دابسمش ریحانه پارسا برهنه جدید ترین کشف حجاب بازیگر ایرانی

ریحانه پارسا را شاید بتوان جدیدترین اینفلوئنسر دنیای مجازی دانست. او که بازیگر و دیپلمه رشته هنری نمایش است، در زندگی خصوصی اش جنجال های بسیاری را به پا کرده است. اوج شهرت این سلبریتی بازی در سریال پدر بود که از او به عنوان یکی از ستاره های آینده دار سینما و تلویزیون یاد می شد. این بازیگر زمانی که تنها ۲۱ سال داشت با یک کارگردان ۳۸ ساله ازدواج کرد و این موضوع موجب شد تا سرو صدای زیادی را به پا کند. اما پس از چند ماه از او جدا شد و در حال حاضر در خارج از کشور به دنبال ماجراجویی جدیدی است. با ما با ادامه مقاله همراه باشید تا با سرگذشت این مدل اینستاگرامی جدید آشنا شوید.

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

او متولد ۴ اسفند سال ۱۳۷۷ در تهران است. علاقه زیادی به رشته های هنری مخصوصا عکاسی و مدلینگ داشت. تا اینکه توانست در سریال پدر در نقش لیلا ظاهر شود و پس از آن به شهرت فراوانی دست یافت. پس از اینکه این سریال به پایان رسید، تصاویری از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد که انتقادهای زیادی را متوجه خود ساخت. او با تیپ های غیر متعارف خود موجب شد تا نگاه های همه را به خود جلب کند. طرز لباس پوشیدن او در جشن های مختلف سینمایی خیلی سریع سوژه رسانه ها شده بود. همچنین ادا و اصول هایی که در جلوی دوربین در جشنواره فیلم فجر انجام داد نیز از شکار دوربین های عکاسی دور نماند. او در رشته تئاتر درس خوانده و تا مدرک دیپلم رشته نمایش را هم از هنرستانی به نام سوره پیش رفته است.

بازی کردن در سریال در سریال پدر

در آن زمان ۱۸ ساله بود که پیش از آن سابقه بازیگری نداشت. به او نقش اصلی این سریال را داده بودند. کارگردان آن بهرنگ توفیقی بر عهده داشت و حامد عنقا به عنوان نویسنده و تهیه کننده ایفای نقش می کرد. نقشی که به او در اولین حضورش داده بودند، عجیب بود اما باعث شد تا به سرعت به شهرت برسد. شهرتی که شاید در مدت کوتاهی به دست آمد. بلا فاصله پس از اینکه سریال تمام شد، او از خود تصاویری را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که از همانجا جنجال ها شروع شد. آن عکس ها تضاد کاملی با چهره و نقشش در سریال داشت.

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

همسر دوم مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان مطرح کشور می باشد که تقریبا دو برابر او سن دارد. این ازدواج تا حدی عجیب بود که خیلی سریع سوژه رسانه ها شد. از طرفی هم خود ریحانه پارسا به دلیل حاشیه هاش دیگر نمی توانست از دست رسانه ها فرار کند. او چند بار عکسی از خود با مهدی را منتشر کرد و در زیر آن نوشته بود که با هم عهد بستیم تا در کنار هم بمانیم.

همسرش هم این عکس را بازنشر می کرد. حتی بازیگران زیادی ازدواج آنها را تبریک گفته بودند و موضوع طوری بود که همه فکر می کردند که همه چی تمام شده است. اما به یکباره همه چی بهم خورد و ریحانه به خارج از کشور مهاجرت کرد و در آنجا گفت که ازدواج سفید کرده بود.

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

این سلبریتی که چند سالی است در دنیای سینما اسم و رسمی به دست آورده است، به یک باره تصمیم می گیرد تا از کشور خارج شود و به ترکیه مهاجرت کند. فعلا در این باره اطلاعات چندانی در دست نیست اما در مورد ازدواجش با مهدی کوشکی گفته بود که با او ازدواج سفید کرده بوده و به خاطر اینکه باید نام یک نفر روی او باشد، این کار را انجام داده است. اما برخی دیگر شایعات دیگری نیز مطرح می کنند که او با یکی از سلبریتی های مطرح فضای مجازی رابطه ای پنهانی داشته که در ادامه به آن می پردازیم.

حواشی ریحانه پارسا

از حواشی این بازیگر و اینفلوئنسر می توان به انتشار تصاویر نامتعارفش پس از پایان سریال پدر اشاره کرد. او که در این سریال نقشی مذهبی داشته و با تیپی چادری بازی می کرده به یکباره عکس هایی با ظاهری متفاوت را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که واکنش هوادارانش را برانگیخت. از همان زمان حاشیه های این بازیگر شروع شد. او بارها در جشن های سینمایی تیپ های نامتعارف می زد و حاضر می شد و دوربین ها او را شکار می کردند. انتقادها به حدی از او شدید شده بود که او را مجبور به واکنش کرد که البته این کار موجب شور بیشتر آن شد. پس از اینکه اعلام کرد از مهدی کوشکی طلاق گرفته به ترکیه مهاجرت کرد. در آنجا در لایوی اعلام کرد که او در واقع ازدواج سفید کرده بوده و مجبور بوده تا اینطور رفتار کند. اما شایعات دیگری نیز درست پس از اینکه به ترکیه برود پشت سر او منتشر شد.

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

ریحانه پارسا و پویان مختاری رل زدن

این شایعات از این قبیل بود که او به خاطر اینکه با پویان مختاری مدیر سایت حضرات بت سلبریتی و شاخ اینستاگرامی رابطه داشته، به ترکیه رفته و می خواهد که این رابطه را به طور جدی ادامه دهد. این شایعه زمانی قوت گرفت که نیلی افشار همسر پویان نیز با انتشار لایوی به شدت از او انتقاد کرده و وی را خیانتکار خطاب کرده است. حتی همسرش نیز واکنش تندی داشته و گفته شده که از او شکایت کرده و به وکیلش گفته که کاری کند تا او نتواند به دو کیلومتری اش نزدیک شود. حال معلوم نیست که رابطه ریحانه پارسا و پویان مختاری حقیقت دارد یا خیر. هم منتظر ادامه ماجرای و جنجال های این بانوی بازیگر هستند.

حاشیه خانم پارسا و تتلو 

پس از اینکه از ایران به ترکیه رفت، گفته می شود که با امیر تتلو مدیر سایت تتل بت ارتباط گرفته و با او ملاقات هایی داشته است. این در حالی بود که هیچ کس از این موضوع باخبر نبود و یکی از دوستان صمیمی امیر این موضوع را رسانه ای کرد. او با انتشار عکسی از این دو در بغل همدیگر نوشته بود که تبریک باشد خسرو آواز ایران! و اینکه شما دو تا خیلی به همدیگر می خورین.  این موضوع به شدت در فضای مجازی صدا کرد اما این فرد سریع عکس را از استوری صفحه خود بر داشت. ناگفته نماند که ریحانه نیز چند استوری از آهنگ های امیر را در پیج خود منتشر کرده است.

پیج اصلی ریحانه پارسا در اینستاگرام

پس از اینکه ریحانه پارسا به عنوان یکی از سلبریتی های تازه کار و مشهور به همه معرفی شد، افراد زیادی دنبال پیج او گشتند و سعی می کردند تا با فالو کردن او به دنبال اخبار حاشیه ای او باشند. او در واقع یکی از جنجالی ترین افراد این روزهای فضای مجازی می باشد. حاشیه های او پس از سریال پدر موجب شد تا مردم با دختری جوان و جنجالی آشنا شود. سپس موضوع ازدواجش با مهدی کوشکی نیز بر شدت این شهرت افزود. هر چند که این ازدواج چند ماه بیشتر به طول نیانجامید اما موجب شد تا نامش بر سر زبان ها بیافتد. در حال حاضر صفحه اصلی او به سختی در اینستاگرام مشخص می شود زیرا که چندین پیج با نام او فعال است.

در این مورد می توانید پیج اصلی ریحانه پارسا در اینستاگرام را از طریق این لینک دنبال کنید.

عکس ریحانه پارسا با شلوارک

در همین صفحه های او در فضای مجازی، تصاویری از او را می توان یافت که در خیابان های ترکیه در حال قدم زدن هستند. از زمانی که به این کشور مهاجرت کرده است، هر روز از خود عکس هایی منتشر می کند. تیپ هایی که او می زند، نگاه های زیادی را به طرف خود جلب می کند و موجب شده تا یکی از پرطرفدارترین صفحه های اینستاگرامی را داشته باشد. او تا به حال با تیپ های مختلفی ظاهر شده است که یکی از آنها با شلوارک بوده که سرو صدای زیادی را به همراه داشته است.

خانم پارسا و روزبه بمانی

پس از اینکه این سلبریتی از مهدی کوشکی جدا شد، جنجال های بسیاری را به وجود آورد. از جمله آن می توان انتشار عکس او در در اتومبیل روزبه بمانی اشاره کرد. هر چند که این عکس واضح نیست که در کجا و چگونه گرفته شده است اما تصویر این دو سلبریتی در آن دیده می شود. ناگفته نماند که روزبه بمانی عضو تیم جوانان استقلال تهران بود و در اردوی تیم ملی جوانان هم حضور داشت اما فوتبال را کنار گذاشت و تصمیم گرفت تا در رشته مهندسی متالورژی ادامه تحصیل دهد. البته پس از مدتی از این رشته کنار کشید و رشته مهندسی نرم افزار را برگزید. جالب است بدانید که در این رشته هم موفق نبود و آن را کنار گذاشت.

سوالات متداول

موضوع رابطه ریحانه پارسا با امیر تتلو چه بود؟

او در سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است و در رشته تئاتر تحصیل کرده است و پس از بازی در سریال پدر به شهرت زیاد رسیده است.

موضوع رابطه ریحانه پارسا با امیر تتلو چه بود؟

دوست صمیمی این خواننده عکسی از آنها در کنار هم را منتشر کرد و در کنارش نوشته بود که خیلی به هم می خورین.

آیا ریحانه پارسا و پویان مختاری با هم رابطه دارد؟

گفته می شود که این دو سلبریتی با همدیگر رابطه پنهانی دارند و شاید دلیل اصلی مهاجرت او نیز همین موضوع باشد.

ریحانه پارسا کیست؟

او در سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است و در رشته تئاتر تحصیل کرده است و پس از بازی در سریال پدر به شهرت زیاد رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید