بیوگرافی پوریا یلی و همسرش + مشخصات قد و وزن این بازیکن

پوریا یلی یکی از والیبالیست های ایرانی می باشد که امروزه به دلیل بازی خوبش مورد توجه خیلی از مردم ایران قرار گرفته است.

پوریا یلی کیست؟

پوریا یلی کیست؟

در بیوگرافی این بازیکن آمده است که او یکی از والیبالیست های مشهور در لیگ والیبال ایران است که برای تیم پیکان و تیم ملی والیبال مردان ایران بازی می‌ کند. حال برای برخی از افراد سوالی که به وجود می آید این است که پوریا یلی چند سال دارد؟ در رابطه با سن پوریا می توان بیان کرد که او متولد یک بهمن سال ۱۳۷۷ در شهر قوچان می باشد. وزن او ۸۱ کیلو گرم و قد پوریا ۲/۰۹ سانتی متر است. با مراجعه به ویکی پدیا پوریا می توانید اطلاعات جالبی را در رابطه با او بدست آورید.

آدرس پیج اینستاگرام پوریا یلی چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌ های محبوبی است که امروزه خیلی از مردم در آن به صورت گسترده ای فعالیت می‌ کنند. حال باید افزود که این روز ها پوریا یلی اینستا را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است. حال اگر تمایل به پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام پوریا را دارید، پیشنهاد می کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید.

عکس های پوریا یلی را در کجا ببینیم؟

پوریا یکی از بهترین بازیکنان والیبال می باشد که مخاطبان زیادی نیز دارد. به همین دلیل خیلی از آن ها تمایل به مشاهده عکس پوریا یلی را دارند. در این باره باید بگوییم که اگر به اینستگرام این والیبالیست مراجعه نمایید، می‌ توانید عکس‌ های متعددی از او را مشاهده کنید. هم چنین علاوه بر اینستاگرام اگر به گوگل مراجعه کنید هم می‌ توانید عکس‌ های مختلفی از او را مانند ماشین پوریا را به راحتی جستجو کنید. هم چنین در گوگل علاوه بر عکس می توانید اطلاعاتی در رابطه با پوریا و همسرش، ارتفاع اسپک پوریا و یا حتی صابر کاظمی را بدست آورید و یا به مشاهده قسمت هایی از پوریا در برنامه وقتشه و هم چنین پوریا در خندوانه بپردازید.

این والیبالیست هم اکنون بازی می کند؟

این والیبالیست هم اکنون بازی می کند؟

پوریا در حال حاضر برای تیم معروف پیکان بازی می کند.

درآمد این والیبالیست بالاست؟

بیان شده است که او از والیبالیست های گران قیمت است، البته در رابطه با درآمد این والیبالیست معروف اطلاعات دقیقی در اینترنت موجود نمی باشد.

پوریا یلی در کدام تیم است؟

او توانسته جایگاه خوبی را در والیبال از آن خود کند و هم اکنون برای تیم پیکان بازی می کند.

پوریا یلی چرا به تیم ملی دعوت نشد؟

تیم ملی والیبال ایران اردوی خود را با دعوت از چندین بازیکن آغاز کرد، البته از پوریا دعوت نشد. در مصاحبه پوریا که مدتی قبل با او انجام شده بود، پوریا در رابطه با علت عدم حضورش صحبت کرده است.

سوالات متداول

  1. پوریا یلی کیست؟

    او یکی از والیبالیست های مشهور است.

  2. چگونه می توان عکس های پوریا را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های او می توانید به گوگل مراجعه کنید.

  3. او متولد چه سالی است؟

    متولد یک بهمن ۱۳۷۷ است.

  4. قد پوریا چند سانتی متر است؟

    قد او ۲/۰۹ سانتی متر است.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید