بهادر وحشی چگونه معروف شد؟ | بیوگرافی بهادر اونلو و همرش سلبریتی های ترکیه

بهادر وحشی از شاخ های اینستاگرام می باشد و با این نام برای طرفدارانش شناخته می شود. او که مشهور به زدن ترکیبی های پرو می باشد دنبال کننده های زیادی را پیدا کرده است.

بهادر وحشی مدتی برای بالاتر بردن فالوور هایش به نزاع ساختگی با وحید خزایی پرداخت که همین باعث جذاب تر شدن پیج اش در اینستاگرام شد و بعد هم که داستان آشتی با وحید خزایی شروع شد. بهادر وحشی؛ ترکیبی زن چندش آور با کارهای عجیب و غریب مشهور است.

بهادر وحشی کیست؟

بهادر وحشی کیست؟

بهادر اونلو متولد ۱۳۵۱ در ایران، بازیگر و بدلکار است. دانش آموخته رشته هنرهای زیبا در ایران است، در کنار بازیگری، ورزشکار حرفه ای رزمی کار، محافظ شخصی، بدلکار و چهره شاخص اینستاگرامی می باشد.

بهادر در ایران متولد شده است، پدرش از کردهای ترکیه شهر ملطیه و مادرش ایرانی است، به همین علت از ۶ ماهگی به ترکیه برگشتند و بهادر از این کشور شناسنامه گرفته است.

اینستاگرام بهادر وحشی چند فالوور دارد؟

بهادر وحشی یکی از شخصیت ها و چهره های شناخته شده در فضای مجازی می باشد که با نام بهادر وحشی ترکیبی پرو شناخته می شود و طرفدارانش او را با این نام می شناسند و دنبال می کنند. او در واقع مدیر سایت شرط بندی پروو بت و همچنین لورد بت می باشد. صفحه او در اینستاگرام بیش از ۳۰ هزار فالوور دارد.

بهادر وحشی در سریال گوزل

بهادر به عنوان یک بازیگر و بدلکار فعالیت حرفه‌ ای دارد و گفته می شود به تازگی در فیلمی با نام کار کثیف ایفای نقش کرده است. او گفته است از سنین کودکی هنگامی که دبستانی بوده است به عرصه بازیگری علاقه مند بوده است و به صورت رسمی از سوم دبستان وارد این عرصه شده است.

سریال گوزل که در ترکی به نام زیبا می باشد، از جمله بهترین سریال های ترکی در سال ۲۰۱۶ شناخته شده است که این سلبریتی از جمله بازیگران این سریال است که با مشاهده ایفای نقش او در این سریال می‌ توانیم به استعداد زیاد او در بازیگری نیز پی ببریم. این سریال یک سریال بسیار عاشقانه می‌ باشد که بازیگران بسیار خوب ترکی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

آهنگ بهادر وحشی پرو

جالب است که بدانید بهادر مدتی قبل آهنگی به نام پرو را منتشر کرد که این آهنگ حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد. خیلی از افراد بیان کرده بودند که بهادر صدای خوبی ندارد و آهنگ او قافیه نیز ندارد و از او خواستند تا دیگر آهنگ نخواند و منتشر نکند، چرا که استعداد و مهارتی در خوانندگی ندارد.

با این حال برخی از افراد دیگر نیز بیان کرده بودند که ویدیوی این آهنگ جالب بوده است. می توانید موزیک ویدیوی این آهنگ را به راحتی در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

حاشیه های بهادر وحشی در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های بهادر وحشی در رابطه با چه موضوعاتی است؟

بهادر وحشی اینستای فعالی در گذشته داشته است اما بعد از آنکه درگیری های زیادی با امیر تتلو و داوود هزینه و ساشا‌ سبحانی پیدا کرد، برای او حاشیه های زیادی به وجود آمد که آخرین حاشیه مربوط به، به قتل رساندن فردی با سلاح گرم بوده است.

البته که گفته می‌ شود اینها پاپوش هایی است که برای این سلبریتی به وجود آورده اند و برای همین پیج اینستاگرام او برای خاتمه دادن به این ماجراها بسته شد.

هم اکنون پیج اینستاگرام فعالی ندارد. او در گذشته تعداد فالوور بالایی نداشته است اما هم اکنون تنها در پیج اینستاگرام رستوران خود در حال فعالیت می باشد که برای کسب درآمد بیشترش به حساب می آید.

عکس های بهادر وحشی را در کجا ببینیم؟

عکس بهادر وحشی چه در اینستاگرام و چه در گوگل قابل مشاهده است و اگر شما نیز مایل به دنبال کردن این سلبریتی می باشید می توانید با دنبال کردن او در اینستاگرام عکس ها و کلیپ های منتشر شده از او را نیز مشاهده نمایید.

البته راه دیگر دنبال نمودن عکس های این شاخ مجازی یوتیوب می باشد. در یوتیوب نیز همانند اینستاگرام عکس های زیادی از این سلبریتی در دسترس است که با جستجو نام این سلبریتی می توانید آنها را مشاهده نمایید.

بهادر وحشی در سریال رامو بازی کرده است؟

با مشاهده تیزر سریال رامو متوجه مضمون و محتوای کلی این فیلم خواهید شد. این فیلم درباره موضوع سرکشی می باشد که در میان دو خانواده بزرگ وجود دارد. در حالی که در این بین، داستان عاشقی میان دو جوان نیز شکل می گیرد و داستان های عاشقانه در خلال جنگ میان این دو خاندان ادامه پیدا می کند.

با توجه به آن که اولین تیزر منتشر شده از این سریال بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، افراد زیادی خواهان انتشار این فیلم می باشند تا این فیلم را به طور جدی دنبال نمایند. گفته می‌ شود که بهادر وحشی یکی از بازیگران این سریال خواهد بود.

بسته شدن پیج بهادر وحشی به چه خاطر بوده است؟

بسته شدن پیج بهادر وحشی به چه خاطر بوده است؟

مدتی است که پیج بهادر وحشی از دسترس خارج شده است و پیج هایی که هم اکنون با نام او فعالیت می‌ کنند فیک هستند. برخی از منابع علت بسته شدن پیج بهادر وحشی را دستگیر شدنش بیان کرده اند.

مدتی است که بهادر وحشی به دلیل قتل دستگیر و روانه زندان شده است. البته همسر او بیان کرده است که به بهادر اتهام زده اند و او بی گناه است و از فالووران و طرفداران بهادر خواسته است که برای آزادی همسرش دعا کنند.

همچنین همسرش در یکی از استوری ها بیان کرده بود که او و نزدیکانش پشت بهادر را خالی نمی کنند و همه جوره هوای او را دارند تا مقصر اصلی مشخص شود و بهادر از زندان آزاد شود.

برای اطلاع دقیق تر در مورد جریان دستگیری بهادر وحشی می توانید به اینترنت مراجعه کنید، چرا که برخی از افراد به صورت کلیپ جریان دستگیری بهادر وحشی را برای مخاطبان توضیح داده اند.

دوست دختر این شخص کیست؟

از طرف بهادر خبری مبنی بر ازدواج او اعلام نشده است. اما سال های زیادی است که او با یک دختری به نام ندا در رابطه عاشقانه به سر می برد.

بهادر چند ساله است؟

این هنرمند در سن ۴۸ سالگی به سر می برد.

بهادر وحشی در حریم سلطان هم بازی کرده است؟

بهادر تا به امروز در قسمت هایی از سریال های مشهور و محبوب ترکیه ای نقش آفرینی کرده است. حتی گفته شده است که او نقش کوتاهی در سریال مشهور و معروف ترکیه ای به نام حریم سلطان نیز داشته است.

البته خیلی از افراد بیان کرده اند که این موضوع شایعه است، چرا که بهادر را در هیچ کدام از قسمت های این سریال ندیده اند. اما با این حال خود بهادر این خبر را تایید کرده و بیان کرده است که در قسمت‌ هایی از این سریال حضور داشته است.

مصاحبه با بهادر

در این قسمت از مقاله می خواهیم در رابطه با مصاحبه های بهادر صحبت کنیم. این شخصیت محبوب اینستاگرام مصاحبه های زیادی داشته است و در رابطه با موضوع های مختلف جلوی دوربین رفته و به گفت و گو پرداخته است. شما اگر علاقه مند به دیدن این مصاحبه ها هستید می توانید با مراجعه به صفحات فضای مجازی آنها را دنبال کنید.

رستوران بهادر وحشی در ترکیه

بهادر شغل های مختلفی را امتحان کرده است اما زمانی که در اینستاگرام به شهرت زیادی رسید به فکر راه اندازی رستورانش افتاد، او به همراه همسرش در یکی از خیابان های استانبول رستورانی را راه‌ اندازی کرده است که به همراه همسرش این رستوران را اداره می‌ کند.

همچنین بهادر در صفحه اینستاگرامش به طور روتین رستورانش را تبلیغ می‌ کند و بیان کرده است که اگر می‌ خواهید من را از نزدیک ببینید پیشنهاد می کنم به رستورانم بیایید، چرا که من همیشه در رستورانم حضور دارم که این کار او باعث شده است که اکثر مشتریان ثابت رستورانش ایرانی باشند. بهادر توانسته است از طریق رستورانش به درآمد خوبی برسد و امروزه بخش عمده‌ ای از درآمد بهادر وحشی از طریق رستورانش می باشد.

درآمد بهادر وحشی چقدر است؟

بهادر ترکیبی که به عنوان بازیگر و بدلکار در فیلم های زیادی بازی کرده است هم چنین یک ورزشکار حرفه ای در رشته مسابقات مبارزه در قفس MMA نیز هست و از این راه هم کسب در آمد می کند. به گفته خود او تا به حال چیزی حدود ۷۰ شغل مختلف را انجام داده است که ۱۵تا از آن شغل ها در ایران بوده است. بهادر پس از مدتی رستوران منزل با غذاهای محلی در شهر استانبول، ترکیه را احداث کرد که این رستوران تماما متعلق به بهادر اونلو واقع در خیابان استقلال استانبول است. او از این طریق هم به کسب درآمد پرداخته اما عددی برای درآمد او مشخص نشده و اطلاعاتی در دست نیست.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. پدر و مادر بهادر وحشی اهل کجا می باشند؟

    پدرش اهل ترکیه و جزو کرد های ترکیه است و مادرش اهل ایران است.

  2. آیا بهادر وحشی ازدواج کرده است؟

    او چند سالی است که با دختری به نام ندا رابطه عاشقانه دارد و با هم زندگی می کنند.

  3. بهادر وحشی در اینستاگرام در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    او مشهور به زدن ترکیب های پرو است و در این زمینه فعالیت می کند.

  4. مهمترین بازی های بهادر وحشی چه سریال هایی است؟

    او در سریال گوزل، سریال رامو و…. نقش افرینی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید