بهترین والیبالیست های زن ایرانی + بررسی سن، قد و عکس های جدید آن ها

والیبالیست های زن ایرانی در تیم ملی والیبال کشور در سال های گذشته بازی های متعددی داشتند که در هر کدام به نوعی درخشیده اند. اگر قصد شرط بندی والیبال روی این تیم را دارید باید بگوییم این تیم شامل بازیکنان جوانی است که آینده خیلی خوبی را دارند. در حال حاضر والیبالیست های زن کشورمان علت بازی های بسیار خوبی که تا به اکنون از خود نشان دادند در بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خارجی مورد بحث می باشد. والیبال کشورمان برای بانوان سال های بسیاری فعالیت نداشت و همین علت افراد کمتری انتظار بازی خوب برای بازیکنان داشتند.

بهترین والیبالیست های زن ایرانی چه افرادی هستند؟

بهترین والیبالیست های زن ایرانی چه افرادی هستند؟

در حال حاضر والیبال زنان جهان و به طور کل والیبال ایران پیشرفت بسیاری کرده و توانسته در این رقابت ها موفقیت خوبی به دست آورد. والیبال بانوان اروپا آسیا و آمریکا در حال تیم ایران در بخش بانوان حاضر برای رقابت با هم تلاش بسیاری کردند. تیم ملی والیبال زنان انگلیس و تیم ملی والیبال زنان روسیه یکی از حرفه ای ترین تیم های والیبال در جهان محسوب می شوند. تیم هلند هم در این سال‌ ها سعی بسیاری برای جایگاه قهرمانی در جهان می کند. تیم ایران نیز دارای بازیکنان حرفه ای و بازیکنان با استعداد می باشد که در ادامه بیوگرافی افراد را شرح می دهیم.

زهرا مغانی

زهرا مغانی یکی از بازیکنان تیم والیبال می باشد که در تیم اسلواکی بازی می کند. این بازیکن سابقه بسیار درخشانی در این تیم دارد. او با بازی در تیم‌ های ایران و اسلواکی استعداد خود را به همگان اثبات کرده، به همین دلیل تیم‌ های بزرگ دنیا نظرشان نسبت به او جلب شد. 

زهرا بخشی

اگر بازی والیبال زنان را تماشا کرده باشید نام زهرا بخشی به عنوان بازیکن خوب را هم شنیده اید. این بازیکن با قد ۱۶۸ سانتی متر در جایگاه لیبرو بازی می کند. وی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی کشورمان می‌باشد که در مسابقات بسیاری شرکت کرده و امتیازات گوناگونی برای ایران به ارمغان آورده است.

مهسا کدخدا

یکی دیگر از این بازیکنان مهسا کدخدا نام داشت که در جایگاه پشت‌خط‌ زن فعالیت می کند. او از دوران کودکی به ورزش علاقه داشت به همین دلیل در دوران دانشگاه نیز در رشته تربیت بدنی تحصیل کرد و از ورزش اطلاعات بسیار خوبی نیست دارد.

ندا چملانیان یکی از والیبالیست های زن ایرانی

ندا چملانیان یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی والیبال است که در جایگاه پشت خط زن والیبال ایران فعالیت می کند. این بازیکن متولد سال ۱۳۷۲ است و همسر او دانیال اسماعیلی فر یکی از بهترین فوتبالیست های کشورمان می باشد. این زوج در سال های اخیر افتخارات بسیاری برای کشورمان ایران به ارمغان آورده اند. 

تهمینه درگزنی

این بازیکن در سال ۱۳۷۵ به دنیا آمد و با این که سن آن چنانی ندارد اما سابقه خیلی خوبی در تیم ملی والیبال ایران دارد. تهمینه سابقه قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران را در کارنامه خود دارا می باشد.

مونا دریس محمودی

مونا دریس محمودی یکی از دیگر والیبالیست ها می باشد که در تیم نوجوانان فعالیت می کند. او هم اکنون در کشور پرتغال بازی می کند و برای یکی از باشگاه ها در این کشور به فعالیت می پردازد.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران 2021 

مهتاب رحمانی 

رحمانی یکی دیگر از بازیکنان محبوب والیبالیست کشور می باشد که اصالتا کرد می باشد. این بازیکن همانند محمودی در یکی از باشگاه های کشور پرتغال بازی می کند.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران ۲۰۲۱ 

اگر شما علاقمند هستید تا اسامی تیم ملی والیبال زنان ۲۰۲۱ را مشاهده کنید می توانید به سایت های معتبر همانند ویکی پدیا مراجعه کنید. در چنین سایت های اطلاعات بازیکنان و جایگاه هایشان در زمین به خوبی نوشته شده است. بازیکنان والیبال کشور در هر بازی با ترکیب مختلفی در مقابل تیم حریف قرار می گیرند و این اسامی و ترکیب ها از قبل اصلاً مشخص نیست.

عکس تیم ملی والیبال بانوان ایران

عکس تیم والیبال کشور را می توانید در سایت فدراسیون والیبال بانوان یا سایت های معتبر مشاهده کنید. در حال حاضر این فدراسیون صفحات بسیاری در شبکه‌ های اجتماعی دارد که در آن عکس‌ ها این بازیکنان به اشتراک گذاشته شده است. 

والیبالیست های زن ایرانی با چه محدودیت هایی مواجه هستند؟

والیبالیست های زن ایرانی با محدودیت هایی نیز مواجه هستند که یکی این محدودیت ها حجاب کامل آن ها در حین بازی می باشد. آن ها باید به علت حضور تماشاگران در این رقابت ها پوشش کامل داشته باشند. جالب است بدانید بازیکنان والیبال خانم کشور نمی توانند با همه دنیا بازی کنند.

عکس والیبالیست های زن ایرانی را در کجا ببینیم؟

عکس والیبالیست های زن ایرانی را در کجا ببینیم؟

عکس های این والیبالیست ها در سایت های معتبر بسیاری دیده می شود که شما می توانید به این سایت ها مراجعه کنید و این تصاویر را مشاهده کنید. در حین بازی رقابت های والیبال عکس های بسیاری در سایت های ورزشی و خبری انتشار داده می شود.

آدرس پیج اینستاگرام والیبالیست های زن ایرانی را از کجا پیدا کنیم؟

اگر علاقه مند هستید تا به پیج این بازیکنان در اینستاگرام دسترسی داشته باشید می توانید نام هر یک را به لاتین در جستجوگر این فضا وارد کنید و آن ها را در این پلتفرم دنبال کنید.

ترکیب تیم ملی زنان ایران در رقابت‌ های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ چگونه بود؟

در ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان، مائده برهانی در جایگاه کاپیتان تیم حضور دارد. برهانی به عنوان پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان می توان به چملانیان اشاره کرد. کد خدا، صابری و آشفته در جایگاه دریافت کننده در بازی ها حضور دارد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در چه مسابقاتی می توانند شرکت کنند؟

تیم ملی والیبال بانوان کشور تا به اکنون در رقابت های مختلفی شرکت کرده اند. هیچ ایرادای برای بازیکنان زن کشور برای شرکت در رقابت های ملی و بین المللی وجود ندارد و آن ها می توانند تا در مسابقات قاره آسیا و میان قاره ای شرکت کنند.

سوالات متداول

  1. کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان چه کسی است؟

    در ترکیب اکنون تیم ملی والیبال مائده برهانی کاپیتان تیم می باشد.

  2. آیا برای بازیکنان والیبالیست زن محدودیتی برای بازی وجود دارد؟

    این بازیکنان محدودیت هایی نظیر پوشش و این که نمی توانند با همه دنیا بازی کنند وجود دارد.

  3. مونا دریس محمودی در کدام تیم بازی می کند؟

    این بازیکن که از والیبالیست های زن ایرانی است در تیم نوجوانان بازی می کند.

  4. کدام یکی از ورزشکاران با هم ازدواج کردند؟

    ندا چملانیان که از بانوان والیبالیست ایرانی است با دانیال اسماعیل فر که یکی از فوتبالیست ها می باشد ازدواج کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید