بازی های کریپتویی رایگان که به عنوان پاداش به شما ارز می دهند

اگر شما نیز جزء دسته گیمر ها باشید، قطعا مشاهده کرده اید که افراد بسیاری وجود دارند که از طریق بازی کردن به کسب درآمد می پردازند. اما در بین این افراد نیز مشاهده می شود که برخی در این زمینه حرفه ای نبوده و بدون داشتن اطلاعات خیلی زیاد در این زمینه قصد دارند از گیم به کسب درآمد بپردازند. در این مقاله قصد داریم به صورت کاملا اختصاصی درمورد بازی های کریپتویی (از جمله بازی های پولساز) که مخصوص افرادی می باشد که به صورت غیر حرفه ای از طریق گیمینگ قصد کسب درآمد دارند بپردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بازی های کریپتویی چگونه است؟

بازی های کریپتویی چگونه است؟

اگر برای شما نیز سوال پیش می آید که بازی های کریپتویی چیست و چگونه می تواند برای ما به کسب درآمد بپردازد، در این قسمت به این موضوع به صورت اختصاصی می پردازیم. در ابتدا با یک مثال شروع می کنیم. زمانی که شما وارد یک بازی می شوید، باید مراحل بسیاری را در این بازی طی کنید. حال این بین برای این که بتوانید به مراحل بالا تر بروید و یا به خرید امکانات دد درون بازی بپردازید از انواع پول ها و یا الماس هایی که درون بازی هستند استفاده می کنید‌.

در بازی هایی که کسب درآمد در آن ها معنایی نداشته و تنها برای سرگرمی انجام می شود، این موارد دیده می شود. اما در بازی های کریپتویی، شما برای این که بخواهید امکاناتی را برای خود داشته باشید باید رمز ارزها این امکانات را خریداری کنید و در آخر نیز پاداشی که با شما ارائه می شود به صورت ارز های دیجیتال می باشد. به همین دلیل است که این دسته از بازی ها طرفداران بسیاری را برای خودت دارد و تقریبا تعداد زیادی از افراد وجود دارند که علاقه بسیار زیادی به بازی در این دسته از گیم ها دارند.

بهترین بازی های کریپتویی ۲۰۲۲ کدامند؟

حال که تا به این قسمت با این بازی ها آشنا شدید و فهمیدید کا به صورت کلی بازی های درآمد زا به صورت رمز ارزی چه بازی هایی می باشند، در این قسمت ما قصد داریم شما را به معرفی بازی های کریپتویی دعوت کنیم. در این جا ما تعدادی از بهترین بازی های کریپتویی برای شما آماده کرده ایم که می توانید با نصب کردن آن ها از همین الان برای کسب درآمد دلاری خود اقدام کنید.

کریپتو کیتیز

بازی کریپتو کیتیز یکی از بهترین بازی های کریپتویی می باشد که جزء اولین ها است. این بازی فضایی بسیار ساده دارد. شما در این بازی گربه ها را بزرگ کرده، با ترکیب آن ها نژاد های جدیدی را به وجود آورده و هم چنین بسیاری از موارد درمورد گربه ها را انجام می دهید و سپس با رمز ارزی که در اختیار دارید به خرید و فروش این گربه ها می پردازید. رمز ارزی که در این برنامه از آن ها استفاده می کنید اتر است و بلاک چینی که بر پایه این بازی قرار دارد اتریوم می باشد. شاید از نظر شما این بازی ساده باشد اما بسیار اعتیاد آور است.

سَند باکس

بازی سند باکس نیز دومین بازی ای می باشد که جزء بهترین ها در این زمینه است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این بازی ابتدا تنها بر روی تلفن همراه بود و هیچ گونه نزدیکی ای با دسته بازی های درآمد زایی نداشت. پس از این که وارد دنیای بازی های کریپتویی و NFT شد، تبدیل به یک بازی بسیار جذاب شد. بلاک چین این بازی بر پایه اتریوم است ‌و در داخل بازی نیز دو توکن اصلی به نام sand و land وجود دارد. شما در این بازی شما اکوسیستم مخصوص خود را طراحی کرده و سپس توسط رمز ارز ها این اکوسیستم را به فروش می رسانید.

گادز آنچیند

این دسته از بازی ها که گادز آنچیند در آن ها قرار می گیرد یکی از بهترین ها می باشد زیرا برای شروع بازی نیازی به خرج کردن نیست و بازی به صورت نفر به نفر رو به جلو حرکت می کند. اما اگر برای شما سوال است که چگونه این بازی را انجام دهیم، باید بگوییم که شما ابتدا باید وارد فضای این بازی شده و سپس در این بازی مالکیت کارتی را گرفته و پس از آن با قیمتی بالاتر آن کارت بفروشید. در این بازی نیز تعدادی کارت وجود دارد که بسیار کمیاب می باشد که با بدست آوردن و فروش آن ها می توانید سود بسیار خوبی را داشته باشید.

چگونه از بازی های کریپتویی کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از بازی های کریپتویی بدون سرمایه اولیه و با سرمابه اولیه می باشد. حال برای شما بت صورت اختصاصی توضیح می دهیم. در عنوان های قبلی ما دو دسته بازی را به شما معرفی کردیم. بازی هایی که نیازمند هزینه ورودی می باشند و بازی هایی که هزینه ورودی ای از شما دریافت نمی کنند. دسته بازی هایی که هزینه ورودی از شما دریافت می کنند نیازمند سرمایه اولیه می باشند تا بتوانند برای شما به کسب درآمد بپردازند. اما دسته بازی هایی که هزینه ورودی از شما دریافت نمی کنند، نیازمندی به سرما اولیه نداشته و با گیمینگ در این بازی ها شما به راحتی به کسب درآمد می پردازید.

جوایز بازی های کریپتویی چیست؟

جوایز بازی های کریپتویی چیست؟

اگر برای شما سوال پیش آمده است که جوایز این دسته از بازی ها چیست و جگونه می توان با این جوایز درآمد کسب کرد، باید بگوییم که تمامی این جایزه ها به صورت رمز ارز ها می باشند. یعنی شما قبل از این که وارد فضای بازی شوید باید برای خود یک کیف پول دیجیتال داشته باشید تا بتوانید علاوه بر این که به خرید و فروش در بازی بپردازید، جوایز خود را نیز از طریق کیف پول دیجیتال خود دریافت کنید. این جایزه ها درواقع همان درآمدی هستند که شما با بازی در این دسته از بازی ها برای خود کسب می کنید. البته که باید گفت جوایز بخشی از درآمد است و کسب درآمد اصلی در داخل بازی صورت می گیرد.

بازی های کریپتویی چه شرایطی دارند؟

انجام هر بازی ای، چه کریپتویی و چه غیر آن، نیازمند داشتن شرایط متفاوت می باشد که قطعا افرادی که در زمینه گیمینگ فعالیت دارند از این موضوع باخبر هستند. برای این که بخواهیم شرایط بازی های کریپتویی را بدانیم، در ابتدا باید بازی مورد نظر خود را انتخاب کنیم زیرا هر بازی تقریبا ارای شرایط متفاوت می باشد. پس از این که بازی را انتخاب کرده و شرایط آن را براورده کردید به سراغ انجام بازی بروید‌. البته دسته از شرایط برای انجام این بازی ها وجود دارد که به صورت کلی است و آن اطلاع از رمز ارز ها و نحوه استفاده کردن از آن ها می باشد.

آیا بازی های کریپتویی نیاز به سرمایه اولیه دارند؟

آیا بازی های کریپتویی نیاز به سرمایه اولیه دارند؟

همان طور که اشاره کردیم، برخی از بازی ها داری سرمایه اولیه و برخی بدون سرما اولیه می باشند. بازی هایی که دارای سرما اولیه هستند معمولا کمی هزینه های بالایی را برای شما به همراه دارند اما در آخر درآمد بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آوردند به طوری که شما می توانید به راحتی در آن ها به سرمایه گذاری بپردازید. دسته بازی هایی که نیازمند سرمابه اولیه نیستند نیز تعداد دانلود بسیاری را برای خود اختصاص می دهند زیرا افراد بیشتر به این دسته از بازی ها برای انجام آن ها اعتماد می کنند تا آن هایی که از شما هزینه ورودی می گیرد.

برای دریافت پاداش بازی های کریپتویی باید چه کار کنیم؟

همان طور که گفتیم این بازی ها دارای جایزه می باشد و به شما پاداش های بسیاری را ارائه می‌ کند. حال اگر برای شما سوال پیش می آید که چگونه این‌ پاداش ها را دریافت کنید، باید بگوییم که شما ابتدا باید دارای یک‌ کیف پول دیجیتال باشید. در واقعا این کیف پول دیجیتال است که می تواند پاداش های شما را دریافت کند و در واقع جایی است که تمامی رمز ارز های شما در آن قرار دارد.

کدام بازی های کریپتویی بیت کوین پاداش می دهند؟

برخی از بازی های کریپتویی می باشند که به شما به صورت بیت کوین پاداش ارائه می دهند‌. این دسته از بازی ها البته نسبت به آن هایی که با اتر انجام می شود تعداد کمتری دارند زیرا قیمت بیت کوین از تمامی رمز ارز ها بالاتر می باشد. بازی هایی مانند Bitcoin Solitaire و Bitcoin Bounce همان طور که از نامشان پیداست دو بازی ای می باشند که به صورت بیت کوین به شما پاداش ارائه می دهند. می توانید تمامی این بازی ها را به راحتی از طریق سایت های معتبر نصب کرده و سپس به کسب درآمد به صورت دلاری بپردازید که برای شما بسیار سودمند خواهد بود.

بهترین کیف پول ها برای بازی های کریپتویی کدامند؟

بهترین کیف پول ها برای بازی های کریپتویی کدامند؟

گر از ابتدا این مقاله با ما همراه باشید، مشاهده کرده اید که تا به این قسمت چندین بار از واژه کیف پول استفاده کرده ایم. کیف پول های دیجیتال در واقع مکانی برای شما هستند که شما می توانید از طریق آن ها به خرید و فروش رمز ارز ها بپردازید‌. این کیف پول ها عمدتا بر روی تلفن همراه شما نصب می شوند و به شما کمک می کنند تا در یک مکان امن ارز های دیجیتال خود را که از طریق بازی های کریپتویی به دست می آوردید نگهدارید. انواع بهترین کیف پول هایی که ارز شما را نگه می دارند عبارت اند از Exodus، Trust، Coinomi، blockchain، Electrum، Magnum، Atomic. تمامی این کیف پول ها را از اپب استور و گوگل پلی می توانید به راحتی دانلود کرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید تا در صورت نیاز بتوانید در مکانی امن به نگهداری ارز های خود بپردازید.

تفاوت بازی های کریپتویی با بازی های بلاکچین چیست؟

بازی های کریپتویی در واقعا همان بازی های بلاک چین می باشند. یعنی فضای بازی های کریپتویی دقیقا مانند بلاک چین طراحی شده است. بلاک چین در واقع یکی از مواردی است که دارای امنیت بسیار بالا می باشد. بلاک چین یک رشته رمز ها و مواردی است که در پشت سر یک دیگر قرار دارند و از هک شدن جلوگیری می کنند. به همین دلیل است که بازی های بلاک چین دقیقا روند بازی های کریپتویی را دارند و شما در یک محیطی امن به بازی می پردازید و هیچ چیزی مانند هک شدن برای شما وجود ندارد.

آموزش بازی های کریپتویی

قطعا هر بازی ای که چه از دسته بازی های کریپتویی و چه دسته بازی های معمولی نیازمند آموزش می باشند و قطعا بدون آموزش انجام بازی بسیار سخت و تا غیر ممکن نیز پیش می رود. آموزش نقش بسیار اساسی ای را در زمینه انجام بازی ها دارد. در واقع اگر آموزش نباشد شما نمی توانید بازی ای را انجام دهید و این آموزش است که برای شما حرف اول می را می زند. برای این که بتوانید به صورت کاملا اختصاصی به آموزش بازی های کریپتویی بپردازید و آن ها را مشاهده یا مطالعه کنید، بهترین روش استفاده از انواع سایت های معتبر که به صورت ویدیویی یا کتبی آموزش ها را در خود قرار دادند که شما می توانید از این طریق این آموزش ها را مشاهده کرده و یا مطالعه کنید. کافیست تنها عنوان این قسمت را در گوگل جست و جو کرده و سپس این سایت ها را مشاهده کنید.

درآمد دلاری از طریق بازی های کریپتویی چگونه است؟

همواره برای افرادی که از رمز ارز ها اطلاعاتی ندارند این سوال پیش می آید که چگونه درآمد دلاری از طریق بازی های کریپتویی به دست می آید‌. با یک مثال پاسخ این این سوال را به شما ارائه می دهیم. از ابتدا این مقاله ما به این موضوع اشاره کردیم که رمز ارز ها در واقع پایه اصلی این بازی ها هستند و شما با خرید و فروش مواردی که در این بازی ها وجود دارد به کمک رمز ارز ها می توانید به کسب درآمد بپردازید. واحد پولی که این رمز ارز ها به خرید و فروش می رسند، دلار می باشد. پس کسب درآمد دلاری از طریق خرید و فروش رمز ارز ها به دست می آید. هرچه خرید بیشتری داشته باشید در واقع فروش بیشتری دارید و درآمد شما به سورت دلاری محاسبه می گردد.

پردرآمد ترین بازی های کریپتویی کدامند؟

چگونه می توان این گیم ها را دانلود کرد؟

می توانید به راحتی از طریق انواع سایت های معتبر این بازی ها را دانلود کرده و سپس آن ها را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید تا بتوانید به راحتی با انجام این دسته از بازی ها به کسب درآمد دلاری بپردازید.

پر درآمد ترین بازی های کریپتویی کدامند؟

در بین بازی های کریپتویی تعدادی وجود دارند که می توانید از طریق آن به کسب درآمد باور نکردنی ای دست پیدا کنید. این دسته از بازی ها البته نیازمند آموزش های اولیه می باشند که باید آن ها را از طریق انواع سایت ها مشاهده کنید و سپس از این طریق به بازی ها بپردازید. تقریبا می توان گفت تمامی بازی هایی که در قسمت اول به شما عزیزان ارائه دادیم جزء پر درآمد ترین بازی های کریپتویی می باشند که شما می توانید آن ها را دانلود کرده، بازی کنید و درآمد خود را چندین میلیون برابر بیشتر کنید.

سوالات متداول

  1. بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد کدام بازی ها می باشند؟

    تقریبا می توان گفت تمامی بازی هایی که در ابتدا این مقاله به آن ها پرداختیم بازی های بسیار پر درآمد در این دسته می باشند که می توانید با انجام آن ها درآمد خود را بالا ببرید.

  2. آیا بازی های کریپتویی برای کامپیوتر وجود دارند؟

    بازی های بسیار زیاد وجود دارند که در سیستم اجرا می شوند و شما از طریق بازی با کامپیوتر خود می توانید کسب درآمد کنید.

  3. دانلود بازی های کریپتویی از چه طریقی انجام می شود؟

    با مراجعه به انواع سایت های معتبر می توانید تمامی این بازی ها را به راحتی با حجم مناسب آن ها را دانلود کرده و سپس به بازی بپردازید.

  4. آیا بازی های کریپتویی اندروید نیز وجود دارد؟

    شما به راحتی می توانید بسیاری از بازی های کریپتویی مربوط به تلفن همراه را برای اندروید بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و از بازی کردن با آن ها نهایت لذت را ببرید.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید