بیوگرافی داریا رادینوا همسر جدید پویان مختاری و مدل معروف روسی

داریا رادینوا یکی از این سوپر مدل های بسیار مشهور در سراسر جهان است و افراد زیادی او را در شبکه مجازی اینستاگرام دنبال می‌ کنند و تمایل زیادی نشان داده‌ اند تا تمام فعالیت های این مدل مشهور را در اینستاگرام زیر نظر داشته باشند. البته به واسطه پویان مختاری دوست پسر داریا رادینوا، در میان ایرانی های بسیاری این مدل مشهور شناخته شد در حالی که پیش از آن چندان در میان ایرانی ها این مدل شهرت نداشت. احتمالا شما نیز تمایل دارید تا این مدل را بیشتر بشناسید پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با او آشنا نماییم و اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذاریم.

داریا رادینوا کیست؟

داریا رادینوا کیست؟

بیوگرافی داریا رادینوا و اطلاعات حاشیه دیگر از این مدل هم اکنون در بسیاری از سایت های معتبر گوگل وجود دارد و در دسترس علاقه مندان به این مدل قرار گرفته است. این مدل متولد بیست و هشتم سپتامبر در سال ۱۹۹۳ می باشد و در کشور روسیه چشم به جهان شده و هم اکنون ۲۷ سال سن دارد. او یکی از اینفلوئنسرهای بسیار تاثیر گذار و مطرح در فضای مجازی اینستاگرام می‌ باشد که به خاطر نشان دادن استایل و سبک زندگی بسیار لاکچری خود به یکباره شهرت بسیار زیادی پیدا کرد.

او در گذشته با انتشار عکس های متعددی از خودرو بنز که به تازگی آن را خریداری نموده بود و ۶۸ هزار دلار ارزش داشت، بسیار مطرح واقع شد و بعد از آن افراد زیادی او را دنبال کردند.

پویان‌ مختاری مدیر سایت حضرات بت در صفحه اینستاگرام خود از دوست دختر جدیدش داریا رادینوا عکس های متعددی را منتشر کرد که بعد از آن به خاطر انتشار این خبر آناشید حسینی و نیلی افشار واکنش‌ های متعددی نشان دادند و همین، حواشی متعددی برای پویان مختاری و دوست دختر جدیدش به وجود آورد و به تعداد دنبال کنندگان و فالوور های آنان افزود.

عکس های داریا رادینوا را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده عکس های داریا رادینوا پیشنهاد می کنیم که در گام نخست اینستاگرام این سوپر مدل را دنبال نمایید و از فالوور ها و دنبال کننده های او در صفحه مجازیش باشید زیرا او عکس های متعددی را روزانه از خود منتشر می‌ کند. همچنین در سایت‌ های متعدد معتبر در گوگل نیز می‌ توانید عکس‌ هایی از این مدل را مشاهده نمایید و در صورتی که به مشاهده عکس های بیشتری از این مدل علاقه مند بودید او را در اینستاگرام دنبال کنید.

آدرس پیج اینستاگرام داریا رادینوا چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام داریا رادینوا چیست؟

داریا رادینوا اینستا بسیار فعالی دارد و اگر هم اکنون مایل هستید که او را در اینستاگرام دنبال کنید پیشنهاد می کنیم که آدرس dradinova  را در اینستاگرام جستجو کنید. با مراجعه به پیج اینستاگرامی او متوجه خواهید شد که این مدل بیش از ۶۰۰ و ۲۰ هزار نفر دنبال کننده و فالوور دارد و نزدیک به ۴۰۰ پست را نیز با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است و حدود ۵۰ نفر را نیز دنبال کرده است. افراد زیادی هستند که به ظاهر و استایل او علاقه بسیاری دارند به همین دلیل در این شبکه مجازی او را دنبال می‌ کنند. این مدل نیز به نشان دادن استایل و سبک زندگی خود در اینستاگرام مشغول شده و هم اکنون در پیج اینستاگرامی خود اعلام کرده است که در رابطه ای نمی باشد.

حاشیه های داریا رادینوا

از جمله حواشی بسیار پر سر و صدایی که این مدل با پویان مختاری به وجود آورد ماجرای خواستگاری پویان مختاری از داریا بود که طی این حرکت بسیار عجیب پویان‌ مختاری اعلام کرد که از داریا سوپر مدل معروف انگلیسی خواستگاری کرده است و تصمیم دارد با او ازدواج کند و خبر جالب تر اینکه این مدل معروف نیز به او جواب مثبت داده است البته هم اکنون این دو از هم جدا شده اند زیرا نتوانستند با یکدیگر به تفاهم برسند. پویان‌ مختاری نیز دیگر پیگیر این دختر نبود. بعد از آن نیلی افشار نیز به این حواشی هیچ واکنش خاصی نشان داد و حتی اعلام کرد که برایش دیگر اهمیتی ندارد که پویان مختاری با چه کسی زندگی می‌ کند.

منبع درآمد داریا رادینوا

منبع درآمد داریا رادینوا

این مدل بسیار مشهور صاحب یک فروشگاه اینترنتی آنلاین می باشد که نام آن DrJackets می باشد. همان طور که نظاره می کنید این دختر روسی جذاب ساکن لندن با وب سایت فروشگاهی خود نیز درآمد زایی بسیار بالایی دارد و با توجه به اینکه او موفق شده حواشی زیادی به وجود آورد و شهرت خود را چند برابر گرداند، طرفداران زیادی که او را در اینستاگرام و شبکه های مجازی دنبال می کنند می دانند که منبع درآمدی او از طریق مدلینگ و آنلاین شاپ می باشد.

داریا رادینوا مدل است؟

قد داریا رادینوا و این که این مدل در گذشته چه سرگذشتی داشته که تا به این نقطه رسیده است چندان برای طرفداران او مشخص نیست و بسیاری از افراد نمی دانند که درآمد او از طریق فعالیت در عرصه مدلینگ است و یا فعالیت دیگری دارد. او برای برند های بسیار معروفی در سراسر جهان فعالیت مدلینگ انجام می‌ دهد و توانسته به ثروت بسیار زیادی از این طریق دست پیدا کند.

داریا رادینوا قبل عمل

داریا رادینوا قبل عمل

اطلاعات چندانی از داریا رادینوا ویکی پدیا منتشر نکرده است و حتی از اینکه این مدل قبل از شهرت و قبل از عمل چه ظاهر و چه استایلی داشته عکس و اطلاعاتی نیز در دست نداریم اما به طور کلی می توان با حدس و گمانه زنی های مختلف متوجه این موضوع شد که این مدل قبل از عمل ظاهر چندان زیبایی نداشت و زیبایی کنونی خود را مدیون عمل و آرایش های بسیار شدید می باشد.

دوست پسر داریا رادینوا کیست؟

پویان مختاری یکی از پر حاشیه ترین و مشهور ترین سلبریتی ها و افراد فعال در اینستاگرام شناخته شده که به خاطر حواشی که با نیلی افشار در اینستاگرام به وجود آورد به یکباره از شهرت بسیار زیادی برخوردار شد. پویان مختاری یکی از مدیران سایت های شرط بندی است و از این طریق به ثروت و شهرت بسیار زیاد دست پیدا کرده است. او مدتی به عنوان دوست پسرت داریا شناخته شده بود.

داریا رادینوا اصالتا کجایی است؟

این دختر اصالتاً متولد کشور روسیه است اما بعد از آن که در کشور روسیه متولد شد تصمیم گرفت که در کنار خانواده خود در کشور انگلیس زندگی کند و بعد از آن در همین کشور ساکن شد و او هم اکنون ساکن شهر لندن است. او هم اکنون در همین کشور تمام فعالیت های خود را در عرصه مدلینگ ادامه می‌ دهد و تصمیم دارد تا مدت‌ ها دیگر نیز در همین شهر ساکن باقی بماند.

آیا پویان مختاری از این سوپر مدل خواستگاری کرده است؟

بعد از آنکه پویان مختاری مدت بسیار طولانی را با نیلی افشار در رابطه بود، بسیاری از افراد گمان می کردند که اگر این دو هر زمان از هم جدا شدند باز هم به یکدیگر برمی گردند و در آخر با هم ازدواج می‌ کنند اما متاسفانه زمانی که رابطه آنها به پایان رسید پویان مختاری در کمال تعجب با سوپر مدل داریا رادینوا وارد رابطه شد و در آخر از او خواستگاری نمود. با آن که رابطه آنها سرانجامی نداشت اما داریا به پیشنهاد ازدواج او پاسخ مثبت داده بود.

ماشین داریا رادینوا چیست؟

مدتی پیش زمانی که این مدل هیچ گونه شهرت و محبوبیتی در فضای مجازی نداشت، در اینستاگرام عکسی از خودرو بنز خود که حدود ۷۰ هزار دلار ارزش داشت منتشر کرد و حتی حدود ۲۰ هزار دلار نیز کریستال واقعی بر روی این ماشین تزیین شده بود البته او ماشین و خودرو های دیگری نیز هم اکنون در اختیار دارد و صاحب ثروت بسیار زیادی می باشد که این خودرو یکی از چند خودرو او شناخته شده است.

واکنش نیلی به خواستگاری پویان مختاری

اخبار منتشر شده در یوتیوب داریا رادینوا و پویان مختاری نشان دهنده این بود که این دو تصمیم گرفتند زندگی خود را با همدیگر آغاز کنند. این خبر می‌ توانست کمی نیلی افشار را ناراحت سازد اما نیلی افشار اعلام کرد که برای او هیچ اهمیتی ندارد که پویان مختاری از چه کسی خواستگاری کند و یا با چه کسی ازدواج کند و این گونه که نشان می‌ داد دیگر به پویان مختاری هیچ علاقه‌ای نداشت.

این سوپر مدل چگونه با پویان مختاری آشنا شد؟

گفته می‌ شود که نحوه آشنایی این دو مدل معروف از طریق اینستاگرام بوده است و با پیام دادن و کمی صحبت معمول در اینستاگرام این دو سلبریتی با یکدیگر آشنا شده‌ اند و رابطه خود را با هم آغاز کرده اند اما بعد از مدتی که از عشق آتشین آنها گذشت آن ها بار دیگر اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده‌ اند و دیگر تصمیم ندارند که با هم در رابطه باشند.

سوالات متداول

  1. داریا رادینوا کیست؟

    او یکی از مدل های مشهور جهان است که در اینستاگرام افراد زیادی او را دنبال می کنند.

  2. دوست پسر داریا رادینوا کیست؟

    پویان مختاری دوست پسر سابق داریا می باشد که به تازگی از او جدا شده است.

  3. داریا در چه حرفه ای فعالیت می کند؟

    او هم اکنون صاحب یک آنلاین شاپ می باشد و در عرصه مدلینگ فعالیت می کند.

  4. داریا رادینوا اصالتا متولد کدام کشور است؟

    او متولد کشور روسیه است و هم اکنون نیز در شهر لندن زندگی می کند.

به مقاله بالا امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید