بیوگرافی سام اصغری مدل بدنساز ایرانی | حاملگی بریتنی از سام اصغری واقعیت دارد؟

سام اصغری مدل، بدنساز و بازیگر سرشناس ایرانی- آمریکایی می‌باشد که در خارج از کشور به چهره ای معروف تبدیل شده است. او ابتدا فعالیت خودش را در زمینه ورزشی و بدنسازی آغاز کرد و پس از مدتی وارد عرصه بازیگری شد. اما در ایران بیشتر به خاطر رابطه اش با بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی یعنی بریتنی اسپیرز بر سر زبان ها افتاد. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با بیوگرافی سام اصغری یکی از سلبریتی های اینستاگرام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد در ادامه با ما همراه باشید.

سام اصغری کیست؟

سام اصغری کیست؟

ساموئل اصغری که بیشتر با نام سام اصغری شناخته شده است او متولد ۱۹ اسفند ۱۳۷۲ در تهران می باشد. در رابطه با سام اصغری ویکی پدیا آمده است، خانواده سام اصغری زمانی که سام دو سال بود به لس آنجلس مهاجرت کردند. سام زمانی که نوجوان بود علاقه بسیاری ها به رشته ورزشی فوتبال داشت اما از آن جایی که توانایی و استعداد در این زمینه نداشت فوتبال را رها کرد. در ادامه او علاقه مند به رشته بدنسازی شد و آن رشته را به صورت حرفه‌ای دنبال کرد تا این که او در حال حاضر با ۱۸۸ سانتیمتر قد و ۹۷ کیلو وزن مربی رشته بدنسازی می باشد و با توجه به این که بدنی رو فرم و مناسب دارد در زمینه مدلینگ و فشن نیز فعالیت گسترده ای دارد.

خانواده سام

او دارای سه خواهر می باشد که از بین خواهران سام اصغری فرزانه معروف به فی می باشد که او نیز در زمینه مد و فشن نیز در اینستاگرام فعالیت دارد. علاوه بر این فرزانه یک پرستار حرفه ای می باشد که در شهر لس آنجلس مشغول به کار می باشد.

عکس های سام اصغری را در کجا ببینیم؟

با توجه به این که سام اصغری در زمینه فشن و مدلینگ فعالیت گسترده ای دارد عکس های بسیاری از او در سایت های مختلف گوگل منتشر شده است. علاوه بر این او در اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های فضای مجازی فعالیت گسترده دارد و همواره عکس‌هایی از خود با استایل های اسپرت برای طرفداران و دنبال کننده هایش به اشتراک می‌گذارد. سام به عنوان یک مدل در آمریکا شهرت بسیار زیادی دارد از همین رو عکس های زیادی از او بر روی مجلات معتبر آمریکایی چاپ و منتشر شده است. رضا گلزار هم در سفری به لس آنجلس با سام دیدار کرد و از سام به عنوان مهمان ویژه کنسرتش دعوت عکس های دو نفره سام اصغری و گلزار از این دیدار بلافاصله منتشر شد.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز رابطه خوبی با هم دارند؟

بریتنی اسپیرز خواننده، بازیگر و رقصنده مشهور آمریکایی می باشد و با سام در جریان ضبط یک کلیپ یکدیگر آشنا شده و در ادامه این آشنایی آن ها رابطه عاشقانه و دوستانه خود را آغاز کردند. در حال حاضر نیز سام اصغری و دوست دخترش رابطه بسیار گرم و صمیمی دارند و در فضای مجازی و وب سایت های مختلف عکس های مشترک بسیاری از این دو به اشتراک گذاشته شده که نمایانگر رابطه خوب این دو با یکدیگر می باشد. بریتنی و سام مدتی پس از رابطه دوستانه نامزدی خودشان را اعلام کردند و همواره سام از محبت و علاقه فراوانش نسبت به بریتنی می‌گوید.

سام اصغری بدنساز است؟

سام اصغری بدنساز است؟

سام بعد از این که متوجه شد نمی تواند در رشته ورزشی مورد علاقه اش یعنی فوتبال پیشرفت داشته باشد این ورزش را کنار گذاشت و فعالیتش را در زمینه بدنسازی آغاز کرد. او با توجه به علاقه‌ای که در زمینه ورزش داشت و با پشتکار و تلاش فراوان توانست در مدت تقریبا کوتاهی بدنی ورزیده و ورزشی از خودش بسازد. به دنبال آن به دلیل اندام زیبا و ورزش هایی که داشت خیلی زود توجهات زیادی به سمت او جلب شد و فعالیتش را در زمینه مدلینگ و فشن آغاز کرد در حال حاضر علاوه بر این که در زمینه مد فعالیت دارد باشگاه بدنسازی اختصاصی خودش را هم راه اندازی کرده و افراد زیادی عضو باشگاه او شده اند و تمرینات ورزشی انجام می دهند. به تازگی خبری در رابطه با سام اصغری منچستر سیتی منتشر شده که حاکی از آن دارد که او مربی بدنسازی آکادمی این تیم شده است.

سام اصغری قبل از عمل چه شکلی بود؟

سام تناسب و زیبایی اندام اش را مدیون تمرینات سخت و فشرده ورزشی است و با ورزش توانسته بدنی متناسب و زیبا درست کند که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. با این وجود او عمل زیبایی بر روی بدن خود انجام نداده و چهره او کاملاً طبیعی و دست نخورده می باشد.

اینستاگرام سام اصغری

اینستاگرام فضایی است که معمولاً اکثر هنرمندان و چهره‌های شناخته شده در آن حضوری فعال دارند. اصغری نیز علاوه بر اینستاگرام در همه پلتفرم های فضای مجازی مثل یوتیوب فعالیتی گسترده دارد. در اینستاگرام حدود ۴ هزار دنبال کننده سام اصغری اینستا را دنبال می کنند و روزانه اخبار و اطلاعات مربوط به او را با دنبال کردن پیج شخصی اش آگاه می شوند. پست های او معمولاً شامل عکس هایی با ژست های اسپرت و مدلینگ می باشد. همچنین پست هایی از عکس های خانوادگی‌اش، کنسرت‌ها، سفرها، تفریحات و تمرینات ورزشی اش در باشگاه بدنسازی به اشتراک گذاشته است. برای دسترسی به پیج اینستاگرام سام اصغری کافیست نام او را به انگلیسی sam asghari در اینستاگرام جستجو کنید تا به پیج سام اصغری دسترسی داشته باشید و با دنبال کردن پیج او از اخبار و اطلاعات مربوط به زندگی سام و دوست دخترش بریتنی اسپیرز با خبر شوید.

یوتیوب سام اصغری فعال است؟

همان طور که گفته شد سام اصغری در یوتیوب نیز فعالیت زیادی دارد و همواره کلیپ های بسیاری از تمرینات ورزشی و سکانس های از فیلم هایی که در آن نقش آفرینی کرده است و موزیک ویدیوهایش در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده و مورد بازدید طرفداران او قرار می گیرد.

حاشیه های سام مرتبط با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های سام مرتبط با چه موضوعاتی است؟

پیرامون افراد معروف و چهره های سرشناس همیشه حاشیه ها و شایعات فراوانی به گوش می رسد. اما سام با وجود این که در فضای مجازی چهره ای معروف و سرشناس بود حاشیه های قابل توجه ای از او به چشم نمی خورد. اما پس از این که او با خواننده معروف آمریکایی یعنی بریتنی اسپیرز وارد رابطه شد و عکس های زیادی از آن ها در فضای مجازی منتشر شد حاشیه های فراوانی در رابطه با سام اصغری و بریتنی اسپیرز مطرح شد. اما مهمترین حاشیه‌هایی که به تازگی در رابطه با اصغری در فضای مجازی و وب‌ سایت‌های مختلف مطرح شد این بود که در جریان یک کنسرت بریتنی سام اصغری به حالت چهار دست و پا بر روی زمین قرار می گیرد و بریتنی بر گردن سام اصغری قلاده می اندازد و با زدن شلاق به پشت به او دستور می دهد که حرکت کن، این حرکت سام در مقابل میلیون ها نفر واکنش های منفی بسیاری از سوی ایرانیان مواجه شد و موجب جریحه دار شدن احساسات ایرانی های بسیاری در سراسر جهان شد.

آیا تا به حال مصاحبه با سام اصغری انجام شده است؟

سام اصغری علاوه بر این یک مدل معروف در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد همچنین در کشور آمریکا بیشتر به عنوان مدل اسپرت معروف است از همین رو مصاحبه های بسیاری با او توسط نشریات و مجلات معتبر آمریکایی صورت گرفته است همچنین مصاحبه هایی که با او توسط خبرگزاری ها انجام شده است در وب سایت های مختلف موجود است شما می توانید برای مطالعه این مصاحبه ها به این وب سایت ها مراجعه کنید

سام اصغری چند سال از بریتنی کوچکتر است؟

سام اصغری و بریتنی اسپیرز مدتی است که با یکدیگر در رابطه اند و در نهایت این رابطه و دوستی اعلام نامزدی از سوی دو طرف این در حالی است که اصغری حدود ۱۴ سال از بریتنی کوچکتر است و این تفاوت سنی واکنش های منفی بسیاری برای بریتنی به دنبال داشت روزهایی که سام در مصاحبه ای اعلام کرد که این تفاوت سنی اصلاً برای او اهمیتی ندارد این خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی بریتنی است که منجر به این علاقه و رابطه شده است

سام اصغری تا به حال جایزه دریافت کرده است؟

سام مدت کوتاهی پس از فعالیتش به سرعت به چهره مشهور و معروف در عرصه مدلینگ و بازیگری تبدیل شد. با این حال او تاکنون هیچ جایزه‌ای از سوی مرکز معتبری دریافت نکرده است و تنها افتخاراتی که برای او می توان از آن نام برد این است که تصویر او بر روی صفحه اول مجله معتبر مرد آهنین در امریکا منتشر شد است.

شغل اصلی سام اصغری چیست؟

شغل اصلی سام اصغری چیست؟

اصغری در زمینه‌های گوناگونی فعالیت دارد و از راههای مختلفی کسب درآمد می‌کند. مهمترین فعالیت های او که می‌توان به آن اشاره کرد این است که او به عنوان یک شخص پرطرفدار در اینستاگرام تبلیغات بسیاری در پیج اش انجام می‌دهند. همچنین باشگاه بدنسازی اختصاصی خودش را دارد که افراد زیادی برای انجام تمرینات ورزشی به عضویت آن درآمده اند. او مدتی است که در زمینه بازیگری نیز فعالیت می‌کند و در چندین فیلم ایفای نقش کرده است بنابراین همه این ها برای سام منبع درآمد می باشد. اما اصلی ترین شغل او فعالیت در زمینه مدلینگ می باشد طوری که او با مجلات معتبر ورزشی و تناسب اندام بسیاری در آمریکا همکاری می‌کند و عکس های زیادی از او در صفحات اصلی این نشریات به چاپ رسیده است.

آیا تا به حال بریتنی به سام خیانت کرده است؟

با وجود این که بریتنی قبل از رابطه با سام با افراد زیادی رابطه داشته و حتی چندین ازدواج ناموفق داشته است اما تا کنون هیچ خبری مبنی براین که او در مدت رابطه اش با سام به او خیانت کرده است منتشر نشده است.

نظر سام اصغری درباره پدر بریتنی چیست؟

زمانی که بریتنی اسپیرز و سام اصغری با یکدیگر وارد رابطه شدند به شدت با واکنش تند بریتنی که با این رابطه مخالف بود مواجه شدند. در واکنش به چنین جبهه گیری هایی در یک استوری در رابطه با پدر بریتنی اعلام کرد که جیمی یک آدم عوضی است که دخالت های بسیاری در روابط آن ها دارد و کنترل‌ها و اظهارنظرهای جیمی به هیچ عنوان برای او خوشایند نیست.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. سام اصغری کیست؟

    بدنساز،مربی و بازیگر ایرانی می باشد.

  2. دوست دختر معروف سام اصغری کیست؟

    بریتنی اسپیرز خواننده امریکایی

  3. آیا سام اصغری در اینستاگرام فعالیت دارد؟

    او در اینستا حدود۴۰۰۰۰۰ فالوور دارد.

  4. شغل اصلی سام اصغری چیست؟

    فعالیت در زمینه مدلینگ و بدنسازی

دیدگاهتان را بنویسید