دانلود آلبوم جدید حصین به نام یاد با لینک مستقیم + تفسیر ترک ها

حصین ابلیس یکی از خوانندگان مشهور در سبک رپ فارسی است که به تازگی اقدام به انتشار آلبومی به نام آلبوم یاد حصین، کرده است. به گفته این چهره محبوب، آلبوم یاد قرار است یک آلبوم جنجالی و پر قدرت باشد و به زودی تمامی ترک های او در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه اطلاعات تکمیلی در مورد این آلبوم محبوب را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

معرفی آلبوم یاد حصین

معرفی آلبوم یاد حصین

حسین رحمتی (مدیر سایت سنگین بت) از چهره های سرشناس و بسیار مشهور موسیقی رپ فارسی است که تا کنون ترک های بسیار زیبا و دلنشینی را منتشر کرده است. این چهره در سال ۱۳۶۷ متولد شده و فعالیت های رپری خود را از سال ۱۳۸۱ به صورت کاملا حرفه ای و رسمی آغاز کرد. از دیگر دلایل مشهوریت این چهره، بنیان گذاری لیبل های ۰۵۱، کاغذ رکورد و جوهر می باشد. وی تا کنون فعالیت های خود را به صورت سینگل ترک منتشر کرده است و در سال های اخیر، خبری مبنی بر انتشار نخستین آلبوم استودیویی این چهره به گوش رسید.

آلبوم حصین، به زودی قرار است به طور کامل در دسترس علاقه مندان این چهره قرار بگیرد. خبرهای انتشار این آلبوم از سال ها پیش منتشر شد؛ اما به دلایل نامشخصی انتشار ان به تعویق افتاد و برخی از افراد حتی توقف ضبط این آلبوم را اطلاع رسانی کردند.

اما در تاریخ نوزده دسامبر ۲۰۲۱، حصین در اینستاگرام خود، دمو نخستین ترک این آلبوم را به اشتراک گذاشت و با استقبال طرفدارانش رو به رو شد. تا کنون یک ترک اولیه از این آلبوم منتشر شده است و به زودی ترک های دیگر آن نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

آلبوم یاد حصین کی میاد؟

آلبوم یاد حصین ابلیس یکی از آلبوم هایی است طرفداران موسیقی سبک رپ فارسی انتظار آن را می کشند. در واقع استارت ضبط این آلبوم و انتشار آن به سال ۲۰۱۹ باز می گردد. اما در طی این دو سال اتفاقات جنجالی بسیار زیادی برای حصین و اعضا لیبل جوهر افتاد که زمان انتشار این آلبوم را به تعویق انداخت. در حال حاضر زمان انتشار آلبوم یاد حصین به صورت دقیق و کامل عنوان نشده است و نه حصین و نه آهنگساز آن، محمد صباغی، تاریخ دقیق انتشار کامل ترک های آن را عنوان نکرده اند. احتمال می رود که این آلبوم در سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار بگیرد. با این وجود همچنان اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار دقیق این آلبوم و همچنین تعداد ترک های آن، در دسترس نیست.

پیش فروش آلبوم یاد حصین چه زمانی آغاز می شود؟

پیش فروش آلبوم یاد حصین چه زمانی آغاز می شود؟

یکی از اصلی ترین راه های کسب درآمد رپر های ایرانی، پیش فروش آلبوم ها و سینگل ترک هایشان می باشد. زیرا که پخش قانونی این آلبوم ها در ایران امکان پذیر نیست و برای این که خوانندگان سبک رپ فارسی، مورد حمایت طرفدارانشان قرار بگیرند، آلبوم هایشان پیش فروش خواهند شد. در لایوهای حصین به همراه محمد صباغی، در ابتدا قرار بر این بود که این آلبوم به صورت پیش فروش در دسترس قرار بگیرد. اما متاسفانه درگیری هایی بین لیبل های کاغذ رکورد و ملتفت صورت گرفت و موجب شد تا پیش فروش این آلبوم کنسل شود.

در حال حاضر خبر هایی مبنی بر پیش فروش مجدد البوم یاد حصین به گوش می رسد اما متاسفانه تاریخ دقیق آغاز پیش فروش مشخص نشده است. به گفته عوامل تولید کننده آلبوم یاد حصین، بیش از ۸۰ درصد از از مراحل تولید ترک های این آلبوم به پایان رسیده و امید است که در سال اخیر به صورت کامل در دسترس علاقه مندان موسیقی رپ فارسی قرار بگیرد.

ترک های این البوم کدامند؟

همان طور که ذکر شد آلبوم یاد حصین مسیر بسیار سختی را برای انتشار طی کرده است و می توان گفت که پس از گذشت دو سال، تنها یک ترک از این البوم منتشر شده است. تعداد ترک ها و همچنین نام آن ها همچنان به طور دقیق مشخص نیست و نمی توان در مورد آن ها اظهار نظر کرد. اما حصین در یکی از لایو های خود اعلام کرد که به احتمال زیاد ۱۷ یا ۱۸ ترک برای این آلبوم منتشر خواهد کرد. حصین در سال اخیر ترک هایی با نام صبحونه و دوجا را نیز منتشر کرده است که از نظر برخی طرفداران، این دو ترک نیز به آلبوم یاد تعلق دارند.

اما محمد صباغی در لایو خود اعلام کرد که تا کنون تنها ترکی به نام دیدگاه از البوم یاد منتشر شده و دو ترک دیگر جزوی از این آلبوم نیستند. وی عنوان کرده است که در این البوم شاهد ترک های منحصر به فردی خواهیم بود و دیس و دیس بک های مختلفی نیز در ترک های ان به چشم می خورد.

تیزر آلبوم یاد حصین را در کجا ببینیم؟

تیزر آلبوم یاد حصین را در کجا ببینیم؟

آلبوم یاد حصین همچنان در دست تولید است و مراحل ضبط او به طور کامل به پایان نرسیده. از این جهت همچنان تیزر انتشار این آلبوم نیز تولید نشده و در دسترس طرفداران نیست. اما اگر از علاقه مندان موسیقی سبک رپ فارسی و حصین هستید، می توانید به پیج اینستاگرام حصین و یا محمد صباغی، که مدیر برنامه های او می باشد، مراجعه نمایید. زیرا که تیزر این آلبوم برای نخستین بار در پیج این دو چهره به اشتراک گذاشته می شود.

دانلود ترک های این آلبوم با کیفیت عالی

نخستین دمو آلبوم یاد حصین در چند ماه اخیر در دسترس قرار گرفت و پس از مدت زمان اندکی، این آهنگ به طور کامل منتشر شد. گفته می شود که این آلبوم در دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ در دسترس علاقه متدان قرار خواهد گرفت و می توانید برای دانلود آن به سایت های مربوط به موسیقی رپ فارسی مراجعه نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که این آلبوم با لیبل رادیو جوان و رپ فارسی منتشر می شود. از این جهت برای دانلود آن می توانید به اپلیکیشن های رپ فارسی و رادیو جوان نیز مراجعه نمایید.

آیا ترک های آلبوم یاد موزیک ویدیو هم دارند؟

آیا ترک های آلبوم یاد موزیک ویدیو هم دارند؟

تا کنون هیچ صحبتی برای انتشار موزیک ویدئو های ترک های آلبوم یاد حصین نشده است. اگر ترک های این آلبوم، موزیک ویدئو نیز داشته باشند، پس از انتشار کامل ترک ها در دسترس قرار خواهند گرفت. با توجه به این امر هیچ موزیک ویدئویی برای ترک های این آلبوم ساخته نشده است.

در آلبوم یاد، حصین با چه افرادی فیت داده است؟

در ابتدای ضبط این آلبوم، قرار بود تا چهره های شاخص رپ فارسی، در آن حضور داشته باشند. اما به دلیل بحث ها و درگیری های اخیر میان رپرها، بسیاری از خوانندگان از همکاری با حصین منصرف شدند. در حال حاضر قرار است که محمد تی دی و محمد رضا شایع با حصین به همکاری بپردازند و او را در ضبط ترک های این آلبوم همراهی کنند. البته گفته می شود که ترانه سرا نخستین ترک این آلبوم، اپیکور بند می باشد و به نوعی در انتشار این ترک با این رپر محبوب همکاری کرده اند. به گفته این خواننده محبوب، به احتمال زیاد در یکی از ترک های این آلبوم، با پیشرو نیز فیت خواهد داشت.

فری استایل ترک های آلبوم یاد حصین را در کجا ببینیم؟

فری استایل ترک های آلبوم یاد حصین را در کجا ببینیم؟

فری استایل در رپ، به معنی بداهه خوانی و یا خواندن جملات بدون هیچ گونه ساختار دقیق و مشخص می باشد. حصین اخیرا ویدئو چند ثانیه ای از آلبوم یاد را منتشر کرده است؛ آن را به عنوان فری استایل این آلبوم معرفی کرد. برای مشاهده فری استایل آلبوم یاد حصین، می توانید عبارت “آلبوم یاد حصین رادیو جوان” را در اینترنت جست و جو کنید.

اولین سینگل ترکی که از آلبوم یاد منتشر شد چه بود؟

دیدگاه، نام نخستین ترک این آلبوم می باشد که در ماه دسامبر ۲۰۲۱ در دسترس طرفداران موسیقی رپ فارسی قرار گرفت. زمان خوانش این آهنگ، ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه است و به بهترین نحو ممکن خوانده شده است. این ترک در زمان انتشار بسیار مورد استقبال قرار گرفت و نسخه های متعددی از آن به فروش رسید.

برای دانلود آهنگ دیدگاه آلبوم یاد حصین می توانید به اپلیکیشن های رپ فارسی و رادیو جوان و همچنین بسیاری از سایت های معتبر موسیقی مراجعه نمایید. لازم به یادآوری است که ترک صبحونه جزو این آلبوم نیست و ” آهنگ صبحونه آلبوم یاد حصین” در سایت ها صحت ندارد.

نظر هواداران حصین راجع به ترک های منتشر شده آلبوم یاد چیست؟

نظر هواداران حصین راجع به ترک های منتشر شده آلبوم یاد چیست؟

در حال حاضر تنها یک ترک از آلبوم حصین منتشر شده است که با حجم بالایی از استقبال طرفداران رو به رو شد. با وجود محبوبیت بالا نخستین ترک این آلبوم در میان هواداران حصین، احتمال می رود که در زمان انتشار فول آلبوم یاد، نسخه های زیادی از آن پیش فروش شود. این آلبوم در همین ابتدا طرفداران خودش را پیدا کرده و مشخص است که در زمان انتشار کامل بسیار غوغا به پا می کند.

سوالات متداول

  1. آلبوم یاد حصین در چه تاریخی منتشر می شود؟

    تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست و به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار می گیرد.

  2. نخستین ترک آلبوم یاد حصین چه نام دارد؟

    دیدگاه نام اولین ترک آلبوم می باشد.

  3. حصین با کدام خوانندگان در انتشار این آلبوم همکاری می کند؟

    شایع، پیشرو و محمد تی دی در این آلبوم با حصین فیت دارند.

  4. آلبوم یاد حصین چند ترک دارد؟

    به احتمال زیاد دارای ۱۷ الی ۱۸ ترک باشد؛ اما همچنان خبر قطعی در این مورد منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید