شاخ های اینستاگرام در ترکیه چه کسانی هستند؟ بررسی حواشی جدید این شاخ های مجازی

بعد از شناخت دقیق از معنی شاخ اینستاگرام لازم است بدانید که شاخ های اینستاگرام از جمله موضوعاتی است، که این روز ها بسیارری را به خود درگیر کرده است. به شکلی که تعداد بسیاری از مردم زمان خود را برای دنبال کردن این افراد صرف می کنند. چرا که این دوران تکنولوژی بخش مهمی از زندگی مردم شده است. به همین خاطر افراد بسیاری را می توان دید، که بخش مهمی از زمان خود را در روز به این افراد اختصاص می دهند. این افراد که اغلب با نام های بلاگر و یا شاخ شناخته می شوند. هیچ گونه مطلب جدید و درستی را در دست ارائه ندارند. به همین خاطر است، که با وجود کلمه های بلاگر و یا اینفلوئنسر کلمه شاخ برای این دسته از افراد انتخاب شد.

اغلب این افراد که به ان ها شاخ های مجازی می گویند، در فضای اینستاگرام اکتیو می باشند. این دسته و گروه از افراد با نمایش تفریح ها، ماشین و خانه لاکچری، فالور های خود را کسب می کنند. کسانی که در این راه قدم بر می دارند، صلاحیتی برای الگو بودن ندارند. اما از ان جایی که بخش عمده ای از طرفدار ها و دنبال کننده های این افراد، نوجوان ها و جوان ها می باشند. باید از تاثیری که قرار است بپذیرند، ترسید. برای اشنایی بیش تر و کامل تر با این افراد و زندگی شخصی و حرفه ای ان ها، توصیه می کنم، که این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

شاخ های اینستاگرام در ترکیه

شاخ های اینستاگرام در ترکیه چه کسانی هستند؟

تعداد بسیار زیادی از شاخ های مجازی ایرانی، به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. اغلب ان ها علت این مهاجرت و ترک وطن را ازادی های موجود در ترکیه می دانند. چرا که بخش عمده ای از شاخ ها و سلبریتی ها در این کشور ساکن می باشند. اغلب شاخ های اینستاگرام و شاخ های فضای مجازی برای نمایش خود به صورتی بزرگ تر و مهم تر، به ترکیه مهاجرت می کنند. به صورتی که این طور مشخص شده است، که این افراد یکی از راه های کسب شهرت را مهاجرت می دانند. مخصوصا در این روز ها که کسب شهرت یکی از مهم ترین دغدغه های سلبریتی ها می باشد.

از ان جایی که میل به مهاجرت به هر گوشه دنیا برای مردم عادی بسیار شده است. اغلب مردم کسانی که پر کشور نیستند و مهاجرت کرده اند را دنبال می کنند. حال برای ان که به صورت دقیی تر و درست تر به بحث شاخ های مجازی موجود در ترکیه بپردازیم. در قسمت پایین تعدادی از این افراد را که از شهرت بسیاری در میان مردم برخوردار می باشند را معرفی خواهیم کرد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا یکی از شاخ های مجازی و سلبریتی های ایرانی است، که به ترکیه مهاجرت کرده است. این دختر جوان و زیبا، بکب از پر حاشیه ترین بازیگر های ایرانی است. همان طور که زمانی که در کشور ایران بود، درگیر جنجال های بسیاری بود. حال در ترکیه نیز از مشکلات و حاشیه های بسیاری برخوردار می باشد. این دختر بازیگر و هنر پیشه ایرانی، کشور خود را به دلیل محکومیت ها و عدم ازادی ترک کرد.

ریحانه پارسا مدت زمان کوتاهی است، که بعد از دیده شدن در سریال پدر بسیار درخشید. همین مورد باعث شد تا در چندین فیلم مختلف نیز به بازی بپردازد. او از زمانی که به ترکیه مهاجرت کرد است، در هیچ فیلم و یا سریالی نقش افرینی نکرده است. این دختر جوان بعد از طلاق از مهدی کوشکی، سریعا مهاجرت کرد. بعد از مهاجرت به کشور ترکیه نیز شایعات بسیاری با او همراه بود. به شکلی که رابطه ریحانه و پویان مختاری بسیاری را به خود جذب کرد. البته یکی از اولین حاشیه های او، حضور در ویدیو کلیپ شادمهر عقیلی بود.

ریحانه پارسا

نیلی افشار

نیلی افشار یکی از شاخ های اینستاگرامی به حساب می اید، که در حال حاضر ساکن ترکیه است. چندی پیش این دختر جوان به همراه همسر سابقش، پویان مختاری به ترکیه امد. پویان مختاری و نیلی افشار، در همان کشور طلاق گرفته و از یک دیگر جدا شدند. اما بعد از طلاق نیلی در همان کشور ساکن شد. نیلی در ابتدا کار خود را با منشی گری اغاز کرد. او که در ایران به عنوان یک منشی کلینیک زیبایی فعال بود. بعد از اشنایی با پویان مختاری به کشور ترکیه مهاجرت کرد. علت مهاجرت و ترک کشور نیز برای نیلی این بود، که نمی توانست هنر رقص خود را به خوبی نشان دهد.

بعد از ان که نیلی افشار در سال ۱۳۹۵ هجری شمسی به ترکیه امد. در کشور ترکیه به رقص پرداخته و از خود ویدیو های دنس منتشر می کرد. اما هنوز این دختر جوان ایرانی شناخته شده نبود. سپس در همان کشور ترکیه پویان مختاری را نیز دید و دیدار های مکرر ان دو این ازدواج را رقم زد. نیلی و پویان در سال ۱۳۹۶ هجری شمسی با یک دیگر ازدواج کردند. بعد از ازدواج نیلی افشار با پویان مختاری، این زوج با به شاخ های اینستا تبدیل شدند.

شاخ های اینستاگرام چه کسانی هستند

شاخ های اینستاگرام چه کسانی هستند؟

در این قسمت از مقاله به شاخ های مجازی و اینستاگرام می پردازیم. این افراد که به عنوان شاخ از ان ها نام برده می شود، دارای مخاطب های بسیاری هستند. به شکلی که در این بخش از مقاله به ویژگی هایی که باعث می شود، تا یک فرد عنوان شاخ را از ان خود کند، اشاره می کنیم. برای راحت تر شدن این مقایسه، ملاک های لازم را به صورت موردی بیان خواهیم کرد. ملاک ها و معیار هایی که نشان دهنده شاخ بودن یک بلاگر می باشد :

  • داشتن فالور های بسیار
  • شهرت و محبوبیت میان دنبال کننده های رسانه
  • وجود عکس و ویدیو های بسیار از ان ها در فضای مجازی
  • داشتن فن پیج های متعدد
  • حضور ویدیو و یا خبر های ان ها در اکسپلور
  • جنجال و شایعه های بسیار درباره این افراد

بر اساس معیار هایی که در قسمت بالا ارائه شد، چندین نفر را که شاخ مجازی می باشند، در قسمت زیرین بیان کرده و معرفی خواهیم کرد. برای اشنایی با این افراد و درک بهتر و کامل تر کلمه شاخ، بهتر است، که این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی یکی از شاخ های مشهور در دنیا اینستاگرام می باشد. این پسر خوش قیافه ایرانی که یک اقا زاده به حساب می اید. تا به الان توانسته فن ها و طرفدار های بسیاری را در ایران پیدا کند. این پسر سفیر که سال های بسیاری است، که به دلیل شغل پدر خود کشور را ترک کرده است، قصد برگشتن به ایران را ندارد. ساشا سبحانی در کشور اسپانیا ساکن است و به این زبان تسلط دارد. او از ثروت بسیاری بهره مند است و زندگی لاکچری خود را در معرض نمایش گذاشته است.

داوود هزینه

داوود هزینه یکی از سلبریتی های ایرانی می باشد، که از ایران مهاجرت کرده است. علت ان که این پسر ایرانی و یا شاخ اینستاگرامی به این نام شهرت پیدا کرده است، پخش و یا منتشر شدن ویدیویی از او می باشد. ویدیو ذکر شده، سال ها قبل و قبل از مهاجرت او به ترکیه منتشر شد. این پسر ایرانی در زمان حضور در ایران با منتشر کردن ویدیو از خود و دوست دختر هایش، توانست فالور های بسیاری را جذب کند. او در حال حاضر مدیریت یک رستوران در ترکیه را دارد.

شاخ های اینستاگرام که دستگیر شده اند

شاخ های اینستاگرام که دستگیر شده اند

یکی از شاخ های اینستاگرام که در روز های گذشته دست گیر شد و خبرش فضای مجازی را به کل درگیر خود کرد، میلاد حاتمی بود. این پسر ایرانی سال های بسیاری است، که به ترکیه مهاجرت کرده است. او که مدیریت یک سایت شرط بندی را عهده دار می باشد. از زندگی لاکچری و ثروت خود ویدیو و استوری منتشر می کند. چندی پیش خود او ویدیویی را منتشر کرد، که نشان می داد، دستگیر شده است. این پسر ایرانی بعد از منتشر شدن ان ویدیو و جنجال های به وجود امده، این ویدیو را تنها یک شوخی دانست. او ادعا کرده، که این ویدیو قسمتی از کلیپ جدید او بوده است.

در سه ماه اخیر میلاد حاتمی به دلیل زیر پا گذاشتن موازین اخلاقی و حقوقی در ترکیه، به زندان افتاد. جرم این مرد ایرانی، به تمسخر گرفتن پلیس ترکیه و سوار شدن در ماشین پلیس در زمان قرنطینه بوده است. زمانی که مدت زندان او به پایان رسیده بود و باید از زندان ازاد می شد. خبر رسید، که این شاخ مجازی، به ایران دیپورت شده است. او در حال حاضر در کشور ایران و در زندان های این کشور قرارا دارد. اتهام های وارد بر او بسیار سنگین می باشد.

سوالات متداول

میلاد حاتمی در کدام کشور ساکن است؟

میلاد حاتمی در کشور ترکیه ساکن می باشد.

نیلی افشار قبل از مهاجرت به چه شغلی مشغول بود؟

نیلی افشار قبل از مهاجرت از ایران به شغل منشی گری مشغول بود.

ریحانه پارسا با کدام سریال ایرانی به شهرت رسید؟

ریحانه پارسا با سریال پدر به شهرت و محبوبیت رسید.

ساشا سبحانی در کدام کشور زندگی می کند؟

ساشا سبحانی در کشور اسپانیا ساکن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید