ملیسا میسا کیست؟ همسر فیلیپینی شادمهر عقیلی را بیشتر بشناسید

ملیسا میسا کیست؟ ملیسا میسا که لغبش میامسا می باشد، ایشان دختری است بااصالت فیلیپینی اما متولدسن دیه گو شهری در ایالت کالیفرنیا واقع در ایالات متحده امریکا می باشد. وی فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه تئاترازدانشگاه سن دیه گو می باشد.

بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی

بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی

ملیسا میسا زن شامهر همسر دوم خواننده پرآوازه و محبوب و مشهور سبک پاپ ایرانی شادمهر عقیلی می باشد. ملیسا متولد سن دیه گو، ایالت کالیفرنیا واقع در ایالات متحده امریکا می باشد، اما اصالت ملیسا میسا فیلیپینی می باشد.

ملیسا میسا فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه تئاتر از دانشگاه سن دیه گو می باشد. او به طراحی جواهرات علاقه مند بوده و حتی در طراحی مروارید مدرک دارا می باشد و بدلیل اینکه در طراحی مدتی موفق نبوده به رقص روی آورد.

او در دو کمپانی عضو بوده و به کشور های زیادی سفر کرده است، حتی مدتی درآلمان زندگی کرده است، او مسلط به زبان فیلیپینی است و هنوزم در طراحی مروارید های فیلیپینی مشغول به فعالیت می باشد.

وی در زمینه مد و لباس و زیور آلات درس خوانده است، به رقص هم علاقه خاصی دارد و برای پول و در آمد نمی رقصه بلکه رقص برای او دارای جنبه تفریحی می باشد، به نظر می رسد شخصیت مورد علاقه ملیسا میسا زن شگفت انگیز می باشد، با توجه به عکس های او و دخترش در لباس زن شگفت انگیز، همچنین با همسرش به نوازندگی ساز ویولن پرداخته است.

وی علاقمند به طراحی جواهرات بود و حتی ایشان در طراحی مروارید مدرک داشت، به دلیل آنکه ملیسا ملیسا در طراحی ها موفق نبوده، ایشان به صحنه روی آورد و همسر ملیسا ملیسا خواننده پرآوازه محبوب و مشهور سبک پاپ ایرانی شادمهر عقیلی می باشد. در اینجا لازم است بدانید که ملیسا در اداره سایت شرط بندی بت مجیک کمک زیادی به شادمهر کرده است!

آشنایی ملیسا ملیسا با شادمهر عقیلی به واسطه حضور او در ویدئو های شادمهر عقیلی بود، که این آشنایی سبب ازدواج ملیسا میسا و خواننده پرآوازه ایرانی شادمهر عقیلی شد، که ثمره این ازدواج باشکوه این شده بود که صاحب دختری به دوست داشتنی و ناز و زیبا به نام ملینا شدند.

باتوجه به پست های اخیر اینستاگرام ایشان که موهای خو و دخترش ملینا را رنگ بنفش لایت کرده است، بنظر می رسد ایشان و دخترش ملینا به رنگ بنفش علاقه خاصی دارند.

دختر ملیسا میسا

دختر ملیسا میسا

در سال ۱۳۹۰هجری شمسی ملیسا میسا همسر شادمهر خواننده پرآوازه، معروف و مشهور ایرانی شادمهر عقیلی شد، ثمره این زندگی زیبا دختری دوست داشتی، ناز و زیبا به نام ملینا شد.

به نظر می رسد که ملینا هم مثل مادرش ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی به شخصیت ابرقهرمان زن شگفت انگیز علاقه مند می باشد، با توجه به عکس های او ومادرش در لباس زن شگفت انگیز به نظر می رسد دخترش ملینا به رنگ بنفش علاقه مند است، ملینا، دختر ملیسا و خواننده پرآوازه، معروف و مشهور ایرانی شادمهر عقیلی همچنین با والدینش به نواختن ویولن و یوگا پرداخته است، آنها همچنین به پاریس سفر کرده اند.

ازدواج شادمهر عقیلی و ملیسا

ازدواج شادمهر عقیلی و ملیسا

خواننده پرآوازه، معروف و مشهور ایرانی شادمهر عقیلی در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی بایک دختر با اصالت فیلیپینی به نام ملیسا میسا و با نام مستعار میامسا اما متولد سن دیه گو ایالت کالیفرنیا اما با اصالت حفظ شده و قوی فیلیپینی رسما ازدواج کرده و زن و شوهر اعلام شدند.

شادمهر عقیلی و همسرش شاهد حضور بازیگر خوب سینما و تلوزیون به نام محمدرضا گلزار در مراسم عروسیشان بوده اند و همچنین شاهد حضور بسیاری از خوانندگان پرآوازه و معروف و مشهور بوده اند و ثمره این ازدواج باشکوه دختری دوست داشتنی و ناز و زیبا به نام ملینا شد.

وی شادمهر عقیلی با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد، همسر وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحده امریکا مهاجرت کرد، همسر وی پس از مهاجرت به امریکا مشغول رایزنی برای بازگشت به ایران شد‍‍ شادمهر، عقیلی همسر وی تعدادی از معروف ترین ترانه های نیلوفر لاری پور را خوانده است.

عکس های ملیسا میسا را در کجا ببینیم؟

عکس های ملیسا میسا را در کجا ببینیم؟

عکس های زیادی ازخانم میامسا با همسرش شادمهرعقیلی منتشر شده است و همچنین دریکی از عکس هایی که خواننده پرآوازه، معروف و مشهور ایرانی شادمهر عقیلی همراه با همسرش خانم ملیسا میسا پخش کرده است که دخترش ملینا هم حضور دارد که سال نو را تبریک گفته است و گفته است آهای شما ها که تو زندگی من هستید عید تون مبارک.

همچنین همسر او شادمهر عقیلی که از خواننده های پرآوازه معروف و مشهور موسیقی سبک پاپ ایران می باشد عکس های جالبی از همسرش و دخترش ملینا در صفحه شخصی اش قرار داده است، به گزارش پارس ناز این خواننده ۴۳ ساله معمولا عکس های بامزه ای از دخترش ملینا به اشتراک می گزارد.

اصالت ملیسا میسا به کجا بر می گردد؟

اصالت ملیسا میسا به کجا بر می گردد؟

ملیسا میسا اهل کجاست؟ او که لغبش میامسا می باشد، خانمی اصالتا فیلیپینی می باشد، اما ایشان متولد سن دیه گو، ایالت کالیفرنیا واقع در ایالات متحده امریکا می باشد و با توجه به اینکه ایشان هنوزم در زمینه طراحی مروارید های فیلیپینی مشغول به فعالیت می باشد، می توان به این موضوع اشاره کرد که وی اصالت فیلیپینی قوی را دارا می باشد و همچنان حفظش کرده است.

همسر وی شادمهر عقیلی متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ هجری شمسی، تهران می باشد، وی شادمهر عقیلی با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد.

همسر وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحده امریکا مهاجرت کرد، همسر وی پس از مهاجرت به امریکا مشغول رایزنی برای بازگشت به ایران شد، شادمهر عقیلی همسر وی تعدادی از معروف ترین ترانه های نیلوفر لاری پور را خوانده است.

اینستاگرام ملیسا میسا 

آدرس اینستاگرام ملیسا میسا miamesaaghili می باشد که ایشان شامل ۳۷۲پست، ۱۲۲k دنبال کننده و ۸۵۳ دنبال شونده می باشد، نام وفامیلش را بعد از ازدواجش باخواننده معروف ومشهور وپرآوازه سبک پاپ ایرانی مشخص می نماید.

در پست های آخرش اشاره ای به دخترش شده، همچنین وی در پست یکی مانده به آخر پیج اینستا گرامش نوروز را تبریک گفته، اکثر پست های خانم ملیسا مربوط به وی و همسرش و دخترش می باشد.

باتوجه به یکی از پست های اخیر خانم ملیسا می شود گمان برد که وی و دخترش به رنگ بنفش علاقه مند می باشند زیرا موهایشان را بنفش لایت کرده اند.

حاشیه های ملیسا میسا

حاشیه های ملیسا میسا 

خانم ملیسا ملیسا در دو کمپانی عضو است و ایشان مدتی در آلمان زندگی کرده است، خانم ملیسا ملیسا دارای اصالت قوی و حفظ شده فیلیپینی می باشد. که از طریق آنکه هنوزم ایشان در زمینه طراحی مروارید های فیلیپینی مشغول به فعالیت می باشد، می توان به این موضوع پی برد.

همچنین از خانم ملیسا ملیسا و همسرش خواننده پرآوازه، مشهور و معروف سبک پاپ ایرانی شادمهر عقیلی عکس های زیادی پخش شده در رابطه با اینکه دارند با هم در پختن کیک های مختلف زیبا همکاری می کنند، شادمهر عقیلی همسرش متن ( اوکی می خونم، کیک هم می پزم، خوبه؟ ) را هم در کنار این عکس قرار داده است.

وی در منزلشان یک سگ سفید رنگ دارند و بنظر می رسد دختر ایشان خیلی دوسش دارد با توجه به پست های اینستاگرام ایشان می توان به این موضوع پی برد.

خانم ملیسا میسا اخیرا موهای خود و دخترش ملینا را رنگ بنفش لایت کرده است، بنظر می رسد او و همسرش به کیک پزی علاقه خاصی دارند. همسر ایشان خواننده، آهنگساز، بازیگر، نوازنده، تنظیم کننده و ترانه سرا می باشد و همسر وی شادمهر عقیلی با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد.

آشنایی میامسا با شادمهر چگونه رقم خورد؟

آشنایی خانم ملیسا میسا با خواننده پرآوازه، معروف ومشهور شادمهر عقیلی بدلیل حضورش در یکی از ویدئو های شادمهر عقیلی بود که سرانجام به دوستی و ازدواج ختم شد.

ثمره این ازدواج این شد که صاحب دختری به نام ملینا شدند، همسر ایشان خواننده، آهنگساز، بازیگر، نوازنده، تنظیم کننده و ترانه سرا می باشد، همسر وی شادمهر عقیلی با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد، همسر وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحده امریکا مهاجرت کرد.

همسر وی پس از مهاجرت به امریکا مشغول رایزنی برای بازگشت به ایران شد، شادمهر عقیلی همسر وی تعدادی از مغروف ترین ترانه های نیلوفر لاری پور را خوانده است.

آخرین فعالیت رسمی سینمایی همسر وی حضور در فیلم سینمایی پرپرواز در سال ۷۱ هجری شمسی می باشد، مدتی است که شایعه شده است همسر وی خواننده مشهور شادمهر عقیلی به ایران بازگشته است.

او در واکنش به این شایعات اعلام کرده است که با وکیل خودم وصیت کردم که اگر اتفاقی واسم افتاد به هیچ وجه بدن من به ایران بازنگرده، اون رو بسوزونن و خاکسترش را در اقیانوس اطلس بریزند.

سوالات متداول

اصالتا خانم ملیسامیسا کجایی است؟

اصالت خانم ملیسا میسا فیلیپینی است اما او متولد سن دیه گو شهری در ایالت کالیفرنیا در کشور ایالات متحده امریکا است.

نام دختر خانم ملیسا میسا چیست؟

نام دختر خانم ملیسا میسا ملینا است.

ملیسا میسا متولد کجاست؟

ملیسا میسا متولد سن دیه گو شهری در ایالت کالیفرنیا در کشور ایالات متحده امریکا است اما اصالتش فیلیپینی است.

شوهر خانم ملیسا میسا کیست؟

شوهر خانم ملیسا میسا، خواننده پرآوازه ومشهور و معروف ایرانی شادمهر عقیلی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید