کوروش عظیم زاده سلماسی دوست و مدیر برنامه امیر تتلو در ترکیه

کوروش عظیم زاده یکی دیگر از شاخ های اینستاگرام می باشد که اکنون می‌ خواهیم در مورد او و ویژگی هایش و کاری که دارد در این مقاله صحبت و او را بیشتر برای شما معرفی کنیم و اگر شما هم می خواهید که او را بشناسید و بدانید که چه شغلی دارد و در کجا زندگی می کند و چگونه به شهرت رسیده است می‌ توانید تا پایان مطالب مقاله همراه ما باشید.

با بررسی بیوگرافی کوروش عظیم زاده چه اطلاعاتی از او می توان به دست آورد؟

با بررسی بیوگرافی کوروش عظیم زاده چه اطلاعاتی از او می توان به دست آورد؟

در این قسمت می خواهیم که این شخص را به شما معرفی کنیم و بگوییم که کوروش عظیم زاده کیست؟ اگر شما هم مایل هستید که او را بهتر و بیشتر بشناسید می توانید مطالب مقاله را به دقت مطالعه کنید تا بیشتر با او آشنا شوید.

او متولد ۱۱ شهریور سال ۶۷ در تهران می باشد و در ابتدا در تهران مشغول به کار زیبایی و آرایشگری بود و شغل دیگری هم به عنوان مربی بدنسازی در تهران داشت که توانسته بود از راه مربیگری و داشتن سالن زیبایی به درآمد خیلی خوبی برسد و مشتریان خیلی خوبی در هر دو شغل برای خود داشته باشد اما بعد از مدتی به کشور ترکیه مهاجرت کرد و از دوستان خیلی صمیمی امیر تتلو می باشد و اکنون مدیر برنامه تتلو است.

نظر تتلو در مورد کوروش عظیم زاده چیست؟

همان طور که گفتیم کوروش عظیم زاده یکی از دوستان بسیار صمیمی امیر تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت می باشد که در در تهران مشغول به کار و زندگی بود و بعد از مدتی به ترکیه و شهر استانبول مهاجرت کرد و اکنون مدیر برنامه امیر تتلو می باشد.

امیر تتلو به علت این که علاقه بسیار زیادی به او دارد می‌ گوید که او دوست صمیمی من است و تنها کسی می باشد که می تواند به او اعتماد کند و در واقع او را امین خود می‌ داند و کوچکترین رازها و کارهای خود را با او در میان می‌ گذارد و از او مشورت می گیرد و در کل می‌ توان گفت که دید مثبتی نسبت به او دارد. اگر پیج کوروش سلماسی را دیده باشید متوجه این قضیه خواهید شد که کوروش دوست تتلو و از عزیزانش می باشد.

آیا کوروش عظیم زاده اینستاگرام را محدود به خود کرده است؟

آیا کوروش عظیم زاده اینستاگرام را محدود به خود کرده است؟

همان طور که گفتیم وی تا زمانی که در ایران مشغول به کار و فعالیت بود صفحه اینستاگرامش بیشتر مربوط به کار بدنسازی و سالن زیبایی و آرایشی او می شد اما از زمانی که به ترکیه مهاجرت کرد اگر صفحه اش را دیده باشید همه پست هایش در رابطه با امیر تتلو و پویان مختاری و دیگر دوستانی که مربوط به آن ها می شود می باشد.

او از طریق آن ها توانست به شهرت بسیار زیادی دست یابد و تبدیل به یکی از چهره های معروف شود به طوری که معروفیتش از تتلو و پویان مختاری و دیگر دوستان آن ها پیش گرفته است و اینستا را می خواهد محدود به خود و پست هایش کند. پیج کوروش باز و فعال می باشد و پیج اصلی کوروش است.

عکس کوروش عظیم زاده و امیر تتلو را کجا می توان دید؟

کوروش و امیر تتلو از کسانی هستند که به شهرت و معروفیت خیلی زیادی در بین مردم رسیده اند و همچنین در فضای مجازی هم فعالیت بسیار زیاد و گسترده‌ ای دارند که توانسته‌ اند افراد خیلی زیادی را به خود جذب کنند و اگر شما هم با خواندن مطالبی که در مورد آن ها بیان کردیم ترغیب شده اید که عکس آن ها را ببینید.

می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام کوروش عظیم زاده و یا پیج امیر تتلو عکس های آن ها را مشاهده کنید. البته نا گفته نماند که عکس های آن ها در پیج پویان مختاری، وحید خزایی و داوود هزینه هم موجود می باشد و شما می توانید با مراجعه به پیج هر کدام از آن ها عکس‌ هایشان را ببینید و همچنین با یک سرچ در اینترنت هم عکس های آن ها قابل مشاهده می باشند.

آیا کوروش عظیم زاده مدیر برنامه تتلو است؟

آیا کوروش عظیم زاده مدیر برنامه تتلو است؟

همان طور که گفتیم این شخص تا زمانی که در ایران زندگی می کرد یکی از دوستان صمیمی امیر تتلو بود و کارش مربیگری باشگاه بدنسازی و سالن زیبایی بود که در آن جا مشغول به کار و فعالیت می شد، اما از زمانی که به ترکیه مهاجرت کرد به علت این که به زبان ترکی استانبولی مسلط است و از دوستان خیلی صمیمی امیر تتلو می باشد و رابطه نزدیکی با او دارد به عنوان مدیر برنامه او انتخاب شد و هم اکنون در آن جا به عنوان مدیر برنامه او مشغول به کار و فعالیت می باشد و کار مربیگری در باشگاه را هم کنار مدیر برنامه بودن امیر تتلو انجام می دهد.

دوست دختر کوروش عظیم زاده چه کسی می باشد؟

اگر به پیج اینستاگرام کوروش عظیم زاده سری زده باشید حتما متوجه شده اید که او هم مانند امیر تتلو و دیگر دوستانش زندگی بازی دارد و از هیچ کدام از قوانین و اصول اخلاقی پیروی نمی‌ کند و هر روز عکس های زیادی با دختر های گوناگون به اشتراک می‌ گذارد که کسی نمی‌ تواند حدس بزند که دوست دختر او چه کسی است.

اما امیر تتلو در یکی از لایو هایش بیان کرد که دوست دختر کوروش سارا به منزل ما آمده و مهمان ما می‌ باشد و دختر بسیار خوب و نازنینی است و از آن جا نام دوست دختر اصلی او لو رفت و گمان می‌ کنیم که با همان خانم سارا دوست می باشد.

آیا کوروش عظیم زاده صمیمی ترین دوست امیر تتلو می باشد؟

آیا کوروش عظیم زاده صمیمی ترین دوست امیر تتلو می باشد؟

اگر بیننده لایو های امیرتتلو بوده اید متوجه شده اید که او با بسیاری از افرادی که در کنار و اطرافش می باشند خیلی راحت و صمیمی صحبت می‌ کند و گمان می کنید که همه آ نها از دوستان صمیمی و نزدیک او می باشند در صورتی است که اینطور نیست و طرز صحبت کردن او این قضیه را بیان می‌ کند و دوست صمیمی او در کشور ترکیه فقط کوروش عظیم زاده است که مدیر برنامه او هم می باشد البته نا گفته نماند که آن ها تا زمانی که در ایران هم زندگی می کردند دوستان بسیار خوبی برای یکدیگر بودند و از دوستان صمیمی هم به شمار می آمدند.

کوروش عظیم زاده چه نسبتی با تتلو دارد؟

کوروش عظیم زاده و امیر تتلو به علت این که دائماً با یکدیگر هستند و در همه لایو های هم حضور دارند و تا زمانی که در ایران هم بودند رابطه خوب و صمیمی با یکدیگر داشتند اکثر افراد فکر می‌ کردند که آن ها دارای نسبت فامیلی و خونی با یکدیگر می باشند در صورتی که این طور نیست و آن ها فقط دوستان بسیار خوبی برای هم هستند و رابطه دوستی آن ها به سال قبل باز می‌ گردد که کوچک‌ترین خدشه‌ ای به این رابطه تاکنون وارد نشده و توانسته اند که این رابطه را تا به امروز به خوبی حفظ کنند و امین یکدیگر باشند و همه می دانند که او دوست تتلو می باشد.

استوری های این شخص چه چیزی را نشان می دهد؟

استوری های این شخص چه چیزی را نشان می دهد؟

افرادی که در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند و تبدیل به چهره معروف شده اند، به نوعی می‌ توان گفت که کار اصلی آن ها فعالیت در اینستاگرام است زیرا از این فضا گذران زندگی می کنند و درآمد به دست می‌ آورند و در طول روز استوری و پست های خیلی زیادی به اشتراک می گذارند. از این رو کوروش عظیم زاده هم استوری های خیلی زیادی در طول روز به اشتراک می‌ گذارد که بیشتر شامل تبلیغات گسترده ای می باشد که انجام می‌ دهد.

گاهی هم پست هایش را در استوری به اشتراک می گذارد تا بیشتر دیده شوند و اگر به دنبال لایو های کوروش می باشید باید به اطلاعتان برسانیم که او لایو های خیلی زیادی برگزار می‌ کند و در طول سال شاید به تعداد ۳۶۵ لایو هم برسد که آن هم بسیار مودبانه و محترمانه نمی باشد و به صورت لایو های شاخ های مجازی است.

او چه سرگرمی هایی دارد؟

اگر فکر می کنید که او یکی از افراد سرشناس در اینستاگرام است و تمام وقت خود را در این فضا صرف می کند و هیچ گونه سرگرمی و تفریح دیگری ندارد سخت در اشتباهید چرا که او تمام روز را به فعالیت در اینستاگرام مشغول نیست و برای پیج خود ادمین انتخاب کرده است که اکثر کارها را انجام می‌دهد و تفریحات دیگری هم دارد که در موارد زیر برای شما نام می بریم:

  1. ورزش
  2. مطالعه
  3. معاشرت با افراد مختلف
  4. سفر

سوالات متداول

کوروش عظیم زاده متولد چه سالی است؟

اودر ۱۱ شهریور سال ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمده است.

کوروش عظیم زاده در ایران به چه کاری مشغول بود؟

او تا زمانی که در ایران زندگی می کرد یک سالن آرایشی و زیبایی داشت و همچنین مربی باشگاه بدنسازی بود.

کوروش عظیم زاده و امیرتتلو از چه سالی دوست می باشند؟

آن ها از سال های بسیار دور و زمانی که در ایران زندگی می کردند با یکدیگر رابطه دوستانه و صمیمی داشتند.

کوروش عظیم زاده هم اکنون به چه شغلی مشغول است؟

او در ترکیه مدیر برنامه امیر تتلو می باشد و مربی باشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید