نیکا فلاحی در ترکیه + عکس های نیکا و امیر روز

نیکا فلاحی معروف به آوین این روزها توانسته است در بین تیک تاکرهای ایرانی جایگاه خاصی را برای خود پیدا کند و با کلیپ های طنز و درام و دابسمش های خنده دارش در بین نوجوانان و جوانان از محبوبیتی برخوردار شده است.

او توانسته است با جذب بیش از دو میلیون فالوور به یک اینفلوئنسر مشهور تبدیل شود، نیکا یا همان آوین متولد چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و هشتاد و یک می باشد، با این که اطلاعات خاصی در مورد خانواده او پیدا نمی شود اما گفته شده که او اصالت لری دارد.

نیکا فلاحی کیست؟

نیکا فلاحی کیست؟

نیکا فلاحی متولد چهارم شهریور ماه ۱۳۸۱ یکی از شاخ های اینستاگرام می باشد. او با بازیگری در کلیپ های طنز و درام در اینستاگرام توانسته است به شهرت برسد و ۲ میلیون نفر فالوور جذب کند. نیکا فلاحی همراه محمد که به ممد معروف است به ترکیه مهاجرت کرد و هم اکنون با او زندگی می‌ کند. البته شایعه شده در حال حاظر آن ها قطع ارتباط کرده اند و نیکا در خانه امیر روز زندگی می کند.

خانواده این اینستاگرامر

نیکا فلاحی که اغلب با نام آوین شناخته می شود نوجوان دهه هشتادی است که توانسته است در بین دهه های ۷۰ و ۸۰ جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. نیکا فلاحی یک برادر به نام پوریا دارد که از خودش بزرگتر می باشد. از خانواده او اطلاعات زیادی در دسترس نمی باشد. او همچنین با فریال نیکفر رابطه ای صمیمانه دارد.

آدرس اینستاگرام نیکا فلاحی چیست؟

اینستاگرام امروزه به یک برنامه جهانی تبدیل شده است این برنامه برای خیلی از افراد وسیله درآمدزایی شده است. نیکا یکی از این افراد می باشد که توانسته است با کلیپ های خنده دار و غمگین خود جایگاه خوبی در اینستاگرام پیدا کند او نزدیک به دو میلیون فالوور دارد.

آدرس پیج اینستاگرام نیکا فلاحی ovin_org می باشد که حدود دو میلیون نفر طرفدار دارد، همچنین نیکا در بیوگرافی اینستاگرامش نوشته است تابع قوانین جمهوری اسلامی، او هم ا‌کنون در ترکیه زندگی می کند.

نیکا فلاحی یوتیوب فعالی دارد؟

نیکا فلاحی در یوتیوب نیز فعالیت می کند او در این برنامه پیجی مختص به خود دارد. برای دنبال کردن یوتیوب نیکا فلاحی تنها کافی است نام نیکا فلاحی را در قسمت جستجو سرچ کنید سپس وارد صفحه نیکا شوید و دکمه سابسکرایب را بزنید تا از این به بعد یوتیوب تمام فیلم ها و کلیپ های نیکا فلاحی را برای شما نمایش دهد.

یوتیوب برنامه بسیار با کیفیت و عالی می باشد تنها ایراد این برنامه فیلترینگ بودنش در ایران است، که آن هم با نصب یک فیلتر شکن برطرف خواهد شد.

این شاخ اینستاگرامی چگونه توانست به شهرت برسد؟

او با بازیگری در کلیپ های طنز و درام در اینستاگرام توانسته است به شهرت برسد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

کلاب هاوس این اینستاگرامر

نیکا در کلاب هاوس هم فعال می باشد و در این شبکه اجتماعی با هواداران خود در ارتباط می باشد.

درآمد نیکا فلاحی از کجاست؟

نیکا یکی از شاخ های اینستاگرام می باشد و از این طریق کسب درآمد می‌ کند. درآمد های اینستاگرامی بسیار بالاست مثلاً برای یک تبلیغات در استوری پولی بین پانصد تا پنج میلیون تومان هزینه تبلیغ می شود که آن هم بسته به تعداد فالوورها دارد از این رو برداشت می‌شود؛ نیکا فلاحی با دو میلیون دنبال کننده درآمد بسیار بالایی از این طریق کسب می کند.

علاوه بر این نیکا فلاحی فعالیت بسیار چشمگیری در یوتیوب دارد که این فعالیت ها درآمد بسیاری برای او به دنبال دارد، امروز نیکا یک انسان ثروتمند به حساب می آید.

دوست پسر نیکا فلاحی کیست؟

دوست پسر نیکا فلاحی کیست؟

نیکا فلاحی با شخصی به نام محمد روشنفکر معروف به ممد وارد رابطه شده است البته رابطه آن ها هنوز رسمی نشده است و به صورت دوست با یکدیگر تعامل دارند. نیکا اعتقاد دارد که همان سینگلی بسیار بهتر است است و دوست ندارد ازدواج کند. نیکا و محمد با هم به ترکیه مهاجرت کردند و در آن جا به ساخت کلیپ های خود ادامه دادند هم اکنون این دو نفر در ترکیه زندگی می کنند و با سارا و متین به ساخت دابسمش می پردازند.

به تازگی بیان شده او و امیر روز دوست دختر و دوست پسر یکدیگر می باشند که البته هنوز خودشان این موضوع را تکذیب یا تایید نکرده اند.

نیکا فلاحی در کدام کشور زندگی می کند؟

نیکا ابتدا در ایران فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد؛ اما پس از معروفیت در بین فالوورهایش همراه محمد روشنفکر به ترکیه مهاجرت کرد. اغلب ایرانیان برای مهاجرت ترکیه را انتخاب می کنند؛ نیکا نیز به همین کشور مهاجرت کرد و هم اکنون در ترکیه زندگی می کند.

نیکا فلاحی قبل از عمل چه شکلی بود؟

نیکا قبل از عمل زیبایی صورتی بسیار معصومانه و کودکانه داشت او تنها ۱۹ سال سن دارد و با این عمل های زیبایی چهره‌ اش از معصومیت و طفولیت تبدیل به چهره ای زنانه شده است. او عمل زیبایی بینی تزریق ژل به لب زاویه سازی فک با تزریق ژل گونه انجام داده است. معمولاً این عمل‌های زیبایی این روزها بسیار ترند شده اند و اکثر سلبریتی ها و انسان های سرشناس از این گونه عمل ها استفاده می کنند، مسلما نیکا با این گونه عمل ها چهره زیباتری از قبل پیدا کرده است.

عکس های نیکا فلاحی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس های نیکا فلاحی تنها کافی است به مرورگر تلفن همراه خود وارد شویم و در قسمت جستجو نام نیکا را سرچ کنیم در این صورت با حجم انبوهی از عکس های او مواجه می شوید. همچنین می توانیم از اینستاگرام استفاده کنیم؛ زیرا او در این برنامه فعالیت بسیاری دارد و عکس ها و فیلم های زیادی از خود منتشر کرده است.

تنها کافی است نام نیکا فلاحی یا آوین را سرچ کنیم تا با عکس ها و کلیپ های او روبرو شویم، نیکا فن پیج های متعددی دارد که با نام نیکا فعالیت می کنند.

نیکا فلاحی بدون آرایشی چه شکلی است؟

نیکا فلاحی بدون آرایشی چه شکلی است؟

نیکا یکی از شاخ های اینستاگرام می باشد، نیکا به خاطر سن کمش بدون آرایش چهره کودکانه دارد و در حالت عادی چهره زیبایی دارد و بدون آرایش هم این زیبایی خود را نشان می دهد.

حاشیه های این اینستاگرامر درباره چه موضوعاتی است؟

به تازگی حواشی راجع به سن نیکا پخش شده بود مبنی بر اینکه سن خود را دروغ بیان کرده است و در اصل متولد دهه ۷۰ می باشد. نیکا پس از چند وقت با نشان دادن کارت ملی اش به این حواشی پایان داد و گفت من متولد هزار و سیصد و هشتاد و یک می باشم و دروغی نگفته ام. سن او به خاطر چهره‌ اش بزرگتر از سن واقعی‌ اش نشان داده می شود.

آیا تا به حال مصاحبه ای با نیکا فلاحی انجام شده است؟

تا به حال مصاحبه ای به صورت علنی با نیکا صورت نگرفته است و او با هیچ برنامه و سایتی برای مصاحبه همکاری نکرده است.

نیکا فلاحی اهل کجاست؟

نیکا یکی از شاخ های اینستاگرام است و تا کنون راجع به خانواده‌اش با مخاطبانش صحبتی نکرده است، همچنین تا کنون عکسی از خانواده نیکا منتشر نشده است. اما بیان شده است که او اصالتا بختیاری است، در حال حاضر پدر و مادر او در تهران زندگی می کنند.

برادر نیکا فلاحی نیز در کار دابسمش است؟

برادر نیکا فلاحی نیز در کار دابسمش است؟

نیکا در خانواده کم جمعیتی متولد شده است او فقط یک برادر به نام پوریا دارد. نیکا و پوریا رابطه بسیار خوبی با هم دارند و از زمانی که نیکا به ترکیه مهاجرت کرده است پوریا دفعات زیادی برای دیدن خواهرش به ترکیه رفته است، پوریا در کنار خواهرش کار دابسمش را نیز انجام می دهد او نیز پیجی دارد که در آن فعالیت می کند.

پوریا در کنار خواهر کوچکترش نیکا به شهرت زیادی رسیده است و به چهره معروفی در اینستاگرام تبدیل شده است. برای مشاهده کردن دابسمش های پوریا در کنار نیکا می توانید به پیج پوریا و یا نیکا مراجعه کنید؛ یا این که در اینترنت دابسمش پوریا و نیکا را سرچ کنید تا از فیلم ها و کلیپ های این خواهر و برادر استفاده کنید.

دابسمش های نیکا فلاحی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن دابسمش های این اینستاگرامر تنها کافی است پیج اینستاگرام او را پیدا کنید و آن را دنبال کنید او استوری های زیادی از دابسمش و کارهای روتین اش برای مخاطبین می گذارد. او طرفداران زیادی دارد که منتظر دیدن دابسمش ها و کلیپ هایش هستند، همچنین می توانید در صفحه یوتیوب او کلیپ ها و دابسمش هایش را مشاهده کنید. او همان طور که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد در یوتیوب نیز فعالیت دارد.

سوالات متداول

  1. نیکا فلاحی کیست؟

    نیکا یکی از چهره های معروف اینستاگرام است که امروزه به شهرت زیادی رسیده است او با انتشار فیلم های طنز، دابسمش، غمگین و… توانست مخاطبین زیادی را جذب خود کند، نیکا متولد چهارم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و یک می باشد.

  2. دوست پسر نیکا فلاحی کیست؟

    در حال حاضر مشخص نیست که امیر روز و یا محمد روشنفکر دوست پسر او هستند که در مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته ایم.

  3. برادر نیکا فلاحی کیست؟

    برادر نیکا، پوریا نام دارد او از نیکا بزرگتر است و رابطه بسیار صمیمی با نیکا دارد، پوریا در کنار نیکا به شهرت رسید. او توانست در اینستاگرام به چهره معروفی تبدیل شود او نیز در کنار نیکا به ساخت دابسمش می پردازد؛ در حال حاضر که نیکا به ترکیه مهاجرت کرده است پوریا برای دیدن نیکا خیلی زیاد به ترکیه می‌ رود.

  4. آیدی اینستاگرام نیکا فلاحی چیست؟

    نیکا یک چهره سرشناس در اینستاگرام می باشد او فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد، آدرس پیج نیکا ovin_org می باشد که حدود دو میلیون نفر طرفدار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید