دستگیری ساشا سبحانی به همراه بررسی حواشی این آقا زاده ثروتمند

ساشا سبحانی مدیر سایت شرط بندی abt90 یکی از مشهور ترین شاخ های مجازی می باشد، که بسیاری او را آقا زاده می نامند. این پسر جوان ایرانی سال های بسیاری است، که در خارج از کشور زندگی می کند. پدر او که یکی از دولت مردان ایرانی در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد بوده است، ثروت بسیاری را برای فرزند خود گذاشته است. به شکلی که او با ثروت پدر خود یک زندگی فوق لاکچری سامان داده است. این روز ها که فضای مجازی بسیار پر مخاطب شده است، شاخ های مجازی بیش از پیش فعال می باشند. کم تر کسی است، که در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام حضور داشته باشد، اما این پسر جوان پر حاشیه را نشناسد.

ساشا که در پیج اینستاگرام خود عکس های بسیاری را از زندگی خود منتشر می کند. در پی اثبات آن است، که از ثروت و قدرت بسیاری برخوردار می باشد. این پسر جوان و پر جنجال ایرانی، با انتشار عکس، ویدیو و یا لایو های مستهجن به دنبال جذب جوان امروز است. به شکلی که در لایو ها و یا ویدیو های منتشر شده از او رفتار های نا پسند و غیر اخلاقی بسیاری موجود می باشد. او در میان جوان ها و نوجوان های ایرانی نفوذ و محبوبیت بسیاری دارد. به شکلی که اغلب مخاطب های او در سنین پایین می باشند.

برای اشنایی هر چه بیش تر با این جوان ایرانی پر مخاطب و دردسر ساز، بهتر است، که این مقاله را دنبال کنید. در این مقاله به معرفی این شاخ مجازی پرداخته و جدید ترین اخبار راجب او را منتشر خواهیم کرد. در حال حاضر خبر های کذب بسیاری در مورد بازداشت او موجود می باشد، که صحیح ترین آن را در این بخش به صورت کامل توضیح می دهیم.

ساشا سبحانی کیست

ساشا سبحانی کیست؟

در ابتدای این مقاله به معرفی این پسر جوان ایرانی می پردازیم، تا با زندگی شخصی او کمی بیش تر آشنا شوید. ساشا سبحانی پسر یکی از دولت مردان ایران است، که در سال های ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد فعال بوده است. احمد سبحانی که نام پدر او می باشد، یکی از افراد نزدیک به رییس جمهور بوده است. عکس ها و تصاویر بسیاری از ساشا موجود می باشد، که در کنار مقام های بزرگ کشور حضور دارد. در این عکس ها می توان ساشا را به تنهایی و یا در کنار پدرش دید، که در کنار افراد تراز اول حکومت ایستاده است. این امر حاکی از این است، که پسر ارتباط هایی زیادی در دولت و حکومت داشته است.

بسیاری دلیل ثروت بی حد و حصر این پسر جوان را ارتباط های پدرش می دانند. چرا که پدر او تنها در دو دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد، سفیر کشور ونزوئلا بوده است. سفیر بودن در کشوری ان هم به آن اندازه فقیر و در کنار ثروتی بسیار هنگفت، مواردی هستند، که با یک دیگر تفاوت بسیاری دارند. این مورد باعث شده است، تا بسیاری به او و خانواده اش بد گمان شوند. ساشا خود در تهران متولد شده است و تا دوره جوانی و زمانی که پدرش به دولت برود، ساکن ایران بود. اما بعد از حضور پدرش در پست و مقام ویژه سفارت، به خارج از کشور منتقل شد.

به دلیل ثروت بسیار و ارتباط هایی که در کشور دارد، او را به آقا زاده می شناسند. چرا که بسیاری معتقدند، که او از ثروت دزدیده شده مردم استفاده می کند. این پسر جوان در سال ۱۳۶۷ هجری شسی متولد شده است. به شکلی که این روز ها در سن سی و سه سالگی به سر می برد. این پسر جوان و خوش تیپ ایرانی، که شایعه های بسیاری را ساخته است؛ تا مدرک لیسانس تحصیل کرده است.

ساشا سبحانی و پدرش

یکی از سوال هایی که بسیار ذهن دنبال کننده های این سلبریتی را به خود درگیر کرده است، ارتباط او با پدرش می باشد. این طور که پیدا است، این مرد جوان دور از خانواده خود زندگی می کند. بر اساس ادعا های خود محمد ساشا، خانواده به خصوص پدرش از او دور زندگی می کنند. بعد از ان که پدر به عنوان سفیر راهی کشور ونزوئلا شد، خانواده خود را نیز برد. این مهاجرت پوئن های مثبت بسیاری را برای این مرد و خانواده او داشت.

ساشا و دیگر اعضای خانواده احمد سبحانی ایران را ترک کرده و به کشور ونزوئلا رفتند. این مهاجرت برای ساشا سبحانی موقعیت های خوبی را در زندگی به وجود اورد. ساشا که در ان روز ها به تازگی دبیرستان خود را تمام کرده بود و علاقه ای به درس خواندن نداشت. در رشته مدیریت بازرگانی در کشور ونزوئلا مشغول به تحصیل شد. به شکلی که او در بهترین دانشگاه آن که یو سی ای بی نام دارد، این رشته را تحصیل کرد. مدرک تحصیلی او همین لیسانسی است، که در کشور ونزوئلا گرفته است.

بعد از سفارت در کشور ونزوئلا، پدر ساشا به کشور مکزیک منتقل شد. ساشا و خواهرش ادامه زندگی خود را در کشور های امریکای جنوبی دنبال کردند. ساشا تنها یک خواهر دارد، که نام او فائزه می باشد. هیچ گونه اطلاعی از زندگی خواهر او در دست نمی باشد و کاملا از فضای رسانه ای به دور می باشد.

ساشا سبحانی و پدرش

این سلبریتی هم اکنون ساکن کدام کشور است؟

اطلاع درستی از محل زندگی این پسر جوان ایرانی در دست نمی باشد. چرا که بسیاری معتقدند او به دلیل فرار از پلیس اینترپل محل اقامت خود را مشخص نمی کند. بعد از آن که ساشا به کشور های آمریکای جنوبی وارد شد، با ثروت انبوه پدر خود دست به عیاشی زد. این پسر که از ان زمان به بعد مسیر دیگری را برای زندگی خود مشخص کرده است، تا به حال هیچ زمان از خانواده خود سخن نگفته است. اما این طور که پیدا است، خانواده او نیز در آمریکا ساکن می باشند و به ایران برنگشتند.

این پسر جوان تا به حال به کشور های بسیاری سفر کرده است و برای مدتی در ان جا ساکن شده است. برای مثال سال گذشته برای مدتی در کشور اسپانیا و همراه با پویان مختاری بود. اما محل اقامت اصلی او، کشور آمریکا می باشد. این پسر جوان ایرانی در اصل محمد رضا سبحانی می باشد، اما مدت بسیاری است، که نام خود را تغییر داده است. او که به صورت واقعی ژن خوب و آقا زاده را نشان داده است، از ارتباط های پدرش استفاده های بسیاری تا به حال کرده است.

پدر او یکی از افراد با نفوذ در دولت بوده است. به شکلی که در دوران ریاست جمهوری خاتمی نیز از تراز اول های مملکت به حساب می امد. احمد سبحانی در دوران ریاست جمهوری خاتمی مدیر کل دفتر امور خارجه ایران در آمریکا مرکزی بود. در دورانی نیز در امور خارجه کشور های آسیای غربی مشغول به فعالیت بود. با روی کار امدن محمود احمدی نژاد نیز توانست بیش از پیش بر قدرت خود بیافزاید. به صورتی که به معاونت وزارت امور خارجه اروپا منتقل شد. بر اساس اخرین ادعای این جوان، او در حال حاضر ساکن کشور دبی می باشد.

حواشی ساشا سبحانی چه بوده است؟

ساشا سبحانی یکی از آقا زاده هایی است، که بیش از بقیه توانسته است، که نگاه مردم را به سمت خود جلب کند. این پسر ثروت مند و پر نفوذ به یک باره و با نشر خبر هایی از او به فکر نشان دادن چهره واقعی خود افتاد. چرا که اگر عکس های او را در قبل از برملا شدن فساد هایش مشاهده کنید. تصویر هایی از او موجود است، که به کربلا، سوره و مکه سفر زیارتی داشته است. در کنار نیز عکس هایی از او موجود می باشد، که با دولت مردان پر نفوذ و مهم کشور در ارتباط بوده است. همه این تصاویر که تا قبل از افشای فساد های او منتشر شده بود، باعث شد تا با انتشار خبر های عجیب و متاقض، جنجال های بسیاری به پا شود.

اولین خبری که بسیار همه را شگفت زده کرد و شاید اولین اتفاقی بود، که گند کاری های او را نشان می داد، خبر پارتی شبانه ساشا بود. این طور که شواهد و مدارک بیان می کنند، در یکی از پارتی های شبانه که توسط ساشا برگزار شده بود، فردی به قتل رسیده بود. این خبر باعث شد تا مردم به فرزندان دولت مردان به چشم دیگری نگاه کنند. در عین حال نیز توجه شان به سمت و سوی زندگی این افراد جلب شود. البته این قتل برای ساشا تنها آغاز شهرتی بود، که تا قبل از آن بی خبر بود. تنها بعد از مدت زمان کوتاهی از خبر این قتل، خبر دیگری نگاه ها را به سمت این جوان جلب کرد. فیلمی از ساشا منتشر شده بود، که در کنار یک دختر نیمه برهنه بود.

این پسر جوان که در حال حاضر تبدیل به یک شاخ مجازی شده است، تمام این اتهام ها را در ان زمان رد کرد. چرا که در آن دوران به ایران سفر می کرد و توسط پلیس فتا چند باری باز خواست شده بود. اما زمانی که مزه این شهرت را چشید و آن را لذت بخش دانست، دیگر به کشور خود بازنگشت. این خبر ها و حاشیه ها باعث شد تا ساشا شهرت را تجربه کند.

لایو این آقا زاده چگونه می باشد؟

بعد از ان که ساشا توانست با نشان داده شدن بخشی از زندگی اش به صورت اتفاقی توجه دیگران را جلب کند. خود نیز به این فکر افتاد که به صورت سازمان شده و با برنامه زندگی خود و ثروتش را در دید عموم بگذارد. این تصمیم باعث به وجود آمدن لایو های شبانه او شد. در این لایو ها ساشا تا می توانست زندگی لاکچری خود را نشان می داد. به شکلی که در این لایو ها مهمانی ها و پارتی های بزرگ برگزار می کرد و ثروت خود را نشان می داد. این لایو ها که در ان ها تصاویر غیر اخلاقی بسیاری دیده می شد، توجه جوان ها را به سمت خود جذب کرد.

بعد از ان که ساشا توانست با نشان دادن بخشی از زندگی و ثروت خود، فالور های بسیاری را در اینستاگرام جذب کند. تصمیم گرفت تا با افزودن بخش دیگری به آن سرعت جذب فالور هایش را بالا ببرد. به صورتی که در تمام ویدیو ها و یا لایو های موجود در پیج و صفحه اینستاگرام خود، از دختران زیبا چهره و خوش اندام استفاده می کرد. این ویدیو ها دارای تصاویر اروتیک و مستهجنی بود، که تنها برای جذب فالور انجام می شد. به شکلی که او در تمام عکس های خود نیز از این دختر ها استفاده می کرد، تا بر جذابیت پیج خود بیافزاید.

در آن دوران بود، که این پسر سفیر ایرانی به صورت حقیقی تبدیل به یک شاخ مجازی شد. تمام صفحات اینستاگرام از عکس های این پسر و لایو های جنجالی او پر شده بود. به شکلی که هر روز با انجام کار های غیر اخلاقی جدید و نمایش رفتار های زشت و زننده بیش تر به حاشیه های خود می افزود. این حاشیه ها به نوعی برای این پسر جوان تبدیل به راهی برای کسب بیش تر فالور شده بود. او نه تنها از این حاشیه ها و جنجال ها فرار نمی کرد، بلکه خود به آن ها دامن می زد. البته این حواشی او را به هدفش اش که کسب شهرت بود، رساند.

حواشی ساشا سبحانی

رابطه ساشا سبحانی و تتلو چگونه است؟

یکی دیگر از حاشیه ها و جنجال های او مربوط به خواننده مشهور ایرانی، امیر تتلو مدیر سایت تتل بت می شود. ساشا که این روز ها به یکی از سلبریتی های پر مخاطب ایرانی تبدیل شده است. در فضای اینستاگرام و سوشال مدیا، با دیگر سلبریتی ها و یا شاخ های مجازی در ارتباط می باشد. یکی از حاشیه ها و جنجال های بین این سلبریتی های مجازی، خلاصه در کل کل های بین آن ها می شود. به شکلی که هر از گاهی شاهد دعوا بین آن ها می باشیم. این افراد از این طریق تنها به جذب فالور می پردازند. چرا که اغلب ارتباط خاصی با یک دیگر ندارند و یا بعد از مدتی با یک دیگر کاملا خوب رفتار می کنند. اما بعضی اوقات شرایط به شکلی است، که برای نشان دادن خود، نیاز به دعوا های ساختگی دارند.

تتلو و ساشا سبحانی نیز از این قضیه دور نمی باشند. آن ها نیز که هر کدام در کشور های مجزایی زندگی می کنند و خط فکری متفاوتی دارند، این دعوا ها و بحث های ساختگی را ایجاد کرده اند. هر کدام دیگری را چیپ و بی ارزش می خواند و مورد تحقیر قرار می دهد. چندی پیش دعوا و بحث تازه ای در میان ان ها در گرفت، که جنجال بسیاری در فضای مجازی ایجاد کرد. البته این بحث ها و جنجال ها تنها بین این دو نفر نمی باشد. بلکه یکی دیگر از هرم های اصلی این جنجال ها، پویان مختاری می باشد. پویان نیزمانند این دو، دائما درگیر بحث و دعوا با دیگران می باشد.

یکی از قسمت های مهم دعوا ساختگی و بحث های الکی این دو سلبریتی، خوانندگی است. چرا که امیر تتلو هیچ کدام از این سلبریتی های جدید و تازه وارد را خواننده نمی داند. تتلو که در یکی از لایو هایش ساشا را مورد تمسخر نشان می دهد. او را از هر گونه توان مندی و هنر خوانندگی و موسیقی عاری می داند. به شکلی که این لایو خشم بسیاری از طرف دار های ساشا را برانگیخت. ساشا نیز در جواب آن مثل همیشه ثروتش را به رخ کشید.

ساشا سبحانی و بهاره رهنما

یکی از جدید ترین جنجال ها و حاشیه های فضای مجازی، بحثی است، که میان بهاره رهنما و ساشا سبحانی در گرفته است. در این ماجرا بحث ها و رفتار های ناشایسته بسیاری رخ داد. به شکلی که فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام برای مدت طولانی درگیر آن بود. بهاره رهنما از بعد از طلاق خود و ازدواج دومش در فضای مجازی بسیار فعال شده است. او خود به تنهایی یکی از حاشیه ساز های فضای اینستاگرام به حساب می آید. حال این فرد پر حاشیه با ساشا سبحانی رو به رو شده است و این جنجال بسیار جدی است.

اجرای این بحث در ابتدا به بازیگر مشهور سینما، شیلا خداداد بر می گردد. شیلا خداداد چندی پیش در یک استوری ساشا را مورد تحقیر و تمسخر قرار داد. به شکلی که او را تنها یک آقا زاده بی مصرف دانست، که با پول دزدیده شده از مردم زندگی می کند. شیلا خداداد مردم را به خاطر حمایت و دنبال کردن چنین فردی که سراسر فساد می باشد، معاخذه کرد. این استوری از نظر بسیاری پنهان نماند و با واکنشی سریع و تند رو به رو شد. ساشا که این تحقیر و تمسخر را بسیار درد آور دید، سریعا به ان پاسخ داد. به شکلی که شیلا خداداد را با الفاظ زشت تحقیر کرد و سپس در استوری گفت که اگر پول ندارید، بروید و بمیرید. این حرف ساشا که با عصبانیت بیان شد، بسیاری ناراحت کرد.

به صورتی که ساشا بعد از این استوری از مردم ایران عذر خواهی کرد. او حرف خود را تصحیح کرد و گفت که منظور او این بوده است، که در کار و زندگی یک دیگر دخالت نکنیم. بلکه تلاش کنیم تا به ثروت دست پیدا کنیم. بلافاصله بعد از این خبر ها بهاره رهنما وارد ماجرا شد. به شکلی که در پیج خود و با استوری از شیلا خداداد حمایت کرد. این اتفاق باعث شد تا خشم ساشا باری دیگر برانگیخته شود. ساشا در جواب رفتار او، ازدواج های مکرر او را مورد تمسخر قرار داد.

ساشا سبحانی و بهاره رهنما

دانلود آهنگ این سلبریتی پر مخاطب چگونه است؟

ساشا سبحانی در کنار فعالیت ها و بیزینس هایی که دارد، به تولید موزیک نیز مشغول است. اغلب طرف دار های او موزیک هایش را گوش می کنند و یا با ان ها دابسمش درست می کنند. این آقا زاده مشهور و پر مخاطب تنها موزیک های شاد تولید می کند. به شکلی که اغلب می توان از موزیک های او در پارتی ها و مهمانی ها بهره گرفت. این پسر جوان و ثروت مند ایرانی، به دلیل ثروتی که دارد؛ در اغلب کار ها خود را سنجیده است.

البته خوانندگی و تولید موزیک یکی از کار هایی است، که اغلب سلبریتی ها به ان مشغول هستند. به شکلی که علاوه بر این پسر سفیر، افرادی هم چون پویان مختاری نیز به این کار مشغول هستند. البته ادعای امیر تتلو راجب عدم توان مندی ساشا در خوانندگی بی دلیل نیست. چرا که اگر موزیک های این سلبریتی را گوش دهید، متوجه می شوید که استعدادی برای این کار ندارد. در اغلب موارد نیز این سلبریتی ها تنها با دستگاه صدای خود را درست می کنند. این مورد به شکلی واضح در موزیک های آن ها مشهود می باشد. چرا که اغلب صدایی که خود خواننده در حالت عادی دارد، با صدای اصلی او متفاوت است.

برای دانلود موزیک های این پسر سفیر ایرانی می توان از روش هایی که در زیر گفته شده است، بهره بگیرید :

  • پیج اینستاگرام ساشا سبحانی دارای موزیک ویدیو های او است.
  • کانال تلگرامی ساشا نیز موزیک و موزیک ویدیو آن را قرار می دهد.
  • فن پیج های موجود برای او
  • کانال ساشا در یوتیوب
  • آپارات نیز این موزیک ها را ارائه می کند.
  • کانال های تلگرامی فن های او نیز امکان دانلود را قرار می دهند.

شغل ساشا سبحانی چیست؟

یکی از سوال هایی که ذهن بسیاری از مخاطب های ساشا سبحانی را به خود درگیر کرده است، شغل او می باشد. این طور که مشهود می باشد، او شغل خاصی ندارد. به شکلی که تنها دارد از ثروتی که پدرش برای او به دست اورده است، زندگی خود را می گذارند. اما این سلبریتی پر مخاطب این ادعا ها و مدارک را رد کرده است. به شکلی که بر اساس گفته های او، از سن ۱۵ سالگی از پدر خود پولی دریافت نکرده است. او ادعا کرده است، که از دوران نوجوانی خود به تنهایی به کسب و کار پرداخته است. ساشا شغل و پیشه خود را بیزینس می داند، اما درباره نوع ان بیش تر توضیح نداده است.

یکی دیگر از راه های کسب درآمد این فرد که شغل وی به حساب می اید، سایت بت و شرط بندی او است. این سایت نیز یکی از منابع مهم کسب درامد ساشا می باشد. البته او این سایت را یک راه بخشیدن ثروت خود به مردم ایران می داند. به شکلی در اظهارات خود گفته است، که پول بسیاری از این سایت برای او به دست نمی اید. بلکه ثروت او تنها از طریق بیزینس هایی است، که خود هدایت می کند.

یکی از ادعا هایی که ساشا راجب شیوه کسب درامد خود کرده است، ترجمه می باشد. این طور که این پسر ایرانی اظهار کرده است، از ۱۵ سالگی به زبان اسپانیایی مسلط بوده است. در نتیجه در سفارت به ترجمه می پرداخته و به نوعی مترجم به حساب می امده است. او ادعا کرده است، که برای هر روز در ان دوران ۵۰ دلار دریافت می کرده است. بر طبق گفته های خود او، این اولین شغلی بوده است، که او به ان مشغول بوده است. این سلبریتی مشهور ادعا کرده است، که در سن بیست و دو سالگی در یک شرکت خصوصی کار می کرده است.

ثروت ساشا سبحانی

ثروت ساشا سبحانی چقدر است؟

شاید یکی از جذاب ترین بخش های این مقاله متوجه شدن، ثروت این سلبریتی مشهور باشد. در نتیجه توصیه می کنم، تا این مقاله را دنبال کنید و جواب سوال خود را بگیرید. بر اساس تحقیق ها و بررسی های انجام شده، ساشا دارای ثروت بسیاری می باشد. اما این ثروت بسیار تماما مخصوص به پدر او می باشد. درست است، که ساشا مدعی آن است، که این ثروت نتیجه تلاش های خود او است. اما مطمئنا بخش مهمی از این ثروت از طریق پدر او تامین شده است. به شکلی که پدر او با حمایت ها و رانت هایی که در دست داشته، باعث شده است تا بیزینس او رشد کند.

البته ساشا نیز از راه های مختلفی کسب درآمد می کند. اما او از ابتدای کودکی زیر چتر حمایتی پدر خود بوده است. به شکلی که این پسر جوان ایرانی ثروت بسیاری را از طریق پدر خود و رابطه های او کسب کرده است. برای مثال همین بیزینس هایی که او از ان ها سخن می گوید، با حمایت های پدرش، احمد سبحانی انجام شده است. اگر در نوجوانی توانسته است، که در سفارت مشغول به کار شود، به دلیل استعداد و توان مندی او نبوده است. بلکه پدرش نقش مهمی در پیشرفت و رشد او داشته است. در نتیجه تاثیر پدر او را در این میان نمی توان نادیده گرفت.

البته راه هایی نیز بوده است، که ساشا از طریق ان ها کسب درامد کرده است و آن تنها با تلاش خود بوده است. یکی از این کار هایی که از طریق آن به کسب درامد پرداخته است، سایت بت می باشد. سایت های بت و شرط بندی که این جوان در دست دارد و اداره می کند، ثروت بسیاری را برای او به ارمغان آورده اند. بخش دیگری از ثروت خود ساخته او نیز تبلیغ هایی است، که در پیج خود انجام می دهد. البته که سر منشا این شهرت و طرفدار ها نیز پول پدر او می باشد.

همسر ساشا سبحانی کیست؟

شایعه های بسیاری درباره این پسر جوان ثروت مند و سلبریتی محبوب موجود است. به شکلی که تا به حال افراد بسیاری به عنوان همسر او انتخاب شده اند. البته که این سلبریتی ها و یا همان شاخ های مجازی واقعیت زندگی خود را نشان نمی دهند. بلکه آن چه که دل پسند مخاطب باشد، را به او نمایش می دهند. به همین خاطر نمی توان از واقعیت و حقیقت اتفاقات زندگی ان ها با خبر شد. چرا که پرده های بسیاری برای پوشاندن واقعیت دارند، که از ان ها بهره می گیرند.

ساشا سبحانی بار ها در مصاحبه ها، لایو ها و استوری های خود موضوع ازدواجش را رد کرده است. اما تحقیق ها و بررسی های به عمل آمده، نشان از ارتباط های طولانی مدت او می دهد. این پسر سفیر که زندگی خود را در هاله ای از ابهام گذاشته است، ذهن بسیاری از مخاطب های خود را مشغول کرده است. عکس ها و تصویر های بسیاری از او با دختر های مختلف مو جود می باشد. اما نمی توان به صورت قطعی از این که ان ها همسر او هستند یا نه مطمئن شد.

تا به حال ویدیو و یا تصویر هایی پیدا شده است، که نشان از رابطه طولانی مدت او با یک دختر داده است. اما این شایعه ها و یا اخبار از سمت خود ساشا با قاطعیت رد شده است. چرا که او با نمایش زندگی لاکچری و دختران زیبا اندامی که در اطرافش هستند، نشانی از تعهد را به نمایش نمی گذارد. در عین حال مطمئنا زنی نمی تواند این رفتار های همسرش را تحمل کند. به همین دلیل این شایعه به صورت نسبتا قطعی رد می شود. ساشا تا به حال در زندگی اش با دختر های زیادی رابطه داشته است و بسیاری برای ثروت او خواهان رابطه با وی می باشند.

ساشا سبحانی دستگیر شد

ساشا سبحانی دستگیر شد

یکی از خبر های شوکه کننده ای که مدتی پیش تمام رسانه ها را به خود درگیر کرد، دستگیری ساشا سبحانی بود. ساشا که ساکن کشور اسپانیا بود و در این کشور اقامت داشت. مدت بسیار زیادی بود، که توسط پلیس اینترپل در حال تعقیب بود. چرا که پلیس اینترپل به دلیل اتهام ها و پرونده های پر باری که این پسر سفیر ایران داشت، در پی یافتن او بود. این بار اینترپل توانست ساشا را در کشور اسپانیا و در خانه خودش دستگیر کند. این خبر مانند بمب در فضای رسانه ای ایران پیچید.

این خبر عجیب و شوکه کننده به قدری رسانه ها را به سمت و سوی خود جذب کرد، که روزنامه اسپانیا نیز برای ان تیتر زد. به شکلی که در یکی از روزنامه های مطرح و پر مخاطب اسپانیا، خبر دستگیری یک سلبریتی ایرانی منتشر شد. البته در این روزنامه به صورت کامل از اتهام ها و پرونده های او صحبت نشده بود. اما دلیل اصلی دستگیری این پسر سفیر ایران، پول شویی و قاچاق انسان بود. این خبر بیش از همه دوست داران و طرف دار های این سلبریتی و شاخ مجازی را متعجب کرد. چرا که اتهام های وارد شده بر سلبریتی خود را نمی توانستند بپذیرند.

بلافاصله در اینستاگرام و فضای مجازی پر شد از مصاحبه ای کوتاه که با ساشا صورت گرفته بود. این سلبریتی ایرانی که در مادرید دستگیر شده بود، خود را از هر گونه جرمی مبرا دانست. سپس افزود، که تحت هیچ شرایطی به کشورش، ایران بر نمی گردد. او اضافه کرد، که وکیل او در تلاش برای عدم دیپورت او به تهران است. با تلاش های بسیار وکیل این سلبریتی و یا شاخ مجازی، این انسان فاسد به کشور ترکیه فرستاده و منتقل شد.

سوالات متداول

ساشا سبحانی متولد چه سالی است؟

ساشا سبحانی متولد سال ۱۳۶۷ هجری شمسی است.

شغل ساشا در دوران نوجوانی چه بوده است؟

ساشا در دوره نوجوانی به عنوان مترجم اسپانیایی در سفارت ایران فعال بود.

پدر ساشا سبحانی چه نام دارد؟

پدر ساشا سبحانی، احمد سبحانی نام دارد.

پلیس اینترپل به خاطر چه اتهام هایی ساشا را به ترکیه دیپورت کرد؟

اتهام هایی که توسط اینترپل به ساشا سبحانی وارد شد، قاچاق انسان و پول شویی بود.

دیدگاهتان را بنویسید