لایو های مینا نامدار در اینستاگرام به همراه بیوگرافی و حواشی

در این قسمت از مقاله می خواهیم درباره یکی از شاخ های مجازی یعنی مینا نام دار صحبت کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

زندگینامه مینا نام دار

زندگینامه مینا نام دار چیست؟

شاید برای شما هم سوال به وجود آمده باشد که مینا نامدار کیست که در دنیای مجازی به این معروفیت رسیده است؟ در این قسمت می خواهیم به بیوگرافی مینا نام دار بپردازیم، همراه ما باشید. mina در ماه آبان سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است. زمانی که او در ایران بود، به طور حرفه ای در رشته بدنسازی فعالیت می کرده است و یکی از خانم های ورزشکار ایرانی به شمار می رفت. مینا مدت ها قبل از ایران مهاجرت می کند و هم اکنون ساکن ترکیه است. هنگامی که او ساکن ترکیه شد، عکس های برهنه زیادی در زمانی که بدنسازی کار می کرده است از او منتشر شد.

مطرح شدن مینا نام دار

اولین باری که توانست به چشم بیاید و در دنیای مجازی مطرح شود، زمانی بود که شایعه شد او با پیام صادقیان، بازیکن جنجالی و پرحاشیه فوتبال رابطه دارد. البته به غیر از آن نیز مینا نامدار به دلیل این که عاشق این است که مورد توجه قرار بگیرد و بتوانند فالوور زیادی بدست آورد همیشه عکس ها و فیلم های برهنه از خود در دنیای مجازی منتشر می کند.

مینا نام دار تا به امروز توانسته است که برای خود حواشی زیادی را به وجود بیاورد و به این گونه ویو و بازدید استوری و پست های خود را بالا ببرد.

در اینستاگرام مینا نامداری چه خبر است؟

مینا نامداری اینستاگرام دارد و از طریق آن توانسته است که به معروفیت زیادی برسد. mina اولین فعالیت خود را در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۷ در اینستاگرام با منتشر کردن پستی آغاز کرد. مینا نام دار هنر خاصی ندارد و فقط با منتشر کردن عکس و فیلم های لختی در صفحه خود توانسته است که مخاطبان زیادی را بدست آورد. البته او در لایو هایی که می گذارد، بیان کرده است که مدل و هم چنین چهره اینستاگرامی است و انتشار این مدل عکس ها در همه دنیا به جز ایران طبیعی است. برای دنبال کردن اینستاگرام مینا نامدار می توایند از این لینک استفاده کنید.

از آن جایی که او توانسته است در این شبکه مخاطب زیادی را بدست آورد، شروع به تبلیغات کرده است. مینا نامدار اینستا را شبکه ای خوب و مفید برای دیدن عکس و فیلم های مختلف بیان کرده است. گفته شده است که او پیج خود را برای کار های تبلیغاتی راه اندازی کرده است. در این پیج تاکنون حدود ۴۰۰ پست منتشر شده و هم چنین نزدیک به ۸۵۰ هزار نفر دنبال کننده و یا همان فالوور دارد.

البته این را هم باید گفت که او برای این که بتواند به این تعداد از دنبال کننده برسد، هر کاری کرده است. به عنوان مثال او همیشه با لباس های بسیار باز عکس و فیلم در صفحه خود منتشر می کند و یا این که با افراد معروف دیگر بحث و دعوا الکی راه می اندازد تا مردم را کنجکاو و جذب کند.

لایو مینا نامدار

لایو مینا نامدار

مینا همیشه در اینستاگرام خود لایو می گذارد و در مورد موضوع های بحث برانگیز صحبت می کند تا تعداد نفرات بیشتری در لایو او حضور پیدا کنند. او یک بار در لایوی که گذاشته بود، بیان کرد که با دختر خاله اش در رابطه بوده و با هم ارتباط جنسی داشته اند و حتی این را هم بیان کرد که حتی یکی دو ماه اخیر نیز با هم در ارتباط بوده اند. این حرف های زننده او باعث شده بود که تا مدت ها مردم در مورد این لایو صحبت کنند.

هم چنین او در ادامه در مورد رابطه اش با پیام بیان کرد که اون افرادی که دنبال مدرک و سند هستند، دشمن های آقای پیام صادقیان هستند چون می دانند یک رابطه می تونه عکس ها و فیلم روی تخت باشه و توی اتاق خواب. من این قدر نمک به حروم نیستم که بخواهم چنین کاری رو انجام بدهم. آدم نباید بی معرفت و اینقدر بی شعور باشه.

گفتگو مینا نام دار با فالوورانش حول چه موضوعاتی است؟

البته مینا نام دار در لایو های خود برخی از فالوورانش را نیز بالا می آورد تا با آن ها گفتگو داشته باشد. هم چنین او لایو با افراد معروف مانند وحید خزایی نیز می گذارد تا به این گونه تعداد مخاطبانی که در لایو هستند بیشتر شوند.

مینا نامدار و تتلو

مینا نامدار و پسر ۱۴ ساله

مدتی قبل یکی از لایو های جنجالی نامدار با حضور یک پسر بچه ۱۴ ساله بود. این لایو به قدری بحث برانگیز و جنجالی بود که بعد از آن تا مدت ها مخاطبان در مورد آن صحبت می کردند. این قسمت از لایو در کل اینستا پخش شد که واکنش با بسیاری از کاربران ایرانی مواجه شد. در مورد آن باید بگوییم که این پسر بچه از آن جایی که در لایو مینا آمده بود، پسر هیجان زده بود و این موضوع از نوع حرف زدن او مشخص می شد.

این پسر بچه به صراحت و هیجان بیان کرد که خیلی از پسر های هم سن من و یا بزرگ تر از من با عکس ها و ویدیو های شما خودارضایی می کنند. با این که مینا نام دار می دانست که این پسر کمتر از ۱۸ سال سن دارد ولی مکالمه خود را با او ادامه داد و حتی از این پسر بچه پرسید که خود او چند بار با عکس هایش خودارضایی کرده است. هم چنین او سوالات شخصی دیگری را نیز از این پسر پرسید. موضوع جالب این است که او سعی می کرد در مورد مسائل جنسی این پسربچه را راهنمایی کند.

مینا نامدار و تتلو

مینا نامدار مدتی قبل توانسته بود که امیر تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت را ملاقات کند. خیلی از افراد بر این باور بودند که مینا نیز یکی از دوست دختر های تتلو است. البته این را هم باید بگوییم مینا در استوری های خود از دختران ترکیه برای این که به دیدن تتلو بروند، دعوت می کرد. رابطه مینا و تتلو بعد از مدت کوتاهی تمام شد و هم چنین مینا در یکی از استوری هایش بیان کرد که تتلو با من قهر کرده است و جواب تماس های من را نمی دهد.

هم چنین مینا نام دار در یکی از لایو هایش راجب تتلو صحبت کرد و ادعا کرد که برای تتلو نیوفیس در ترکیه پیدا می کرده است و غیر از این رابطه به خصوصی با این خواننده نداشته است. هم چنین او در ادامه این لایو به تعریف و تمجید از این خواننده پر حاشیه پرداخت و او را بت خودش خواند. او از دخترانی که در لایوش حضور داشتند خواست که اگر فکر می کنند لیاقت تتلو را دارند به او دایرکت بدهند تا او را با امیر تتلو آشنا کنند.

عکس های مینا نامدار را در کجا می توان مشاهده کرد؟

مینا برای این که فالووران زیادی داشته باشد و هم چنین همیشه در مورد او صحبت شود، در صفحه خود عکس های برهنه زیادی را منتشر می کند. او تا جایی که می تواند لباس های باز و بدن نما می پوشد تا مخاطبان را جذب خود کند. خانم نامدار در این باره گفته است که این پیج خودم است و هر نوع عکسی که بخواهم در آن منتشر می کنم و به کسی ربطی ندارد و هر کسی که نمی خواهد این عکس ها را ببیند، پیج من را دنبال نکند. مینا در حرف زدن بسیار بی پروا است و به راحتی حرف های زننده و یا فحش های رکیک می دهد.

ماجرای رگ زنی مینا نامدار چه بود؟

زمانی که مینا و میلاد با هم دوست شدند، بعد از مدتی پیشنهاد های ازدواج بین آن ها رد و بدل می شد. مینا تصمیم خود را برای ازدواج با میلاد گرفته بود و در این باره بسیار مصمم بود تا سریع تر این ازدواج صورت گیرد. البته میلاد به این ازدواج تمایلی نداشت و هر زمان صحبت از این حرف می شد بحث را عوض می کرد و زمان بیشتری می خواست.

بعد از این که مینا متوجه می شود که میلاد با او ازدواج نخواهد کرد در لایوش، تیغی در دستان خود می گیرد که بر روی رگ خود قرار می دهد و رگش را می زند. البته بعد از این ماجرا، دوستان او که در لایوش بودند به خانه مینا می روند و او را به بیمارستان می رسانند.

مینا نامدار و پیام صادقیان

مینا نامدار و پیام صادقیان با هم در رابطه اند؟

پیام صادقیان بازیکن ایرانی است که در تیم های ذوب آهن و پرسپولیس بازی کرده است و مدتی بعد از بازی در ایران به ترکیه می رود و در آن جا ساکن می شود. مینا نامدار، ویس ‌هایی از پیام را رو کرد، که مشخص شد آن ها مدتی را در رابطه بودند.

لایو های غیر اخلاقی

بیشتر رسانه های ایرانی مینا نام دار را به عنوان یک مدل می شناسند که ساکن ترکیه است و این در حالی است که او هیچ گونه کار، مهارت و یا شغلی با این موضوع ندارد و بیشتر این تصاویر و فیلم ها سکسی که بیشتر برای لایو اینستاگرام انجام می دهد، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند. این لایو ها به قدری غیر اخلاقی هستند، که برخی از افراد به صورت کلیپ آن ها را درست کرده اند و هم اکنون کلیپ مینا نامدار در یوتیوب و آپارات پخش شده است.

سوالات متداول درباره مینا نام دار

مینا نام دار چگونه در اینستاگرام معروف شد؟

مینا بعد از انتشار ویس های خود و پیام صادقیان معروف شد.

علت خودکشی مینا نامدار چه بود؟

مینا با میلاد یکی از شاخ های اینستاگرامی رابطه برقرار کرده بود و به دلیل این که میلاد او را بازیچه خود قرار داد در لایوش با او رگش را زد.

مینا نامدار به چه کاری مشغول است؟

او در حال حاضر مدل است و تابلو های نقاشی می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید