تاریخ تولد نیکیتا سوسنی خواننده آکادمی گوگوش به همراه بررسی حواشی

زندگینامه نیکیتا سوسنی اینگونه است که او یکی از شاخ های اینستاگرام و البته خواننده هایی است که در ابتدای راه خود از طریق اکادمی گوگوش مطرح شود و توانست پس از این مسابقه خوانندگی را ادامه دهد و همچنین تعدادی اهنگ و کلیپ نیز از خود منتشر کرد و اینگونه شهرت یافت. در ادامه برای بررسی زندگی و آهنگ های این خواننده جذاب با ما همراه باشید.

بیوگرافی نیکیتا سوسنی

بیوگرافی نیکیتا سوسنی

در این قسمت از مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که نیکیتا سوسنی کیست؟

نیکیتا، در خانواده ای هنر دوست متولد شد و همیشه رقص و موسیقی را در برنامه اش قرار می داد. در پاسخ به این سوال که نیکیتا سوسنی متولد چه ماهی است؟ باید بگویم که تاریخ تولد نیکیتا سوسنی در ۲۵ اسفندماهاست. زاده شهر نیشابور، که در یک سالگی از ایران مهاجرت کردند و او بزرگ شده سوئد می باشد.
نیکیتا از سن ۷ سالگی به مدت ۶سال نوازندگی ویالن را شروع و ادامه داد؛ همچنین متوجه شد که می تواند در کنار نواختن، خوانندگی هم کند.

فعالیت های نیکیتا در کودکی و نوجوانی

وی در ۶ سالگی وارد مدرسه dance شد. در ابتدا به عنوان سرگرمی و تفریح اما در سالهای پیشرو توانست باله را به طور جدی اجرا کند، به طوری که در حال حاضر به عنوان مربی طراحی رقص فعالیت می کند. وی دلیل علاقه اش به رقص را اینگونه بیان می کند که خاطره هایی از کودکی اش به یاد دارد هنگامی که مادرش در مسابقات و کلاس های رقص شرکت می کرده این میل و علاقه در او نیز شکل گرفت.

او موفق شد در ۲۰سالگی به ایتالیا مهاجرت کند و زبان ایتالیایی را در اندک مدتی بیاموزد. همچنین فعالیتش را در زمینه طراحی رقص و گروه های بزرگ موسیقی همچون rouge moulin ادامه دهد. در پاسخ به از جمله سوالاتی که درباره قد و وزن نیکیتا سوسنی مطرح می شود به ترتیب باید گفت که قد او ۱۸۳ سانتی متر و وزنش ۷۸ کیلوگرم است. همچنین او دارای شخصیتی عالی و خونگرم است.

نیکیتا سوسنی در آکادمی گوگوش حضور داشت؟

همانطور که می دانید آکادمی گوگوش یکی از برنامه ها و شوهای استعداد یابی از شبکه من و تو می باشد که سالیان زیادی در این عرصه فعال می باشد. شرکت در این مسابقه آرزوی خیلی از خواننده های ایرانی می باشد. نیکیتا حجم زیادی از شهرت خود را مدیون اعتبار این اکادمی می باشد، زیرا وی در یکی از این سری مسابقات رتبه دوم را بدست آورد و خود وی نیز اکنون جزو یکی از ناظران این مسابقه می باشد. وی از این اتفاق و فعالیتش در کنار این افراد بعنوان بهترین اتفاق زندگی خود یاد می کند. اطلاعات بدست امده حاکی از آن است که اکنون تعداد زیادی از اهنگ ها و تنظیم های مربوط به آلبوم های نیکیتا مربوط به بنیان گذاران این آکادمی می باشد. نیکیتا سوسنی اهنگ های مشهور زیادی دارد که در ادامه مقاله به ان ها می پردازیم.

آهنگ های نیکیتا سوسنی کدامند؟

همانگونه که قابل مشاهده است نیکیتا چندین اهنگ را به صورت تکخوان و دیگر موزیک هایش به همراه خوانندگانی چون شری ام و جاستینا می باشد. همچنین گفتنی است که اکنون شری ام و نیکیتا تبدیل به دو رقیب هنری برای یکدیگر شده اند.
به نقد ۵ آهنگ برتر و دارای بیشترین ویو نیکیتا سوسنی می پردازیم.

اهنگ بوم بوم نیکیتا

اهنگ شماره یک که پرفروش ترین و دارای بیشترین بازدید بود. اهنگ نیکیتا به همکاری شری ام به نام بوم بوم. تنظیم این اهنگ بسیار قوی می باشد، نیکیتا و شری ام در این اهنگ بیشتر به شهرت و معروفیتشان اشاره داشته اند. قطعه ای از متن موزیک:
موزیکامون بوم بوم بوم، چشا رومه زوم زوم زوم..

اهنگ بالا بالا نیکیتا

اهنگ شماره دو بازهم با همکاری شری ام اهنگ بالا بالا، دارای ریتمی گیراست که اکثر سلایق آن را می پسندند، قوی بودن نیکیتا در اهنگ سازی تحسین برانگیز است

اهنگ ربل نیکیتا

اهنگ سوم نیکیتا سوسنی ربل می باشد، نیکیتا نام دخترش را بر روی این قطعه اش نهاده و می گوید این موزیک را خطاب به دخترش تنظیم کرده است. این قطعه انگیزشی و مفهومی می باشد. این اهنگ خیلی زود تبدیل به یکی از برترین موزیک های شناسنامه هنری نیکیتا شد.

اهنگ تنهایی حالم بهتره

آهنگ شماره چهارم که نیکیتا در آن به تک خوانی پرداخته موزیک ” تنهایی حالم بهتره است. متن و ریتم این موزیک حالتی غمگین دارد و نیکیتا در آن به وصف حالش در نبود معشوق می پردازد.

اهنگ کاش میشد نیکیتا

و اما پنجمین موزیک که جدیدترین و پرطرفدار ترین موزیک است به نام کاش میشد؛ با تنظیم و همکاری فرشید است این نیز بسیار غنی، پر مفهوم و دارای حالتی غم انگیز می باشد. قطعه ای از متن موزیک: کاش میشد بمونی من این حال خوبو با تو دارم، دستامو ول نکن که بودنت واسم بوده عادت…

نیکیتا سوسنی و همسرش

نیکیتا سوسنی و همسرش

اطلاعات چندانی درباره ازدواج نیکیتا سوسنی در دست نیست؛ اما گفته می شود ملیت همسر نیکیتا از آرژانتین می باشد و بر خلاف نظر عموم ایرانی نیست؛ گرچه اکثر خواننده ها و سلبریتی ها در صفحات اجتماعی خود عمدا خیلی از مسائل خانوادگی و زندگی شخصی خود صحبت نمی کنند و همین موضوع سبب می شود که شایعه و حاشیه سازی درباره آنها شکل بگیرد و ذهن ها را درگیر خود کند. به هر صورت آنچه درون صفحه شخصی وی شاهد هستیم این است که خبر خاصی از عکس های همسر نیکیتا سوسنی نیست.

نیکیتا سوسنی و فرزندش

عکس های متعددی از تنها فرزند نیکیتا سوسنی در صفحه رسمی خودش و همچنین در صفحات وب موجود می باشد. فرزند نیکیتا دختر است که نامی سوئدی بر او گذاشته، نام وی ربل می باشد و دو سال دارد. نیکیتا می گوید دلم می خواد ربل وقتی بزرگ شد به مادرش افتخار کند. علیرغم آنکه نیکیتا نسبت به اطلاعات خانوادگی و همسر خود خیلی کم پرداخته است، این روزها شاهد تعداد زیادی از عکس های دختر کوچولوی زیبای او در صفحه شخصی وی و همچنین فضای مجازی می باشیم. در خصوص شغل آینده ربل چنین گفته است که نسبت به انتخاب حرفه و شغل وی دخالت نخواهد داشت و محیطی برای وی فراهم می سازد تا حتی الامکان به شناخت خوبی از خود و استعدادهایش برسد.

پیج نیکیتا سوسنی

پیج نیکیتا سوسنی بسته شده است؟

اینستاگرام او با ایدی ذیل است :nikitasonikki
عکس های نیکیتا سوسنی را نه تنها در صفحه خودش بلکه می توان با جست و جوی اندک در اینترنت و سایت های مختلف مشاهده کرد. کلیپ های نیکیتا سوسنی و اجراهایش بسیار چشمگیر هستند، چنان که می گوید بسیار وقت بر و یا حتی هزینه بر هم هستند اما او این کار را نه تنها برای معروفیت خودش بلکه برای شادی طرفدارانش انجام می دهد.

طراحی رقص نیکیتا سوسنی بسیار قوی و زبان زد و همچنین پیشرفته است؛ چرا که گفته شد او به عنوان طراح رقص نیز فعالیت می کند. همانطور که می دانید رقص جزو اولین فعالیت ها و علایق نیکیتا بوده و از ۶ سالگی استعداد خود را در این زمینه یافته است و حتی در این زمینه مادر خود را بزرگ ترین حامی و مشوق خود می داند. شایان ذکر است که تعداد فالوور های این خواننده جذاب بالغ بر ۳۲۰ هزار نفر می باشد و وی در طی مدت فعالیت خود تا این لحظه دارای ۱۱۱۵ پست می باشد که رقم چشمگیری می باشد. وی همچنین در سایر شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب و توییتر نیز فعالیت داشته و مخاطبین زیادی دارد.

مصاحبه با نیکیتا سوسنی

نیکیتا با اینکه در ایران بزرگ نشده است؛ اما زبان مادری اش (ایرانی) را حفظ کرده و می گوید که آرزویش این است که موسیقی ایرانی جایگاه بین المللی پیدا کند و در صدد آن نیز تلاش بسیار می کند. به گفته نیکیتا سوسنی ویکی پدیا، یکی از جالب ترین اتفاق های زندگی نیکیتا سوسنی خواننده زمانی بود که به اصرار خانواده اش در یک دورهمی خصوصی آواز خواند و درهمان موقع یکی از دوستانش او را به آرش(خواننده معروف) معرفی کرد. به دنبال آن، آنها با هم چندین آهنگ نیز ساختند اما به دلایلی این همکاری ادامه دار نشد چرا که نیکیتا باید به تمام کردن تحصیلاتش می پرداخت و وقت کافی نداشت. زمانی که وی به سوئد بازگشت در زمینه اهنگ سازی و موسیقی فعالیتش را بیشتر و سعی کرد اینبار خلاقانه تر وارد عرصه شود.

آهنگ جدید نیکیتا سوسنی

آهنگ جدید نیکیتا سوسنی

جدیدترین موزیک منتشر یافته از نیکیتا اهنگ بالا بالا با همکاری شری ام می باشد. این اهنگ توجه بسیاری به خود جذب و بازدید بسیاری در شبکه های اجتماعی داشته است. البوم نیکیتا شامل اهنگ های بسیاری است که در برخی از آنها تک خوانی و برخی دیگر را به همکاری شری ام بیرون داده است. چیکا چیکا، رزسفید، نیستی اهنگ الماس به همکاری جاستینا و.. است.

اکثر اهنگ های مشهور این خواننده جذاب، در همکاری با شری ام بوده و عده زیادی این ۲ را مکمل خوبی برای هم می دانند.

آدرس اینستاگرام نیکیتا سوسنی

صفحه نیکیتا در اینستاگرام دارای چند هزار فالور می باشد. که شامل فن پیج ها و مردم عادی است که طرفدار صدای رسا، رقص های خیره کندده و شخصیت وی هستند. یکی از بهترین منابع برای دسترسی به آلبوم نیکیتا و عکس نیکیتا سوسنی پیج اینستاگرامی وی می باشد.

سوالات متداول

نیکیتا سوسنی چگونه معروف شد؟

با شرکت در برنامه تلویزیونی استیج.

نیکیتا در چند سالگی به خارج کشور مهاجرت کرد؟

نام برده در سن یک سالگی به همراه پدر و مادرش از ایران خارج و به سوئد رفت.

ایا نیکیتا ازدواج کرده است؟

او دارای یک دختر بنام ربل است.

ایا اکنون نکیتا در کنار خوانندگی فعالیت دیگری نیز دارد؟

او به عنوان طراح رقص نیز فعالیت می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید