آیلار دیانتی مدل ایرانی-نروژی که سابقه حضور در فیلم پورن را هم دارد

آیلار دیانتییکی از سلبریتی های اینستاگرام، پورن استار و خواننده ایرانی است. آیلار دیانتی آذری بوده و در تهران متولد شد و وقتی که ۳ سال سن داشت به نروژ رفته و در آن جا خانواده ای نروژی او را به فرزند خواندگی قبول کردند.

آیلار دیانتی کیست؟

آیلار دیانتی کیست؟

آیلار دیانتی متولد سال ۱۹۸۴ می باشد که در تهران – ایران متولد شد. یکی از بازیگر های نژاد ایرانی در خارج می باشد وی با عکس هایی که در دنیای مجازی بارگذاری می کند بسیار معروف شده است. در ادامه بیشتر در مورد این بازیگر توضیح خواهیم داد. اکنون آیلار دیانتی مجرد بوده و در کشور آمریکا ساکن است. وی در این کشور به Aylar Lie مشهور است و زبان اصلی آیلار لی نروژی است. Aylar در سن ۱۶ سالگی برای دیدار از پدرش به ایران بازگشت اما بر خلاف انتظارش او را ۲ سال در ایران نگه داشتند.

 آیلار بعد از گذشت ۲ سال به پیش مادرش در ایالات متحده آمریکا رفت و در آن جا به اعتیاد گرفتار شد. پس از گذشت مدتی در فیلم های پورنو بازی کرد و سپس تصمیم گرفت به پیش پدر خوانده خود که در نروژ بود، برود. Aylar در حال حاضر سالم بوده و آلوده به هیچ نوع مواد مخدری نیست. او اهل منطقه آذربایجان ایران اسـت و از سه سالگی راهی نروژ شده و توسط والدینی از همین کشور بزرگ شده اسـت. او در نوجوانی بـه ایالات متحده رفت و بعد بـه مواد مخدر معتاد شد که حالا سبک زندگی سالم را در پیش گرفته اسـت.

 بعد از مدتی بازی در فیلم های پورنو وی ابراز پشیمانی کرد و او در ژوئیه ۲۰۱۰ در یک گفت و گویی که با یکی از نشریه های آذری ترند داشت، گفت : من تصمیم بازی در پورنو را در شرایط سخت زندگی ام گرفتم و اکنون به شدت پشیمانم و کاش امکان داشت که به گذشته بازگردم و این لکه را از پیشانی ام پاک کنم. در ادامه Aylar بیان کرد که خیلی دوست دارد بار دیگر به ایران بازگردد اما می ترسد چون عده ای از هم وطنانش وی را تهدید به مرگ کرده اند. Aylar در سال ۲۰۰۴ در مسابقه ای به نام دختر برازنده در نروژ شرکت کرد اما وقتی که فهمیدند او چه فیلم هایی بازی کرده، اجازه وی به شرکت در این مسابقه را ندادند.

عکس های آیلار دیانتی را در کجا ببینیم؟

عکس های آیلار دیانتی را در کجا ببینیم؟

Aylar عکس ها و فیلم های زیادی را از خود منتشر کرده است که شما کاربران گرامی اکنون می توانید نام این بانوی پورن استار را در بخش جست و جوی گوگل سرچ کرده و از عکس هایش دیدن فرمایید. همچنین شما می توانید با مراجعه به برنامه اینستاگرام یا یوتیوب به صفحه شخصی Aylar رفته و جدیدترین عکس هایش را ببینید.

پیج اینستاگرام آیلار دیانتی چیست؟

پیج آیلار دیانتی در اینستاگرام

Aylar پورن استار معروف ایرانی تا به این هنگام چند بار پیج شخصی خود را پاک کرده و دوباره پیج جدیدی را راه اندازی کرده است. Aylar اکنون در پیج اصلی خود بیش تر از ۶۹ هزار نفر فالوور دارد که در این پیج حدود ۱۰۶ پست و ۴۸۹ نفر فالووینگ دارد. شما هم اکنون می توانید آی دی aylarlieofficial را در بخش جست و جوی اینستاگرام سرچ کرده و از عکس هایش دیدن فرمایید.

یوتیوب آیلار دیانتی فعال است؟

آیلار دیانتی هم مانند هر سوپر استار دیگری در فضاهای مجازی فعالیت می کند از جمله اینکه یوتیوب نیز مانند اینستاگرام فضای پرتعاملی است. Aylar در صفحه یوتیوبش نیز فالوور زیادی داشته و عکس های زیادی از خود منتشر کرده است.

حاشیه های آیلار دیانتی بیشتر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های آیلار دیانتی بیشتر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

یکی از شایعاتی که در چند سال گذشته در مورد Aylar ساخته شد رابطه آیلار با مردی به نام رابرت پیت ویلیامز یا ابی ویلیامز بود. رابرت ویلیامز از هنرمندان و خوانندگان انگلیسی بود و از همان ابتدای کار مدیربرنامه وی و خودش این رابطه را شایعه عنوان کردند. رابرت ویلیامز در مورد Aylar این چنین بیان کرد: من و Aylar برای چند مدتی رابطه کاری داشتیم و با یک دیگر همکاری می کردیم. رابرت در مورد رابطه جنسی که داشتند حرفی به میان نیاورد، هر چند که Aylar در مورد برقراری رابطه جنسی خود با رابرت پیت ویلیامز حرف زده بود و این را تصدیق کرده بود.

مصاحبه با آیلار دیانتی

مصاحبه با آیلار دیانتی

آیلار دیانتی که در ۱۹۸۴ فوریه در تهران متولد شد و اکنون ۳۷ سال سن دارد. در مصاحبه ای که در مورد زندگی و خانواده اش از وی پرسیدند این چنین خانواده ایرانی اش را توصیف کرد: وقتی دختری ۱۶ ساله بودم خانواده پدرم از من دعوت کردند تا به ایران بازگردم که من هم برای مدت کوتاهی قبول کردم که در ایران بمانم. این دعوت از سوی آن ها در واقع حیله ای بیش نبود و برای نگه داشتن اجباری من در این کشور بود. من راحتی در خانه محبوس کرده بودند و حتی اجازه تماس برقرار کردن با تلفن و یا حتی نامه و یا خارج شدن از منزل را از من ساقط کرده بودند در ان زمان من حاضر بودم به جای این محدودیت های خانگی در زندان اسیر بودم تا اینکه به دست همچین انسان هایی گرفتار شوم.

گرایش جنسی این مدل چیست؟

Aylar به هر دو جنس گرایش دارد و با هر دو جنس در فیلم های پورن استار وارد رابطه شده است. در دنیای پورن استاری به سختی می شود فقط با جنس مخالف وارد رابطه شد در این نوع شرکت ها باید گرایش به هر دو جنس در طرف مقابل وجود داشته باشد تا در صورت نیاز جنس های مرد و زن عوض شود.

لقب این مدل چیست؟

این هنرمند اکنون ۳۷ ساله بود و نام اصلی این بازیگر و خواننده معروف شراره بوده و نام های مستعاری که برای وی در نظر گرفته اند عبارتند از: دیانا لی، آیلار لی، پرنسس لی، سوپر لی و آیلار دیانتی است.

اخرین سفر آیلار دیانتی به ایران چه زمانی بود؟

آیلار دیانتی در سن ۱۶ سالگی به اصرار خانواده پدری اش به ایران بازگشت ولی این بازگشت وی به ایران به زندانی بدل شد که اصلا انتظارش را نداشت. همان طور که در اواسط این مقاله برایتان نقل کردیم آیلار دیانتی برای مدت کوتاهی به این کشور امده بود. آیلار دیانتی حدود ۲ سال در ایران ماندگار شد سرانجام در سن ۱۸ سالگی ایران را ترک کرد.

دوست پسر آیلار دیانتی کیست؟

تاکنون Aylar در مورد دوست پسر داشتن یا نداشتنش در برنامه مجازی اینستاگرام سخن و عکسی به میان نیاورده است. همان طور که در بخش های قبل گفتیم فقط در مورد رابطه جنسی اش با فردی به نام رابرت پیت ویلیامز خبرهایی در فضای مجازی منتشر کرد که این خبر توسط خود رابرت و مدیربرنامه اش رد گردید.

این مدل در کدام کشور زندگی می کند؟

همان طور که در بخش اول این مقاله برایتان نقل کردیم، آیلار دیانتی وقتی ۳ سال سن داشت به نروژ مهاجرت کرد. در نروژ تا ۱۶ سالگی ماند و بعد از اینکه دعوت نامه ای از خانواده پدری اش که در ایران ساکن بودند، دریافت کرد. از سن ۱۶ سالگی تا ۱۸ سالگی حدود ۲ سال در ایران ماند و در ۱۸ سالگی دوباره به نروژ بازگشته و اکنون که ۳۷ سال سن دارد در نروژ ساکن است.

آیا آیلار دیانتی فیلم پورن بازی کرده است؟

آیا آیلار دیانتی فیلم پورن بازی کرده است؟

آیلار دیانتی به موادمخدر گرفتار شده بود که در آن دوران سخت به دلیل شرایط روحی که برای وی به وجود آمده بود پیشنهاد بازی در فیلم پورن را تأیید کرد. آیلار دیانتی فیلم های پورن زیادی بازی کرد و بعدها ابراز پشیمانی کرد و خواست که دوباره به ایران بازگردد اما هم وطنان ایرانی اش او را تهدید به قتل کردند.

چرا این مدل در مراسم دختر شایسته نروژ رد شد؟

به دلیل فیلم های مستهجنی که بازی کرده بود چهره اش دیگر برای مراسم دختر شایسته مناسب نبود. آیلار دیانتی وقتی برای ثبت نام به این مراسم رفت داور ها سوابق وی را بررسی کرده و رد صلاحیت شرکت در این مسابقه را دادند.

آهنگ آیلار دیانتی چه بود؟

آیلار دیانتی یا شراره دیانتی بازیگر و سوپر پورن ایرانی است که در نروژ بزرگ شده است. این خواننده معروف اهنگ های زیادی خوانده است از جمله اهنگ های این خواننده و بازیگر معروف به نام های دستا بالا، که در این آهنگ با آرش هم خوانی داشت. آهنگ آیلار که به لهجه ی هندی خوانده شده بود از اهنگ های وی می باشد می توان اشاره کرد. شما عزیزان هم اکنون می توانید اهنگ های آیلار دیانتی را در گوگل سرچ کرده و لذت ببرید.

درآمد آیلار از کجاست؟

درآمد آیلار دیانتی از طریق خوانندگی و بازیگری در موزیک ویدیوها به دست می آمد. آیلار دیانتی در سال های پیش فیلم های پورن زیادی بازی کرده بود که به شدت درآمدش را بالا برده بود.

سوالات متداول

  1. آیلار دیانتی در چند سالگی دوباره به  ایران آمد؟

    ایلار دیانتی در سن ۱۶ سالگی بنا به دعوت خانواده پدری اش به ایران امد و به مدت ۲ سال در ایران ساکن شد. سرانجام در سن ۱۸ سالگی دوباره از ایران به نروژ رفت و اکنون که ۳۷ سن دارد در آن جا ساکن است.

  2. قد آیلار دیانتی چقدر است؟

    آیلار دیانتی زیاد قد بلند نبوده و قدش حدود ۱ متر و ۵۷ سانتی متر است. وی به درستی می داند که چه چیزی را بپوشد تا بلندتر دیده شود.

  3. چه چیزی باعث شد آیلار دیانتی به اعتیاد روی اورد؟

    تاکنون مصاحبه ای در این مورد با وی نشده و این شخص نیز حرفی در این مورد به میان نیاورده است فقط دلیل قبولی درخواست پورن استاری اش را شرایط زندگی اش عنوان کرده است.

  4. آیلار دیانتی دوست دارد دوباره به ایران بازگردد؟

    آیلار دیانتی عنوان کرد که خیلی دوست دارد دوباره به ایران بازگردد. بعد از انتشار این خبر هم وطنانش ایلار دیانتی را تهدید به قتل کردند. در حالی که آیلار دیانتی پشیمان بود که چرا در فیلم های پورن بازی کرده است و عنوان کرد که ای کاش می شد به عقب بازگردد و همه چیز را از نو بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید