمی هستند که در طی بازی این کد ها رمزگشایی می‌ شوند و تبدیل به کد هش یا ضریب بازی انفجار خواهند شد.

دیکشنری تبدیل md5 به عدد

دیکشنری تبدیل md5 به عدد

سایت‌ های شرط‌ بندی وجود دارند که دیکشنری خاصی را برای کد ام دی فایو دارند، در واقع آن‌ ها در قسمت دیتای خود واژه‌ های معنی‌ دار و گاه بی‌ معنی را به‌ صورت این کد ذخیره کرده‌ اند. کاربر برای تبدیل کد md5 به عدد می‌ تواند از نرم‌ افزار استفاده کند که کد های هش بازی انفجار را که در دست‌ های قبلی وجود داشته‌ است را به این برنامه می‌ دهد و در مقابل کد ام دی فایو را دریافت می‌ کند.

کاربر برای تبدیل کد md5 به ضریب اکسل نیز می‌ تواند از این نرم‌ افزار استفاده کند؛ به‌ عنوان مثال یک کد ام دی فایو را به دیگر انواع کد hash مانند الگوریتم SHA256 تبدیل کند که این کار را می‌ تواند در تمامی نرم‌ افزار های آفیس برای ویندوز انجام دهد.

تشخیص کد md5

بازی انفجار توسط کد های امنیتی و رمز نگاری شده، طراحی‌ شده است که امکان تقلب را به صفر می‌ رساند. شما زمانی‌ که با این‌ موضوع مواجه می‌ شوید که کد ام دی فایو مشابه ضریب بعدی آنست و در واقع این حدس و گمانی است که خیلی کارایی ندارد. اگر کاربران با این کد ها آشنا باشند به‌ راحتی می‌ توانند تشخیص کد md5 را انجام دهند.

ساخت تبدیل md5 به hash

بسیاری از سایت‌ ها وجود دارند که این روز ها برای تبدیل md5 به hash فعالیت می‌ کنند. این سایت‌ ها از نرم‌ افزار مخصوصی فقط برای اینکه کد هش و کد ام دی ۵ را استخراج کنند استفاده می‌ کنند. این کد ها به‌ راحتی رمزگشایی نمی‌ شوند پس دقت کنید که از نرم‌ افزار های هک استفاده نکنید زیرا تمامی آن‌ ها فیک هستند. تا کنون هیچ نرم‌ افزاری ایجاد نشده‌ است که تبدیل md5 به hash را در مدت‌ زمان کمی انجام دهد. ما باید بگوییم که تبدیل کد ام دی فایو به ضریب امکان‌ پذیر است اما زمان زیادی نیاز است که این کار انجام شود.

سوالات متداول

  1. از نرم‌ افزار اکسل برای کد md5 چه استفاده‌ ای می‌ شود؟

    این نرم‌ افزار برای تبدیل این کد به الگوریتم‌ های دیگر آن استفاده خواهد شد.

  2. کرک کد md5 به چه معناست؟

    به این معنا که کاربر می‌ تواند متن خود را تبدیل به این کدها و در صورت نیاز این کدها را تبدیل به متن اولیه خود کند.

  3. آیا هک کد md5 امکان‌ پذیر است؟

    خیر کاربران نمی‌ توانند به‌ راحتی این کار را انجام بدهند زیرا تنها برای هک این کد چند رقمی و پیچیده چند ثانیه فرصت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید