مانی کسراییان کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید این بازیگر هم جنسگرا

مانی کسراییان یکی از بازیگران قدیمی و خوش چهره ایرانی است که مدت‌ ها قبل به ترکیه مهاجرت کرده و هم اکنون به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام ساکن ترکیه شناخته می شود.

مانی کسراییان کیست؟

مانی کسراییان کیست؟

خیلی از مردم علاقه زیادی به سینما و تلویزیون دارند و به همین دلیل اکثر بازیگران را می شناسند. حال باید افزود که مانی کسراییان یکی از بازیگران قدیمی و سرشناس ایرانی است که در این قسمت قرار است به بیوگرافی مانی کسراییان بپردازیم. در مورد این که این بازیگر هم اکنون کجاست نیز صحبت می کنیم، چرا که یکی از سوالات رایج خیلی از افراد این است که مانی کسراییان الان کجاست؟ حال در ابتدا باید بگوییم که این بازیگر معروف و سرشناس ایرانی متولد سال ۱۳۵۵ در شهر زیبای شیراز می باشد. او فعالیت خود را در ابتدا با بازی در تئاتر آغاز کرده است. اما بعد از مدتی و در سال ۱۳۷۶ به صورت جدی فعالیت خود را در بازیگری و با حضور در یکی از فیلم‌ های سینمایی آغاز کرده است.

مانی کسراییان به دلیل چهره زیبا و هم چنین استعداد خوبی که در بازیگری داشته است، از همان ابتدا با حضورش در چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی توانست مورد توجه خیلی از مردم قرار بگیرد و طرفداران و مخاطبان زیادی را به دست آورد. البته این موضوع را هم باید افزود که این بازیگر قدر خود را ندانست، چرا که بعد از این که به شهرت رسید فعالیت خود را در ایران به اتمام رساند و به خارج از کشور و ترکیه مهاجرت کرد و هم اکنون ساکن شهر استانبول است.

عکس های مانی کسراییان را در کجا ببینیم؟

امروزه با توجه به تکنولوژی و وجود اینترنت و شبکه‌ های مجازی برای مشاهده تصاویر بازیگران سرشناس و معروف روش های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال اگر تمایل به مشاهده عکس های کسراییان را دارید کافیست تا نام او را در سایت گوگل جستجو کنید تا با نتایج خوبی رو به رو شوید و به این گونه بتوانید عکس‌ های متعددی از او را در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده کنید. هم چنین می‌ توانید در گوگل عکس هایی مانند مانی کسراییان و افسانه پاکرو و یا عکس مانی کسراییان در شبکه جم را نیز مشاهده نمایید.

این موضوع را هم باید افزود که برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف به غیر از گوگل روش‌ های دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال شما با مراجعه به شبکه مجازی او مانند اینستاگرام نیز می توانید عکس ها و یا حتی کلیپ های متعددی از این بازیگر معروف را مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام مانی کسراییان چیست؟

بهتر است که بدانید این روز ها مانی کسراییان اینستا را به یک مکانی برای ارتباط با فالووران و مخاطبانش تبدیل کرده است و هم چنین او در اینستاگرام کلیپ ها و عکس های متعددی از خود را برای کاربران و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد. حال برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام این بازیگر سرشناس کافیست تا نام او را در قسمت سرچ اینستاگرام تایپ کنید تا پیج کسراییان برای شما نمایش یابد. از آن جایی که او در پیج اینستاگرام خود فالووران زیادی دارد، پیج او نسبت به سایر پیج ها و فن پیج ها به راحتی قابل تشخیص می باشد. هم چنین برای پیدا کردن آدرس کلاب هاوس مانی کسراییان نیز می‌ توانید همانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه کنید.

یوتیوب مانی کسراییان

یوتیوب مانی کسراییان

مدتی قبل برخی از منابع بیان کردند که کسراییان علاوه بر اینستاگرام در یوتیوب نیز عضو شده است و گاهی اوقات کلیپ های متعددی را با کیفیت بالا برای مخاطبانش منتشر می کند. حال برای پیدا کردن آدرس چنل یوتیوب این بازیگر کافیست تا نام او را در قسمت جستجوی یوتیوب به انگلیسی سرچ کنید تا چنل او برای شما نمایش یابد. هم چنین شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب کسراییان می توانید هر زمانی که او پستی را منتشر کرد آن را مشاهده نمایید.

کلیپ های مانی کسراییان را در کجا ببینیم؟

کسراییان یکی از بازیگران و چهره های معروف و مشهور ایرانی است که توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد. حال برخی از مخاطبان او تمایل دارند تا علاوه بر عکس، کلیپ های متعددی از این بازیگر را نیز مشاهده کنند و به این گونه بیشتر با او آشنا شوند. در این باره باید بگوییم که روش‌ های مختلفی برای جستجو و مشاهده کلیپ های این بازیگر معروف وجود دارد، به عنوان مثال شما می توانید به اینترنت مراجعه کنید و عباراتی مانند جدید ترین کلیپ های مانی کسراییان را جستجو کنید تا به این گونه با نتایج خوبی رو به رو شوید و سایت‌ های مختلفی برای شما نمایش یابد.

دوست دختر مانی کسراییان کیست؟

خیلی از مردم به ویژه طرفداران این بازیگر معروف تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او بیشتر بدانند که آیا کسراییان ازدواج کرده و یا این که مجرد است؟ در این باره باید بگوییم که کسراییان مدتی قبل در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرد که همجنسگرا است که این موضوع موجی از حواشی را برای او به وجود آورد. به همین دلیل نمی‌ توان بیان کرد که آیا او هم اکنون با پسر در رابطه است و یا این که دوست دختر دارد. هم چنین هر از گاهی تیتر ها و عنوان هایی مانند همسر کسراییان و یا عکس مانی کسراییان و همسرش در شبکه های اجتماعی و اینترنت منتشر می‌ شود که تمام این تیتر ها حاشیه و شایعه‌ ای بیش نیستند، چرا که این بازیگر معروف تا به اکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

درآمد مانی کسراییان از کجاست؟

درآمد کسراییان همانند سایر بازیگران از صنعت بازیگری است او سال ها در این حوزه فعالیت کرده است و توانسته از طریق بازیگری برای خود یک ثروت خوب جمع آوری کند. هم چنین باید افزود از زمانی که او به ترکیه مهاجرت کرده است هم به عنوان بازیگر فعالیت خود را ادامه داده است و در خیلی از فیلم ها و سریال های شبکه ماهواره ای جم حضور داشته است و از این طریق نیز برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورده و درآمدزایی می‌ کند.

شغل اصلی این شخص چیست؟

کسراییان مدت هاست که در صنعت بازیگری فعالیت می‌ کند و توانسته از طریق بازیگری به شهرت و در کنار آن به ثروت خوبی برسد. به همین دلیل می‌ توان بیان کرد که شغل اصلی او بازیگری است و هم چنین بعد از مهاجرتش نیز در این حرفه فعالیت خود را ادامه داده است و در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی در شبکه ماهواره ای جم بازی کرده است.

چه حاشیه هایی برای مانی کسراییان به وجود آمد؟

می‌ توان از اولین حاشیه کسراییان به مهاجرت یکباره اش به کشور ترکیه اشاره کرد. این بازیگر معروف بعد از این که به ترکیه مهاجرت کرد حواشی و جنجال‌ های زیادی را به وجود آورد و هم چنین در حاشیه های متعددی قرار گرفت. حال از مهم ترین حاشیه‌ های او می‌ توان به موضوع هم‌ جنس‌ گرایی اش که در سال ۹۷ آن را بیان کرده است، حضورش در فیلم های ضد ایرانی شبکه ماهواره ای جم و روابط شخصی اش اشاره کرد.

مانی کسراییان چه فیلم های بازی کرده است؟

مانی کسراییان چه فیلم های بازی کرده است؟

مانی کسراییان بازیگر معروف ایرانی در سال‌ های حضورش در ایران در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی زیادی نقش‌ آفرینی کرده است که حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از فیلم‌ های این بازیگر معروف بپردازیم. هم چنین باید افزود که برای دانلود تمام فیلم های این بازیگر معروف مانند فیلم ترسناک مانی کسراییان و یا فیلم عاشقانه او می توانید به گوگل مراجعه نمایید.

دوباره با هم

دوباره با هم فیلمی به کارگردانی روزبه حیدری محصول سال ۱۳۹۰ است. در این فیلم مانی کسراییان در کنار سایر بازیگران سرشنای و مشهور مانند: حمید فرخ‌ نژاد، امیرحسین آرمان و سحر قریشی نقش آفرینی کرده است و حضورش در این فیلم باعث معروفیت بیشتر او شده است.

جایی دیگر

جایی دیگر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آقای مهدی کرم پور محصول سال ۱۳۸۱ است. جالب است که بدانید این بازیگر معروف با حضورش در این فیلم توانست مخاطبان زیادی را بدست آورد و بعد از این فیلم به شهرت زیادی رسید. هم چنین کسراییان در این فیلم نقش یک دگرباش تراجنسی را بازی کرده است.

زن سمی

زن سمی فیلمی به کارگردانی و هم چنین نویسندگی فرخ انصاری بصیر ساختهٔ سال ۸۲ می باشد که کسراییان نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

سوالات متداول

  1. مانی کسراییان کیست؟

    مانی کسراییان بازیگران سابق ایرانی است که در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمده است و هم اکنون ساکن کشور ترکیه می باشد.

  2. مانی کسراییان با حضورش در کدام فیلم به شهرت زیادی رسید؟

    کسراییان با بازی در فیلم دوباره با هم به شهرت و هم چنین معروفیت زیادی رسید.

  3. افراد چگونه می توانند عکس های مانی کسراییان را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده عکس های این بازیگر مشهور ایرانی کافیست تا به شبکه‌ های اجتماعی و یا اینترنت مراجعه نمایید.

  4. مهم ترین حاشیه های این بازیگر معروف چیست؟

    از مهم ترین حاشیه‌ های این بازیگر معروف می‌ توان به مواردی مانند موضوع هم‌ جنس‌ گرایی او و هم چنین حضورش در فیلم ها و سریال های ضد ایرانی در شبکه ماهواره ای جم اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید