لیست سلبریتی های ساکن آلمان که برای همیشه ایران را ترک کرده اند

کشور آلمان یکی از بهترین مکان ها برای مهاجران ایرانی می باشد و تا کنون افراد زیادی به آلمان مهاجرت کرده اند. در میان مردم عادی برخی از سلبریتی ها هم به این کشور مهاجرت کرده اند. هر کدام از سلبریتی های ساکن آلمان به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت و زندگی در کشور آلمان را گرفتند که برخی ها به صورت موقت و برخی برای همیشه به شهر های این کشور مهاجرت کردند.

سلبریتی های ساکن آلمان چه کسانی هستند؟

سلبریتی های ساکن آلمان چه کسانی هستند؟

تا کنون از ایران سلبریتی های زیادی به آلمان مهاجرت کرده اند که هر کدام از این افراد دلایل خود را داشته اند.اکثر ایرانیان مقیم آلمان در شهر هامبورگ زندگی می کنند اما سلبریتی های ایرانی معمولا در شهر های مونیخ، برلین و فرانکفورت سکونت داشته و فعالیت های خود را در آن جا انجام می دهند. در این قسمت معروف ترین سلبریتی های ایرانی که به آلمان مهاجرت کرده اند را معرفی خواهیم کرد.

امین فردین

یکی از سلبریتی های ساکن آلمان که حاشیه های زیادی را هم به همراه دارد امین فردین می باشد. او یک خبرنگار حاشیه حرفه ای می باشد که دست به افشاگری علیه بازیگران می زند.

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر سرشناس سینما و تلوزیون ایران بود که سابقه فعالیت زیادی در این زمینه داشت. مهناز افشار حدود دو سال پیش پس از دعوت از سوی برنامه پرشین گات تلنت برای همیشه ایران را ترک کرد و به کشور آلمان مهاجرت کرد.

رامین جوادی

رامین جوادی آهنگساز سرشناس ایرانی می باشد که او نیز یکی دیگر از سلبریتی های ساکن المان است. این آهنگساز ۴۷ سال سن دارد و خود او نیز در آلمان غربی متولد شده است و به نوعی اصالتی آلمانی دارد و به عنوان یک سلبریتی دو رگه ایرانی آلمانی در دویسبورگ آلمان زندگی می کند.

سوگند

سوگند یکی از خواننده های زن و سرشناس ایرانی می باشد که او به همراه همسرش زخمی در کشور آلمان زندگی می کند. سوگند پس از این که نتوانست به صورت حرفه ای فعالیت خود را در ایران دنبال کند تصمیم به مهاجرت به کشور آلمان را گرفت و امروزه در این کشور فعالیت دارد.

شاهین نجفی

شاهین نجفی یکی از پر حاشیه ترین خوانندگان و سلبریتی های ایرانی می باشد که سال های زیادی است که در کشور آلمان زدگی کرده و فعالیت خود را در آلمان ادامه می دهد.

زخمی

زخمی دیگر سلبریتی سرشناس ایرانی مقیم آلمان می باشد. زخمی یکی از رپر های پر طرفدار و همسر سوگند می باشد که چند سال پیش به همراه هم به آلمان مهاجرت کردند و اکنون به همراه سوگند در این کشور سکونت دارند.

ورزشکارانی که در آلمان زندگی می کنند

ورزشکارانی که در آلمان زندگی می کنند

تا کنون ورزشکاران ایرانی زیادی مانند کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان و … سابقه فعالیت در آلمان را دارند و امروزه کیمیا علیزاده پس از پناهندگی به همراه همسرش در آلمان زندگی می کند. در کنار همه این ها مهدی مهدوی کیا که سال های زیاد در آلمان بازی کرده است امروزه هم در ایران و هم در شهر هامبورگ آلمان زندگی می کند و جزو معدود ورزشکاران ایرانی ساکن المان به شمار می رود.

خواننده های ایرانی مقیم آلمان

در کشور آلمان خواننده های ایرانی زیادی زندگی می کنند که در قسمت قبل نام برخی از آن ها مانند سوگند، زخمی و شاهین نجفی گفته شد. علاوه بر این ۳ خواننده خواننده های دیگری هم هستند که در این کشور سکونت دارند مانند بابک جهانبخش که خود او در آلمان متولد شده است و بین ایران و آلمان مدام در حال رفت و آمد می باشد.

بازیگرانی که تابعیت آلمان دارند

در ایران بازیگران زیادی وجود دارند که تابعیت دیگر کشور ها را دارند که تعداد آن ها کم نیست. یکی از بازیگرانی که تابعیت آلمان را دارد مهناز افشار می باشد که خود او نیز حدود دو سال پیش برای همیشه ایران را ترک و به آلمان مهاجرت کرد و امروزه در این کشور سکونت دارد.

چه سلبریتی هایی برای همیشه به آلمان مهاجرت کرده اند؟

تا کنون اکثر سلبریتی هایی که به آلمان مهاجرت کرده اند، مهاجرت آن ها دائمی بوده است مانند مهناز افشار، شاهین نجفی، سوگند، زخمی و …. اما این امکان وجود دارد که از آلمان به دیگر کشور ها بروند اما همان طور که گفته شد بازگشت آن ها به ایران بعید است.

عکس سلبریتی های ساکن آلمان

عکس سلبریتی های ساکن آلمان

با توجه به شهرت بالای هر کدام از سلبریتی های ساکن آلمان تا کنون عکس های زیادی از آن ها در شبکه ها مجازی و رسانه ها منتشر شده است که می توانید با سرچ نام هر کدام از آن ها عکس های زیادی پیدا و مشاهده کنید که در این مقاله نیز تعدادی از عکس های آن ها وجود دارد که می توانید ببینید.

درامد سلبریتی های ساکن آلمان از کجاست؟

هر کدام از سلبریتی های ساکن المان در حرفه مربوط به خود فعالیت دارد. به طور مثال افرادی مانند سوگند و زخمی که در زمینه خوانندگی فعالیت دارند اکثر درامد آن ها از این زمینه می باشد و یا مهناز افشار با توجه به این که یکی از داوران پرشین گات تلنت می باشد درامد خود را از این برنامه به دست می اورد.

سلبریتی های ساکن آلمان که حاشیه های زیادی داشته اند

هر کدام از سلبریتی های ساکن آلمان حواشی خود را داشته اند که پر حاشیه ترین آن ها مهناز افشار و شاهین نجفی می باشند. شاهین نجفی به دلیل اظهارات و رفتار های سیاسی و ضد ایرانی که داشته است بارها و بارها تهدید شده است و از سوی دیگر نیز مهناز افشار پی از مهاجرت حواشی زیادی پیرامون خود رقم زد. البته این حواشی فقط مربوط به این افراد نیست بلکه هر کدام از آن ها حواشی خاص خود را داشته اند.

مصاحبه با سلبریتی های ساکن آلمان

تا کنون مصاحبه های زیادی با سلبریتی های ساکن آلمان صورت گرفته است که مصاحبه هر کدام از آن ها را می توانید در رسانه ها و چنل های مختلف یوتیوب مشاهده کنید.

کدام سلبریتی های ساکن آلمان برای کار به ایران می آیند؟

کدام سلبریتی های ساکن آلمان برای کار به ایران می آیند؟

در قسمت های قبل گفته شد که بابک جهانبخش در آلمان متولد شده است و مدام بین ایران و آلمان در حال رفت و آمد است. این خواننده یکی از افرادی است که هم در ایران و هم در المان زندگی می کند و تا کنون بار ها این مسئله پیش آمده که برای کار به ایران بیاید.

اینستاگرام سلبریتی های ساکن آلمان

تقریبا تمامی سلبریتی های ساکن آلمان در اینستاگرام فعالیت دارند و هر کدام از آن ها نیز طرفداران زیادی دارند. در میان سلبریتی های ساکن آلمان مهناز افشار بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد و البته طرفداران سایر این افراد در اینستاگرام کم هم نیست و تمامی این افراد طرفداران خاص خود را دارند.

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن آلمان

کلاب هاوس یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران زیادی از ان استفاده می کنند. در این میان تعدادی از سلبریتی های ایرانی ساکن آلمان هم در کلاب هاوس فعالیت دارند که با سرچ نام آن ها در کلاب هاوس می توانید اکانت آن ها را پیدا کنید.

فوتبالیست های ساکن آلمان

فوتبالیست های ساکن آلمان

در حال حاضر هیچ فوتبالیست ایرانی ای در کشور آلمان فعالیت ندارد اما در گذشته بازیکنان بسیار زیادی مانند کریم باقری، علی کریمی، وحید هاشمیان، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، اشکان دژاگه و … سابقه بازی در تیم های المانی را داشته اند اما همان طور که گفته شد در حال حاضر هیچ فوتبالیست ایرانی ای در این کشور عضویت ندارد.

سلبریتی هایی که برای زایمان به آلمان رفتند

سلبریتی هایی که برای زایمان به آلمان رفتند

تا کنون ممکن است بار ها شنیده باشید که یک سلبریتی مشهور ایرانی برای زایمان همراه با همسرش به کشور های مختلف رفته اند تا فرزند خود را در این کشور ها به دنیا بی آورند. با توجه به این که آلمان یکی از مقاصد مهم ایرانیان برای مهاجرت می باشد از همین رو تا کنون افراد زیادی فرزندان خود را در آلمان به دنیا آورده اند که یکی از آن ها سوگند و زخمی دو خواننده مشهور ایرانی می باشند که فرزند خود را در آلمان به دنیا اوردند و خود ان ها نیز در المان سکونت دارند. علاوه بر این دو خواننده سلبریتی های دیگری مانند بابک جهانبخش، پگاه فریدونی، یاسمین طباطبایی، نوید کرمانی و … هم جزو سلبریتی هایی می باشند که فرزند خود را در المان به دنیا آورده اند.

سوالات متداول

  1. معروف ترین فوتبالیست های ایرانی که در آلمان بازی کرده اند چه کسانی هستند؟

    تا کنون فوتبالیست های ایرانی زیادی در آلمان سابقه بازی دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از علی کریمی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان، علی دایی و اشکان دژاگه.

  2. کدام فوتبالیست ایرانی اکنون در المان بازی می کند؟

    در حال حاضر هیچ کدام از فوتبالیست های ایرانی در آلمان بازی نمی کنند و در دیگر کشور ها مشغول فعالیت هستند.

  3. اکثر ایرانی های مقیم آلمان در کدام شهر زندگی می کنند؟

    ایرانی های مقیم آلمان اکثرا در هامبورگ زندگی می کنند اما در شهر هایی مانند برلین، مونیخ و فرانکفورت هم ایرانی های زیادی مشغول سکونت هستند.

  4. کدام خواننده ایرانی در آلمان متولد شده است؟

    بابک جهانبخش خواننده پر طرفدار و مشهور ایرانی می باشد که در ۲۱ مارس سال ۱۹۸۳ در شهر بوخوم آلمان متولد شده است و جزو خواننده های دو رگه ایرانی و آلمانی به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید