محل زندگی امیر تتلو کجاست؟ او هم اکنون پناهنده کدام کشور می باشد؟

امیر حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو در۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در مجیدیه تهران به دنیا آمده است و محل زندگی امیر تتلو در انجاست. او فرزند کوچک خانواده و دارای دو خواهر بزرگتر از خود است. پدرش در سال ۱۳۸۴ در سن ۵۰ سالگی فوت کرد و او به همراه مادر و دو خواهرش زندگی می کرد. امیر تتلو بیشتر فعالیت هنری خود را در تهران ادامه داد. او خواننده و ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی ایرانی است که تا کنون ۱۳ آلبوم استودیویی، ۱ آلبوم زنده، ۴۸ موزیک ویدئو و ۱۲۲ تک آهنگ دارد. او به گفته خودش شخصیتی لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بددهن، غیرتی و در مسائل مالی بی خیال است.

محل زندگی امیر تتلو کجاست؟

محل زندگی امیر تتلو کجاست؟

امیر تتلو در تهران به دنیا آمد و دوران نوجوانی خود را مدتی در کارگاه نجاری و در یک سوپر مارکت کار کرد و برای مدت ها محل زندگی امیر تتلو در انجا بود. وی اوایل دهه ۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت. امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ شروع به کار خوانندگی کرد و با وبلاگی که امین دانکر، که یکی از دوستان نزدیک او بود ایجاد کرد، آثارش را منتشر کرد. او تا سال ۱۳۹۷ در ایران زندگی می کرد، اما در همین سال پس از اینکه نتوانست مجوز برای «فعالیت قانونی» در کشور بدست آورد، به ترکیه رفت و در آن‌جا به فعالیت‌های هنری خود ادامه داد.

امیر تتلو یک آلبوم موسیقی به نام تتلیتی دارد که طرفداران او با آن نام شناخته می شوند. تتلیتی ها معمولا نوجوانانی هستند که در فضای مجازی حضور دارند. بعد از بازداشت تتلو ، تتلیتی ها پیام های زیادی را در اینستاگرام روانه حساب رهبر ایران کردند و عنوان کردند که تتلو بی گناه است و خواستار آزادی او شدند. در سال ۲۰۱۴ تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام، را در طرفداری از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل خواند. تتلو چندین بار خواسته فوتبال بازی کند و جای بعضی از افراد را در تیم بگیرد که با مخالفت سر مربی این تیم ها رو برو شده است. او در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم فوتبال پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد که می خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. اما توسط حمید درخشان سر مربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است.

شماره محل زندگی امیر تتلو چند است؟

شماره محل زندگی امیر تتلو چند است؟

شماره محل زندگی تتلو هنوز مشخص نیست و هر کسی ان را ندارد اما همه می دانند که منطقه ای که در آن زندگی می کرد، مجیدیه بود. امیر تتلو موسیقی را در سال ۱۳۸۲ به سبک رپ شروع کرد و اولین آلبوم خود را به نام همکف در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد.

عکس های محل زندگی امیر تتلو چگونه است؟

عکس های زیادی از او درباره محل زندگی امیر تتلو در فضای مجازی وجود دارد. عکس هایی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی وی، به عبارتی دیگر می توان گفت عکس هایی از مجیدیه تهران تا زمان حال که در ترکیه زندگی می کند. همواره مورد حمایت طرفدارنش بوده و با گذاشتن عکس های جدید خود در فضای مجازی مورد توجه آن ها قرار گرفته است. عکس هایی همراه با ابراهیم رییسی در زمان انتخابات و اعلام حمایت از آن در بازه انتخابات داشت. او قبل از انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد که اگر این بار رییسی، رییس جمهور شود به ایران بر می گردد. همچنین عکس هایی هم با دختر های متفاوتی در اینستاگرام دارد، مثلا عکس با ندا یاسی و دنیا جهانبخت از جمله این عکس هاست.

امیر تتلو در اینستاگرام چگونه فعالیت دارد؟

امیر تتلو در اینستاگرام چگونه فعالیت دارد؟

تتلو یکی از پرسر و صدا ترین چهره های ایرانی در اینستاگرام است. نظرات و حرف های او، واکنش های زیادی را از طرفداران و مخالفانش در اینستاگرام، همواره داشته و در بعضی مواقع توهین های زیادی به او شده است. چندین بار صفحات او در اینستاگرام بسته شده، اولین بار در سال ۱۳۹۷ به خاطر توهین به زنان صفحه او توسط اینستاگرام بسته شد، تا آن زمان حدود ۴ میلیون دنبال کننده داشت. برای بار دوم در سال۱۳۹۹ پیجش بسته شد و آن هم بخاطر اینکه در استوری خود مطرح کرد قصد دارد حرم سرا راه اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ سال خواست تا به حرم سرای او بیایند. هم اکنون هم در اینستاگرام فعالیت دارد اما دیگر فالوورهایش به تعداد قبل نیست. تتلو تنها خواننده ایست که تمام بدنش تاتو دارد و عکس های بدن خود را در اینستاگرام برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

محل زندگی امیر تتلو در ترکیه کجا بود؟

محل زندگی امیر تتلو در ترکیه کجا بود؟

امیر تتلو برای مدت کوتاهی فعالیت های هنری خود را کنسل کرد. او در سال ۱۳۹۶ از دنیای موسیقی به طور موقت کناره گیری کرد و دلیل کناره گیری خود را ندادن مجوز به کارهای هنریش عنوان کرد. او در سال ۱۳۹۷ به دلیل اینکه نتوانست برای کارهای خود مجوز بگیرد از ایران خارج و به ترکیه رفت و درآنجا به فعالیت موسیقیایی خود ادامه داد و برای مدت طولانی محل زندگی امیر تتلو در انجا بود.

تتلو در ترکیه به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه در بهمن ماه ۱۳۹۸ توسط پلیس اینترپل دستگیر شد. قرار بر این بود که به ایران تحویلش دهند، اما با طومار امضایی که از طرف طرفدارانش جمع آوری شد و فشاری که به پلیس ترکیه آوردند، یک مقام پلیس ترکیه گفت «امیرحسین مقصودلو (تتلو) به دلیل مشکلاتی که برای ویزایش به وجود آمده بازداشت شده‌ است. پلیس ترکیه همچنین اعلام کرد تصمیمی برای تحویل دادن وی به ایران ندارد. امیر تتلو پس از یک هفته زندانی بودن در ترکیه در ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ آزاد شد. با اعلام آزادی خود، از پلیس و مردم ترکیه که او را به پلیس ایران تحویل ندادند و همچنین از تمام کسانی که خواستار آزادی او شدند و طرفدارانش تشکر کرد.

آیا امیر تتلو به انگلیس رفت؟

همه خوانندگان معروف و مشهور تمایل زیادی دارند که در انگلیس کنسرت برگزار کنند، تتلو هم یکی از این خوانندگان است. تتلو برای برگزاری کنسرت در انگلیس تقاضای ویزا داده بود. اما وزارت کشور انگلیس در ۲۹ ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کرد که ویزای کاری موقت امیر تتلو را لغو کرده است و دلیل لغو ویزا را، انگلیس تغییر شرایط امیر تتلو نسبت به زمان اعطای ویزا عنوان کرده است.

محل زندگی امیر تتلو در ایران کجا بود؟

او در مجیدیه تهران به دنیا آمد و دوران کودکی و نوجوان و جوانی خود را نیز در همین جا گذراند. تتلو در بچگی به خاطر کار پدرش مدتی در رشت زندگی کرد. وی تمام فعالیت های هنری و خوانندگی خود را در تهران ادامه داد و به خاطر طرز فکر و عقیده هایش چندین بار به زندان رفت. زندان رفتن برایش خیلی سخت بود و دیگر نتوانست در تهران فعالیت کند و تصمیم گرفت از تهران برود به همین خاطر به ترکیه مهاجرت کرد.

محل زندگی امیر تتلو با دوستانش

محل زندگی امیر تتلو با دوستانش

تتلو دوستان زیادی در زمینه های مختلفی دارد و بیشترین دوستان او در حوزه موسیقی با او فعالیت دارند. حسین تهی یکی از دوستان نزدیک تتلواست که در سال ۱۳۸۳ گروه TNTرا با هم تشکیل دادند و بعد از چند کاری که با هم داشتند از هم جدا شدند و هریک به طور جدا گانه به فعالیت خود ادامه دادند. محل زندگی امیر تتلو در ان سال ها در انگلیس بود.

محل زندگی تتلو در اینستاگرام

او زمانی که استوری می گذارد و یا پستی را در اینستاگرام منتشر می کند، لوکیشن خود را استانبول ترکیه می زند و به نظر می رسد تصمیم گرفته برای مدت طولانی در ان جا بماند. او درباره این که چرا در این کشور حضور طولانی مدت دارد می گوید که عاشق فرهنگ ترک است و بودن در این کشور حس غربت به او نمی دهد و ارتباط بیش تری با ترک ها می تواند بگیرد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. امیر تتلو فعالیت هنری خود را از چه سالی و در کجا شروع کرد؟

    او خوانندگی خود را از سال ۱۳۸۲ و در تهران شروع به کار کرد.

  2. فعالیت تتلو در فضای مجازی اینستاگرام چگونه است؟

    تتلو یکی از پرحاشیه ترین چهره های ایرانی در اینستاگرام است و نظرات شخصی او، واکنش طرفداران و مخالفانش در اینستاگرام، همواره خبر ساز بوده و واکنش های زیادی را در پی داشته است

  3. تتلو در چه سال و چرا در ترکیه بازداشت شد؟

    او در سال ۱۳۹۸در ترکیه بازداشت شد . ابتدا به در خواست ایران و برای بازگشتش به ایران بازداشت شد .

  4. آیا امیر تتلو به انگلیس رفت؟

    تتلو برای برگزاری کنسرت در انگلیس تقاضای ویزا داده بود. اما وزارت کشور انگلیس در ۲۹ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کرد که ویزای کاری موقت امیر تتلو را لغو کرده است. او عنوان کرد که دلیل لغو ویزا، تغییر شرایط آقای مقصودلو نسبت به زمان اعطای ویزا بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید