سلبریتی های ایرانی ساکن فرانسه در سال 2022 که اقامت دائم دارند

سلبریتی های ساکن فرانسه در حال حاضر به عنوان جنجالی ترین چهره های ایرانی به حساب می آیند که توانسته اند فعالیت های پر حاشیه خود را در کشور فرانسه ادامه دهند. این چهره ها با فعالیت در رشته های خوانندگی و بازیگری در کشور فرانسه، توانسته اند به شهرت چشمگیری دست پیدا کنند و توانسته اند به عنوان یک شهروند فرانسوی شناخته شوند.

سلبریتی های ساکن فرانسه چه افرادی هستند

سلبریتی های ساکن فرانسه چه افرادی هستند

امروزه مسئله مهاجرت، یکی از مسائل پرطرفدار بین سلبریتی های ساکن در سراسر جهان می باشد. بسیاری از سلبریتی های ایرانی نیز در حال حاضر کشور های مختلف را برای اقامت انتخاب کرده اند که فرانسه یکی از آن ها می باشد. در حال حاضر برخی از چهره های شناخته شده ایرانی که در زمینه خوانندگی و بازیگری فعالیت می کنند، به عنوان سلبریتی های ساکن فرانسه شناخته می شوند و در این کشور به فعالیت پرداخته اند.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی بازیگر شناخته شده ایرانی است که در هنگام تولد با نام رهاورد فراهانی دیده به جهان گشود. این چهره در سال ۱۹۸۳ میلادی در تهران متولد شده است و هم اکنون فعالیت های بازیگری خود را در شهر پاریس ادامه می دهد. وی به عنوان موسیقی دان و خواننده نیز شناخته می شود.

اشکان فدایی

اشکان فدایی یکی از ستاره های درخشان موسیقی سبک رپ فارسی است که در سال ۱۳۸۸ وارد صنعت موسیقی رپ شد. این چهره به دلیل انتشار موسیقی های اعتراضی نتوانست در ایران فعالیت کند و از این جهت کشور فرانسه را برای سکونت خود انتخاب کرد.

علیرضا جی جی

علیرضا جی جی یکی از چهره های سرشناس و با تجربه در صنعت موسیقی سبک رپ فارسی است که با نام علیرضا جزایری در استان تهران متولد شده است. این چهره یکی از اعضای اصلی گروه زدبازی بود و به دلیل همکاری با این گروه، توانست اقامت کشور فرانسه را برای خود به ارمغان آورد.

سیجل

سیجل را می توان از دیگر چهره های مشهور در صنعت موسیقی رپ دانست که با نام اصلی سیاوش جلالی دیده به جهان گشوده است. این چهره در سال ۲۰۰۵ توانست اقامت کشور فرانسه را به دست آورد و با فعالیت های جنجالی خود توانست به شهرت چشمگیری دست پیدا کند.

ورزشکارانی که در فرانسه زندگی می کنند

در حال حاضر بسیاری از چهره های ورزشکار ایرانی که در ورزش هایی نظیر کاراته، شطرنج و بوکس فعالیت می کنند، توانسته اند به کشور فرانسه پناهنده شوند. از شناخته شده ترین ورزشکاران ایرانی ساکن در فرانسه می توان به چهره هایی نظیر آروین باقری، مهرشاد شریف، صدف خادم، میترا حجازی پور و علیرضا فیروزجا اشاره کرد.

خواننده های ایرانی مقیم فرانسه

دریا دادور یکی از خوانندگان محبوب ایرانی در سبک موسیقی سنتی می باشد که از سال های بسیار دور کشور فرانسه را برای اقامت خود برگزیده است. این چهره تبحر خاصی در خواندن اشعار محلی و همچنین موسیقی اپرا دارد و در در حال حاضر فعالیت های موسیقی خود را در شهر ایولین کشور فرانسه ادامه می دهد. وی اصالتاً اهل استان گیلان می باشد اما محل تولد او در مشهد به ثبت رسیده است.

چه بازیگرانی که تابعیت فرانسه دارند؟

از شناخته شده ترین بازیگران ساکن در فرانسه می توان به گلشیفته فراهانی اشاره کرد. این چهره تنها بازیگر ایرانی می باشد که در حال حاضر فعالیت های خود در عرصه ایفای نقش را در کشور فرانسه به ثمر می رساند. وی پس از این که در ایران برای ایفای نقش با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شد، تصمیم گرفت تا به کشور فرانسه مهاجرت کند و در حال حاضر از مهاجرین این کشور می باشد.

چه سلبریتی هایی برای همیشه به فرانسه مهاجرت کرده اند؟

چه سلبریتی هایی برای همیشه به فرانسه مهاجرت کرده اند؟

اگر به مصاحبه های سلبریتی های ساکن فرانسه مراجعه نمایید، متوجه خواهید شد که هیچ کدام از آن ها تمایلی برای بازگشت به ایران ندارند و در واقع کشور فرانسه را برای سکونت همیشگی انتخاب کرده اند. البته باید بدانید که برخی از چهره هایی که توانسته اند در فرانسه اقامت داشته باشند، به دلیل فعالیت های خود، که با قوانین اسلامی در تضاد است، دیگر نمی توانند وارد کشور ایران شوند.

عکس سلبریتی های ساکن فرانسه را در کجا مشاهده کنیم؟

تصاویر بیشتر سلبریتی های ساکن فرانسه در پیج های مختلف اینستاگرامی مشاهده می شود. در واقع اکثر سلبریتی های شناخته شده ایرانی در اینستاگرام، فن پیج های مختلفی دارند که تصاویر و خبر های مربوط به آن ها را به صورت کامل پشتیبانی می کنند. از این جهت می توانید برای مشاهده تصاویر خوانندگان و بازیگران ساکن فرانسه به اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کنید.

درآمد سلبریتی های ساکن فرانسه از کجاست؟

اکثر چهره های ایرانی ساکن فرانسه در زمینه هنری بازیگری و خوانندگی فعالیت می کنند. از آن جایی که سلبریتی های ایرانی هیچ محدودیتی در کشور فرانسه برای فعالیت در رشته مورد علاقه خود ندارند، می توانند از طریق ادامه فعالیت هایشان به کسب درآمد بپردازند. البته سرمایه گذاری در مشاغل مختلف فرانسوی نیز، از دیگر منابع درآمدی چهره های ساکن در این کشور می باشد.

خانواده سلبریتی های ساکن فرانسه کجا ساکن هستند؟

باید بدانید که برخی از چهره های ایرانی ساکن در فرانسه، به تنهایی توانسته اند اقامت این کشور را دریافت نمایند. در واقع می توان گفت که خانواده آن ها یا در ایران سکونت دارند و یا ساکن کشور های خارجی دیگر می باشند. از این جهت برخی از سلبریتی های ساکن فرانسه که خانواده آن ها در ایران سکونت دارند، برای دیدار مجدد خانواده و دوستان خود به کشور ایران رفت و آمد می کنند.

سلبریتی های ساکن فرانسه که حاشیه های زیادی داشته اند

سلبریتی های خارج نشین همیشه از اقشار پرحاشیه ایرانی بوده اند، اما در میان آن ها گلشیفته فراهانی را می توان جنجالی ترین سلبریتی ساکن فرانسه دانست. زیرا که این چهره پس از مهاجرت به فرانسه کاملاً پوشش جدیدی را برای خود انتخاب کرد و در فیلم های نامناسبی به ایفا نقش مشغول شد. از این جهت حاشیه های متعددی برای او به وجود آمده است.

سلبریتی های ساکن فرانسه که کشف حجاب کردند

از آن جایی که قوانین حجاب اسلامی در کشور ایران بسیار سخت و دشوار می باشد، اغلب سلبریتی هایی که از ایران مهاجرت می کنند، پوشش متفاوتی را برای خود انتخاب می نمایند. در واقع می توان گفت که تمامی سلبریتی های ایرانی خارج نشین، به کشف حجاب پرداخته اند که تصاویرشان در شبکه های مجازی مختلف دیده می شود.

چه سلبریتی هایی برای همیشه به فرانسه مهاجرت کرده اند؟

کدام سلبریتی های ساکن فرانسه برای کار به ایران می آیند؟

همان طور که می دانید دلیل بسیاری از چهره هایی که در حال حاضر در فرانسه سکونت گزیده اند، ممنوع الکاری و یا محدودیت های شغلی آن ها در ایران بود. از این جهت این چهره ها هیچگاه برای فعالیت های کاری به ایران باز نخواهند گشت و تمام فعالیت های خود را در فرانسه به سرانجام خواهند رساند.

اینستاگرام سلبریتی های ساکن فرانسه

برای این که بتوانید به پیج اصلی اینستاگرام سلبریتی های ساکن فرانسه مراجعه نمایید، تنها کافی است که نامشان را در این اپلیکیشن جست و جو کنید. در این اپلیکیشن علاوه بر پیج اصلی این چهره ها، با فن پیج های آن ها نیز رو به رو خواهید شد و می توانید اخبار و تصاویرشان را از طریق فن پیج ها دنبال نمایید.

رپرهای ساکن فرانسه

رپر ها از دیگر اقشار جامعه ایرانی هستند که به کشور فرانسه مهاجرت کرده اند. در حال حاضر می توان از چهره هایی به نام علیرضا جی جی، سیجل و اشکان فدایی به عنوان رپر های محبوب و سرشناس ایرانی نام برد که کشور ایران را ترک کرده و در فرانسه فعالیت می کنند.

فوتبالیست های ساکن فرانسه

اگر به آدرس “سلبریتی های ساکن فرانسه ویکی پدیا” مراجعه نمایید، با نام هیچ کدام از فوتبالیست های ایرانی که در فرانسه به سکونت پرداخته باشند، مواجه نخواهید شد. در واقع هیچ اطلاعات دقیقی در مورد فوتبالیست های ایرانی ساکن فرانسه مشاهده نمی شود.

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن فرانسه

در حال حاضر سلبریتی های ساکن در فرانسه در تلاش هستند تا با کاربران ایرانی، ارتباط برقرار کنند. از این جهت توانسته اند با راه اندازی صفحات کلاب هاوس خود، ارتباط عمیق تر و صمیمانه تری را با علاقه مندان و مخاطبانشان برقرار نمایند. با سرچ نام آن ها می توانید به آیدی کلاب هاوسشان دست پیدا کنید.

سلبریتی هایی که برای زایمان به فرانسه رفتند

از بزرگ ترین مزایایی که زایمان در فرانسه برای سلبریتی ها به ارمغان آورده، این است که فرزندانشان از همان ابتدا تولد به عنوان یک شهروند فرانسوی شناخته می شوند. از این جهت بسیاری از سلبریتی های ایرانی برای دریافت تابعیت این کشور، فرزندان خود را در فرانسه به دنیا آورده اند.

سوالات متداول

  1. دلیل مهاجرت بی شمار رپر های ایرانی به کشور فرانسه چیست؟

    فعالیت رپر های ایرانی در فرانسه کاملا قانونی می باشد و می توانند کنسرت های خود را در این کشور برگزار کنند.

  2. جنجالی ترین سلبریتی ایرانی ساکن فرانسه کیست؟

    گلشیفته فراهانی در حال حاضر پرحاشیه ترین و جنجالی ترین سلبریتی ساکن این کشور می باشد.

  3. ورزشکاران ایرانی ساکن در فرانسه در چه رشته هایی فعالیت می کنند؟

    اکثر آن ها در شاخه های شطرنج، کاراته و بوکس فعالیت دارند.

  4. دلیل زایمان سلبریتی ها در کشور فرانسه چیست؟

    آن ها از این طریق می توانند تابعیت فرانسه را برای فرزندان خود به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید