معرفی بهترین کارت ها برای شروع پوکر در میز های رقم بالا

بهترین کارت ها برای شروع پوکر در بهرتین سایت شرط بندی پوکر از جمله دغدغه هایی است، که افرادی که به تازگی در زمینه این بازی فعالیت می کنند، درگیر آن هستند. به شکلی که در این بازی مهم است، که هر یک از بازیکن ها چه تعداد کارتی را وارد بازی می کنند. در کنار نوع و خال کارت پاسور نیز حائز اهمیت می باشد. در این مقاله به بررسی و تحلیل این موارد و کارت های بازی پوکر خواهیم پرداخت. اگر به دنبال یافتن پاسخ سوال های خود هستید، این مقاله را دنبال کنید.

معرفی بازی کارتی پوکر

معرفی بازی کارتی پوکر

در اولین قسمت از مقاله به معرفی بازی جذاب و کارتی پوکر پرداخته ایم. در این بازی محبوب که بسیاری با آن آشنایی کامل دارند. هر کدام از بازیکن ها در نقش و یا موقعیت خاص و مخصوص به خود قرار می گیرد. به نوعی که همه بازیکن ها دارای سمت و نقش ویژه ای هستند. حال بعد دیگری که در این بازی مورد توجه و اهمیت می باشد، بهترین کارت ها برای شروع پوکر می باشد.

در بازی کارتی پوکر که یک بازی گروهی نیز محسوب می شود. تعداد افرادی که به بازی می پردازند، بین دو الی ده نفر متغیر است. به شکلی که در این بازی جذاب و پر طرفدار هر شخصی که تمایل به بازی کردن داشته باشد، می تواند بازی کند. البته توان مندی در این بازی بسیار قابل توجه است، چرا که نیاز به تمرین بسیار دارد.

در بازی محبوب و پر مخاطب پوکر، نکته های مهمی است، که باید آن ها را مورد استفاده قرار داد. به شکلی که در این بازی جذاب و مشهور، باید کارت هایی را که برای بازی به دست می آوری، نیز تحت کنترل داشته باشی. این در حالی است، که بلوف زدن و سخنوری نیز تاثیر بسیاری در آن دارد. در بازی poker، در زمان های گذشته افراد را بر حسب ثروت انتخاب می کردند چرا که این بازی را یک تفریح و سرگرمی برای افراد ثروت مند جامعه می دانستند.

البته این روز ها این دیدگاه دست خوش تغییر شده است. به نحوی که برای پرداختن به این بازی جذاب نیاز به ثروت هنگفت و بسیار نیست. بلکه تنها لازم است، تا در این بازی مهارت بسیار داشت. بسیاری از دوست داران و یا افرادی که در این بازی به درجه خوبی رسیده اند. یا آن که در تورنمت های جهانی خود را به خوبی نشان داده اند، از ثروت بسیاری بهره مند نبوده اند. اما در اثر پرداختن به این بازی محبوب به ثروت رسیده اند.

بهترین کارت ها برای شروع پوکر چیست؟

بهترین کارت ها برای شروع پوکر چیست؟

در این بخش از مقاله بعد از آموزش بازی پوکر می خواهیم به موضوع اصلی مورد بحث، بهترین کارت ها برای شروع پوکر می پردازیم. این موضوع که به یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از دوست داران این بازی تبدیل شده بود. در این مقاله گنجانده شده است، تا بیش از پیش به رسیدن به مهارت در این بازی کمک کرده باشد. از جمله نکاتی که باید به خاطر داشت، شروع بازی پوکر می باشد.

چرا که شروع این بازی مشهور یکی از نقاط قوت هر فرد به حساب می آید. یک شروع خوب و قدرت مند در بازی پوکر نشان از توان مدی بازیکن و سطح بازی می دهد. به همین دلیل شروع بازی برای بازیکن ها poker حیاتی است.

در این قسمت از مقاله در تلاش هستیم، تا هر چه بهتر شما را با بازی پوکر و انواع کارت های بازی آشنا کنیم. در صورت توجه و دقت به این مقاله به راحتی می توانید، یکی از مدعیان این بازی شگفت انگیز به حساب بیایید. بهتر است، نهایت توجه و دقت خود را برای این بخش نگه دارید، چرا که رموز پوکر را در خواهید یافت. در زیر به صورت موردی و کامل و جامع به توضیح انواع مختلف بهترین کارت ها برای شروع پوکر خواهیم پرداخت :

پاکت شاه بهترین کارت ها برای شروع پوکر

پاکت آس

در این بخش به قوی ترین و قدرتی ترین دست برای شروع بازی پوکر می پردازیم. پاکت آس که در این بخش معرفی شده است، قوی ترین و ضربتی ترین دست برای شروع بازی پوکر می باشد. در این حالت که هر ۲۲۱ بار یک بار برای هر شخص اتفاق می افتد، شما دو کارت در دست دارید، که از دو کارت دیگر شما قوی تر می باشد. به شکلی که آن دو کارت موجود در دست شما، آس یا تک است. این پاکت جادویی را، پاکت راکتس نیز می گویند، که منصوب به انگلیسی ها است.

پاکت شاه بهترین کارت ها برای شروع پوکر

در این بخش به پاکت شاه خواهیم پرداخت. به شکلی که در این پاکت جذاب و پر طرف دار در آن بخش عمده ای از دست بازیکن را شاه به خود اختصاص داده است. این در حالی است، که در این دست محبوب و پر طرف دار، کارت شاه خود نمایی می کند. البته این دست از قدرت دست پاکت آس برخوردار نیست اما در نوع خود یکی از بهترین ها به حساب می آید. به شکلی که در این دست نقره ای، احتمال برد در برابر پاکت آس، تنها ۲/۳ است. در زبان انگلیسی و مردمان آن دیار، این نوع کارت برای شروع بازی پوکر را، cowboys می نامند.

پاکت سرباز بهترین کارت ها برای شروع پوکر

پاکت بی بی یا ملکه

در بحث بهترین کارت ها برای شروع پوکر به دست پاکت بی بی و یا ملکه می رسیم. به شکلی که در این دست جادویی، بخش عمده ای از دست بازیکن را کارت بی بی یا همان ملکه به خود اختصاص داده است. این پاکت از جمله پاکت هایی است که پیشنهاد می شود، تا حتما مورد توجه قرار گیرد. چرا که در پیروزی فرد بسیار مهم و تاثیر گذار است. در استفاده از پاکت بی بی، بهتر است، که در انتها یک فلاپ خوب و سنگین را برای بازی در نظر بگیرید، تا برنده بازی شوید.

پاکت سرباز بهترین کارت ها برای شروع پوکر

در این قسمت به معرفی یکی دیگر از دست ها و یا کارت هایی که شروعی قدرت مند را برای بازیکن رقم می زنند، می پردازیم. به شکلی که در این دست باید فرد نیز از مهارت خوبی برخوردار باشد. به صورتی که در بهترین زمان از بهترین پتانسیل خود بهره بگیرد. این در حالی است، که فرد باید دست خود را برای زمانی که فلاپ می خواهد رخ دهد، نگه داری کند. به شکلی که این دست نیز یکی از دست های مشهور و قدرتی در بازی پوکر می باشد.

معرفی پاکت ۱۰

پاکت ۱۰ از جمله بخش هایی است، که یک دست قدرتی را به نمایش می گذارد. به صورتی که در بازی پوکر هر زمان که نیاز به قدرت نمایی داشتید، یکی از دم دستی ترین دست ها، که رسیدن به آن کار ساده ای است، پاکت ۱۰ می باشد. این پاکت از جمله بهترین کارت ها برای شروع پوکر محسوب می شود. چرا که شرایط مناسبی را در بازی پدید می آورد. در نظر داشته باشید برای استفاده صحیح از این پاکت، باید آن را قبل از انجام فلاپ و یا به صورت ده فولد کنید.

آس و شاه غیر هم خال

آس و شاه غیر هم خال

در دستی که یک کارت تک و یا آس و شاه غیر هم خال موجود است. نیز می توان یک شروع خوب و نسبتا قدرت مند را به عرصه نمایش گذاشت. رسیدن و در دست داشتن این کارت ها برای شروع بازی، بسیار ساده است. چرا که از آن جایی که این دو کارت در کنار هم از ارزش کمی برخوردار می باشند، هیچ یک از بازیکن ها به دنبال رسیدن به آن نیستند. البته درست است، که این دست قدرتی ندارد، اما مطمئنا با یک بازی درست و مناسب می توان تا ۴۰ درصد آن را تضمینی دانست.

شاه و بی بی هم خال بهترین کارت ها برای شروع پوکر

در این قسما از مقاله به معرفی دست، شاه و بی بی یا ملکه هم خال پرداخته ایم. این دست که برتری های خاص خود را دارا می باشد. یکی از بهترین گزینه ها و بهترین کارت ها برای شروع پوکر می باشد. به شکلی که در این دست ممکن است، بتوانید حتی دست برنده را نیز از آن خود کنید. چرا که این دست از بازی با یک بازیکن خوب به خوبی معنا پیدا می کند. برای این دست نیز بهتر است، دو مورد زیر را رعایت کنید :

  • حتما این ترکیب دست را قبل از فلاپ رو کنید.
  • ترکیب شاه و بی بی هم خال را فولد کنید، تا اثر گذار باشد.

سوالات متداول

بازی کارتی پوکر با چند بازیکن قابل اجرا می باشد؟

بازی کارتی پوکر با تعداد بازیکن هایی بین دو الی ده نفر قابل اجرا می باشد.

بازی پوکر در گذشته برای چه قشری مناسب بود؟

بازی جذاب کارتی پوکر برای قشر ثروت مند در گذشته مناسب دانسته می شد.

در پاکت ۱۰ چه زمان باید دست را رو کرد؟

در پاکت ۱۰، باید قبل از فلاپ دست خود را رو کرد.

کدام دست احتمال برد را ۴۰ درصد برآورد کرده است؟

در دست شاه و آس غیر هم خال، احتمال برد نزدیک به ۴۰ درصد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید