لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی واقعیت دارد؟ بررسی حواشی این بازیگر ایرانی

ارسلان قاسمی از بازیگران جوان و پر تلاش تلویزیون و سینما کشورمان است که این شغل را از کودکی و به صورت حرفه ای آغاز کرده است. در این متن قصد داریم شما را با زندگی شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا کنیم. در این مورد باید بدانید که در پی حاشیه های که ساخته است بسیاری او را به عنوان یکی از شاخ های اینستاگرام هم می شناسند.

ارسلان قاسمی کیست

ارسلان قاسمی کیست؟

ارسلان قاسمی از نام آور ترین و با استعداد ترین بازیگر های نسل جوان است که کارنامه بازیگری بسیار درخشانی از کودکی تا به حال داشته است. در ارتباط با بیوگرافی ارسلان قاسمی باید بگوییم که او متولد اولین روز ماه خرداد سال ۱۳۷۴ در شهر تهران است و از لحاظ تحصیلات به مدرک دیپلم کامپیوتر بسنده کرده است. او دو خواهر و یک برادر دارد و در حال حاضر مجرد است. پدرش مدیر شرکتی معتبر در زمینه کشتیرانی و مادرش مدیر مهدکودکی در تهران هستند. او اولین بار در سن ۷ سالگی و با معرفی بهاره رهنما برای مجموعه در چشم باد جلوی دوربین رفت و پس از نقش آفرینی موفق در آن مجموعه مورد توجه کارگردانان و مخاطبین قرار گرفت.

ارسلان قاسمی و همسرش

چندین بار خبر های مختلفی در ارتباط با ازدواج ارسلان در صفحات مختلف رسانه ای شد و نامش در کنار افراد مختلفی که هم بازی او در سینمایی های مختلف بودند قرار می گرفت. افرادی مثل ترلان پروانه، فاطیما بهارمست و روژان آریامنش که اخباری که در ارتباط با ترلان پروانه بود، برای او بسیار حاشیه ساز شده بود.

حواشی که باعث خشم او در یکی از مصاحبه هایش شد. او در این مصاحبه عنوان کرد که هیچ گونه ارتباطی با ترلان نداشته و نخواهد داشت و عاشق شخص دیگری است که او از آوردن نام ترلان کنار ارسلان به هیچ وجه راضی و خوشحال نیست. بسیاری از اطرافیان او نام عشق او را دینا صالحی عنوان کرده اند. دینا سال هاست که در حوزه مدلینگ فعالیت دارد و ارسلان یک بار پستی عاشقانه برای او در صفحه اش قرار داده است.

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه چه رابطه ای باهم دارند؟

یکی از هم بازی های دوران کودکی ارسلان که در چند فیلم به صورت مشترک با هم همکاری داشتند، ترلان پروانه بود. مدتی در بیشتر رسانه ها خبر دوستی و ازدواج آنها بارها تیتر پیج ها و سایت های مختلف شد. خبرهایی با عناوینی همچون لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی ، لو رفته لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی که تا مدت کوتاهی واکنش هیچ یک از این دو بازیگر را در جهت اثبات و یا انکار این اخبار به همراه نداشت.

پریسا ابوالحسنی، مادر ارسلان برای اولین بار در مصاحبه ای اعلام کرد که این دو هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و این اخبار دروغ باعث نگرانی و ناراحتی او و ارسلان شده است. از طرفی پس از مدتی ارسلان در مصاحبه خود عنوان کرد که با ترلان هیچ ارتباطی نداشته و شخص دیگری را دوست دارد و قصد آن ها برای ازدواج هم تقریبا جدی است.

ارسلان قاسمی اینستا دارد؟

ارسلان فعالیت خود را در اینستاگرام از سال های دور آغاز کرد. او در این صفحه با به اشتراک گذاشتن عکس ها و اخبار فیلم ها و آهنگ های خود با مخاطبینش تعامل خوبی دارد. صفحه اینستاگرام ارسلان قاسمی در حال حاضر با ۸۹۰ هزار فالوور در اینستاگرام به فعالیت خود ادامه می دهد. چندی پیش اینستاگرام او هک شده و از دسترس خارج شده بود و عکس هایی برهنه از او در آن منتشر شده بود. عکس هایی که خیلی واضح با فتوشاپ ساخته و دستکاری شده بودند. پس از مدت کوتاهی با ورود پلیس فتا پیج او بازگردانده شد و موضوع ختم به خیر شد.

او در اینستاگرامش عکس های مشترکی از خود در کنار بازیگران و سلبریتی های مطرح دیگر به اشتراک می گذارد. چندی پیش عکسی از آزاده نامداری در پیج خود قرار داد و او را خواهر خود نامید. طبق گفته اطرافیان ارسلان، پس از مرگ آزاده او چندین روز حال مساعدی نداشت و از این خبر شوکه شده بود و مرگ آزاده را باور نمی کرد.

فیلم لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

فیلم لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

نام ترلان پروانه و ارسلان قاسمی بارها و بارها تیتر اخبار مختلف می شد. اما تیترهایی با عناوین عکس ارسلان قاسمی و ترلان پروانه در بغل هم و لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی اینستاگرام را به یک باره دچار شوک کرد. فیلمی که در این مورد منتشر شده بود، متعلق به دو نفر با شباهتی به ارسلان و ترلان بود که با تیتر های زرد دردسر های بسیاری را برای این دو بازیگر خوش نام به وجود آورده بود. این موضوع آن قدر خلاف موازین اخلاقی بود که حتی قدرت تکذیب کردن را نیز از آن ها صلب کرده بود. البته پس از مدتی عکسی از ارسلان قاسمی و دوست دخترش که او را در مصاحبه هایش، عشقش خوانده بود منتشر شد که به حواشی مربوط به او و ترلان پایان داد.

فیلم های ارسلان قاسمی چه بود؟

او از سال ۸۲ و با فیلم در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی وارد عرصه بازیگری شد. هم اکنون با گذشت ۱۸ سال، با بازی در بیش از ۳۴ مجموعه تلویزیونی و سینمایی جزو موفق ترین بازیگران نسل خود قلمداد می شود. او همیشه بهاره رهنما، دوست خانوادگیشان را عامل اصلی ورود او به بازیگری معرفی می کند و قسمت اعظم موفقیتش را مدیون او می داند. او در اولین فیلمش نقش کودکی پارسا پیروزفر را در سریال در چشم باد بر عهده داشت. اولین پروژه مهم او بازی در فیلم جعبه موسیقی در سال ۸۶ به کارگردانی فرزاد موتمن به عنوان نقش اصلی این فیلم بود و تجربه بازی در کنار بزرگانی هم چون نیکی کریمی و رامبد جوان نصیبش شد.

در سال ۱۳۹۲ در سریال هفت سنگ به کارگردانی علیرضا بذرافشان در کنار بازیگرانی چون مهدی سلطانی و شبنم مقدمی کار قابل قبولی از خود بر جای گذاشت. از دیگر فیلم ها و سینمایی های او می توان به رسوایی، نفوذ، تاکسی نارنجی، خاک سرد و شام عروسی اشاره کرد.

فیلم در چشم باد

ارسلان قاسمی در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی برای اولین بار مقابل دوربین نقش آفرینی کرد. او که قبل از این هیچ گونه تجربه بازیگری نداشت، با معرفی بهاره رهنما که از دوست های خانوادگی آن ها بود، تست داد و برای نقش کودکی پارسا پیروزفر در این فیلم انتخاب شد. او بهترین تجربه بازیگری اش را بازی در این فیلم عنوان کرده است. او که از ۸ سالگی وارد عرصه بازیگری شد، در مصاحبه ای عنوان کرد که هیچ گاه بچگی نکرده است و به صورت اتفاقی وارد حوزه ای شد که برایش در خیلی موارد گران تمام شده است.

درآمد ارسلان قاسمی چقدر است؟

ارسلان ۳۴ فیلم و سریال در کارنامه بازیگری خود دارد و از این جهت بسیار موفق بوده و قطعا طی این سال ها این حرفه درآمد خوبی را برای او به همراه داشته است. از طرفی به تازگی چندین تک آهنگ منتشر کرده که مورد استقبال مخاطبینش قرار گرفته است و در مصاحبه هایش ادامه دار بودن این موزیک ها را اطلاع رسانی کرده است.

اما طبق گفته هایش تصمیمش برای ادامه زندگیش کارهای سینمایی کم و پر ارزش و در کنار آن ادامه راه و شغل پدرش به عنوان کار اصلی اش می باشد. پدر ارسلان در صنعت کشتی رانی فعالیت می کند. عکس های مختلفی از ماشین ارسلان قاسمی در فضای مجازی وجود دارد که نشان از وضع مالی بسیار خوب اوست.

حاشیه های ارسلان قاسمی

حاشیه های ارسلان قاسمی

ارسلان از جذاب ترین بازیگران مرد سینمای ایران است که کارهای قابل قبولی تا به حال از خود ارائه داده است. همیشه در فضای مجازی شایعه ها و حواشی بسیاری در ارتباط با زندگی افراد مشهور، زندگی آن ها را تحت الشعاع قرار می دهد. اخباری که سبب رنج و اذیت بازیگران و گاها ایجاد واکنش های تند از سمت آن ها می شود. از آن جا که ارسلان از بازیگران خوش صورت سینمای ماست، عکس های مختلفی از او در کنار دختران مختلف در فضای مجازی منتشر شده است. عکس هایی که مشخص نمی کند که آیا او ارتباط خاصی با آن ها دارد یا خیر. اما چیزی که روشن و مشخص است، او با فردی در ارتباط است و طبق گفته خودش علاقه ای به حواشی و درگیری با خبر های زرد ندارد و دوست دارد با کارهای حرفه ایش مورد قضاوت قرار بگیرد نه اتفاقات شخصی زندگیش.

فعالیت خوانندگی او

ارسلان در سال های گذشته به خوانندگی روی آورده و چند موزیک موفق از خود بیرون داده و در مصاحبه هایش علاقه بسیار خود را به این حرفه ابراز کرده است. آهنگ های ای کاش و آفرین او از کار های موفق ارسلان در کارنامه موسیقیایی او هستند.

سولات متداول

  1. قد ارسلان قاسمی چند است؟

    قد او ۱۶۵ سانتی متر می باشد.

  2. زن ارسلان قاسمی کیست؟

    او در حال حاضر مجرد است و همسری ندارد.

  3. ارسلان قاسمی متولد چه سالی است؟

    او متولد سوم خرداد سال ۱۳۷۴ است و در حال حاضر ۲۷ سال سن دارد.

  4. در حال حاضر رابطه او با دینا صالحی به چه صورت است؟

    او چندین سال پیش در صفحه خود عکسی از خود و دینا صالحی، مدل اینستاگرامی منتشر کرد و با نوشتن متنی عاشقانه رابطه خود را علنی کرد. چند ماه بعد یز با حضور در مصاحبه تی وی پلاس اعلام کرد که عاشق شخصی است و رابطه آن ها جدی می باشد. اما ارسلان در آخرین مصاحبه اش اعلام کرده که در حال حاضر با کسی در ارتباط نیست.

دیدگاهتان را بنویسید