مائده هژبری کیست؟ | لیست اعترافات اعترافات مائده هژبری بعد از دستگیری

مائده هژبری معروف به ماهی مائده یکی از شاخ های اینستاگرام مجازی می بشد که به واسطه انجام رقص های گوناگون و انتشار آن ها به شهرت رسید. مائده هژبری یکی از پر حاشیه ترین چهره های اینستاگرامی می باشد که در شهر تهران متولد شده است و فراز و نشیب های بسیار زیادی داشته است و در عین حال نیز طرفداران زیادی دارد.

مائده هژبری کیست؟

مائده هژبری کیست؟

مائده هژبری معروف به ماهی مائده متولد مهر ماه سال ۱۳۷۹ در شهر تهران می باشد. وی یکی از شاخ های فضای مجازی می باشد که با توجه به رقص های معروفی که از خود در فضای مجازی منتشر کرده است به شهرت بالایی رسیده و در عین حال حواشی بسیار زیادی هم داشته است. ماهی مائده از کودکی علاقه زیادی به رقص داشت و خانواده او مائده را به کلاس های رقص فرستادند تا وی بتواند علاقه خود را به صورت جدی دنبال کند. مائده هژبری علاوه بر رقص در کلاس های پارکور هم شرکت کرد و کلیپ های زیادی هم از پارکور خود منتشر کرد. از آن جایی که این دختر جوان ایرانی علاقه زیادی به رقص داشت تصمیم گرفت تا در فضای مجازی مانند اینستاگرام هم کلیپ های رقص خود را منتشر کند تا دیگر کاربران هم استعداد او را در این زمینه ببینند که او با انتشار کلیپ های رقص خود به شهرت زیادی رسید اما همین کلیپ ها باعث ایجاد حواشی بسیار زیادی هم پیرامون او شد و حتی باعث بازداشت شدن او هم شد. ماهی مائده همان طور که گفته شد در تهران متولد شده است و پس از حواشی بسیار زیادی که در ایران داشت تصمیم به مهاجرت گرفت و به شهر استانبول ترکیه مهاجرت کرد که در آن جا هم حواشی زیادی داشت.

عکس های مائده هژبری را در کجا ببینیم؟

عکس های مائده هژبری را در کجا ببینیم؟

از مائده هژبری یا همان ماهی مائده تا کنون عکس های بسیار زیادی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده است و با جست و جوی نام وی در گوگل و یا صفحات مجازی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تلگرام می توانید عکس های بسیار زیادی از او پیدا کنید. خود ماهی مائده نیز در پیج اینستاگرامی خودش هم عکس های زیادی از خود منتشر کرده بود که البته پیج او به دلیل حواشی و مسائل مختلفی که پیرامون او وجود داشت بسته شد. در این مقاله تعدادی از عکس های این رقاص معروف ایرانی وجود دارد و اگر به دنبال دیدن و پیدا کردن عکس های بیشتری از وی هستید همان طور که اشاره شد با جست و جوی نام او در گوگل و فضای مجازی می توانید عکس های جدید تر و بیشتری هم از او پیدا کنید.

آدرس اینستاگرام مائده هژبری چیست؟

مائده هژبری به واسطه فعالیت در اینستاگرام و انتشار کلیپ های رقص خود به شهرت زیادی رسید و تبدیل به یکی از شاخ های فضای مجازی شد و بیش از یک میلیون فالوور هم در پیج خود داشت اما با توجه به مسائل گوناگون و حواشی متعددی که داشت پیج او بسته شد و او مجبور شد تا فعالیتش را در پیج دیگری ادامه دهد که پیج دوم او نیز باز هم از دسترس خارج شد و این شاخ مجازی رقاص معروف ایرانی امروزه هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارد و هیچ کدام از پیج هایی که در اینستاگرام با نام او فعالیت دارند مربوط به این شخص نیستند و اغلب فن پیج می باشند.

ماجرای دستگیری مائده هژبری چه بود؟

ماجرای دستگیری مائده هژبری چه بود؟

در قسمت های قبل اشاره شد که وی حواشی زیادی داشته که یکی از این حواشی مربوط به ماجرای دستگیری او می باشد. همان طور که می دانید ماهی مائده با انتشار کلیپ های رقص در فضای مجازی به شهرت زیادی رسید اما این کلیپ ها باعث دردسر های زیادی برای او شد و با دستور مقام مربوط قضایی پیج او بسته شد. وی با انتشار برخی از رقص های جنجالی باعث ایجاد حواشی زیادی شد که طولی نکشید تا این رقاص و شاخ مجازی توسط پلیس فتا دستگیر شد و برای مدتی بازداشت شد که واکنش های بسیار زیادی در پی داشت اما بعد با قید وثیقه آزاد شد و پس از آزادی او پلیس فتا در یک اعلامیه و مصاحبه اعلام کرد که این شاخ مجازی هیچ پرونده انتظامی ای ندارد و او توسط این سازمان بازداشت شده است و تمامی اخبار مربوط به دستگیری او شایعه می باشند اما اخبار دستگیری او حتی در بسیاری از شبکه های ماهواره ای مانند بی بی سی و الجزیره هم منتشر شد.

یوتیوب ماهی مائده فعال است؟

خود مائده هژبری به صورت اختصاصی هیچ چنل فعالی در یوتیوب ندارد اما با توجه به این که طرفداران زیادی دارد کلیپ ها و چنل های زیادی در رابطه با او در یوتیوب وجود دارند که زمانی که شما نام وی را در یوتیوب سرچ کنید کلیپ های بسیار زیادی از رقص ها و اخبار مربوط به این شخص را می توانید پیدا کنید اما هیچ کدام از این ها چنل اصلی این فرد نمی باشد و همان گونه که اشاره شد وی چنل فعالی در این شبکه اجتماعی معروف و پر طرفدار ندارد.

آیا مائده هژبری با تتلو رابطه دارد؟

آیا مائده هژبری با تتلو رابطه دارد؟

در قسمت های ابتدایی گفته شد که پس از مهاجرت این شاخ مجازی به ترکیه او باز هم حواشی مختلفی داشت که یکی از مهم ترین حواشی او که جنجال و واکنش های بسیار زیادی داشت رابطه او با امیر تتلو خواننده جنجالی رپ فارسی بود. پس از مهاجرت او به ترکیه اخباری منتشر شد که خبر رابطه ماهی مائده با یک خواننده را می داد که پس از مدتی امیر تتلو با انتشار عکس های خود و ماهی مائده عنوان کرد که ماهی مائده دوست دختر جدید او می باشد و با یک دیگر رابطه دارند و حتی مائده در برخی از کنسرت های امیر تتلو هم بر روی استیج حضور داشت.

حاشیه های مائده هژبری در رابطه با چه موضوعاتی است؟

ماهی مائده یکی از پر حاشیه ترین شاخ های مجازی می باشد. حواشی او در رابطه با موضوعات مختلفی مانند رابطه با امیر تتلو، ماجرای دستگیری و بسته شدن پیج اینستاگرامی اش و یا انتشار رقص های جنجالی بوده است که هر کدام از آن ها جنجال و حواشی زیادی در فاضی مجازی رقم زده است.

مصاحبه با مائده هژبری چگونه بود؟

مصاحبه با مائده هژبری چگونه بود؟

ماهی مائده تا کنون مصاحبه های مختلفی با رسانه ها انجام داده است که معروف ترین مصاحبه وی در زمان بازگشت او به ایران در سال ۱۳۹۸ بود که می توانید کلیپ این مصاحبه ها را در یوتیوب مشاهده کنید.

دوست پسر ماهی مائده کیست؟

مائده هژبری پس از مهاجرت به ترکیه با افراد مختلفی وارد رابطه شد که معروف ترین آن امیر تتلو خواننده جنجالی ایرانی بود که برای چند ماهی با یک دیگر در رابطه بودند اما امروزه با توجه به بسته بودن پیج مائده هژبری اخبار زیادی در مورد دوست پسر او در دسترس نیست.

مائده هژبری مهاجرت کرده است؟

ماهی مائده مهاجرت کرده است؟

مائده هژبری پس از دستگیری در ایران و پس از آزادی به قید وثیقه تصمیم به مهاجرت و ترک ایران را گرفت و به شهر استانبول ترکیه مهاجرت کرد که پس از حدود دو سال به ایران بازگشت.

رقص های مائده هژبری را در کجا ببینیم؟

از وی تا کنون کلیپ های رقص بسیار زیادی منتشر شده است که اکثر این کلیپ ها در پیج اینستاگرامی او موجود بود اما با بسته شدن پیج او اکثر این کلیپ ها در چنل های یوتیوب و آپارات منتشر شده است و همچنین در خود اینستاگرام هم پیج هایی وجود دارند که کلیپ های مربوط به وی را منتشر کرده اند که با مراجعه به این چنل ها و پیج ها می توانید کلیپ های رقص وی را مشاهده کنید.

خانواده مائده هژبری کجا هستند؟

خانواده مائده هژبری کجا هستند؟

اخبار زیادی در مورد محل زندگی این شاخ مجازی در دسترس نیست اما به احتمال فراوان با توجه به این که اصالت وی مربوط به تهران می باشد خانواده او نیز در تهران سکونت داشته باشند.

مائده هژبری کجاست؟

مائده هژبری پس از ازادی و مهاجرت به ترکیه در سال ۱۳۹۸ اخباری مربوط به بازگشت او به ایران منتشر شد که ابتدا تکذیب اما خود او با انتشار کلیپ هایی بازگشت خود را به ایران تایید کرد و امروزه به نظر می رسد که این شاخ مجازی در ایران زندگی می کند اما مانند سابق فعالیتی در فضای مجازی ندارد.

سوالات متداول

  1. مائده هژبری کیست؟

    مائده هژبری رقاص معروف اینستاگرامی می باشد که در سال ۱۳۷۹ در تهران متولد شده است و به واسطه انتشار کلیپ های رقص خود در فضای مجازی معروف شد.

  2. پیج اینستاگرام مائده هژبری چیست؟

    پیج این رقاص و شاخ مجازی با توجه به حواشی متعددی که داشت توسط پلیس فتا از دسترس خارج شده است و او فعلا فعالیتی در اینستاگرام ندارد.

  3. ماهی مائده چند سال دارد؟

    وی متولد مهر ماه سال ۱۳۷۹ در تهران می باشد و اکنون حدود ۲۲ سال سن دارد.

  4. کلیپ های ماهی مائده را در کجا ببینیم؟

    برای دیدن کلیپ های رقص این شاخ مجازی می توانید به فضای مجازی مانند اینستاگرام و رسانه های مختلفی مانند یوتیوب و آپارات مراجعه کنید و با سرچ نام او کلیپ های زیادی از رقص های وی در این پیج ها و چنل ها پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید